-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Οσο για αυτους που οδηγουν έχοντας πιει ελπιζω να κανουν μονο χιουμορ αλλιως πρεπει να παραδωσουν τα κλειδια και να παρουν ταξι.
Εξαρταται τι εννοεις 'οδηγουν έχοντας πιει'.
Εσυ αν πιεις 2 ποτηρια ουισκι σε διαστημα 2-2μιση ωρων, αφηνεις τα κλειδια και περνεις ταξι?
Θεωρητικα εισαι πανω απο το επιτρεπομενο οριο (αρα παρανομος κατα τον ΚΟΚ), αλλα δεν νομιζω να θεωρεις τον εαυτο σου μεθυσμενο.Επισης, τα ορια στην Ελλαδα ειναι τυπικα, λαμβανοντας υπ'οψιν το ελαχιστο επιτρεπτο του μεσου ορου, ωστε πρακτικα να μη μπορεις να πιεις ουτε ενα ποτηρακι.
Για δες τι ισχυει σε αλλες χωρες...Αυτο ακριβως.Με την παραδοχη του 'πινω και οδηγω' δεν εννοω 'ειμαι τυφλα και οδηγω'.Εκτως αν οι περισσοτεροι εδω δεν βαζουν ουτε μιλιγκραμ αλκοολ στο αιμα τους οποτε παω πασο.Τουλαχιστον αρκετοι παραδεχτηκαν οτι βιαζουν συστηματικα τα ορια ταχυτητας,τις ΛΕΑ,την διπλη διαχωριστικη , τα πεζοδρομια και το πορτοκαλι.
Βεβαια οταν ΕΓΩ παρανομω συνειδητα ειναι ολα οκ οταν το κανουν οι αλλοι ειναι ΖΩΑ και 'στολιζονται' καταλληλα εδω μεσα.
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Βεβαια οταν ΕΓΩ παρανομω συνειδητα ειναι ολα οκ οταν το κανουν οι αλλοι ειναι ΖΩΑ και 'στολιζονται' καταλληλα εδω μεσα.
-
Βέβαια, γιατί είναι το ίδιο να πηγαίνεις στην ΕΟ με 140-150-160 αντί για 120 (που κανονικά είναι 130, αλλά πού λεφτά για ταμπέλες) με το να παραβιάζεις κόκκινο εν ψυχρώ.
-
αν και γενικα δεν παραβιαζω τα ορια μια φορα που τα παρα-βιασα εφαγα μια 100αρα (ημουν με 110 χλμ με οριο 50) ευτυχως το οργανο ηταν καλο
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εξαρταται τι εννοεις 'οδηγουν έχοντας πιει'.
Εσυ αν πιεις 2 ποτηρια ουισκι σε διαστημα 2-2μιση ωρων, αφηνεις τα κλειδια και περνεις ταξι?ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ!
Θεωρητικα εισαι πανω απο το επιτρεπομενο οριο (αρα παρανομος κατα τον ΚΟΚ), αλλα δεν νομιζω να θεωρεις τον εαυτο σου μεθυσμενο.
Επισης, τα ορια στην Ελλαδα ειναι τυπικα, λαμβανοντας υπ'οψιν το ελαχιστο επιτρεπτο του μεσου ορου, ωστε πρακτικα να μη μπορεις να πιεις ουτε ενα ποτηρακι.
Για δες τι ισχυει σε αλλες χωρες...Ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημα; Ότι το πρώτο πράγμα που επηρεάζεται από το αλκοόλ είναι ακριβώς η ικανότητα αυτοελέγχου. Ακόμα και αυτός που έχει πιει τόσο πολύ που το αίμα του έχει γίνει εύφλεκτο, εξακολουθεί να νομίζει ότι μπορεί να οδηγήσει μια χαρά. Επίσης, είναι εφικτό να πιείς μια ποσότητα και να μην τρικλίζεις, να ψάχνεις να βρεις που μπαίνει το κλειδί κλπ, αλλά να μπορείς να οδηγήσεις 'σχεδόν' κανονικά. Αυτό το σχεδόν όμως μεταφράζεται σε αρκετά ms μεγαλύτερος χρόνος αντίδρασης και αν σου τύχει να το χρειαστείς, κάθε χαμένο millisecond μετράει. Είναι η διαφορά ανάμεσα στο 'Αμάν, παρά τρίχα!' και το να γίνεις θέμα στις ειδήσεις...
Εγώ παλιότερα στη δουλειά (είναι φάση 'Days of wine and roses' αν αναρωτιέσαι που κολλάει το ποτό) έπινα κάτι λιγότερο από ένα ποτήρι κρασί, το αργότερο 2 πριν οδηγήσω. Πλέον δεν πίνω καθόλου. Σε έξοδο για διασκέδαση -αν έχω σκοπό να πιώ- θα πάω με λεωφορείο και θα επιστρέψω είτε με λεωφορείο, είτε με ταξί (αναλόγως της ώρας). -
Ορια ταχυτητας και κοντράκια. Σφηνες με την κλασικη ενοια δεν κανω, απλα αλλαζω σβελτα λωριδες παντα με φλας και χωρις να αναγκαζω κανεναν να φρεναρει
-
Φιλε zorz,
φυσικα και δε μιλαω για υπερβολικες ποσοτητες αλκοολ που δημιουργουν παρενεργειες οπως απωλεια ισορροπιας, μνημης, κτλ.Οπως και με την υπερβαση του οριου ταχυτητας, ετσι και με το αλκοολ, ο οδηγος θα επρεπε να γνωριζει εξ'αρχης τα ορια του, ωστε να μην παρασυρθει απο την (ενδεχομενως λαθος) ικανοτητα αυτοελεγχου του.
Προσωπικα, θεωρω πιο επικινδυνη την επιθετικη οδηγηση (σφηνες κτλ) απο την οδηγηση οχι υπο την επηρεια αλκοολ αλλα κατοπιν λογικης καταναλωσης.
Οπως θεωρω πιο επικινδυνη την 'νυσταγμενη' οδηγηση, οπου τις περισσοτερες φορες ο χρονος αντιδρασης ειναι πολυ μεγαλυτερος απο μερικα ms...Επισης, ο χρονος αντιδρασης ειναι σχετικη εννοια. Βλεπω καθημερινα στους δρομους, οδηγους που εχουν εμφανως μειωμενο χρονο αντιδρασης, οντας νηφαλιοι...
Δεν υπερασπιζομαι την υπερβολικη καταναλωση αλκοολ σε συνδιασμο με την οδηγηση σε καμμια περιπτωση.
Αν θελω πραγματικα να πιω (πραγματικα ομως, οχι 1-2 ποτα) το σιγουρο ειναι οτι εξ'αρχης θα εχει συμφωνηθει να οδηγησει αλλος.Θεωρω υπερβολικο ομως να καλεσω ταξι εχοντας πιει δυο ποτα χαλαρα και ηρεμα , χωρις υπερβολες, σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα.
Ισως, ακομα και αυτα τα δυο ποτα, να μου στοιχισουν σε χρονο αντιδρασης μερικα ms. Αλλα ακομα και ετσι, ο τροπος οδηγησης μου κυριως εντος πολης, αφηνει παντα καποια περιθωρια για αυτο... -
Εκτός από το top 1 & 2 που ψήφισα,παραβιάζω και την διάταξη περί ηχορύπανσης.
-
Παραβιαζω συστηματικα τα κοκινα φαναρια απο Πλαπουτα για Κυμης απο Ηρακλειο οχι απο Πευκη.Τουλαχιστον τρεις φορες καθε μερα.Μερικες φορες στην Κυμης εχει αστυνομια αλλα μεχρι στιγμης την εχω γλυτωσει.
-
Ο χρήστης anaxiopistos έγραψε:
Παραβιαζω συστηματικα τα κοκινα φαναρια απο Πλαπουτα για Κυμης απο Ηρακλειο οχι απο Πευκη.Τουλαχιστον τρεις φορες καθε μερα.Μερικες φορες στην Κυμης εχει αστυνομια αλλα μεχρι στιγμης την εχω γλυτωσει.Τι ώρα περίπου; Γιατί έχουμε ένα Mercedes 608 για πέταμα και λέμε αφού μας δίνεις την ευκαιρία να μας δώσει λίγα χρήματα πριν το πετάξουμε να την εκμεταλλευτούμε.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Παραβιαζω συστηματικα τα κοκινα φαναρια απο Πλαπουτα για Κυμης απο Ηρακλειο οχι απο Πευκη.Τουλαχιστον τρεις φορες καθε μερα.Μερικες φορες στην Κυμης εχει αστυνομια αλλα μεχρι στιγμης την εχω γλυτωσει.
Τι ώρα περίπου; Γιατί έχουμε ένα Mercedes 608 για πέταμα και λέμε αφού μας δίνεις την ευκαιρία να μας δώσει λίγα χρήματα πριν το πετάξουμε να την εκμεταλλευτούμε.
Παρεμπιπτόντως, τα ποσοστά επί τοις εκατό [%] που εμφανίζονται στη δεξιά στήλη του poll έτσι όπως υπολογίζονται ΔΕΝ αφορούν το πόσοι από εμάς κάνουμε την κάθε παράβαση (σιγά μην ήταν μόνο 25% το ποσοστό αυτών που δε σέβονται τα όρια ταχύτητας και τα υπερβαίνουν μέχρι +30km/h !!) αλλά το πόσο 'δημοφιλής' είναι η κάθε παράβαση επί του συνόλου των παραβάσεων που αναφέρονται (που σημαίνει ότι π.χ. ψήφισαν 100 άτομα κατά μέσο όρο 3 'τακτικές' παραβάσεις ο καθένας και από τις 300 οι 75 ήταν για όριο 'ως +30').
Ενδιαφέρον θα ήταν να φαινόταν πόσοι [ποσοστό %] από εμάς περνάμε τακτικά με κόκκινο, πόσοι κάνουμε σφήνες, κλπ....
-
Ο χρήστης anaxiopistos έγραψε:
Παραβιαζω συστηματικα τα κοκινα φαναρια απο Πλαπουτα για Κυμης απο Ηρακλειο οχι απο Πευκη.Τουλαχιστον τρεις φορες καθε μερα.Μερικες φορες στην Κυμης εχει αστυνομια αλλα μεχρι στιγμης την εχω γλυτωσει.H ip σας καταγράφηκε, περάστε από το ταμείο παρακαλώ.
-
Όλες τις παραβάσεις που αναφέρονται, εκτός από τα φώτα ομίχλης.
Συνήθως δεν τρέχω για μικρή κατανάλωση.Δεν έχω τρακάρει ποτέ γιατί προσέχω ΚΑΙ είμαι τυχερός. Κάνω βέβαια επιλογή πότε να κάνω τη παράβαση ώστε να μη κινδυνεύσω πολύ. Αν υπήρχε περισσότερη αστυνόμευση θα έκανα λιγότερες παραβάσεις, είμαι όμως τυχερός και γράφουν τους άλλους ενώ εγώ ξεγλιστράω.
-
Όταν ήμουν 18 ετών και με έδερνε η μ@λ@κία έκανα πολλά αλλά ποτέ δεν πέρασα με κόκκινο... Μετά από 15 χρόνια πιο ώριμος από ποτέ εξακολουθώ να παραβιάζω καποιες διατάξεις του ΚΟΚ.
-
Το όριο των +30χλμ/ώρα στην Εγνατία-ΠΑΘΕ με καλές συνθήκες. Ειλικρινά πιστεύω ότι τα 150χλμ/ώρα είναι μια ικανοποιητική ταχύτητα για να μη σε πέρνει ο ύπνος και ταυτόχρονα να μη χρειάζεσαι σύμβαση με βενζινάδικο ή στη χειρότερη δάνειο για να αποπληρώσεις την κλήση
-οι κάτοχοι εξωτικών κατασκευών εξαιρούνται για να έχουμε και εμείς οι κοινοί θνητοί να χαζεύουμε κάτι όταν σερνόμαστε στο δρόμο.
Εξάλλου είναι λίγοι και στατιστικά δεν θα αποτελούν πρόβλημαΠαρεπιμπτόντως η κίνηση με περισσότερα από 30χλμ/ώρα σε δρόμο-γειτονιά αποτελεί έγκλημα εκ προμελέτης. (δεν μιλάμε για την Συγγρού ή τη Μεγ.Αλεξάνδρου) Έτσι και πεταχτεί κάποιος ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, με 50 δεν προλαβαίνεις ούτε να σκεφτείς ΑΜΑΝ.
Μη ξεχνάται ποτέ ότι οι πεζοί και τα ζωάκια δεν έχουν δώσει εξετάσεις για να περπατούν στο δρόμο. (ΚΑΚΩΣ για τα ανθρωποειδή αλλά..).
-
''Ανοιχτό'' Πορτοκαλί κατ' εξακολούθηση στις κεντρικές οδούς ( Καραμανλή, Τσιμισκή, Ανδριανουπόλεως κτλ), διότι έτσι και πλακωθώ στα φρένα θα έχουμε δράματα με τους απο πίσω μια και οι αποστάσεις είναι μικρές αλλά και τα χλμ αρκετά παραπάνω από τα 50 του ΚΟΚ.
-
Σπάνια διπλή διαχωριστική στις ελάχιστες φορές που αναγκάζομαι να κινηθώ σε επαρχιακές οδούς.(Μόνο και το τονίζω ΜΟΝΟ σε δρόμους που γνωρίζω πιο καλά και από τη χούφτα μου διαφορετικά κάνω τον ινδιάνο, γιατί όπως υπογραμμίστηκε παραπάνω πάντα υπάρχει καποιος λόγος ύπαρξης της διπλής γραμμής).
-
-
έλα κ οι καινούριοι.
Άλλα ήθη, άλλες κυβερνήσεις, 16άδα σε μουντιάλ, εγώ μάμησα. Πολλά άλλαξαν από το τελευταίο ποστ.
Για πείτε! είχα ψηφίσει φωτεινο κοκκινο σηματοδότη που συστηματικάμ ενώ γαλατάς στις 5 παρά τέταρτο παραβίαζα κάποτε και το έκοψα. Γιατί έκλεισε η εταιρία κ δε χρειαζόταν να το περιμένω.
-
Ορια ταχυτητας γενικα και αδιακριτως, στους δρομους που το σηκωνουν (ΟΧΙ μεσα σε στενακια κλπ, μιλαμε για Συγγρου Κηφισιας Βουλιαγμενης κλπ), παρκαρισμα σε δρομο που απαγορευεται (οχι σε σημεια που ενοχλει τη κυκλοφορια), πορτοκαλι (δεν υπαρχει περιπτωση να σταματησω αν ειμαι βεβαιος οτι θα εχω φυγει απο τη διασταυρωση πριν αναψει πρασινο των αλλων), και καμμια κοντρα ετσι για τη τιμη των οπλων οταν το επιτρεπουν οι συνθηκες, οι δρομοι και η κυκλοφορια.
-
παραβιαζω τα ορια ταχυτητας καποιες φορες (πχ αθηνα-θεσσαλονικη). σε κατοικημενες περιοχης παω με 30χλμ (πολλα τα 50 χλμ για πολη). κοκκινο δεν εχω σφαξει ποτε και στα πορτοκαλι αφηνω γκαζι πατωντας ηρεμα φρενο γιατι στα διπλα φαναρια καποιοι περιμενουν με κουμπωμενη 1η.
-
Όρια ταχύτητας κυρίως.
Στο πορτοκαλί αλήθεια λέτε ότι πρέπει να σταματήσουμε? Δεν το ήξερα.
Επίσης, να πω την αμαρτία μου μερικές φορές τα βράδυα, μου έρχονται κάποιοι με αναμένους προβολείς ομίχλης οι οποίοι είναι πολύ δυνατοί. Τότε λοιπόν και εφόσον δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα, τους ανάβω τα μεγάλα. Τότε αρχίζουν να μου αναβοσβήνουν κι αυτοί τα μεγάλα τους και τότε αρχίζω κι εγώ και αναβοσβήνω τους προβολείς ομίχλης. -
Οριο ταχυτητας παντου και παντα, γρηγορες αλλαγες λωριδας και κανα ανοιγματακι οταν υπαρχουν κεφια και ''αντιπαλοι''. Ενιοτε και αναστροφες σε φαναρια
Ολα τ αλλα ποτέ -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Στο πορτοκαλί αλήθεια λέτε ότι πρέπει να σταματήσουμε? Δεν το ήξερα.
Are you serious?
Ποιες διατάξεις του Κ.Ο.Κ. παραβιάζετε συστηματικά;