Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιες διατάξεις του Κ.Ο.Κ. παραβιάζετε συστηματικά;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιες διατάξεις του Κ.Ο.Κ. παραβιάζετε συστηματικά;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    68
    106
    204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Βέβαια, γιατί είναι το ίδιο να πηγαίνεις στην ΕΟ με 140-150-160 αντί για 120 (που κανονικά είναι 130, αλλά πού λεφτά για ταμπέλες) με το να παραβιάζεις κόκκινο εν ψυχρώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        theo13 last edited by

        αν και γενικα δεν παραβιαζω τα ορια μια φορα που τα παρα-βιασα εφαγα μια 100αρα (ημουν με 110 χλμ με οριο 50) ευτυχως το οργανο ηταν καλο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zorz last edited by

          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

          Εξαρταται τι εννοεις 'οδηγουν έχοντας πιει'.
          Εσυ αν πιεις 2 ποτηρια ουισκι σε διαστημα 2-2μιση ωρων, αφηνεις τα κλειδια και περνεις ταξι?

          ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ!

          Θεωρητικα εισαι πανω απο το επιτρεπομενο οριο (αρα παρανομος κατα τον ΚΟΚ), αλλα δεν νομιζω να θεωρεις τον εαυτο σου μεθυσμενο.

          Επισης, τα ορια στην Ελλαδα ειναι τυπικα, λαμβανοντας υπ'οψιν το ελαχιστο επιτρεπτο του μεσου ορου, ωστε πρακτικα να μη μπορεις να πιεις ουτε ενα ποτηρακι.
          Για δες τι ισχυει σε αλλες χωρες...

          Ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημα; Ότι το πρώτο πράγμα που επηρεάζεται από το αλκοόλ είναι ακριβώς η ικανότητα αυτοελέγχου. Ακόμα και αυτός που έχει πιει τόσο πολύ που το αίμα του έχει γίνει εύφλεκτο, εξακολουθεί να νομίζει ότι μπορεί να οδηγήσει μια χαρά. Επίσης, είναι εφικτό να πιείς μια ποσότητα και να μην τρικλίζεις, να ψάχνεις να βρεις που μπαίνει το κλειδί κλπ, αλλά να μπορείς να οδηγήσεις 'σχεδόν' κανονικά. Αυτό το σχεδόν όμως μεταφράζεται σε αρκετά ms μεγαλύτερος χρόνος αντίδρασης και αν σου τύχει να το χρειαστείς, κάθε χαμένο millisecond μετράει. Είναι η διαφορά ανάμεσα στο 'Αμάν, παρά τρίχα!' και το να γίνεις θέμα στις ειδήσεις...
          Εγώ παλιότερα στη δουλειά (είναι φάση 'Days of wine and roses' αν αναρωτιέσαι που κολλάει το ποτό) έπινα κάτι λιγότερο από ένα ποτήρι κρασί, το αργότερο 2 πριν οδηγήσω. Πλέον δεν πίνω καθόλου. Σε έξοδο για διασκέδαση -αν έχω σκοπό να πιώ- θα πάω με λεωφορείο και θα επιστρέψω είτε με λεωφορείο, είτε με ταξί (αναλόγως της ώρας).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ratanplan last edited by

            Ορια ταχυτητας και κοντράκια. Σφηνες με την κλασικη ενοια δεν κανω, απλα αλλαζω σβελτα λωριδες παντα με φλας και χωρις να αναγκαζω κανεναν να φρεναρει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxon_747 last edited by

              Φιλε zorz,
              φυσικα και δε μιλαω για υπερβολικες ποσοτητες αλκοολ που δημιουργουν παρενεργειες οπως απωλεια ισορροπιας, μνημης, κτλ.

              Οπως και με την υπερβαση του οριου ταχυτητας, ετσι και με το αλκοολ, ο οδηγος θα επρεπε να γνωριζει εξ'αρχης τα ορια του, ωστε να μην παρασυρθει απο την (ενδεχομενως λαθος) ικανοτητα αυτοελεγχου του.

              Προσωπικα, θεωρω πιο επικινδυνη την επιθετικη οδηγηση (σφηνες κτλ) απο την οδηγηση οχι υπο την επηρεια αλκοολ αλλα κατοπιν λογικης καταναλωσης.
              Οπως θεωρω πιο επικινδυνη την 'νυσταγμενη' οδηγηση, οπου τις περισσοτερες φορες ο χρονος αντιδρασης ειναι πολυ μεγαλυτερος απο μερικα ms...

              Επισης, ο χρονος αντιδρασης ειναι σχετικη εννοια. Βλεπω καθημερινα στους δρομους, οδηγους που εχουν εμφανως μειωμενο χρονο αντιδρασης, οντας νηφαλιοι...

              Δεν υπερασπιζομαι την υπερβολικη καταναλωση αλκοολ σε συνδιασμο με την οδηγηση σε καμμια περιπτωση.
              Αν θελω πραγματικα να πιω (πραγματικα ομως, οχι 1-2 ποτα) το σιγουρο ειναι οτι εξ'αρχης θα εχει συμφωνηθει να οδηγησει αλλος.

              Θεωρω υπερβολικο ομως να καλεσω ταξι εχοντας πιει δυο ποτα χαλαρα και ηρεμα , χωρις υπερβολες, σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα.
              Ισως, ακομα και αυτα τα δυο ποτα, να μου στοιχισουν σε χρονο αντιδρασης μερικα ms. Αλλα ακομα και ετσι, ο τροπος οδηγησης μου κυριως εντος πολης, αφηνει παντα καποια περιθωρια για αυτο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                Εκτός από το top 1 & 2 που ψήφισα,παραβιάζω και την διάταξη περί ηχορύπανσης.

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  anaxiopistos last edited by

                  Παραβιαζω συστηματικα τα κοκινα φαναρια απο Πλαπουτα για Κυμης απο Ηρακλειο οχι απο Πευκη.Τουλαχιστον τρεις φορες καθε μερα.Μερικες φορες στην Κυμης εχει αστυνομια αλλα μεχρι στιγμης την εχω γλυτωσει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tazio last edited by

                    Ο χρήστης anaxiopistos έγραψε:
                    Παραβιαζω συστηματικα τα κοκινα φαναρια απο Πλαπουτα για Κυμης απο Ηρακλειο οχι απο Πευκη.Τουλαχιστον τρεις φορες καθε μερα.Μερικες φορες στην Κυμης εχει αστυνομια αλλα μεχρι στιγμης την εχω γλυτωσει.

                    Τι ώρα περίπου; Γιατί έχουμε ένα Mercedes 608 για πέταμα και λέμε αφού μας δίνεις την ευκαιρία να μας δώσει λίγα χρήματα πριν το πετάξουμε να την εκμεταλλευτούμε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nidosan last edited by

                      Ο χρήστης tazio έγραψε:

                      Παραβιαζω συστηματικα τα κοκινα φαναρια απο Πλαπουτα για Κυμης απο Ηρακλειο οχι απο Πευκη.Τουλαχιστον τρεις φορες καθε μερα.Μερικες φορες στην Κυμης εχει αστυνομια αλλα μεχρι στιγμης την εχω γλυτωσει.

                      Τι ώρα περίπου; Γιατί έχουμε ένα Mercedes 608 για πέταμα και λέμε αφού μας δίνεις την ευκαιρία να μας δώσει λίγα χρήματα πριν το πετάξουμε να την εκμεταλλευτούμε.

                      Παρεμπιπτόντως, τα ποσοστά επί τοις εκατό [%] που εμφανίζονται στη δεξιά στήλη του poll έτσι όπως υπολογίζονται ΔΕΝ αφορούν το πόσοι από εμάς κάνουμε την κάθε παράβαση (σιγά μην ήταν μόνο 25% το ποσοστό αυτών που δε σέβονται τα όρια ταχύτητας και τα υπερβαίνουν μέχρι +30km/h !!) αλλά το πόσο 'δημοφιλής' είναι η κάθε παράβαση επί του συνόλου των παραβάσεων που αναφέρονται (που σημαίνει ότι π.χ. ψήφισαν 100 άτομα κατά μέσο όρο 3 'τακτικές' παραβάσεις ο καθένας και από τις 300 οι 75 ήταν για όριο 'ως +30').

                      Ενδιαφέρον θα ήταν να φαινόταν πόσοι [ποσοστό %] από εμάς περνάμε τακτικά με κόκκινο, πόσοι κάνουμε σφήνες, κλπ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης anaxiopistos έγραψε:
                        Παραβιαζω συστηματικα τα κοκινα φαναρια απο Πλαπουτα για Κυμης απο Ηρακλειο οχι απο Πευκη.Τουλαχιστον τρεις φορες καθε μερα.Μερικες φορες στην Κυμης εχει αστυνομια αλλα μεχρι στιγμης την εχω γλυτωσει.

                        H ip σας καταγράφηκε, περάστε από το ταμείο παρακαλώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          leonp last edited by

                          Όλες τις παραβάσεις που αναφέρονται, εκτός από τα φώτα ομίχλης.
                          Συνήθως δεν τρέχω για μικρή κατανάλωση.

                          Δεν έχω τρακάρει ποτέ γιατί προσέχω ΚΑΙ είμαι τυχερός. Κάνω βέβαια επιλογή πότε να κάνω τη παράβαση ώστε να μη κινδυνεύσω πολύ. Αν υπήρχε περισσότερη αστυνόμευση θα έκανα λιγότερες παραβάσεις, είμαι όμως τυχερός και γράφουν τους άλλους ενώ εγώ ξεγλιστράω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            streetka2 last edited by

                            Όταν ήμουν 18 ετών και με έδερνε η μ@λ@κία έκανα πολλά αλλά ποτέ δεν πέρασα με κόκκινο... Μετά από 15 χρόνια πιο ώριμος από ποτέ εξακολουθώ να παραβιάζω καποιες διατάξεις του ΚΟΚ.

                            1. Το όριο των +30χλμ/ώρα στην Εγνατία-ΠΑΘΕ με καλές συνθήκες. Ειλικρινά πιστεύω ότι τα 150χλμ/ώρα είναι μια ικανοποιητική ταχύτητα για να μη σε πέρνει ο ύπνος και ταυτόχρονα να μη χρειάζεσαι σύμβαση με βενζινάδικο ή στη χειρότερη δάνειο για να αποπληρώσεις την κλήση
                              -οι κάτοχοι εξωτικών κατασκευών εξαιρούνται για να έχουμε και εμείς οι κοινοί θνητοί να χαζεύουμε κάτι όταν σερνόμαστε στο δρόμο.
                              Εξάλλου είναι λίγοι και στατιστικά δεν θα αποτελούν πρόβλημα

                              Παρεπιμπτόντως η κίνηση με περισσότερα από 30χλμ/ώρα σε δρόμο-γειτονιά αποτελεί έγκλημα εκ προμελέτης. (δεν μιλάμε για την Συγγρού ή τη Μεγ.Αλεξάνδρου) Έτσι και πεταχτεί κάποιος ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, με 50 δεν προλαβαίνεις ούτε να σκεφτείς ΑΜΑΝ.

                            Μη ξεχνάται ποτέ ότι οι πεζοί και τα ζωάκια δεν έχουν δώσει εξετάσεις για να περπατούν στο δρόμο. (ΚΑΚΩΣ για τα ανθρωποειδή αλλά..).

                            1. ''Ανοιχτό'' Πορτοκαλί κατ' εξακολούθηση στις κεντρικές οδούς ( Καραμανλή, Τσιμισκή, Ανδριανουπόλεως κτλ), διότι έτσι και πλακωθώ στα φρένα θα έχουμε δράματα με τους απο πίσω μια και οι αποστάσεις είναι μικρές αλλά και τα χλμ αρκετά παραπάνω από τα 50 του ΚΟΚ.

                            2. Σπάνια διπλή διαχωριστική στις ελάχιστες φορές που αναγκάζομαι να κινηθώ σε επαρχιακές οδούς.(Μόνο και το τονίζω ΜΟΝΟ σε δρόμους που γνωρίζω πιο καλά και από τη χούφτα μου διαφορετικά κάνω τον ινδιάνο, γιατί όπως υπογραμμίστηκε παραπάνω πάντα υπάρχει καποιος λόγος ύπαρξης της διπλής γραμμής).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jimclark last edited by

                              έλα κ οι καινούριοι.

                              Άλλα ήθη, άλλες κυβερνήσεις, 16άδα σε μουντιάλ, εγώ μάμησα. Πολλά άλλαξαν από το τελευταίο ποστ.

                              Για πείτε! είχα ψηφίσει φωτεινο κοκκινο σηματοδότη που συστηματικάμ ενώ γαλατάς στις 5 παρά τέταρτο παραβίαζα κάποτε και το έκοψα. Γιατί έκλεισε η εταιρία κ δε χρειαζόταν να το περιμένω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kacey last edited by

                                Ορια ταχυτητας γενικα και αδιακριτως, στους δρομους που το σηκωνουν (ΟΧΙ μεσα σε στενακια κλπ, μιλαμε για Συγγρου Κηφισιας Βουλιαγμενης κλπ), παρκαρισμα σε δρομο που απαγορευεται (οχι σε σημεια που ενοχλει τη κυκλοφορια), πορτοκαλι (δεν υπαρχει περιπτωση να σταματησω αν ειμαι βεβαιος οτι θα εχω φυγει απο τη διασταυρωση πριν αναψει πρασινο των αλλων), και καμμια κοντρα ετσι για τη τιμη των οπλων οταν το επιτρεπουν οι συνθηκες, οι δρομοι και η κυκλοφορια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vaggos111 last edited by

                                  παραβιαζω τα ορια ταχυτητας καποιες φορες (πχ αθηνα-θεσσαλονικη). σε κατοικημενες περιοχης παω με 30χλμ (πολλα τα 50 χλμ για πολη). κοκκινο δεν εχω σφαξει ποτε και στα πορτοκαλι αφηνω γκαζι πατωντας ηρεμα φρενο γιατι στα διπλα φαναρια καποιοι περιμενουν με κουμπωμενη 1η.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Όρια ταχύτητας κυρίως.
                                    Στο πορτοκαλί αλήθεια λέτε ότι πρέπει να σταματήσουμε? Δεν το ήξερα.
                                    Επίσης, να πω την αμαρτία μου μερικές φορές τα βράδυα, μου έρχονται κάποιοι με αναμένους προβολείς ομίχλης οι οποίοι είναι πολύ δυνατοί. Τότε λοιπόν και εφόσον δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα, τους ανάβω τα μεγάλα. Τότε αρχίζουν να μου αναβοσβήνουν κι αυτοί τα μεγάλα τους και τότε αρχίζω κι εγώ και αναβοσβήνω τους προβολείς ομίχλης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      heras last edited by

                                      Οριο ταχυτητας παντου και παντα, γρηγορες αλλαγες λωριδας και κανα ανοιγματακι οταν υπαρχουν κεφια και ''αντιπαλοι''. Ενιοτε και αναστροφες σε φαναρια
                                      Ολα τ αλλα ποτέ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-lappas last edited by

                                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                                        Στο πορτοκαλί αλήθεια λέτε ότι πρέπει να σταματήσουμε? Δεν το ήξερα.

                                        Are you serious?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Οριο ταχύτητας > +30 Km/h εκτός πόλης (συνήθως χ2 το όριο είναι μια καλή ένδειξη )
                                          Παρκάρισμα σε πεζοδρόμιο με τη μηχανή (αλλά προσέχοντας όσο είναι δυνατόν να μην εμποδίζει τους πεζούς πχ. 'σε ευθεία' με άλλο εμπόδιο πχ. δέντρο, κολώνα)

                                          Πορτοκαλί 50-50 εξαρτάται από το τι έχω πίσω μου, συνήθως προσπαθώ να σταματάω αλλά στην Ελλάδα είναι επικίνδυνο

                                          Αυτά... για 'συστηματικά'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ποτέ το κόκκινο, ποτέ τα όρια μέσα σε χωριά και μικρές πόλεις, ποτέ μέσα σε γειτονιές, ποτέ περνώντας από σχολεία.

                                            Τα υπόλοιπα όρια στους ανοιχτούς δρόμους και ανάλογα την κατάσταση του δρόμου, τις συνθήκες κίνησης εκείνης της στιγμής κλπ, δεν τους πολυδίνω σημασία και στις περισσότερες περιπτώσεις εκτός από αστεία και ξεπερασμένα για τα σημερινά οχήματα, είναι και επικίνδυνα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr