-
Ο χρήστης Giannis0727 έγραψε:
Ρoint for you...το έθεσα έτσι που με ψιλοσαμποταρισα μόνος μου χαχα. Μάλλον φταίει το ότι είμαι ξύπνιος απ'τις 5 και στις 5 ξαναξυπναω για άλλη μια μέρα δουλειάς... Οπότε θα χαιρετήσω για τώρα (ναι αποφεύγω έμμεσα να απαντήσω χεχε) και ελπίζω να συνεχιστεί η κουβεντούλα αύριο.
Καληνύχτα σε όλους και ευχαριστώ για τις απόψεις σας μέχρι τώρα.Δε μετραμε points, τι το περασες εδω, Eurovision
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Δεν εχω εμπειρια απο Opel αν ειναι οπως το λες
Θεωρω οτι κακως ενα αυτοκινητο δεν μπορει να παει με 120 με 4 ατομα. Μιλαμε για cruising Βουγιουκλακη για μπανιο καταστασεις παντα, αλλιως εχει τυχει και σε εμενα να κλεινω το αιρκοντισιον για να προσπερασωΟΚ για Abarth κλπ, εχουν σχεση ομως με αυτα που συζηταμε για το παιδι? Χωρις να ξερω τη συγκεκριμενη εταιρια οταν ακουω 'βελτιωση', οπως εχεις καταλαβει, γυριζουν τα ματια μου αναποδα, εμφανιζονται στο μυαλο μου διαφοροι κυρ Μητσοι που μονο θορυβο κανουν.
Τα χερια θα τα αποκτησεις μικρος, με κωλοαυτοκινητα, αν εχεις μυαλο. Ετσι νομιζω. Εγω τωρα στα γεραματα, δεν μπορω και να θελω να μαθω κατι παραπανω. Θα φοβηθω.
Συμφωνοι με τα Audi.
Δεν είναι οτι δεν μπορεί να πάει 120 με 4 άτομα. Είναι οτι λόγω μικρού κινητήρα σε αυξημένο φορτίο θα δυσκολευτεί αρκετά. Ταξιδευει και με μεγαλύτερες ταχύτητες αλλά σε αρκετές περιπτώσεις ευχεσαι να είχες περισσότερη ιπποδύναμη ωστε να ανταπεξέλθει καλύτερα. Αρκετά συχνά θα καταφύγεις στον επιλογέα των ταχυτήτων για να κατεβάσεις ώστε να μπορέσεις να προσπεράσεις με ασφάλεια. Κάποια στιγμή θα σε κουράσει σε ταξίδι η όλη κατάσταση.
Γι'αυτο δεν είμαι αρνητικός στις βελτιώσεις. Δεν θέλουμε τα γκάζια μόνο για επιτάχυνση, κόντρες και επίτευξη μέγιστης τελικής ταχύτητας.Πάντα θα υπάρχουν σωστοί βελτιωτές και το ίδιο ισχύει και για το αντίθετο. Μέσα απο γνώμες και έρευνα θα έχεις εναν οδηγό για την τελική επιλογή σου.
Αν και κάποια στιγμή μου είχε περάσει και η ιδέα της βελτίωσης τελικά αποφάσισα οτι δεν μου ταίριαζε η εν λόγω βελτίωση. Και εννοείται οτι δεν ήταν και value for money. Θα έδινα αρκετά για ενα ευρος στροφών 3.000 και αυτές μόνο οταν το δούλευες ψηλά. Αρα μέσα στην πόλη αν ήθελες να κινηθείς ελάχιστα γρηγορότερα θα έπρεπε να στροφάρεις ψηλά τον κινητήρα.
-
Για πεστο του φιλου μας το 'αν θελεις να κινηθεις γρηγοροτερα θα πρεπει να στροφαρεις ψηλα' και οτι εσυ δεν τα εδωσες τα φραγκα τελικα.
Μαλλον μαζι μιλαμε χωρια καταλαβαινομαστε. Εννοειται οτι δε θα εισαι με 4 ατομα και 5η και θα προσπερασεις. Μονο με τιποτα κτηνη των 400 ιππων γινεται αυτο. Θα γινει διπλογκαζια και θα πας και σε 3η αν το επιτρεπουν οι στροφες και η κλιμακωση. Το θεμα ειναι να προσπερασεις γρηγορα.
Ξαναλεω, 120 με 4 ατομα και αιρκοντισιον ειναι 'τριαλαρι τριαλαρο, παω στον προορισμο μου'. Τιποτα αλλο. -
Κοιτα δεν θελω να προσπερναω με 5η και 4 ατομα στο αμαξι..απλα θελω να κατεβαζω και να εχει νοημα η 'καταπονηση' των μυων του δεξιου χεριου μου καθως και του αριστερου ποδιου μου χαχα. Ενταξει περα απ'την πλακα πιστευω οτι για αυτο το αμαξι δεν επρεπε να βγαινει αυτο το μοτερ, επρεπε να ξεκιναει απο 1600 με 115-120 αλογα ατμ και 1400 μονο το turbo. Οποτε ισως στραφω σε καποιον εγκεκριμενο αντιπροσωπο-εξουσιοδοτημενο συνεργειο, για τοποθετηση bolt on turbo kit (οχι πατεντες του μπαρμπα μητσου ο οποιος αν διαβαζει τωρα πρεπει να εχει βαλει τα κλαματα ο ανθρωπος ) ετσι ωστε να υπαρχει καλυτερη ροπη σε μεγαλυτερο φασμα στροφων.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Για πεστο του φιλου μας το 'αν θελεις να κινηθεις γρηγοροτερα θα πρεπει να στροφαρεις ψηλα' και οτι εσυ δεν τα εδωσες τα φραγκα τελικα.Μαλλον μαζι μιλαμε χωρια καταλαβαινομαστε. Εννοειται οτι δε θα εισαι με 4 ατομα και 5η και θα προσπερασεις. Μονο με τιποτα κτηνη των 400 ιππων γινεται αυτο. Θα γινει διπλογκαζια και θα πας και σε 3η αν το επιτρεπουν οι στροφες και η κλιμακωση. Το θεμα ειναι να προσπερασεις γρηγορα.
Ξαναλεω, 120 με 4 ατομα και αιρκοντισιον ειναι 'τριαλαρι τριαλαρο, παω στον προορισμο μου'. Τιποτα αλλο.Αν και προσωπική μου γνώμη είναι οτι δεν αξίζει καθώς το μόνο που θα καταφέρεις είναι να βλέπεις διαφορά μόνο στα ψηλά. Στις χαμηλές και μεσαίες στροφές θα είσαι ελάχιστα καλύτερα.
Μάλλον δεν πρόσεξες την αρχική μου τοποθέτηση απο το πρώτο κιόλας μήνυμα.
Αν ο ενδιαφερόμενος όμως είναι ικανοποιημένος με αυτά την λύση και δεν έχει πρόβλημα τότε το μόνο που μπορώ να πώ είναι καλή συνέχεια.
Εγω κοίταζα και την λύση μεταμόσχευσης κινητήρα του 2λιτρου turbo ή του 1800αρη με 125 άλογα και περισσότερη ροπή σε σχέση με αυτή που θα έπαιρνα απο ενα Φ.Π.Ε. στον 1400αρη κινητήρα. Και το πιο σημαντικό θα είχα ροπή σε ενα πολύ μεγαλύτερο φάσμα στροφών. Φρένα-ζάντες-ανάρτηση είχαν ήδη τοποθετηθεί για να υποστηρίξουν μελλοντική αναβάθμιση.
Μπορεί να πέσεις σε ενα κομβοι σαλιγκαριών και ο δρόμος να είναι στενός και να μην επιτρέπει το ευκολο προσπέρασμα. Εκει πας ακολουθόντας την ροή ή στην πρώτη ευκαιρία που σου δίνεται προσπερνάς όσο πιο γρήγορα μπορείς με ασφάλεια? Κανένας δεν μίλησε για προσπεραση με 5η. Και τα 20 άλογα μπορεί να μην είναι κάτι το τρομερό αλλά να είσαι σίγουρος οτι θα βοηθήσουν όποτε τα χρειαστείς. -
Ο χρήστης Giannis0727 έγραψε:
Κοιτα δεν θελω να προσπερναω με 5η και 4 ατομα στο αμαξι..απλα θελω να κατεβαζω και να εχει νοημα η 'καταπονηση' των μυων του δεξιου χεριου μου καθως και του αριστερου ποδιου μου χαχα. Ενταξει περα απ'την πλακα πιστευω οτι για αυτο το αμαξι δεν επρεπε να βγαινει αυτο το μοτερ, επρεπε να ξεκιναει απο 1600 με 115-120 αλογα ατμ και 1400 μονο το turbo. Οποτε ισως στραφω σε καποιον εγκεκριμενο αντιπροσωπο-εξουσιοδοτημενο συνεργειο, για τοποθετηση bolt on turbo kit (οχι πατεντες του μπαρμπα μητσου ο οποιος αν διαβαζει τωρα πρεπει να εχει βαλει τα κλαματα ο ανθρωπος ) ετσι ωστε να υπαρχει καλυτερη ροπη σε μεγαλυτερο φασμα στροφων.Η καλύτερη λύση για το αμάξωμα του astra είναι 1400άρης turbo 140 άλογα. Την ατμόσφαιρα μιας και ακόμα θέλουμε να νοιώθουμε την αδρεναλίνη να κυλάει στις φλέβες μας προσωπικά θα την απέρριπτα. Αρκετά καλή πρόταση είναι ο 1600άρης turbo στα 170 και 200 άλογα.
Bolt on turbo δεν πιστευω να υπάρχει στην αγορά για το αυτοκίνητο σου. Πιο πολύ μπλέξιμο μου ακουγεται παρά έτοιμη λύση. Και σίγουρα να υπολογίζεις αρκετά παραπάνω χρήματα απο τα 2000 ευρώ. -
Εχεις ενα δικιο. Ισως η σωστη λυση να ειναι οντως αυτη που προτεινε ο trident1971 μετα το πρωτο trollαρισμα , να μην προσπαθησω να κανω ομορφη τη χοντρη ασχημη γυναικα μου αλλα να βρω ενα μοντελο απ'την μανα του.
Οποτε ας αλλαξει λιγο το θεμα, ακουω προτασεις για ανταλαγη με μοντελα του 2008-2009 και πανω με αξια στα 9000 max (μιας και περιπου 8 πιανει το αστρακι) και μεχρι 2000cc. -
Οι επιλογές στα λεφτά που αναφέρεις είναι τα ακόλουθα downsized turbo (σίγουρα ξεχνάω κάποιο ή κάνω κάποιο λάθος, ενώ συνειδητά άφησα έξω κάποια ατμοσφαιρικά, αν και υπάρχει πάντα το 'ψυχωμένο' Auris):
Astra 1.6 turbo (σώπα!), Bravo t-jet (120 και 150hp), Golf V TSI (το VI λίγο δύσκολα στα 9Κ, και αν, μόνο το 122hp), Citroen C4 THP (δε θα βρεις όμως 5θυρο παρά με δυσκολία, κυρίως μερικά coupe), Peugeot 308 THP (150 και 175hp), Focus (150hp, ίσως βρεις το 180hp), Seat Leon 1.4 και 1.8 (από 122hp έως 160).
Θα ήταν πολύ διαφωτιστικό να βάλεις τα κριτήρια στο car.gr και να δεις τι θα σου βγάλει (>120hp,
-
πιο κινητηρα φορας?το ηλεκτρογκαζο?
ο κουνιαδος μου ειχε ντιζατο εκαιγε 1 λιτρο λαδι και δε πηγαινε βημα..
αλλαξε μοτερ το πηγε ρεκτιφιε το μετρησαν ,ηταν οκ το εκλεισε το εβαλε επανω..15κ στωσιμο και μετα
i love koftes
το αμαξι παει σαν 16αρι ,δεν εχει τπτ ολα μαμα ,δε καιει σταγονα λαδι και με ολα 14αρια πατησε ηταν 4 αμαξια μπροστα...και ανηφορα με 5τη!
τι θελω να πω....
εχεις ενα 14αρι και θες να πεταξεις 2 χιλιαρικα ...ρε φιλε ..μας δουλευεις? πουλατο και παρε 16αρι ....ο κυβισμος ανεβαζει τη δυναμη οχι το χταποδι! καποιος εδω μεσα ειχε δωση 4-5-6 χιλιαρικα για εκκεντρα χταποδια εισαγωγες και ειχε βγαζει 130 αλογα ..δε θυμαμαι ποιος...αλλα αμεσως μετα το πουλησε... -
Αρχικα οταν ειπα μεχρι 2000cc εννοουσα και αυτα μεσα (δεν το διευκρινησα). Τωρα οσο αφορα το θεμα της βελτιωσης το ξεχασα κιολας, γιατι οσο το σκεφτομαι τοσο πιο ηλιθιο μου ακουγεται. Πεταμενα λεφτα θα ειναι για πολυ μικρες διαφορες. Για το θεμα της ανταλλαγης με μια γρηγορη ματια στο car (ειμαι στην δουλεια ακομα) βρηκα αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5285038/
-
Αν σε παίρνει φορολογικά το δίλιτρο (τέλη, φόρος πολυτελείας, και τεκμήριο), μη το συζητάς. Βρίσκεις εξαιρετικά αυτοκίνητα σε πάρα πολύ καλή τιμή, γιατί ο αριθμός όσων θέλουν τα να 'ξεφορτωθούν' είναι αρκετά μεγάλος.
Και οι επιδόσεις ένα-δύο σκαλιά πάνω από όσα ανέφερα πριν, και σε άλλο πλανήτη σε σχέση με το Astra.
Είσαι απόλυτα σίγουρος ότι θα το δώσεις το Astra 8K; Σε ιδιώτη φυσικά θα απευθυνθείς, γιατί σε έμπορο δε νομίζω να στο αγοράσει τόσο... βέβαια, αν τον 'απαλλάξεις' από ένα δίλιτρο με ανταλλαγή, το deal θα είναι λογικά καλό.
Το Skoda το 'χρησιμοποιεί' ένας φίλος ως εταιρικό τρόπο τινά, και είναι ενθουσιασμένος. Γνώμη προσωπική δεν έχω όμως, γιατί λόγω του καθεστώτος χρήσης είναι κακή ιδέα να το οδηγήσει τρίτο πρόσωπο.
Δίλιτρα ftw - εγώ δυστυχώς ή ευτυχώς είχα όριο το 1.6Τ.
-
Κοιτα επειδη πριν κανα διμηνο ειχα παει το αστρα σε μαντρα ετσι απο περιεργεια και μου ειχε πει περιπου 7800 αν θυμαμαι καλα (ειναι καλη εκδοση με επιλογες στο τιμονι, 17αρα ζαντα, διζωνικο και πανο απ'ολα με 32κ χλμ). Τωρα κι εγω πονταρω στο οτι θα ξεφορτωθει διλιτρο το οποιο δυσκολα θα πουλαγε..ενω το αστρακι σε μια βδομαδα max πιστευω το δινει. Τωρα το διλιτρο νταξει ειναι ενα ψιλοθεματακι, τουλαχιστον τεκμηριο καλυπτω και με το σημα και τον φ.π. ειμαι κομπλε (απλα πιστευω οτι θελει λιγο καλο κουμαντο του μισθου ολο τον χρονο και οχι 24 δεκεμβρη με το δωρο χριστουγεννων), το μονο που δεν ξερω γιατι δεν εχω και αποψη στο θεμα ειναι η καταναλωση ενος 2.0T ακομα και με νορμαλ οδηγηση (συνεχεια τσιτα θα πηγαινεις;).
-
Εξαιρετικά αυτοκίνητα βρίσκεις, το θέμα ειναι ότι υπάρχει λόγος που όλοι θέλουν να τα ξεφορτωθούν...
Αν δεν υπάρχει κάποιο δίλιτρο με το οποίο να είσαι ερωτευμένος και να πεις αξίζει να δίνω τα χαράτσια κάθε χρόνο μονο και μόνο επειδή ο θάλαμος καύσης έχει μεγαλύτερο μέγεθος κάντο. Αλλιώς εγώ θα κοιτούσα downsized turbo 1.4 και 1.6 όπου και εκεί υπάρχουν εξαιρετικές επιλογές (αναφέρθηκαν πιο πάνω). Επίσης μερικά 1.4Τ είναι και εξαιρετικά οικονομικά αν τα πηγαίνεις ήρεμα (δεν ισχύει όμως για όλα αυτό).
-
Ο χρήστης Giannis0727 έγραψε:
Εχεις ενα δικιο. Ισως η σωστη λυση να ειναι οντως αυτη που προτεινε ο trident1971 μετα το πρωτο trollαρισμαΜα δεν ηταν τρολλαρισμα, ειλικρινα το πιστευω το 'κατσε στα αυγα σου', οσον αφορα 'πειραγματα' κλπ.
Αν πας στο 'Κατασκευαστες και μοντελα' και γραψεις τι θες, τα παιδια εκει ειναι μανουλες στο να προτεινουν αυτοκινητα με τις τιμες και τα χαρακτηριστικα που θελεις. Ενα καλο ξεσκονισμα απο εμπιστο μηχανικο αν θελεις να παρεις μεταχειρισμενο και οι πιθανοτητες να παρεις καλο πραμα που θα εχει και γκαζια και θα σου αρεσει, ειναι μεγαλες.
Επισης, γνωμη μου ειναι αν εισαι τσιμα τσιμα στα λεφτα να προτιμησεις να τα δινεις σε βενζινη παρα σε φορους. Εξηγουμαι: Στο διλιτρο, με το ηλιθιο φορολογικο καθστως που επικρατει, θα τα σκας θελεις δε θελεις, απλα για να το κοιτας. Σε κατι πιο ταπεινο, θα μπορεις να εχεις την επιλογη 'σημερα παω σαν κοτα για να μη καψει' ή 'σημερα εχω ενα 30αρι για καψιμο και θα το σκισω'.
-
Θα το ψάξω λίγο πιο συνετα το θέμα. Το σίγουρο είναι ότι το αστρακι θα μείνει ως έχει όσο το κρατησω, σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας
Με εκτίμηση
Γιάννης -
εγω μαν εκ πειρας θα σου πω οτι δεν αξιζει η μετατροπη βαλουε φορ μονει,ακομα και σε ενα καλο μαστορι να πας θα κατεφερει να σου δωσει ισχυ και αλογα αλλα η ροπη σου(αυτο που πραγματικα ψαχνεις-καλες ρεπριζ για προσπερασματα-τραβηγμα σε ανηφορα η με +250 κιλα)θα βελτιωθει ελαχιστα
-
Καλημερα μαγκες. Τελικα η λυση βρεθηκε 3 μηνες μετα κι αφου ακουσα την συμβουλη σας το astraκι εμεινε οπως ηταν, και η ευκαιρια ηρθε απο το πουθενα, βρηκα ενα 106 rallye (μονο με μια σκουπιτσα για τις σκονες ) το οποιο ειναι απο πολυ γνωστο μου ατομο και ξερω οτι το αμαξι ειναι αστερι απο θεμα συντηρησης (αλλα και για να κανω την κ@υλα μου) το οποιο θα μου ανοικει επισημα μεχρι το τελος της αλλης εβδομαδας.
-
Α να μπραβο, τωρα σκεφτεσαι σωστα. Απλα προσοχη μεχρι να το μαθεις στην υπερστροφη λογω μεταφορας βαρους. Ποτε δεν αφηνουμε σε Σαξοραλλα το γκαζι πανω στη στροφη! Για φρενο, ουτε συζητηση...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Κοιτα να δεις πουτανα που ειναι η τυχη 3 μηνες αφου το πηρα μου το σηκωσαν χθες τα καριολια το rallaki μου και εμεινα με το δευτερο κλειδι για σουβενιρ (το πρωτο το εσπασα στον τοιχο)... αλλα αυτα εχει η ζωη αλλοι δουλευουν ενα χρονο σαν μαλακες για 2500 χιλιαρικα για το αμαξακι που γουσταρουν και αλλοι 'μαγκες' το παιρνουν τσαμπα σε 2 ωρες. Σορρυ για το ακυρο ποστ δεν ηξερα που να γραψω.
-
Κλεβουν ακομα σαξοραλλα?
Βελτιωση opel astra