-
-
-
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Βάζοντας τα ηλεκτρονικά στο off...Δεν φταίνε τα ηλεκτρονικά που ήταν off.
Φταίει που είναι κουλός.
Με αυτά τα χιλιόμετρα, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, στη συγκεκριμένη στροφή, έμπαινε ακόμα και αν του έλειπαν όλα τα αμορτισέρ και έσκαγε και ένα λάστιχο.
Το τυπάκι απλώς δεν το έχει γενικώς και ούτε θα το αποκτήσει ποτέ. -
http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... rari-video
όντως νοικιασμένη? άουτς
-
ποσο μαλακας μπορει να εισαι....
-
http://www.zougla.gr/automoto/article/s ... i-laferari
-
Ως συνήθως, βλακείες του Κιτρινιάρη και του τσίρκου του που αποκαλεί δημοσιογραφικό site. Η LaFerrari έχει μπανιέρα κλειστού τύπου (σε αντίθεση με την F50 για παράδειγμα) και έτσι δεν θα βγει σε ανοιχτή έκδοση. Επίσης η γραμμή παραγωγής δεν μπορεί να σηκώσει περισσότερα αυτοκίνητα από όσα είναι προγραμματισμένα. ΧΧ φυσικά και θα υπάρξει όμως.
-
Βασικά αναπαράγεται η είδηση.
http://www.autoblog.gr/2014/06/18/lafer ... g-in-2015/
-
Η βλακεία είναι μεταδοτική... Από το jalopnik πρέπει να ξεκίνησε.
-
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
http://www.autoblog.gr/2014/06/22/ferrari-f12-trs/Πραγματικά ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ ταμτακοόχημα.
-
-
http://www.autoblog.gr/2014/06/24/epishmo-toyrmpo-se-kathe-mellontiko-v8-montelo-ths-ferrari/
Έπεσε και το τελευταίο κάστρο. Με τις υγείες σας!
-
H Ferrari λέει όχι στα turbo και στους υβριδικούς κινητήρες
-
Newsflash: The Berlin Wall has fallen.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
http://www.autoblog.gr/2014/06/24/epishmo-toyrmpo-se-kathe-mellontiko-v8-montelo-ths-ferrari/Έπεσε και το τελευταίο κάστρο. Με τις υγείες σας!
Γνωστο εδω και μηνες. Οι V12 ομως ατμο!!!
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Προς το παρόν. Άμα βρει χώρο μάλλον και αυτοί θα γίνουν τούρμπο σχεδόν μας λέει ο Ντίνος, αλλά εγώ το διαβάζω αλλιώς. Άμα φτάσουν και αυτοί στο σημείο που δε βγαίνουν παραπάνω αλόγατα.
Turbo κινητήρες στις F12 και FF δεν εξετάζονται καν, λόγω έλλειψης χώρου τοποθέτησης των τουρμπίνων αλλά και αυξημένων θερμοκρασιών που αυτές θα δημιουργήσουν στον χώρο του κινητήρα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Turbo κινητήρες στις F12 και FF δεν εξετάζονται καν, λόγω έλλειψης χώρου τοποθέτησης των τουρμπίνων αλλά και αυξημένων θερμοκρασιών που αυτές θα δημιουργήσουν στον χώρο του κινητήρα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Προς το παρόν. Άμα βρει χώρο μάλλον και αυτοί θα γίνουν τούρμπο σχεδόν μας λέει ο Ντίνος, αλλά εγώ το διαβάζω αλλιώς. Άμα φτάσουν και αυτοί στο σημείο που δε βγαίνουν παραπάνω αλόγατα.Turbo κινητήρες στις F12 και FF δεν εξετάζονται καν, λόγω έλλειψης χώρου τοποθέτησης των τουρμπίνων αλλά και αυξημένων θερμοκρασιών που αυτές θα δημιουργήσουν στον χώρο του κινητήρα.
Παπαριές ολκής!
Οι V12 έχουν το περιθώριο να ανέβουν πολύ ακόμα σε κυβισμό και υπάρχει και η υβριδοποίηση. Θέμα ισχύος δεν υπάρχει και δεν υπήρχε ούτε στους V8. Οι V8 όμως έπρεπε να μειώσουν κάπως το CΟ2 τους καθώς είναι το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της εταιρείας και ανεβάζει τον μέσο όρο των εκπομπών, σε αντίθεση με τους V12 που είναι μειοψηφία.
ΥΓ: Ξεκόλλα επιτέλους από την δήθεν αναπόφευκτη συσχέτιση ισχύος-τούρμπο. Η Ferrari έβγαλε 965 άλογα στο ατμοσφαιρικό hypercar της με 6300 κυβικά, ενώ αυτό το μοτέρ ανεβαίνει άνετα στα 7000...
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)