-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Eίναι μέλος του τεράστιου TMD Friction Group που περιλαμβάνει τις κάτωθι εταιρίες υλικών τριβής, τώρα τι ανακατεύουν μεταξύ τους, και τι μπορεί να είναι ένα Textar που δεν μας λένε τα χαρακτηριστικά του όταν αδελφές εταιρίες είναι Pagit και η Mintex που έχουν τα πάντα, τι να σου πω.Σαφώς και έχει μια σταθερή και αξιοπρεπή ποιότητα σε σχέση με τα Κινέζικα, καλά είναι και τα Wagner, νέα εταιρία τoυ Federal Mogul group που βγάζει τα Ferodo, πήρε φίλος Wagner των 25€ για Clio II και μείναμε μαλάκες συγκριτικά με το κόστος πάντα, τα πήρε για κανένα μήνα μέχρι να του φτιάξω δίσκους και τα ξέσκισε και δεν κατάλαβαν τίποτα.
Θέλω να πω ότι με τις άγνωστες θυγατρικές των κορυφαίων εταιριών δεν ξέρεις τι μπορεί να παίζει, σίγουρα είναι αξιοπρεπέστατα στη χειρότερη περίπτωση, αλλά μπορεί να βγούν και τεφαρίκια
http://aftermarket.federalmogul.com/en- ... /home.aspx
Φίλε Παναγιώτη, τα textar τα θεωρείς εφάμιλλα των Ferodo Premium ή κατώτερα ;
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Eίναι μέλος του τεράστιου TMD Friction Group που περιλαμβάνει τις κάτωθι εταιρίες υλικών τριβής, τώρα τι ανακατεύουν μεταξύ τους, και τι μπορεί να είναι ένα Textar που δεν μας λένε τα χαρακτηριστικά του όταν αδελφές εταιρίες είναι Pagit και η Mintex που έχουν τα πάντα, τι να σου πω.
Σαφώς και έχει μια σταθερή και αξιοπρεπή ποιότητα σε σχέση με τα Κινέζικα, καλά είναι και τα Wagner, νέα εταιρία τoυ Federal Mogul group που βγάζει τα Ferodo, πήρε φίλος Wagner των 25€ για Clio II και μείναμε μαλάκες συγκριτικά με το κόστος πάντα, τα πήρε για κανένα μήνα μέχρι να του φτιάξω δίσκους και τα ξέσκισε και δεν κατάλαβαν τίποτα.
Θέλω να πω ότι με τις άγνωστες θυγατρικές των κορυφαίων εταιριών δεν ξέρεις τι μπορεί να παίζει, σίγουρα είναι αξιοπρεπέστατα στη χειρότερη περίπτωση, αλλά μπορεί να βγούν και τεφαρίκια
http://aftermarket.federalmogul.com/en- ... /home.aspx
Φίλε Παναγιώτη, τα textar τα θεωρείς εφάμιλλα των Ferodo Premium ή κατώτερα ;
Nαί, πάνω - κάτω είναι σαν τα Ferodo Premier
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Eίναι μέλος του τεράστιου TMD Friction Group που περιλαμβάνει τις κάτωθι εταιρίες υλικών τριβής, τώρα τι ανακατεύουν μεταξύ τους, και τι μπορεί να είναι ένα Textar που δεν μας λένε τα χαρακτηριστικά του όταν αδελφές εταιρίες είναι Pagit και η Mintex που έχουν τα πάντα, τι να σου πω.
Σαφώς και έχει μια σταθερή και αξιοπρεπή ποιότητα σε σχέση με τα Κινέζικα, καλά είναι και τα Wagner, νέα εταιρία τoυ Federal Mogul group που βγάζει τα Ferodo, πήρε φίλος Wagner των 25€ για Clio II και μείναμε μαλάκες συγκριτικά με το κόστος πάντα, τα πήρε για κανένα μήνα μέχρι να του φτιάξω δίσκους και τα ξέσκισε και δεν κατάλαβαν τίποτα.
Θέλω να πω ότι με τις άγνωστες θυγατρικές των κορυφαίων εταιριών δεν ξέρεις τι μπορεί να παίζει, σίγουρα είναι αξιοπρεπέστατα στη χειρότερη περίπτωση, αλλά μπορεί να βγούν και τεφαρίκια
http://aftermarket.federalmogul.com/en- ... /home.aspx
Φίλε Παναγιώτη, τα textar τα θεωρείς εφάμιλλα των Ferodo Premium ή κατώτερα ;
Nαί, πάνω - κάτω είναι σαν τα Ferodo Premier
Ferodo Premier ήθελα να πω. Θα τα βάλω να τα δοκιμάσω
Σε ευχαριστώ -
Ενδεικτικά αναφέρω βάρη δίσκων μια και συζητήθηκε: καινούργιοι διαιρούμενοι 350x32 9.9 κιλά, οι προηγούμενοι διαιρούμενοι ίδιας διάστασης που είχα ήταν 9.1 και οι μαμά συμπαγείς 10.1. Αντίστοιχα πίσω συμπαγείς 330x22 8.8 κιλά.
-
Οι πίσω του EVO έχουν λίγο βάρος παραπάνω λόγω της καμπάνας που είναι και ταμπούρο.
Οι πίσω δίσκοι σε πολλά αυτοκίνητα που έχουν ενσωματωμένο το ρουλεμάν έχουν αρκετό βάρος, πχ Clio 3 197 9.1kg διάσταση 300Χ10, μου έχουν στείλει από Αγγλία ένα ζευγάρι να κρατήσω μόνο το κομμάτι που πατάνε τα τακάκια και το υπόλοιπο κομμάτι που περιέχει το ρουλεμάν να γίνει όλο από αλουμίνιο, έκοψα ήδη τους δίκσους οι οποίοι είναι 3.3kg έκαστος και τα ρουλεμάν είναι 680 gr το ένα μαζί με την ασφάλεια του.Όταν τελιώσω θα ανεβάσω φωτό.
Μια φωτό από πίσω δίσκους EVO Dragster 900 ΗΡ, η καμπάνα είναι στις ίδιες διαστάσεις με τις μαμά, πλήν όμως ο ιδιοκτήτης δεν ήθελε να του βάλω μέσα μια φλύδα μαντέμι για το χειρόφρενο, γιατί το τραβάει όταν είναι τελείως σταματημένο το αμάξι, το βάρος βλέπεις.
Οι δίσκοι είναι Wilwood, εγώ όπως έχω ξαναπεί δεν τρυπάω δίσκους. -
Quadra, σορρυ για το topic hijack αλλα να ρωτησω κατι.
Ατσαλινος αξονας, διαμετρου 25mm περιπου μηκους 17cm που εχει στραβωσει, ποσο ευκολο ειναι να ερθει στα ισια του;
Offset τοποθετημενος κατα την περιστροφη του, μετρημενο στην ακρη του, εχει 1,3mm(ειναι απο μονομπρατσο ψαλιδι μηχανης - κοστος αντιπροσωπειας για καινουριο 130€)
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Quadra, σορρυ για το topic hijack αλλα να ρωτησω κατι.Ατσαλινος αξονας, διαμετρου 25mm περιπου μηκους 17cm που εχει στραβωσει, ποσο ευκολο ειναι να ερθει στα ισια του;
Offset τοποθετημενος κατα την περιστροφη του, μετρημενο στην ακρη του, εχει 1,3mm(ειναι απο μονομπρατσο ψαλιδι μηχανης - κοστος αντιπροσωπειας για καινουριο 130€)
Mε υπομονή, μάλλον έρχεται με τη βοήθεια της πρέσας, αν είσαι Αθήνα φέρτον να του ρίξω μια ματιά, είναι ατόφιος άξονας ή είναι σωλήνας ?
Πως γίνεται να τον έχω στα χέρια μου να τον δώ ?
Τουλάχιστον μια φωτό υπάρχει για μια πρώτη ματιά ? -
Ο αξονας ειναι ατοφιος, μασιφ πως να το πω
καπως ετσι δηλαδη.
Φωτογραφια θα μπορεσω να βαλω μονο οταν παω στο φιλο μου για να δουμε τι θα κανουμε.
Πρεπει να γινει ξεμονταρισμα ωστοσο για να τον στειλω γι'αυτο και ρωτησα επειδη βλεπω αρκετο μερακι στη δουλεια σου και γνωσεις.
Για περισσοτερες πληροφοριες κανε μου ενα ΡΜ! -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Eίναι μέλος του τεράστιου TMD Friction Group που περιλαμβάνει τις κάτωθι εταιρίες υλικών τριβής, τώρα τι ανακατεύουν μεταξύ τους, και τι μπορεί να είναι ένα Textar που δεν μας λένε τα χαρακτηριστικά του όταν αδελφές εταιρίες είναι Pagit και η Mintex που έχουν τα πάντα, τι να σου πω.
Σαφώς και έχει μια σταθερή και αξιοπρεπή ποιότητα σε σχέση με τα Κινέζικα, καλά είναι και τα Wagner, νέα εταιρία τoυ Federal Mogul group που βγάζει τα Ferodo, πήρε φίλος Wagner των 25€ για Clio II και μείναμε μαλάκες συγκριτικά με το κόστος πάντα, τα πήρε για κανένα μήνα μέχρι να του φτιάξω δίσκους και τα ξέσκισε και δεν κατάλαβαν τίποτα.
Θέλω να πω ότι με τις άγνωστες θυγατρικές των κορυφαίων εταιριών δεν ξέρεις τι μπορεί να παίζει, σίγουρα είναι αξιοπρεπέστατα στη χειρότερη περίπτωση, αλλά μπορεί να βγούν και τεφαρίκια
http://aftermarket.federalmogul.com/en- ... /home.aspx
Φίλε Παναγιώτη, τα textar τα θεωρείς εφάμιλλα των Ferodo Premium ή κατώτερα ;
Nαί, πάνω - κάτω είναι σαν τα Ferodo Premier
Ferodo Premier ήθελα να πω. Θα τα βάλω να τα δοκιμάσω
Σε ευχαριστώΤελικα τα textar δεν υπαρχουν και θα βαλω τα απλα τα brembo με τα ιδια σχεδον λεφτα
Στάλθηκε από το LG-D620 μου
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Eίναι μέλος του τεράστιου TMD Friction Group που περιλαμβάνει τις κάτωθι εταιρίες υλικών τριβής, τώρα τι ανακατεύουν μεταξύ τους, και τι μπορεί να είναι ένα Textar που δεν μας λένε τα χαρακτηριστικά του όταν αδελφές εταιρίες είναι Pagit και η Mintex που έχουν τα πάντα, τι να σου πω.
Σαφώς και έχει μια σταθερή και αξιοπρεπή ποιότητα σε σχέση με τα Κινέζικα, καλά είναι και τα Wagner, νέα εταιρία τoυ Federal Mogul group που βγάζει τα Ferodo, πήρε φίλος Wagner των 25€ για Clio II και μείναμε μαλάκες συγκριτικά με το κόστος πάντα, τα πήρε για κανένα μήνα μέχρι να του φτιάξω δίσκους και τα ξέσκισε και δεν κατάλαβαν τίποτα.
Θέλω να πω ότι με τις άγνωστες θυγατρικές των κορυφαίων εταιριών δεν ξέρεις τι μπορεί να παίζει, σίγουρα είναι αξιοπρεπέστατα στη χειρότερη περίπτωση, αλλά μπορεί να βγούν και τεφαρίκια
http://aftermarket.federalmogul.com/en- ... /home.aspx
Φίλε Παναγιώτη, τα textar τα θεωρείς εφάμιλλα των Ferodo Premium ή κατώτερα ;
Nαί, πάνω - κάτω είναι σαν τα Ferodo Premier
Ferodo Premier ήθελα να πω. Θα τα βάλω να τα δοκιμάσω
Σε ευχαριστώΤελικα τα textar δεν υπαρχουν και θα βαλω τα απλα τα brembo με τα ιδια σχεδον λεφτα
Στάλθηκε από το LG-D620 μου
Πάντως ενημερωτικά για να ξέρεις. Επειδή τα premier τα έχω φάει κυριολεκτικά με το κουτάλι σε 3 αμάξια so far.
Είναι ένα φθηνό τακάκι σε γενικές γραμμές για νορμάλ χρήση αλλά δεν σηκώνει και πολλά σε κακομεταχείρηση.
Σε κατεβασιά απο βουνό το χειμώνα χωρίς ιδιαίτερη πίεση με 'πούλησαν' κανονικά.
Προσωπικά στην επόμενη αλλαγή προσανατολίζομαι σε ds performance. -
Οι δισκόπλακες (μπροστινό σετ) Ferodo DDF1042 (280mm) είναι αντίστοιχες των ΑΤΕ, Brembo, Bosch;
Τις βρίσκω γύρω στα 50 ευρώ το σετ, με τις ΑΤΕ στα 90+ ευρώ...
Επίσης (πάντα για μπροστά άξονα) βρίσκω τακάκια Bosch, κωδικός: 0986494044, με την ένδειξη: για οχήματα με ενισχυμένα φρένα, στα 43 ευρώ.
Πρακτικά σημαίνει κάτι ή είναι κλασικά οργανικής πάστας τακάκια, εφάμιλλα των αντίστοιχης πάστας, ΑΤΕ, Ferodo, Brembo κλπ; Θα τα προτιμούσατε (τα Bosch) έναντι των υπολοίπων (είναι σε σχετικά καλή τιμή τα συγκεκριμένα).
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Οι δισκόπλακες (μπροστινό σετ) Ferodo DDF1042 (280mm) είναι αντίστοιχες των ΑΤΕ, Brembo, Bosch;
Τις βρίσκω γύρω στα 50 ευρώ το σετ, με τις ΑΤΕ στα 90+ ευρώ...
Επίσης (πάντα για μπροστά άξονα) βρίσκω τακάκια Bosch, κωδικός: 0986494044, με την ένδειξη: για οχήματα με ενισχυμένα φρένα, στα 43 ευρώ.
Πρακτικά σημαίνει κάτι ή είναι κλασικά οργανικής πάστας τακάκια, εφάμιλλα των αντίστοιχης πάστας, ΑΤΕ, Ferodo, Brembo κλπ; Θα τα προτιμούσατε (τα Bosch) έναντι των υπολοίπων (είναι σε σχετικά καλή τιμή τα συγκεκριμένα).
Ευχαριστώ.Έτσι όπως το αναφέρει για ενισχυμένα φρένα, εννοεί ότι τα τακάκια θα ενισχύσουν τα φρένα, άρα η πάστα θα είναι οργανική αλλά αντί για 10-15% μεταλλικά στοιχεία μπορεί να έχει 25-30% σε σχέση με τα ημιμεταλλικά που έχουν 40-60%. Όσο και να έψαξα δεν μπόρεσα να βρώ τι πάστα είναι και άλλες λεπτομέρειες, όλο λόγια γύρω από τα φρένα αλλά για την ταμπακιέρα τίποτα, είναι για Fiat Chroma, SAAb, Opel Vectra, κλπ άσχετες λεπτομέρειες .
Από την άλλη μόνο η αναφορά στη μάρκα δεν λέει κάνει για να βοηθήσω περισσότερο, πχ λες ΑΤΕ, Ferodo, Brembo, αν δεν πείς τι πάστες είναι πως θα ξέρω για να σου πώ ?
Brembo, ΑΤΕ, Bosch δεν δίνουν χαρακτηριστικά πάστας όπως θερμοκρασίες, συντελεστές τριβής, διαγράμματα, με κωδικούς μόνο χωρίς να υπάρχει πληροφόρηση σε τι αντιστοιχούν δεν μπορώ να προτείνω σε σύγκριση με κάτι άλλο, αυτός είναι και ό λόγος που συνέχεια αναφέρομαι στα Ferodo, Μintex, CL, Carbotech, γιατί δίνουν πίνακες με στοιχεία.
Χωρίς στοιχεία με την πορεία του συντελεστή τριβής σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία δεν μπορώ να προτείνω τίποτα, αυτό που λέω είναι προσοχή με τα Κεραμικά, δεν είναι όλα ίδια και χρειάζεται προσοχή γιατί μπορεί να είναι η καταστροφή των φρένων αν το αμάξι είναι βαρύ και οδηγούμε ζωηρά.Τα αμιγώς κεραμικά δεν έχουν καθόλου μεταλλικά στοιχεία στην πάστα τους, έχουν ίνες Kevlar και άλλα fillers, η Aκebono έχει βγάλει κεραμικά που περιέχουν και μεταλλικά στοιχεία φτιάχνοντας ένα τακάκι που να προσομειώνει τα κεραμικά με τα ημιμεταλλικά, οι κατασκευαστές συνήθως έχουν περισσότερες από 150 διαφορετικές πάστες και δεν γίνεται να τις έχει δοκιμάσει κανείς όλες, ακόμα και από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο η ίδια πάστα με την ίδια ονομασία έχει διαφορά, πχ η πάστα της Ferodo με την βασική ονομασία Premier είναι 58 διαφορετικές πάστες, έχει Premier για το Fiat Panda, Premier για το Audi A6 και Premier για τα φορτηγά Fiat Ducato / Peugeot Boxer των 3 τόννων, δεν είναι οι ίδιες πάστες σε καμμία περίπτωση ακόμα και με το μάτι, κοιτάς το τακάκι premier του Panda και έχει ένα καφε-γκρίζο μουντό χρώμα, το premier του Ducato /boxer λαμπιρίζει από τα κομμάτια χαλκού που έχει η πάστα, premier το ένα, premier και το άλλο, αυτός είναι μκαι ο λόγος που θα ακούσεις για ένα τακάκι κάποιον να λέει ότι είναι ευχαριστημένος και άλλος για το ίδιο τακάκι να λέει τα χειρότερα, απλά γιατί το αμάξι τους ήταν τελείως διαφορετικό και τα τακάκια ήταν διαφορετικά κάτω από την ίδια ονομασία πάστας.
Σε μπέρδεψα περισσότερο έτσι, δεν μπορώ όμως να βοηθήσω με διαφορετικό τρόπο.
Αυτά εδώ της ΑΤΕ είναι ημιμεταλλικά
http://www.jcwhitney.com/ate-premiumone ... 44385.jcwxαυτά είναι οργανικά της ΑΤΕ
http://www.tirerack.com/brakes/brakes.j ... umOne+PadsΔες και τα Bendix, παλαιότερα είχε ένα καλό τακάκι με την ονομασία Bendix Metall 40, τώρα έχει άλλες σειρές, μια από αυτές είναι αυτή εδώ
http://www.autopartswarehouse.com/shop_ ... endix.html -
Μπολικη πληροφορια μαζεμενη και (για εμενα) καλα δοσμενη.
Το μονο 'λαθος' στο βιντεο ειναι οτι στο συγκεκριμενο παιχνιδακι για την εξαερωση, πρωτα δημιουργεις κενο και μετα ανοιγεις τον εξαερωτηρα. -
Φίλε Παναγιώτη, καταρχάς σε υπερευχαριστώ για το χρόνο και τις συμβουλές. Αναφερόμουν σε καλά οργανικά τακάκια για γενικά νορμάλ χρήση και οδήγηση, όχι για χρήση πίστας ή σκίσιμο. Ως προς τα ΑΤΕ, είχα κατά νου αυτά: 13.0460-7179.2
http://outcat-cs.tecdoc.net/ows/en/77DD ... ramesetJsp
τα οποία είναι συμβατικά τακάκια (προφανώς). Αυτά κοστίζουν στην Ελλάδα (κι έξω) γύρω στα 70-80 ευρώ το σετ. Σε σχέση με τα Bosch που είναι στα 43 ευρώ, και με την ένδειξη για σπορ φρένα, χωρίς βέβαια περαιτέρω διευκρινίσεις, έχει νόημα να τα προτιμήσω για μπροστά;
Επίσης η Ferodo βγάζει σε απλά τακάκια εκτός από τη σειρά Premier και τη σειρά SL. Ποια η διαφορά, αν γνωρίζεις; Να υποθέσω ότι η SL ως φθηνότερη, είναι και υποδεέστερη σε απόδοση;
Τέλος, αν δε γίνομαι κουραστικός, μπορείς σε παρακαλώ να κοιτάξεις τις δισκόπλακες Ferodo που ανέφερα στο προηγούμενο post? Τις έχω επισημάνει γιατί μου κάνε τρομερή εντύπωση ότι το mister-auto τις πουλάει γύρω στα 170 ευρώ όταν ο δικός μας ntparts τις έχει γύρω στα 54, ενώ κι από γερμανικά eshops οι τιμές τους είναι γύρω στα 50 ευρώ... Σε σχέση με αντίστοιχες, ΑΤΕ, Bosch, Brembo (τις απλές, όχι χαρακτές), οι οποίες κοστίζουν γύρω στα 65-90 ευρώ, είναι στα ίδια επίπεδα, αν όχι ανώτερες, ή χειρότερες; Εννοώ σε συνδυασμό ποιότητας-μακροζωίας, μιας που η απόδοση σε φρενάρισμα για δεδομένη διάσταση, και για τυπική σχεδίαση εσωτερικά αεριζόμενου δίσκου, είναι βασικά θέμα τακακιού.
Ευχαριστώ πολύ. -
Θα πάρεις τις φθηνότερες επώνυμες που θα βρείς, τα SL είναι τόσο απλά που δεν θέλω να τα αναφέρω καθόλου, από premier και πάνω, σου προτείνω τα DS Performance, υπάρχουν και τα Ferodo Τhermoquite, εμένα μου άρεσαν για απλά τακάκια, ο γιός μου στο 106 τα έλιωσε γιατί...έπιασε τα φρένα από το λαιμό, παρότι είχε καμπανάτους εμπρός - πίσω.
-
Για άλλη μια φορά σε υπερευχαριστώ.
-
Μια απορία / θέμα προς συζήτηση που θεωρείται από τους περισσότερους 'ψιλά γράμματα' (με ρώτησε φίλος και ομολογουμένως δε γνωρίζω αρκετά για να του απαντήσω τεκμηριωμένα) είναι η εξής:
Πόσο αμελητέα είναι η διαφορά στη θερμοκρασία που αναπτύσουν οι δίσκοι και τα τακάκια με διαφορετική **βαφή **ενός συγκεκριμένου κράματος στις ζάντες (π.χ. λευκή, μαύρη, κλπ)...?
Το μαύρο θεωρητικά αποβάλλει πιο εύκολα θερμότητα, αλλά και 'ρουφάει' σαφώς πιο εύκολα από τον ήλιο - βλέπουμε κάμποσα αγωνιστικά με μαύρες ζάντες, κάποια με αλουμινί ή χρυσαφί (και άλλα χρώματα βέβαια), και πολλά με λευκές...
Δεν ήθελα να βιαστώ να απαντήσω ότι π.χ. 'σε συνεφιασμένο καιρό πλεονεκτεί το μαύρο' διότι δεν έχω ιδέα πόση διαφορά κάνει στην πράξη σε σχέση με το ποσοστό της κινητικής ενέργειας που αφου γίνει θερμότητα σε κάθε φρενάρισμα (σε δίσκους και τακάκια) μεταφέρεται από τους δίσκους στις ζάντες για να αποβληθεί από εκεί στο περιβάλλον...Άλλο ενδιαφέρον ίσως είναι η φορά των οπών εξαερισμού των αεριζόμενων δίσκων (όπου υπάρχει, διότι σε πολλούς δίσκους οι βάνες εξαερισμού που ενώνουν τις δύο πλάκες δεν έχουν φορά). Οι περισσότεροι λένε ότι πρέπει όπως βλέπεις τους δίσκους από πάνω οι βάνες να έχουν 'φορά' προς το πίσω μέρος του οχήματος (το έξω-έξω μέρος τους να κοιτάει προς τα πίσω) ώστε να ρυφάνε αέρα από μέσα και να τον στέλνουν προς τα έξω (όπως τα οριζόντια τοποθετημένα ανεμιστηράκια στα laptop), ενώ κάποιοι τις βάζουν ανάποδα (να κοιτάζουν προς τα εμπρός όπως τις βλέπεις από πάνω) με τη λογική να στέλνουν δροσερό αέρα από την περιφέρεια προς τα μέσα.
Η HiSpec Motorsport που φτιάχνει τους δικούς μου προτείνει τον πρώτο τρόπο τοποθέτησης (βλ. παρακάτω). -
Για το χρώμα όλο το σκεπτικό είναι λάθος γιατί δεν μιλάμε για ακίνητο αντικείμενο στον ήλιο, αλλά για κάτι που είναι σε κάθετη θέση ως προς τον ήλιο, που κινείται μέσα σε ρεύμα αέρα, που αλλάξει κατεύθυνση σε σχέση με τις ακτίνες του ήλιου κλπ, εργαστηρικά μπορεί να ανιχνεύσεις υπό συνθήκες 3-5c διαφορά, όταν το αυτοκίνητο κινείται για πολύ ώρα έχοντας στο πλάϊ τον ήλιο μετά τις 15.00 και φέξε μου και γλύστρισα, άρα στην πράξη δεν....οπότε άκυρο.
Όσο για τη φορά της βάνας, αυτή είναι η σωστή, γιατί φυγοκεντρίζει τον αέρα προς την περιφέρεια όταν η εισαγωγή του ρευστού γίνεται από το κέντρο, έτσι είναι και οι βάνες των φυγοκεντρικών αντλιών για υγρά.
-
Όταν μιλάς για χρώμα και απαγωγή θερμότητας αναφέρεσαι βασικά στην δαγκάνα.
Όσο περισσότερα στρώματα μπογιάς έχει η δαγκάνα τόσο χειρότερη η απαγωγή θερμότητας.
Η καλύτερη είναι η άβαφη.
Αν την βάψεις μαύρη δεν είναι καλύτερη από την άβαφη.Όσο για το μουαγιέν, πρέπει να μεταφέρει όσο μεγαλύτερη θερμότητα μπορεί προς τη ζάντα και όχι στο ρουλεμάν.
-
Καλημέρα & ευχαριστώ για τα προηγούμενα σχόλια.
Σε ότι αφορά τους **αποστάστες **που [αναγκαστικά] βάζουν κάποιοι για να μη βρίσκει το εσωτερικό των ζαντών τους στις νέες δαγκάνες που έβαλαν:
Βάζοντας αποστάτες απομακρύνεις τον τροχό από τον σχεδόν κάθετο (ανάλογα με το κάμπερ & κάστερ ) άξονα με κέντρο τον οποίο τον περιστρέφει το τιμόνι όταν στρίβεις, με αποτέλεσμα ο άξονας αυτός να έρθει πιο κοντά στο εσωτερικό του τροχού σε σχέση με πριν. Να αλλάξει δηλαδή όχι μόνο το 'πάτημα' αλλά και η 'γεωμετρία στριψίματος' του τροχού.Υποτίθεται πως υπάρχει κάποιος 'γενικός κανόνας' για το μέγιστο επιτρεπόμενο πάχος των αποστατών ώστε πρακτικά να μην 'πειραχτεί' (με την κακή σημασία της λέξης) η συμπεριφορά κατά το στρίψιμο, αν και κάθε περίπτωση είναι διαφορετική... Μου έλεγε κάποτε ένας μηχανικός ότι τους είχαν πει σε σεμινάρια σχετικά με βασιλικό πείρο κλπ ως 'γενικό κανόνα' ότι δεν πρέπει να προσθέτεις (μέσω αποστατών) πάνω από το 1/10 του φάρδους των ελαστικών (π.χ.για λάστιχα με φάρδος 225 χιλ να μη βάλεις πάνω από 22-22.5 χιλ αποστάτες) κι επίσης ότι ό,τι κάνεις μπροστά καλό είναι να το κάνεις και πίσω......
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις