Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ζωή...ποδήλατο!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Η ζωή...ποδήλατο!
    • 1
    • 2
    • 293
    • 294
    • 295
    • 296
    • 297
    • 316
    • 317
    • 295 / 317
    Αντίλογος
    321
    6326
    13554
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Πάρε κι ένα βιντεάκι για το πώς μπορεί να γίνει πραγματικά διασκεδαστικό ένα κουρσάκι:

      Youtube Video

      Αφιερωμένο στον Leftgalan.

      ΦΟΡΑΕΙ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leftgalan last edited by

        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
        Πράγματι, πολύ δύσκολα θα βρει κουρσάκι με τέτοιο γρανάζωμα. Θα πρέπει να χτίσει τη μετάδοση μόνος του, κομμάτι-κομμάτι.

        Πάρε κι ένα βιντεάκι για το πώς μπορεί να γίνει πραγματικά διασκεδαστικό ένα κουρσάκι:

        Youtube Video

        Αφιερωμένο στον Leftgalan.

        εμείς είμαστε βαμμένοι ΚΟΥΡΣΑΔΕΣ Κυριος !

        Τελος πάντων για να απαντήσω στο φίλο , με κουρσακι και compact διπλή δισκομανιβελα μπροστα και ενα γραναζωμα 11/28 πισω ....πας παντού . Δε χρειάζεται τριπλή, εκτός αν το σπιτι σου ειναι στο passo di stelvio ....
        Επίσης λαβέ υπ όψιν σου ότι το κουρσακι ειναι πιο ελαφρύ και επομένως δεν μπορεις να το συγκρίνεις ευθέως με το mountain ...

        Α και κατι άλλο ..... Ας σφίξουν και λίγο τα πόδια σας ρε ! Βλέπω κατι τύπους στη γειτονιά μου με υποτίθεται 'mountain' που πανε στην ευθεία , άντε και λίγο κλίση και το πετάλι γυρνάει γύρω γύρω σα τρελό ... Τσούκου τσούκου τσούκου τσουκου

        Εεεελεος ρε που λεει κι ο Γεωργιου , έλεος !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          axel12p last edited by

          Είναι downhill! Δεν χρειάζεται πετάλι στην κατηφόρα Ε, στην ευθεία, υπάρχει ένα ζόρι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Ο χρήστης dog80 έγραψε:
            Το μπροστά είναι 22, έχει ένα αυτοκόλητο που το γράφει. Για το πίσω πρέπει να μετρήσω δόντια. Θα το δώ αύριο το πρωί

            32 πίσω.

            Σημερα προσπάθησα να βγάλω την κακια ανηφόρα με μια ταχύτητα πάνω αλλά δέν τα κατάφερα. Έφυγε η αλυσίδα!

            Το κιβώτιο έχει αρχίσει και τα παίζει εντελώς. Μόλις πάω να πατήσω πιό δυνατά ανεβάζει ή κατεβάζει ταχύτητα απο μόνο του και καμια φορά φευγει εντελώς η αλυσίδα.

            Δοκίμασα να ρυθμίσω τις ντίζες αλλά δέν μπόρεσα να βρώ κάποιο σημείο που να δουλεύει σωστά σε όλο το εύρος των ταχυτήτων.

            Είναι τελείως πίκρα πάνω που έχεις βρεί το ρυθμό και πας να δώσεις ακόμα πιο δυνατα να σου κάνει μαλακίες το κιβώτιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Σε κουρσα olympia η gt? Η κανενα απ τα δυι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Άρα η σημερινή κοντή σου σχέση είναι 22-32. Αν πας σε κουρσάκι, όσο κι ελαφρύτερο να είναι, πάλι θα θες πολύ κοντή 1η, τουλάχιστον μέχρι να δυναμώσεις. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρεις (και δεν ξέρουμε) αν θα μπορούσες να ανέβεις την ανηφόρα με πιο βαριά ταχύτητα, αφού το κιβώτιό σου είναι χάλια. Πώς νιώθεις, θα ανέβαινε και με 1-2-3 σχέσεις πάνω;

                Η Olympia δε χαίρει καμίας εκτίμησης στους γνώστες. Η GT είναι πολύ πιο σοβαρή μάρκα, αλλά τα κουρσάκια δεν είναι το δυνατό της σημείο. Πες μας τι ψάχνεις και μέχρι πόσα χρήματα, μήπως και μπορούμε να βοηθήσουμε.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Σήμερα δοκίμασα να κάνω πιό σκυφτός και μια άλλη πιό νορμαλ ανηφόρα την έβγαλα με πολλές ταχύτητες πιο πάνω απ οτι συνήθως. Η σκυφτή στάση βοηθάει να βάλεις πιό πολύ δύναμη

                  Πιστεύω οτι με το κουρσάκι θα μπορώ να τη βγάλω. Στο κάτω κάτω αν δεν μπορώ υπάρχει και εναλλακτική διαδρομή με μικρότερη ανηφόρα.

                  Τα λεφτά που μπορώ να δώσω είναι μέχρι 1000 ευρώ, άντε λίγα παραπάνω αν είναι κάτι που αξίζει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Ορίστε! Και καλή σειρά και καλή τιμή και αποδεκτό βάρος και 30άρι μικρό γρανάζι μπροστά. Από το λίγο ψάξιμο στο νετ, αλλού βρήκα ότι φοράει κασέτα με 28 δόντια κι αλλού με 30. Όπως και να έχει, είναι από τα πιο κοντά γραναζώματα που μπορείς να πετύχεις σε κούρσα, εκτός κι αν πας να φτιάξεις κάτι που θα είναι μπασταρδεμένο (όπως το 42-32-22, που σου πρότεινα προχτές). Μια χαρά θα είσαι!

                    Και μια κριτική.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Αυτό είναι καινούριο ή μτχ?

                      Το μεγάλο μπροστινό γρανάζι τί είναι 50άρι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dodger last edited by

                        Mε 1000άρικο βρίσκεις θησαυρούς. Επίσης, μία διαδρομή 20χλμ που κάνω συχνά με ένα hybrid Scott Metrix 40, την έκανα πολύ πιο 'γρήγορα' με ένα κουρσάκι 20ετίας ανακατασκευασμένο (στις προηγούμενες σελίδες υπάρχουν και τα 2). Με τη κούρσα η διαφορά είναι εμφανής, είτε μιλάμε για ευθεία, είτε για ανηφόρα.

                        Επίσης παίζουν ρόλο πόσο γυμνασμένα πόδια έχεις, πνευμόνια/αντοχές/αναπνοές, κτλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          travelman last edited by

                          Για τη χρήση που θες, και εάν σου κάνει το νούμερο καλή λύση είναι αυτό: http://www.tsirikosbikes.gr/kona-jake-2014.html έχει γρανάζωμα 34-30, και είναι έτοιμο ...για χώμα! Με αλλαγή σε λάστιχο σλικ δρόμου είναι στην πράξη μία λίγο βαρύτερη κούρσα. με τα λάστιχα που φοράει θα σε πάει όπου σε πάει ένα trekking.

                          Από την άλλη με μία μικρή υπέρβαση πας σε ποδήλατο που κατεβαίνει άνετα σε αγώνες...
                          http://www.chainreactioncycles.com/gr/e ... prod107024

                          Αλλά μη γελιόμαστε, αυτή είναι η λογική λύση για τον πρωτάρη σε κούρσα και σου μένουν και χρήματα...
                          http://www.chainreactioncycles.com/gr/e ... prod107031

                          Για να λες τζιτί και ολύμπια μάλλον πέρασες από Γκατσούλη. Μεταξύ μας οι μάρκες έχουν μηδαμινή σημασία, αφού δεν αγοράζεις ποδήλατο αλλά βάλιου φορ μάνευ ώς προς τα περιφερειακά. Και καλό είναι πάντα να έχεις καλό πωλητή, για να τον πρήζεις στην αρχή. Ο Γκατσούλης γενικά έχει κακή φήμη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Υπάρχει κάποιος λόγος να πάρω carbon αντί για αλουμίνιο? Τα περιφερειακά απ ότι είδα είναι τα ίδια, η διαφορά βαρους αμελητέα και η τιμή σχεδόν διπλάσια.

                            Επίσης αυτά τα ποδήλατα δέν έρχονται με πετάλια? Βάζεις οτι θέλεις?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Ναι, είναι πιο τρέντυ, πουλάς πιο πολύ μούρη. Όμως τα φτηνά κάρμπον είναι των πεκινουά. Καλύτερα αλουμίνιο σε αυτή τη ζώνη τιμών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannik1977 last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                Υπάρχει κάποιος λόγος να πάρω carbon αντί για αλουμίνιο? Τα περιφερειακά απ ότι είδα είναι τα ίδια, η διαφορά βαρους αμελητέα και η τιμή σχεδόν διπλάσια.

                                Επίσης αυτά τα ποδήλατα δέν έρχονται με πετάλια? Βάζεις οτι θέλεις?

                                τυπου fitness το εχεις αποκλεισει;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Τα fitness δέν έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά πέρα απο το ίσιο τιμόνι.

                                  Προσωπικά μου αρέσει το τιμόνι κριάρι, η χαμηλή του θέση μου θυμίζει clipon απο supersport μηχανάκι!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Το Cube που σου πρότεινα τα συνδυάζει όλα. Είναι καινούριο, πολύ ακριβότερο από το χιλιάρικο και το αγοράζεις κοψοχρονιά. Έχει κλιμάκωση που θα σε βολέψει στις πολύ ζόρικες ανηφόρες. Πάρ' τον ένα τηλεφωνάκι να ρωτήσεις διαθέσιμα μεγέθη. Ξέρεις τι μέγεθος είσαι, έτσι;

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by

                                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                      Το Cube που σου πρότεινα τα συνδυάζει όλα. Είναι καινούριο, πολύ ακριβότερο από το χιλιάρικο και το αγοράζεις κοψοχρονιά. Έχει κλιμάκωση που θα σε βολέψει στις πολύ ζόρικες ανηφόρες. Πάρ' τον ένα τηλεφωνάκι να ρωτήσεις διαθέσιμα μεγέθη. Ξέρεις τι μέγεθος είσαι, έτσι;

                                      Αναμένω το Cube peloton pro απο chain reaction.

                                      Μέγεθος 62cm βάσει των charts

                                      Σήμερα έκανα μια σύντομη διαδρομή και διαπίστωσα οτι μπορώ να ανέβω ανηφόρες με πολύ μεγαλύτερες σχέσεις απ όσο νόμιζα, αρκεί να μήν κάνει η αλυσίδα τα δικά της.

                                      Πιστεύω δέν θα έχω πρόβλημα με το κουρσάκι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος. Η αλήθεια είναι ότι πήρες ποδηλατάρα, σίγουρα πολύ ανώτερο από αυτό που θα φανταζόσουν όταν άρχιζες την αναζήτηση. Στο κάτω κάτω, αφού δε μένουν χρήματα για RX8,γιατί να μην πάρεις ένα σοβαρό ποδήλατο; Μαζί σου. Κάποτε με Μιάτα, πλέον τα χώνω στα ποδήλατα.
                                        Το 62αρι είναι τεράστιο, τι διαστάσεις έχεις βρε παιδί μου;

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          travelman last edited by

                                          Άντε καλοτάξιδο! Πολύ καλό!

                                          Το νούμερο είναι λίγο τεράστιο αλλά επειδή υπάρχει και 64άρι μήπως έχουν άλλο σύστημα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            187 ύψος είμαι. Το 62 δίνουν βάσει των charts.

                                            Έρχονται γρήγορα? Επέλεξα την τζάμπα μεταφορά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 295 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr