-
150 χλμ για σταση ? Μια χαρα εισαι για νεος μηχανοβιος, οταν φτασεις να σταματας μολις γυριζεις ρεζερβα θα σου απονεμηθει ο τιτλος του σιδεροκωλου
Οσο για την δευτερη φωτο......θα ταιριαζε καλυτερα στην Pl. Pigalle -
Ομορφιές!!!
Μην παίζεις με τα λάστιχα να τα αλλάξεις άμεσα και εγώ νεούδι είμαι και σε νιώθω!!!
Ωραίο το κορίτσι σου και πρέπει να είναι άνετο στο ταξίδι! Εγώ με την Αλίκη κάνω συνήθως στάση για βενζίνη μετά από 200 και κάτι χλμ.
Αυτή η μπαγκαζιέρα ρε παιδιά παλεύεται, εκεί πάνω στο θεό?
Εγώ έχω βολευτεί με ένα σακίδιο πλάτης και με αυτό παίρνω τους δρόμους... -
Αλλαξα χτες, δε παίζουμε με αυτά
Η μπαγκαζιέρα με έχει εξυπηρετήσει αφάνταστα, ειδικά λόγω καιρού. Ειχα σκεφτεί και side bags αλλά
- δε μπορείς να χώσεις το κράνος
- δε μπορείς να χωθείς στο μποτιλιάρισμα
Δεν εχω αντιμετωπίσει κάποιο θέμα μέχρις ώρας, και με ψηλές ταχυτητες δεν είχα κάποια αστάθεια
Θέλω ένα tank bag τώρα για να εξαληφθεί αυτό το φαινόμενο
-
Ζώνη μέσης να πάρεις για τα ταξίδια, εκτός της άνεσης που προσφέρει σταματάει το ταρακουνημα του αέρα..
- την επιπλέον ασφάλεια.
Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
-
γενικά είναι ξεκούραστο το συγκεκριμένο αλλά για νέος οδηγός τα 150 είναι μια χαρά... αν συνηθίσει λίγο η μέση και οι καρποί βγάζεις άνετα παραπάνω ...
-
πλύσιμο και καφές σήμερα με έταιρο μηχανοβιο τρελαμένο συνάδελφο, και μετά μέσα γιατί βρέχει
-
Βλεπω με ακουσες ντριφτερ και πηρες μηχανη μπας και βγαλεις καμια γκομενα αερατη ε?
Καλοριζικη λοιπον και παντα ορθιος οταν τη καβαλας και παντα ξαπλωμενος οταν θα γ.....ας. (μη κουραζεσαι.Ειπαμε)
Το καλυτερο που εχεις να κανεις εκτος της σχολης σε πιστα ειναι πολλα οδηγικα χλμ ακολουθωντας παντα εναν ποιο εμπειρο οδηγο ετσι ωστε να παρεις τις γραμμες του παντου πανω στο δρομο. Εννοειται οτι θα το κατεχει το σπορ .
Να αποφευγεις το πισω φρενο και να εμπιστευεσαι τη δυναμη του μπροστινου. Σιγα σιγα θα μαθεις να τα πιεζεις αναλογα και οπως σου ειπαν πιο πανω. Εισαι τυχερος που οδηγεις σε καλη ασφαλτο . Θα αποφυγεις πολλα ξεσπασματα αν ξεχαστεις και ανοιξεις αποτομα γκαζι.
Any way το χοντα με τα 110 αλογα ειναι πολυ καλο και γραμμικο. Ζ και νευρικο δεν ειναι για να ανησυχεις οποτε παρε δερματινο μπουφαν βρες μοτο παρεες τεσταρισε τις δυναμεις σου σταδιακα στο τιμονι και μαζι με αυτο θα δυναμωσει και το κατω τιμονι σου.
Μην ακους μη λες τιποτα. Χτυπα οτι ολλανδεζικο μ.... υπαρχει.
Be in touch. -
-
Α) με γεια, να τη χαρείς για πολλά πολλά χιλιόμετρα, χωρίς απρόοπτα
Β)ζηλευωωωωωωωωω.. κλείνω ενάμιση χρόνο χωρίς μηχανή ...
Γ) δεν έκατσα ποτέ να μετρήσω αν φρενάρει πιο αποτελεσματικά η μηχανή, σίγουρα φρενάρει πιο δύσκολα.
Πάντως η εμπειρία φρεναρίσματος ανάγκης από τα 'πολλά' με μηχανή δεν έχει καμία σχέση με την αντίστοιχη του αμαξιού, όπου απλά πρέπει να μη φοβηθείς από το γαργαλημα του ABS στην πατούσα.... είναι μια σύντομη αλλά εξαιρετικά απαιτητική διαδικασία, και για το μυαλό και για το σώμα -
KOYΠΕΑ ΖΟΥΜΕ ΕΣΕΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ
-
Οτι ιστορια και να ακουσεις περι μηχανων αν δε δεις μη πιστευεις. Το ιδιο ισχυει και στις τεχνικες οδηγησης. Με την εξασκηση θα δεις τις κινησεις που πρεπει να κανεις.
Σημαντικο. Και δεν σου το ειπε κανενας . Ρυθμισε την αναρτηση της μηχανη σου. Δοκιμασε σε ποιο σημειο σκληροτητας σε βολευει. Δες σε καποιον τεχνικο τις μπροστινες μπουκαλες αν δουλευουν σωστα τα φρενα τακακια αν υπαρχει καποια παραμορφωση στους δισκους . Κανε εναν ελεγχο καλου κακου . Δωσε τη και στον τρελαμενο φιλο σου να την παει βολτα μηπως δει κατι που θελει προσοχη.
Μολις το μαθεις το μηχανακι και τα χωνεις ολα. στο γκαζι , οταν σταματας θα αναβεις τσιγαρο με καφε λες και Γ....ες. δεκα γκομενες επι ωρες. Smile μεχρι τα αυτια !
Χαιρομαι για σενα.
Τα λεμε. -
Γραφείς απο το γνωστό καφέ;
Sent from Corsair's brick
-
Αναρτησεις ρυθμισσμε με το συναδελφο, φρενα εχω καινουργιους δισκους μπροστα γιατι ηταν στραβος ο ενας απο εναν παπαρα που δοκιμασε να την μετακινησει με λουκετο, λαστιχα καινουργια.
Ενα θεμα που μου εβγαλε μετα το ταξιδι στο λονδινο ειναι ενας ανεπαισθητος κραδασμος στο τιμονι, οταν περναω πανω απο ανωμαλιες η παταω το φρενο (κανει σαν τακ και περναει εναν κραδασμο)
Αυριο θα παω να το κοιταξω κι αυτο.Δασκαλε, δεν καπνιζω, μηπως να το ξεκινησω το ρημαδι?
-
Ουπς... Ρουλεμάν λαιμού ?
-
Πιθανότερο, αλλά τσέκαρε και τα ρουλεμάν του ψαλιδιου. Πολλές φορές κάτι που αισθανόμαστε μπροστά έχει να κάνει με το πίσω μέρος και τούμπαλιν.
Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κοιτα μηπως παιζει καποια δαγκανα μιας που βγηκαν και αλλαχτηκαν οι δισκοι . Καποια συσφιξη ισως. Ενας ελεγχος θα δειξει .
Μην αγχωνεσαι drifter και αρχισεις το τσιγαρο. Αστο καλυτερα.Μεινε στον καφε. Βαρυ γλυκο.Οχι σκετο. -
Νομίζω κάτι με το φρένο πρέπει να παίζει, αν το πατάω ελαφρά είναι σαν να μην ακουμπάει καλά το τακάκι
Κουπέα, η ζάχαρη είναι για τους ντιντίδες, ο καφές πίνεται πολλά βαρύ και όχι
-
Μη το αφησεις .Κοιταξε το.
Οσο για τη ζαχαρη μεταφορικα το ειπα μιας που τωρα εγινες γλυκας για τα γκομενακια! -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Πιθανότερο, αλλά τσέκαρε και τα ρουλεμάν του ψαλιδιου. Πολλές φορές κάτι που αισθανόμαστε μπροστά έχει να κάνει με το πίσω μέρος και τούμπαλιν.Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
'Η απλά σου έχουν βάλει ανάποδα τα ελασματάκια των τακακιών. Μη φέρνετε την καταστροφή αμέσως...
Αν δεν κουνάνε οι δαγκάνες από έξω (μπρος πίσω εννοώ όχι μέσα έξω) θυμήσου να το κοιτάξεις πρώτο και να βάλεις λίγο γράσσο χαλκού ανάμεσα στο τακάκι, το έλασμα και το εμβολάκι.
Από τη μαούνα στο κρις-κραφτ [Διάσπαση]