-
[quote='Babbis']
Η CELICA TS είναι 4000
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
. Ακόμα και στο drive που έκαναν συγκριτικό ανάμεσα σε GT Και celica είπαν: λυπόμαστε πολύ αλλά celica.Με συγχωρεις αλλα εχω διαβασει το αρθρο πριν πολλους μηνες και το συμπερασμα ηταν αλλο.Δεν θα προτιμησουμε κανενα γιατι και τα δυο εχουν μη απενεργοποιημενα ηλεκτρονικα και δεν μπορουν να προσφερουν το κατι παραπανω....οι κλασσικες εξυπναδες του drive.Οσο για τις επιδοσεις σαφως και υπερτερουσε το celica αλλα πουθενα δεν εκαναν ξεκαθαρη επιλογη.Πριν το συγκριτηκο προηγηθηκε ενα review για την Gt που ειχε τιτλο κουπε για κουπα.Γενικως οι καθαροαιμοι κυρους δοκιμαστες του drive ξενερωσαν και με τα δυο γιατι δεν προσφερονταν για παντιλικια!
-
Από όσο θυμάμαι όταν ήρθε η GT 1.8 στην Ελλάδα η 2.0 JTS κόστιζε γύρω στα 30Κ, οπότε ακρίβηναν την 2.0 και έβαλαν στη θέση της την 1.8. Αν αυτό λέγεται πολιτική σοβαρής εταιρείας (και μιλάω πάντα για Ελλάδα) τότε ας μου διευκρινήσει κάποιος τί σημαίνει κοροιδία και εκμετάλευση. Αν η GT 1.8 κόστιζε 26Κ που πιστεύω είναι μια πολύ λογική τιμή θα πουλούσε σα ζεστό ψωμί όπως πουλάει τωρα το RX8. Προφανώς η Ελληνική ΑR δε θέλει πωλήσεις.
-
[quote='Babbis']
Η CELICA TS είναι 4000 -
[quote='meco'][quote='Babbis']
Η CELICA TS είναι 4000 -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Φίλε μου MECO νομίχω πως είσαι άδικος!!
Σύγκριση μπορείς να κάνεις μόνο σε βασικές εκδόσεις.
Η Distinctive έχει εξτρά:
1)MP3 PLAYER
2)BOSE ηχοσύστημα!!
3)Subwoofer
4)Κανονικά δερμάτινα καθίσματα
5)Kλιμά κιτ(αυτόματη ενεργοποίηση θερμαινόμενου τζαμιού-υαλοκαθαρηστήρα)
6)Προεγκατάσταση κινητού τηλεφώνουΠερίμενε τώρα. (Το 'άδικος' είναι και λίγο βαρύ).
Αφού η celica ΤS έχει δερμάτινα καθίσματα και ηλιοροφή δεν είναι σωστό να τη συγκρίνουμε με την πλούσια GT??
Aν πάντως επιμένεις οk.
Απλά στην μία περίπτωση είναι ακριβότερη κάτα 3'500Ευρώ και στην άλλη είναι λιγάκι ακριβότερη η GT... -
Ο χρήστης jd έγραψε:
Από όσο θυμάμαι όταν ήρθε η GT 1.8 στην Ελλάδα η 2.0 JTS κόστιζε γύρω στα 30Κ, οπότε ακρίβηναν την 2.0 και έβαλαν στη θέση της την 1.8. Αν αυτό λέγεται πολιτική σοβαρής εταιρείας (και μιλάω πάντα για Ελλάδα) τότε ας μου διευκρινήσει κάποιος τί σημαίνει κοροιδία και εκμετάλευση. Αν η GT 1.8 κόστιζε 26Κ που πιστεύω είναι μια πολύ λογική τιμή θα πουλούσε σα ζεστό ψωμί όπως πουλάει τωρα το RX8. Προφανώς η Ελληνική ΑR δε θέλει πωλήσεις.Πολυ σωστα κατι το οποιο τονισα πιο πανω.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Φίλε μου MECO νομίχω πως είσαι άδικος!!
Σύγκριση μπορείς να κάνεις μόνο σε βασικές εκδόσεις.
Η Distinctive έχει εξτρά:
1)MP3 PLAYER
2)BOSE ηχοσύστημα!!
3)Subwoofer
4)Κανονικά δερμάτινα καθίσματα
5)Kλιμά κιτ(αυτόματη ενεργοποίηση θερμαινόμενου τζαμιού-υαλοκαθαρηστήρα)
6)Προεγκατάσταση κινητού τηλεφώνουΠερίμενε τώρα. (Το 'άδικος' είναι και λίγο βαρύ).
Αφού η celica ΤS έχει δερμάτινα καθίσματα και ηλιοροφή δεν είναι σωστό να τη συγκρίνουμε με την πλούσια GT??
Aν πάντως επιμένεις οk.
Απλά στην μία περίπτωση είναι ακριβότερη κάτα 3'500Ευρώ και στην άλλη είναι λιγάκι ακριβότερη η GT...Μη μαλώσουμε για το άδικος!! είναι σχήμα λόγου!!
-
Κλασσικά φυσικά αν ένα περιοδικό 'τολμήσει' να πει πως ένα γιαπωνέζικο (γκασπ!) κουπέ είναι πιο διασκεδαστικό απο ένα ιταλικό, πρόκειται για κομπογιαννίτες, αλήτες, πουλημένους κ.λ.π.
Εντάξει ρε sakiss, είπαμε καλή η GT αλλα λίγο αντικειμενικότητα δεν βλάπτει...
Θυμάμαι το ποστ σου σχετικά με τον Χαρίτο που είχε αναφέρει το κάθισμα της GT που έτριζε. Δηλαδή ήταν κακό που το είπε; Έβλαψε την εταιρία ή μήπως έκανε απλά τη δουλειά του;
Και όχι, δε δουλεύω στο Drive ή σε κάποιο άλλο περιοδικό... καμία φορά όμως είναι καλό να βάζουμε τους εαυτούς μας στη θέση αυτών που σχολιάζουμε.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Εντάξει ρε sakiss, είπαμε καλή η GT αλλα λίγο αντικειμενικότητα δεν βλάπτει...Θυμάμαι το ποστ σου σχετικά με τον Χαρίτο που είχε αναφέρει το κάθισμα της GT που έτριζε. Δηλαδή ήταν κακό που το είπε; Έβλαψε την εταιρία ή μήπως έκανε απλά τη δουλειά του;
Για σε παρακαλω....πες την γνωμη σου και ασε τους χαρακτηρισμους.
Οταν πηρα τον χαρητο τον ρωτησα...πως σας φανηκε?Κουκλα αλλα οχι σπορ....γιατι τον ρωταω?....δεν ειναι πισωκινητη.
Στο περιοδικο εγραψε-Τριζει και σταματημενη....μυξοπαρθενα....δεν κρατιεται στον δρομο......!Την αντικειμενικοτητα στον χαρητο που σε καθε τευχος εχει εξωφυλλο την M3!!!!!!!!!!!!!!!
-
Καταρχήν ξακαθαρίζω απο την αρχή οτι δεν έχω πρόθεση να χαρακτηρίσω κανέναν και ζητώ συγνώμη αν σε προσέλαβα.
Απλά απ' όσο καταλαβαίνω ο φανατισμός με την ’λφα Ρομέο, που εμείς οι λίγοι ψυχροί, αναίσθητοι, άπιστοι κ.λ.π. δεν καταλαβαίνουμε, έχει ώς βάση κατεξοχήν ΜΗ αντικειμενικά στοιχεία (cuore sportivo, κ.λ.π.). Αλφίστας αυτού του φόρουμ το έχει παραδεχθεί (και φαντάζομαι όλοι) και δεν υπάρχει κανένα μα κανένα πρόβλημα μ' αυτό.
Αλλα θεωρίες συνομωσίας του στύλ 'Όλοι (περιοδικά κ.λ.π.) τα παίρνουν απο την BMW και τους Γερμανούς για να θάψουν τα ιταλικά' κ.λ.π. είναι τουλάχιστον γελοία. Έχοντας σχεδόν όλα τα Drive των τελευταίων χρόνων πιο πολλές φορές θυμάμαι Alfa (άπειρα συγκριτικά με 147, 156, GTA κ.λ.π. για να μην αναφερθώ και στο ένθετο για τις βελτιώσεις) κ.λ.π. στο εξώφυλλο, παρα... Μ3 (και έλεος πια μ΄ αυτήν την Μ, δεν παει να χτυπιέται ο τύπος και οι γνώστες πως είναι ότι καλύτερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, επειδή δεν είναι cuore sportivo είναι για τα μπάζα δηλαδή!?)
Αγαπώ το αυτοκίνητο και την οδήγηση και ως εκ τούτου δεν γίνεται να μην συμπαθώ ιδιαίτερα την Alfa Romeo ως εταιρία και θρύλο. Ειδικά οι 147-156 για μένα είναι απο τις τοπ επιλογές στην κατηγορία. Παρ' όλα αυτά δεν μπορώ να δεχτώ απόλυτες απόψεις του στυλ 'δεν θα πουλούσε κανένας άλλος αυτοκίνητα'. Έλεος!
Και αν και ξέρω πως με το πόστ αυτό μπαίνω στην black list των alfisti του φόρουμ, θέλω απλά να δηλώσω πως δεν είχα/έχω τέτοια πρόθεση. Απλα δεν φανατίζομαι!
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Και αν και ξέρω πως με το πόστ αυτό μπαίνω στην black list των alfisti του φόρουμ, θέλω απλά να δηλώσω πως δεν είχα/έχω τέτοια πρόθεση. Απλα δεν φανατίζομαι!Καμμία σχέση. Ο όρος 'alfisti' είναι πολύ παρεξηγημένος στις μέρες μας.
-
Παιδιά τι λέμε τώρα? Υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο από την Μ3 σε αυτήν την κατηγορία?
(δεν είμαι βαμμένος BMW αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι από τα καλύτερα που κυκλοφόρησαν ποτέ..)
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ο όρος 'alfisti' είναι πολύ παρεξηγημένος στις μέρες μας.Δεν είναι κρίμα ρε παιδιά; Μην κάνουμε την αυτοκίνηση γήπεδο.[/quote]
-
Kid η Μ3 είναι ίσως το κορυφαίο που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Δεν τέθηκε καν θέμα, απλά ο Σάκης το ανέφερε ενδεχομένως για να τονίσει τα φιλικά αισθήματα του συντάκτη για άλλη εταιρεία. Ας μην γενάμε θέμα εκεί που δεν υπάρχει.
silencer51 δεν κατηγόρησε κανείς τους 4Τ που δεν βγάζουν κατηγορηματικά καλύτερη πχ την 147 σε σχέση με το νέο Focus. Έχουν επιχειρήματα και είναι κατανοητό. Επίσης κατανοώ γιατί ο Χαρίτος με βάση τα δικά του γούστα θεωρεί ότι η GT δεν είναι αυτό που τον φτιάχνει. Όταν όμως είναι συντάκτης περιοδικού καλό είναι να είναι πιο ψύχραιμος, και να γράφει ακριβώς τι εννοεί και όχι με επιχειρήματα γιατί έτσι μου αρέσει. Με αυτό το σκεπτικό άλλωστε δέχτηκε και μια αρκετά μεγάλη επίθεση, αν και προφανώς δεν ήταν η πρώτη φορά που γράφτηκε κάτι ενάντια στην Alfa. Απλά αυτή την φορά ήταν πολύ χύμα στο κύμα, και με στυλάκι. Προσωπικά στα παλιά μου παπούτσια τι έγραψε ο Χαρίτος, απλά το αναφέρω για να λύσω την παρεξήγηση.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Kid η Μ3 είναι ίσως το κορυφαίο που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Δεν τέθηκε καν θέμα, απλά ο Σάκης το ανέφερε ενδεχομένως για να τονίσει τα φιλικά αισθήματα του συντάκτη για άλλη εταιρεία. Ας μην γενάμε θέμα εκεί που δεν υπάρχει.Έχεις δίκιο.. Mea culpa!
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Kid η Μ3 είναι ίσως το κορυφαίο που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Δεν τέθηκε καν θέμα, απλά ο Σάκης το ανέφερε ενδεχομένως για να τονίσει τα φιλικά αισθήματα του συντάκτη για άλλη εταιρεία. Ας μην γενάμε θέμα εκεί που δεν υπάρχει.
Έχεις δίκιο.. Mea culpa!
H Alfa Romeo στις κατηγορίες εώς 250άλογα είτε υπερέχει είτε είναι ισάξια της
BMW όχι συνολικά σαν αυτοκίνητα αλλά σαν επιδόσεις-οδική συμπεριφορά!Απο κεί και πέρα η Alfa όπως και οι Saab-Volvo δεν μπορούν να κοντράρουν την BMW που έχει στην φαρέτρα της τις Μ3, 545,645, Μ5,Μ6 7series, Χ5.
Όταν και αν στο εγγύς μέλλον βγουνε οι οι GTA εκδσόσεις (400PS) των 159-Brera, η 8C(500PS) και η Kamal τότε μπορούμε να συγκρίνουμε.
Ομοια όπως αναλύω στο 'Περι Κύρους και Ποιότητας της Alfa Romeo' στα 'Περι αυτοκίνησης' δεν μπορούν να συγκριθούν με τις Alfa Romeo-VOLVO-SAAB (που είναι Premium κατασκευαστές) οι λεγόμενοι γενικοί κατασκευαστές όπως :
HONDA-TOYOTA-MAZDA-NISSAN-PEUGEOT-CITROEN-RENAULT-FIAT-SEAT-FORD-OPEL-ROVER
...με την VW να ακροβατεί μεταξύ Premium-General λόγω των πολύ καλών Touareg-Phaeton-Golf-Passat
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
...με την VW να ακροβατεί μεταξύ Premium-General λόγω των πολύ καλών Touareg-Phaeton-Golf-Passat
Δεν άφησες και τίποτα απ' έξω, Polo & Touran
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
...
με την VW να ακροβατεί μεταξύ Premium-General λόγω των πολύ καλών Touareg-Phaeton-Golf-Passat
Δεν άφησες και τίποτα απ' έξω, Polo & Touran
Άφησα το Lupo- new Fox , Polo, Touran. όπως και κάτι ελεεινές εκδόσεις golf 1.4!!! που ρίχνουν πολύ το image!! Έχεις δει 147-Α3-1SERIES στα 1400?
Αντίθετα astra-golf-focus-megane ... ξεκινάνε από εκέι!!Δεν είναι μόνο τα τρέχοντα μοντέλα ικανά να σε χαρακτηρίσουνε Premium. Yπάρχουν κι άλλα που τα αναφέρω στο αναφερθέν τόπικ, αλλα ας μην ξεφύγουμε, όποιος έχει να πεί ας το πεί στο περι αυτοκίνησης!! [/i]
-
Alfa Romeo GT