-
Ο αξονας πισω ειναι ενα θεμα. Η στρεπτικη της 147 ειναι γτπ και το σημαντικοτερο μειον τα αμαξιου. Ομως ειναι πιο ευχαριστο αμαξι να οδηγας απο μια Τζουλιετα με αξονα πισω, ποσο μαλλον απο το Μπραβο. Καταναλωση μικτη με πολυ σταματα ξεκινα ειναι 9.1.
-
Τι έχει λέει η Τζουλιέτα πίσω;
-
Μιλησα για ΠΛΑΙΣΙΟ και προφανως εχει νοημα να μαθω για οτι ρωτησα. Μου κανει εντυπωση να ειναι χειροτερο πλαισιο.
Δεσιματα,ραμφη,τροποι συγκολλησης, 'στραμπουληγμα'-προφανως και δεν εννοω καμια παραμορφωση στο πολυ οριο κ.ο.κ ,αυτο εννοησα.
Και μια zx 1.4 στριβει πιο ωραια απο ενα c4 1.4 αλλα δεν υπαρχει προφανως συγκριση σα πλαισιο.
-
Οδηγικά το πλαίσιο της 147 δείχνει αλλού σε σχέση με το Bravo. Τώρα το τρακάρισμα δεν ήταν ποτέ το φόρτε της...
-
Τα γράφει αυτα τα νούμερα η 47;
Συντηρητικά + ΑΟ (το βασικότερο) + χωρίς AC ίσως ναι.
Το σταμάτα-ξεκίνα είναι η μεγάλη πληγή για αμάξια που δεν έχουν ροπή χαμηλά.Δεν λέω ότι η 147 μπορεί να οδηγηθεί όσο οικονομικά ένα τουρμπάτο, αλλά ότι δεν διαφέρει από τον αντίστοιχο ανταγωνισμό (Leon 1.6, Megane 1.6, Golf 1.6, Astra 1.6 κοκ).
Δέχομαι τα γιαπωνέζικα να είναι ένα τσικ πιο οικονομικά.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δε νομιζω να εδινα πανω απο 5,5 για 147 fl.. με 7,5 παιρνεις bravo t-jet ,οκ οχι το ιδιο feeling κτλπ αλλα δυνατο-ροπατο-ομορφο και σασσι πολυ καλυτερο.
Με την καμία καλυτερο πλαίσιο τα μπράβο απο την 47
το bravo δε το εχω οδηγησει.. μου κανει τρομερη εντυπωση..το θεωρησα δεδομενο καθως ειναι αλλη γενια το σασσι χρονολογικα και μαλιστα η 147 δε φημιζοταν.. εχει το bravo χειροτερη στρεπτικη? Τι εχεις διαπιστωσει γενικα οδηγωντας τα?
Τώρα ποιο εχει χειρότερο νούμερο θα σε γέλασω
Σαν αίσθηση ναι ειναι σαφώς καλυτερη η 47
-
παντως μιας και ψάχνω 147, 5πορτη, μαυρη fl με μπέζ εσωτερικό, 1.6λτ , νομιζω πως οι τιμές τους ειναι κάπως.
Δεδομένων των συνθηκών σημερα. Στο δικο μου μυαλό, θα εδινα οριακά 4500 για μια καλη 147 με τα χαρακτηριστικά που ζητάω, αλλά βλέπω οτι κυμαινονται over 5.500...Το κακό στην ιστορία ειναι, πως προτιμώ να δωσω 8.000 και να πάρω brera παρά να δωσω 5500 και να παρω 147. Το πιο κακο απο ολα, ειναι οτι θα πάρω 147, γιατι προκειται για τη γυναίκα μου, και θελει οπωσδηποτε και μονο αυτη. Δλδ ...κλάψ.
Ευχαρίστως εδινα τα ιδια για ενα RX8 , αλλά και τα διπλά για μια Cayenne....
Eχει πλάκα επισης, που οπως τη ζητάω ειναι ελάχιστες. Νομιζω πρωτη φορά δυσκολέυομαι να βρω το αυτοκινητο που θέλω , τοσο. -
Μεταχειρισμενο οπως ακριβως το θες και σωστο, δυσκολο... Και συμφωνω οτι ιδιως οι καλοστεκουμενες ειναι αρκετα ακριβες.. Η λυση για εμενα ειναι GT 1.8. δε γινεται να μη της αρεσει...
-
ειναι περιπλοκο το θέμα...
Της αρέσει, αλλά θελουμε πισω πορτες οπωσδήποτε . επιπλέον, η 147 fl ειναι το αγαπημένο της αυτοκινητο απο τη μέρα που βγηκε. Και τωρα το μαρκάρισμα ειναι πολυ στενό.
Επισης, ουσιαστικά θα ειναι ο 'χαμάλης' της, οπότε η GT δε μας κάνει, καθοτι δε θα εξυπηρετει τιποτα αλλο πλην καθημερινοτητας. Απο οσο καταλαβα, εγω δεν προκειται να το ακουμπάω καθολου, οπότε....
εχω προτείνει...Ζ4,Rx8,Cayenne,Saab 9-3,Brera 2.2 Jts, Lancia Y momo,Twingo GT, και μερικά ακομα, αλλά εχω μια πολυ συγκεκριμένη απάντηση πάντα. 'ΟΧΙ'. Γμτ.....(Kαι μιας που ειναι αποκλειστικής χρησης δικής της, δε μπορω να κάνω το δικό μου) -
Καλησπέρα.
Υπάρχουν εκδόσεις της giulietta fl με διαφορετική πίσω ανάρτηση (στρεπτος άξονας) αντί για πολλαπλών; Το γράφει μεν στα τεχνικά που δίνει η εταιρία, απλα μου φάνηκε πολυ περίεργο γι αυτο το ρωτάω μήπως ειναι λάθος. Μιλάω για την 1.6 jdtm που φαίνεται να διαφοροποιείται απο όλες τις άλλες.
Ελπίζω να μην ξεκίνησαν κι αυτοί να βάζουν ημιακαμπτο...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Καλησπέρα.Υπάρχουν εκδόσεις της giulietta fl με διαφορετική πίσω ανάρτηση (στρεπτος άξονας) αντί για πολλαπλών; Το γράφει μεν στα τεχνικά που δίνει η εταιρία, απλα μου φάνηκε πολυ περίεργο γι αυτο το ρωτάω μήπως ειναι λάθος. Μιλάω για την 1.6 jdtm που φαίνεται να διαφοροποιείται απο όλες τις άλλες.
Ελπίζω να μην ξεκίνησαν κι αυτοί να βάζουν ημιακαμπτο...
To 1.6 diesel εχει ημιακαμπτο δυστυχως. Και μικρα φρενα. Το εκανα test drive και δεν λεει. Αισθηση Fiat.
-
Στη fl εγινε αυτο;
Γιατι εδω μιλαει για multilink και στην 1.6 diesel:
http://www.alfaromeo.co.uk/uk/SiteColle ... ochure.pdf
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Καλησπέρα.
Υπάρχουν εκδόσεις της giulietta fl με διαφορετική πίσω ανάρτηση (στρεπτος άξονας) αντί για πολλαπλών; Το γράφει μεν στα τεχνικά που δίνει η εταιρία, απλα μου φάνηκε πολυ περίεργο γι αυτο το ρωτάω μήπως ειναι λάθος. Μιλάω για την 1.6 jdtm που φαίνεται να διαφοροποιείται απο όλες τις άλλες.
Ελπίζω να μην ξεκίνησαν κι αυτοί να βάζουν ημιακαμπτο...
To 1.6 diesel εχει ημιακαμπτο δυστυχως. Και μικρα φρενα. Το εκανα test drive και δεν λεει. Αισθηση Fiat.
Έχεις κάποιο link? Δεν βλέπω πουθενά τέτοια αλλαγή.
Τα φρένα είναι αντίστοιχου μεγέθους με της 116 πάντως. -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Καλησπέρα.
Υπάρχουν εκδόσεις της giulietta fl με διαφορετική πίσω ανάρτηση (στρεπτος άξονας) αντί για πολλαπλών; Το γράφει μεν στα τεχνικά που δίνει η εταιρία, απλα μου φάνηκε πολυ περίεργο γι αυτο το ρωτάω μήπως ειναι λάθος. Μιλάω για την 1.6 jdtm που φαίνεται να διαφοροποιείται απο όλες τις άλλες.
Ελπίζω να μην ξεκίνησαν κι αυτοί να βάζουν ημιακαμπτο...
To 1.6 diesel εχει ημιακαμπτο δυστυχως. Και μικρα φρενα. Το εκανα test drive και δεν λεει. Αισθηση Fiat.
Πολλαπλούς εχουν ολες οι Ιουλιετες και στανταρ φρενα. Τα εξτρα μεγαλα φρενα εχουν μονο οσοι βαλουν τα τετραπιστονα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πολλαπλούς εχουν ολες οι Ιουλιετες και στανταρ φρενα. Τα εξτρα μεγαλα φρενα εχουν μονο οσοι βαλουν τα τετραπιστονα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες Δια, αλλά η εταιρεία άλλα ανακοινώνει:
http://cf.alfaromeo.gr/main/showtech.cfm?counter=416
'Τροχοί συνδεδεμένοι μέσω στρεπτού άξονα και αντιστρεπτικής δοκού, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ'
Ενώ αντίθετα στη βενζίνη αναφέρει για πολλαπλών.
Μάλλον ο wartone έχει δίκιο.
edit: Από την άλλη πάλι εδώ λέει για πολλαπλών
http://www.fiatpress.com/download/2014/ ... ta_ENG.pdf
Take the egg and do the haircut...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Καλησπέρα.
Υπάρχουν εκδόσεις της giulietta fl με διαφορετική πίσω ανάρτηση (στρεπτος άξονας) αντί για πολλαπλών; Το γράφει μεν στα τεχνικά που δίνει η εταιρία, απλα μου φάνηκε πολυ περίεργο γι αυτο το ρωτάω μήπως ειναι λάθος. Μιλάω για την 1.6 jdtm που φαίνεται να διαφοροποιείται απο όλες τις άλλες.
Ελπίζω να μην ξεκίνησαν κι αυτοί να βάζουν ημιακαμπτο...
To 1.6 diesel εχει ημιακαμπτο δυστυχως. Και μικρα φρενα. Το εκανα test drive και δεν λεει. Αισθηση Fiat.
πίεσες τα φρένα και είχες θέμα ή απλά το ψυχανεμίστηκες ?
-
Για μενα θεμα κοπωσης των φρενων δεν τιθεται. Δεν είδα τίποτα τέτοιο.
Σε καποιες μετρησεις περιοδικων ομως θυμαμαι να υπολειπονταν απο της 116 ή του V40 σε απόσταση.Πάντως η πίσω ανάρτηση γενικά χτυπάει άσχημα στις λακούβες. Δεν ξέρω αν αυτό εχει να κανει με τον (υποτιθέμενο;) ημιάκαμπτο της diesel. Απο την αλλη βέβαια έχει πολύ καλό έλεγχο του αμαξώματος.
-
Απλά έχει σφιχτή ανάρτηση. Τώρα για κοπανήματα... εξαρτάται τι εννοεί ο καθένας.
-
O ημιάκαμπτος έχει ένα κοπάνημα που ανάλογα με το πόσο σφιχτά είναι τα αμορτισέρ είναι εντονότερο.
-
Κοπάνημα ένιωσα τελευταίο φορά σε μια χαμηλωμένη Ελίζ με ανάρτηση κούτσουρο. Για αυτό είπα πως είναι ανάλογα με τα κριτήρια του καθενός. Εγώ είμαι ανθεκτικός.
ΑLFA ROMEO FORUM