Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 673
    • 674
    • 675
    • 676
    • 677
    • 768
    • 769
    • 675 / 769
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15377
    130303
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      O ημιάκαμπτος έχει ένα κοπάνημα που ανάλογα με το πόσο σφιχτά είναι τα αμορτισέρ είναι εντονότερο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Κοπάνημα ένιωσα τελευταίο φορά σε μια χαμηλωμένη Ελίζ με ανάρτηση κούτσουρο. Για αυτό είπα πως είναι ανάλογα με τα κριτήρια του καθενός. Εγώ είμαι ανθεκτικός.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Ο χρήστης panosft έγραψε:
          O ημιάκαμπτος έχει ένα κοπάνημα που ανάλογα με το πόσο σφιχτά είναι τα αμορτισέρ είναι εντονότερο.

          ...όπως και οι πολλαπλών.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            O ημιάκαμπτος κοπανάει και όταν είσαι σταματημένος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koralli last edited by

              Τελικά καταλήξαμε πως η Ιουλιετα έχει ημιακαμπτο;

              Σταματημένη δεν κοπαναγε πάντως...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Δεν έχει καν ανάρτηση, εκεί καταλήξαμε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tempo last edited by

                  την βοήθεια σας.....

                  τι διαφορές έχει η giulietta προ facelift με την my2014. Αν υπάρχουν κάπου οι διαφορές μαζεμένες σε όλα τα επίπεδα (εμφάνιση, εξοπλισμός, διαφορές σε κινητήρα, κατανάλωση κλπ) θα ήταν πολύ χρήσιμο. Ρωτάω για να διαπιστώσω αν η διαφορά στην τιμή πώλησης (υπαρχουν ακόμη μερικές προ facelift που προφανώς θέλουν να τις δώσουν ) αξίζει ή όχι...

                  ποιά η γνώμη σας;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    efthymis last edited by

                    Στα εμφανη με γυμνο ματι, αλλη σχεδιαση εσωτερικου, 5αρα οθονη αφης, blue and me, cruise control, στην distinctive τουλαχιστον. Που βρισκεται η διαφορα στην τιμη?? Οι κινητηρες ιδιοι, απο εμφανιση μικροδιαφορες στη μασκα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theo13 last edited by

                      και καποιες αλλαγες στη ποιότητα των υλικών

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koralli last edited by

                        Πανέμορφη αλλα και πανάκριβη.
                        Αμάν αυτή η εμμονή με τις 18αρες (σε 16αρι ντίζελ)

                        http://www.autoblog.gr/2014/07/15/alfa- ... a-qv-line/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jimdenin last edited by

                          Μια ωραία αναδρομή στο παρελθόν.

                          http://www.autoblog.gr/2014/07/22/dtm-1 ... eno-italo/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Δοκιμή της ανανεωμένης Τζουλιέττα ντίζελ για όποιον ενδιαφέρεται: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -16-jtdm-2

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              efthymis last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                koralli last edited by

                                Περι φρένων της G:

                                Η 1.6 diesel φοράει τα 281mm ενώ η QV τα τετραπίστονα 330mm της brembo.

                                Δεν θα ήταν λογικό η QV να έχει πολύ καλύτερες αποστάσεις ακινητοποίησης; Εδώ:

                                http://www.zeperfs.com/en/duel3537-3413.htm

                                φαίνεται το αντίθετο...

                                Και για να το θέσω πιο γενικά, το κέρδος στα τετραπίστονα αφορά μόνο την αντοχή στη σκληρή χρήση ή και την απόσταση ακινητοποίησης;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι τόσο μικρή η διαφορά που μπορεί να οφείλεται στα λάστιχα, το βάρος, στην ποιότητα του εδάφους, στο πόσο καταπονημένα ήταν τα φρένα και 1002 άλλα. Αλλά γενικά τα 4πίστονα υποτίθεται οφελούν κυρίως στην αντοχή και δευτερευόντως στις αποστάσεις φρεναρίσματος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vellerefontis last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Δεν έχει καν ανάρτηση, εκεί καταλήξαμε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koralli last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                      Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι τόσο μικρή η διαφορά που μπορεί να οφείλεται στα λάστιχα, το βάρος, στην ποιότητα του εδάφους, στο πόσο καταπονημένα ήταν τα φρένα και 1002 άλλα. Αλλά γενικά τα 4πίστονα υποτίθεται οφελούν κυρίως στην αντοχή και δευτερευόντως στις αποστάσεις φρεναρίσματος.

                                      Μα αυτο ακριβώς. Περίμενα οτι η διάφορα δε θα ειναι οριακή αλλα οτι η qv θα ειναι πολυ καλύτερη. Μην ξεχνάς οτι δεν ειναι μονο τα 4πιστονα αλλα και οι πολυ μεγαλύτεροι δίσκοι που φοράει η qv!!
                                      Όλες αυτές οι καλύτερες προδιαγραφές φρενών δίνουν απλα μεγαλύτερη αντοχή; Φαίνεται κάπως περίεργο..
                                      Αν εχει κανεις αντίστοιχες μετρήσεις απο περιοδικά θα βοηθούσαν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eddie_147 last edited by

                                        Youtube Video

                                        Αυτός όσο πάει και ξεφεύγει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            boomax last edited by

                                            Καλησπερα !! Θελω να αγορασε ενα dieselaki καινουριο και μετα απο αρκετο ψαξιμο (clio,corsa,polo,punto) κατηεληξα στο Mito MY2014 1.3 JTDM-2.Mεγαλος fun των ιταλικων αυτοκινητων και κατοχος μιας lancia delta!!!Θα ηθελα να μου πειτε γενικα για τα προβληματα που παρουσιαζει και αμα ειναι μια αξιοπιστη λυση.Απο μηχανικους που ρωρησα δεν μου ειπαν τα καλυτερα λογια για τα ηλεκτρολογικα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 673
                                            • 674
                                            • 675
                                            • 676
                                            • 677
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 675 / 769
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr