Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 264
    • 265
    • 266
    • 267
    • 268
    • 449
    • 450
    • 266 / 450
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    8987
    207105
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:
      Το λέει κι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway

      Ήθελα να ήξερα, είναι δύσκολο να βάλουν μια βαλβίδα στην εισαγωγή που να κλείνει όταν κλείνει ο διακόπτης;
      Αλλά είπαμε, φτήνια να αλλάζουμε αυτοκίνητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexeft last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:

        Το λέει κι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway

        Ήθελα να ήξερα, είναι δύσκολο να βάλουν μια βαλβίδα στην εισαγωγή που να κλείνει όταν κλείνει ο διακόπτης;
        Αλλά είπαμε, φτήνια να αλλάζουμε αυτοκίνητα.

        http://www.myturbodiesel.com/wiki/diese ... repair-it/

        Δες εδώ. Κάποια στιγμή βάλανε στα tdi.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Ο χρήστης alexeft έγραψε:

          Το λέει κι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway

          Ήθελα να ήξερα, είναι δύσκολο να βάλουν μια βαλβίδα στην εισαγωγή που να κλείνει όταν κλείνει ο διακόπτης;
          Αλλά είπαμε, φτήνια να αλλάζουμε αυτοκίνητα.

          http://www.myturbodiesel.com/wiki/diese ... repair-it/

          Δες εδώ. Κάποια στιγμή βάλανε στα tdi.

          Χρόνια εμπειρία στην Ευρώπη με τα ντήζελ, ποιός με είχε ειρωνευτεί είπαμε ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

            Το λέει κι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway

            Ήθελα να ήξερα, είναι δύσκολο να βάλουν μια βαλβίδα στην εισαγωγή που να κλείνει όταν κλείνει ο διακόπτης;
            Αλλά είπαμε, φτήνια να αλλάζουμε αυτοκίνητα.

            http://www.myturbodiesel.com/wiki/diese ... repair-it/

            Δες εδώ. Κάποια στιγμή βάλανε στα tdi.

            Χρόνια εμπειρία στην Ευρώπη με τα ντήζελ, ποιός με είχε ειρωνευτεί είπαμε ?

            Δε θυμάμαι καθόλου την ειρωνία που λες. Πάντως, αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, παίζει να γίνεις και περίγελως αν ξαναπείς αυτό που είπες!!!
            Όοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολοι πιστεύουν ακράδαντα στο 'ντιζελάκι'. Το παίρνουν και οι ταξιτζήδες τόσες δεκαετίες βλέπεις!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

              Πέρα απο τα λαμπάκια και τις φυσικές επιλογές, ο όλος σχεδιασμός του συστήματος είναι εντελώς μή ασφαλής. Κανονικά δέν θα έπρεπε να πάρει κάν εγκριση να βγεί στους δρόμους ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

              Aυτές οι καταστάσεις συμβαίνουν από αδιαφορία του ιδιοκτήτη να ακολουθήσει τις οδηγίες του κατασκευαστή, αν το έκανε δεν θα συνέβαινε τίποτα.

              Το ίδιο είναι και αν αδιαφορήσεις παντελώς για τα φρένα σου και έρθουν σίδερο με σίδερο και καβαλήσεις σε καμμιά στάση και φας 2-3 που περιμένουν το λεωφορείο, ή πας μόνος σου σστα γκρέμια, τι θα πούμε ? ότι δεν έπρεπε να πάρει έγκριση γιατί όταν φαγώθηκαν τα φρένα δεν υπήρχε δικλείδα ασφαλείας που θα ακινητοποιούσε το όχημα ?

              Οι άνθρωποι απο τότε που ανακαλύφθηκε το αυτοκίνητο αδιαφορούν για τη συντήρηση του και οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να σχεδιάζουν με τέτοιο τρόπο τα αυτοκίνητα τους ωστε να μη δημιουργούν επικίνδυνες καταστάσεις.

              Φυσικά δέν είναι δυνατόν να γίνει εντελώς idiot proof ένα αυτοκίνητο. Στην περίπτωση που λές, μέχρι να φτάσει το έμβολο να τρώει το δίσκο, για αρκετά χιλιόμετρα πρίν το αυτοκίνητο θα φρενάρει χάλια και θα κάνει απίστευτο θόρυβο. Αν κάποιος δέν το καταλαβαίνει αυτό τοτε σίγουρα μπορείς να μιλήσεις για φυσική επιλογή.

              Όμως η περίπτωση που μιλάμε εδώ είναι διαφορετική. Γενικά όταν χαλάει κάτι στο αυτοκίνητο, αυτό ακινητοποιείται (fail-safe mode). Εδώ αντίθετα το αυτοκίνητο επιταγχύνει ανεξέλεγκτα.

              Επίσης το πρόβλημα προκαλείται ακόμα και με φυσιολογική χρηση και απο αιτία που δέν είναι συνιθισμένη (η στάθμη των λαδιών πέφτει συνήθως, δέν ανεβαίνει). Το λαμπάκι μπορεί να ανάψει, αλλά αν στο ενδιάμεσο κάνει επιτυχημένη πυρόλυση θα σβήσει. Η στάθμη των λαδιών όμως θα παραμείνει υψηλή. Επίσης δέν υπάρχει κάποια άλλη ένδειξη του προβλήματος, για παράδειγμα κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά του κινητήρα.

              Και το όλο πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί πανεύκολα και οικονομικά με ένα κλαπέτο στην εισαγωγή ή εξαγωγή. Θα μπορούσε μάλιστα να ενεργοποιείται εντελώς αυτόματα μόλις η ECU εντοπίσει κατάσταση runaway χωρίς κάν να χρειαστεί να κάνει κάτι ο χρήστης.

              Οπότε επιμένω, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι εντελώς ανεπαρκής και λάθος ο σχεδιασμός του προιόντος.

              Στην αεροπορική βιομηχανία, ακόμα και όταν ο πιλότος κάνει κάτι εντελώς ηλίθιο και ρίξει το αεροπλάνο με 100% δική του ευθύνη, θα επανασχεδιάσουν το αεροπλάνο με τέτοιο τρόπο ωστε να μην μπορεί άλλος πιλότος να κάνει το ίδιο.

              Εδώ έχουμε λάθος σχεδιασμό του ίδιου του αυτοκινήτου και ο mirage απλά σηκώνει τους ώμους και λέει 'φυσική επιλογή'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                Το λέει κι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway

                Ήθελα να ήξερα, είναι δύσκολο να βάλουν μια βαλβίδα στην εισαγωγή που να κλείνει όταν κλείνει ο διακόπτης;
                Αλλά είπαμε, φτήνια να αλλάζουμε αυτοκίνητα.

                http://www.myturbodiesel.com/wiki/diese ... repair-it/

                Δες εδώ. Κάποια στιγμή βάλανε στα tdi.

                Χρόνια εμπειρία στην Ευρώπη με τα ντήζελ, ποιός με είχε ειρωνευτεί είπαμε ?

                Δε θυμάμαι καθόλου την ειρωνία που λες. Πάντως, αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, παίζει να γίνεις και περίγελως αν ξαναπείς αυτό που είπες!!!
                Όοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολοι πιστεύουν ακράδαντα στο 'ντιζελάκι'. Το παίρνουν και οι ταξιτζήδες τόσες δεκαετίες βλέπεις!!!

                Αν αναφέρεσαι σε εμένα, δεν το είχα πεί εγώ, έτσι με είχαν ειρωνευτεί εδώ, αλλά είπες ότι δεν θυμάσαι, έτσι δεν είναι ?
                Τώρα αν κινδυνεύω εγώ να γίνω περίγελος σε όλη την Ελλάδα, ψάξε αλλού, σε άλλη γειτονιά, όχι στη δική μου.

                Γύρνα πίσω και ψάξε να δείς τι είχα γράψει και τι είχα εισπράξει και από ποιούς !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                  Αν αναφέρεσαι σε εμένα, δεν το είχα πεί εγώ, έτσι με είχαν ειρωνευτεί εδώ, αλλά είπες ότι δεν θυμάσαι, έτσι δεν είναι ?
                  Τώρα αν κινδυνεύω εγώ να γίνω περίγελος σε όλη την Ελλάδα, ψάξε αλλού, σε άλλη γειτονιά, όχι στη δική μου.

                  Γύρνα πίσω και ψάξε να δείς τι είχα γράψει και τι είχα εισπράξει και από ποιούς !

                  Τώρα μπερδεύτηκα! Δεν πειράζει, άστο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                    Αν αναφέρεσαι σε εμένα, δεν το είχα πεί εγώ, έτσι με είχαν ειρωνευτεί εδώ, αλλά είπες ότι δεν θυμάσαι, έτσι δεν είναι ?
                    Τώρα αν κινδυνεύω εγώ να γίνω περίγελος σε όλη την Ελλάδα, ψάξε αλλού, σε άλλη γειτονιά, όχι στη δική μου.

                    Γύρνα πίσω και ψάξε να δείς τι είχα γράψει και τι είχα εισπράξει και από ποιούς !

                    Τώρα μπερδεύτηκα! Δεν πειράζει, άστο!

                    Καλό σαββατοκύριακο !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Καλό σαββατοκύριακο!
                      Α και μιας και μπήκε και αεροπορική βιομηχανία στο παιχνιδι οι έλεγχοι τηρούνται σχολαστικά και τα λαμπάκια δεν αγνοούνται. Αναφέρομαι στην στάθμη λαδιού και την λυχνία του dpf. Φυσικά μπορείς να τα αγνοησεις και ως αλλη Heva Bora να καταλήξεις στου χαντακ

                      Sent from Corsair's brick

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bebes last edited by

                        το ACEA C2 τι διαφορα εχει με το C3;

                        ειδα σημερα σε συνεργειο της ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ να βαζουν σε Forester Diesel διπλα μου τα TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30.

                        Αυτα ειναι προδιαγραφων ACEA C2.

                        Εχω την εντυπωση οτι στο βιβλιαρακι αναφερει για C3

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης bebes έγραψε:
                          το ACEA C2 τι διαφορα εχει με το C3;

                          ειδα σημερα σε συνεργειο της ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ να βαζουν σε Forester Diesel διπλα μου τα TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30.

                          Αυτα ειναι προδιαγραφων ACEA C2.

                          Εχω την εντυπωση οτι στο βιβλιαρακι αναφερει για C3

                          http://www.oilspecifications.org/acea.php

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mousatos last edited by

                            Το ίδια πρόσθετα έχουν , απλά το c2 είναι λεπτό 30άρι με στόχο την οικονομία σε καύσιμα ενώ το C3 συνήθως 40άρι.
                            C3 θα βάλεις αν το ζορίζεις και αν το επιτρέπει ή επιβάλει ο κατασκευαστής.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Νομίζω ο κινητήρας αυτός αδιαφορεί, δηλαδή δέχεται και C2 (με χαμηλό HTHS) και C3 (με ψηλό). Προσωπικά θα προτιμούσα το C3 που είναι πιο ανθεκτικό στα ζόρια (για 5-30 πάντα).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos204 last edited by

                                Τα ARAL super tronic 0W40 & SHELL HELIX ULTRA extra 5W30 καλυπτουν C2&C3

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mousatos last edited by

                                  και το mobil 5W30 esp

                                  είναι στα άνω όρια του C2 και τα κάτω του C3 .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kwsn_men last edited by

                                    Λοιπόν, στην Ζέτα αν και η ένδειξη ξεκινάει πολύ πάνω από τα 20.000 χιλιόμετρα, εγώ αλλάζω κάθε 10.000 λάδια.

                                    Βάζω Castrol Edge FST 5w-30. Αυτή τη στιγμή είμαι στον ένα χρόνο από όταν τα έβαλα και 10.000 χιλιόμετρα. Μόλις τα κοίταξα, το χρωματάκι τους φαίνεται συμπαθέστατο και ζήτημα αν έχει κάψει 200ml.

                                    Να τα αλλάξω όπως λέει η φωνούλα μέσα μου ή να τα αφήσω για Σεπτέμβρη;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      αν η φωνουλα ειναι γλυκια πως μπορεις να την αμελησεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Άσε τις φωνές και να τα αλλάξεις όποτε σου πει η Ζέτα να τα αλλάξεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kwsn_men last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                          Άσε τις φωνές και να τα αλλάξεις όποτε σου πει η Ζέτα να τα αλλάξεις

                                          Η Ζέτα λέει σε 10.000+, ο μηχανικός μου λέει να μην ακούμε τι μας λένε, κι ας μην τ' αλλάζουμε σ' αυτόν. M54B25

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            ε, ναι... ας φάει και κάποιος άλλος.

                                            Ο κατασκευαστής ΞΕΡΕΙ.
                                            και όπως έχουμε δείξει εδώ μέσα, το να αλλάζεις πιο συχνά από ότι πρέπει λάδια κάνει κακό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 264
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 266 / 450
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr