Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΣΕ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΟΣΕ
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 86
    • 87
    • 53 / 87
    Αντίλογος
    51
    1734
    20571
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Ενδιαφέρον ακούγεται αυτό με το αυτοκίνητο.

      Sent from Corsair's brick

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kilomeater last edited by

        Εξαιρετικα ενδιαφερον
        με τετοιες τιμες θα πηγαινα και εγω απο εκει αντι για Πατρα-Βενετια που εκλεισα ηδη , μαζι με το αυτοκινητο

        Για κατι γονεις πεθερικα κτλ ειναι μια χαρα να ανεβαινουν Βιεννη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trident1971 last edited by

          Εχει τυχει να φερω το αυτοκινητο απο Θεσσαλονικη με τραινο νυχτα, γιατι ημουν αρκετα κουρασμενος για να οδηγησω και βολευε και η φαση χρονικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            catalyst last edited by

            Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
            Εξαιρετικα ενδιαφερον
            με τετοιες τιμες θα πηγαινα και εγω απο εκει αντι για Πατρα-Βενετια που εκλεισα ηδη , μαζι με το αυτοκινητο

            Για κατι γονεις πεθερικα κτλ ειναι μια χαρα να ανεβαινουν Βιεννη

            Ειδικά για γονείς και πεθερικά δε βλέπω πώς βολεύει να κάνουν 24 ώρες με τρένο ως τη Βιέννη, παρά 2 ώρες με αεροπλάνο.

            Σε σχέση με το πλοίο από/προς κεντρική Ευρώπη μαλλον θα είναι φθηνότερο, αλλά μάλλον δε θα έχει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα σε χρόνο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
              Εξαιρετικα ενδιαφερον
              με τετοιες τιμες θα πηγαινα και εγω απο εκει αντι για Πατρα-Βενετια που εκλεισα ηδη , μαζι με το αυτοκινητο

              Για κατι γονεις πεθερικα κτλ ειναι μια χαρα να ανεβαινουν Βιεννη

              Έχεις τόσο κουραγιο για πάνω από 36 ώρες ταξιδιού?
              Έκλεισα για καλοκαίρι Ανκόνα-Πάτρα και βαριέμαι στην ιδέα των 24+ ωρών

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Εγώ που ταξίδευα παλιά συχνά με καράβι η με αεροπλάνο και ελέγχω και τώρα το κόστος αν πάνε 3 άτομα και νοικιάσουν αμάξι γιά 1 εβδομάδα εκεί στην περίπτωση του αεροπλάνου , τότε το κόστος είναι γύρω στα 1000-1100 γιά Μόναχο και επιστροφή .

                Τώρα αν υπολογίσεις είτε τρένο μέχρι Βουδαπέστη και ενοικίαση αυτοκινήτου εκεί , είτε μέχρι Βελιγράδι με το αμάξι σου , η τιμή των 200 € σύν την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη και Βελιγράδι - Μόναχο και κλινοθέσιο , το συνολικό κόστος δεν θα ξεπεράσει τα 600-700 € . Αρα μιλάμε γιά 400 € τουλάχιστον κέρδος , ενώ ο χρόνος θα είναι περίπου 35 ώρες .

                Η Ιταλία πλέον λόγω της ώρας που φτάνεις πιά Αγκώνα έχει πρόβλημα γιατί αν φύγεις 5-6 το απόγευμα δεν κάνεις εύκολα 800 χλμ . Αρα συμφέρει η Βενετία , αλλά οι ώρες είναι περισσότερες στο τρένο .

                Γιά μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το είδος των βαγονιών που θα έχουν .

                Πάντως όποιος πάει ας μας πεί πως ήταν .

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kilomeater last edited by

                  γιατι αλλαξανε τις ωρες για Ανκονα δεν το καταλαβα... ακριβως γιαυτο εφαγα το πακετο και εβγαλα για Βενετια (το βαριεμαι μονο που το σκεφτομαι).
                  Παλαια που κατεβαινες Ανκονα κατα τις 10 το πρωι ηταν μια χαρα, εφτανες οπου ηθελες μεσα στη μερα

                  Τα πεθερικα εχουνε αεροπλανοφοβια (--> δεν εχουνε μπει ποτε ως σημερα), με το τρενο δεν εχουνε προβλημα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Βγαίνουμε εκτός θέματος, αλλά μιας και πιάσαμε το θέμα τρένο, σκέφτομαι να βάλω το αμάξι από Simplon (VS) Ελβετία για Αόστα Ιταλία με κόστος 20chf περίπου από ότι μου είπαν και εγώ δωρεάν για την κάθοδο μου στην Ελλάδα το καλοκαίρι.
                    Kilomeater viewtopic.php?f=5&t=21081&p=2950607#p2950607 τα έξοδα μου για Γενεύη όμως τον Γενάρη που έφερα το αμάξι.
                    Αν θές συνεχίζουμε και εκεί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Εκοψαν ταχύτητες και τα νέα πλοία δεν πάνε τόσο γρήγορα όσο τα προηγούμενα . Παλιά και τα απογευματινά της Πάτρας έφταναν Ανκόνα από 1.30 μέχρι 3.30 και έτσι είχες χρόνο να φτάσεις ψηλά .

                      Τώρα άντε μέχρι ΜΙλάνο η Βερόνα , οπότε η Βενετία είναι μονόδρομος . Εκτός από αυτούς που τους αρέσει να οδηγούν νύχτα .

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        morx last edited by

                        Χρειαστηκε να ταξιδεψω με τραινο πριν μερικες εβδομαδες.
                        Αναχωρηση απο Θεσ/νικη για Λάρισα, απλη αμαξοστοιχια.

                        Φτανω στη γραμμη 3, δε δινω και πολλη σημασια στην εξωτερικη οψη, ηταν ολο καφε βαμμενο απο τη σκονη-λασπη.

                        Οι πορτες μου εκαναν εντυπωση, ειναι σαν του AEG, λεω εχει γουστο.
                        Ανοιγω μια πορτα μπαινω μεσα, θερμοκρασια 210 βαθμοι κελσιου, ηταν καμια 20αρια μπιφτεκια στο βαγονι που ψηνονταν... προχωραω να κοψω κινηση και να βρω τη θεση μου.

                        Ολα τα βαγονια, ηταν οπως αυτο. Τα θυμαμαι αν δεν κανω λαθος τουλαχιστον απο το 1993 ...
                        (περισσοτερες πληροφοριες καποιος που γνωριζει?)

                        ΜΕΓΑΛΟ κριμα που τα παραθυρα δεν στεκοταν ανοιχτα αλλα ανεβαιναν απο μονα τους.

                        Ηταν ωστοσο πεντακαθαρα, μονο εκει που βλεπει το ματι.
                        Γωνιες παραθυρων, εσοχες στα καθισματα κλπ δυσπροσιτα σημεια ειχαν πολυ πραμα!

                        Οι δε τροχοι, παιζει να ειχαν απειρα 'flat spots' ... με μικρη ταχυτητα εαν ηταν πληκτρα απο πιανο, θα πηγαινε για βραβειο η μουσικη υποκρουση!
                        Σε καθε σταση και φρεναρισμα μυριζε οπως ο καπνος απο ηλεκτροκολληση. Να 'ταν τα φρενα; Να 'ταν καποιος τροχος που μπλοκαρε;

                        Αυτα τα ωραια, πισω μερικες δεκαετιες. Κατα τ'αλλα μακραν πιο συμφερον απο τα 5κωλοδιοδια για 190χλμ εαν θες να κανεις αυθημερον συντομο προγραμματισμενο πηγαινελα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bayern7 last edited by

                          Δεν πήρες Intercity?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            morx last edited by

                            Οχι, ηταν απλο δρομολογιο!

                            Το μονο που με βολευε, αλλα που να φανταστω οτι θα εχανα 2 λιτρα ιδρωτα ταξιδευοντας σαν hipster με παραθυρα κατω χωρις κλιματισμο σε vintage βαγονι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              socratesn last edited by

                              Ο προαστιακος αν καθεσαι απο τη μεση και μπροστα εχει πολυ καλη θερμοκρασια παντα..σε καποια βαγονια κατι γινεται και μερικες φορες εχει απιστευτη ζεστη..Παντως για τα 10.5 που πληρωνουμε οι φοιτητες/κατω των 26 για το λαρισα-θεσ/νικη συμφερει τρομερα !

                              Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                roman_k last edited by

                                Ο χρήστης Morx έγραψε:
                                Χρειαστηκε να ταξιδεψω με τραινο πριν μερικες εβδομαδες.
                                Αναχωρηση απο Θεσ/νικη για Λάρισα, απλη αμαξοστοιχια.

                                Οι δε τροχοι, παιζει να ειχαν απειρα 'flat spots' ... με μικρη ταχυτητα εαν ηταν πληκτρα απο πιανο, θα πηγαινε για βραβειο η μουσικη υποκρουση!
                                Σε καθε σταση και φρεναρισμα μυριζε οπως ο καπνος απο ηλεκτροκολληση. Να 'ταν τα φρενα; Να 'ταν καποιος τροχος που μπλοκαρε;

                                Flat spots σε επιβατικό βαγόνι είναι πολύ σπάνιο, συνήθως ακόμα και σε τριτοκοσμικές χώρες αυτά τα προσέχουνε. Και αν ήταν όντως τέτοιο, τον σαματά θα τον έκανε σε υψηλή ταχύτητα. Μάλλον ήταν τα κενά στις διακλαδώσεις στα κλειδιά. Η μυρωδιά ήταν από τα δισκόφρενα.
                                Πάντως το βαγόνι δεν δείχνει να είναι 20ετίας.
                                Μάλλον ήταν τέτοιο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  morx last edited by

                                  Καμια σχεση με το βαγονι που εβαλες πιο πανω!
                                  Τα παραθυρα, ΟΛΑ ανεξαιρετως ηταν συρομενα προς τα κατω (το 1/2) και αρκετα περισσοτερα!

                                  Τα συγκεκριμενα βαγονια ειναι σιγουρα 20ετιας, που ανακατασκευαστηκαν.
                                  Το παλιοτερο ταξιδι που θυμαμαι με αυτα ηταν το 1993 και το αμεσως επομενο, καπου το 2002.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Ο χρήστης Morx έγραψε:
                                    Χρειαστηκε να ταξιδεψω με τραινο πριν μερικες εβδομαδες.

                                    Καλά η άλλη καπνίζει μέσα στο βαγόνι?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      djalma last edited by

                                      Γιατί, ποιος θα της πει κάτι? Θυμάμαι πριν κάτι χρόνια, ένας 'μαγκάκος' άναψε τσιγάρο. Ήμουν ο μόνος που λογομάχησε μαζί του σε ένα μισογεμάτο βαγόνι αλλά το καλό (για μένα) ήταν ότι το τρένο έφτανε στον προορισμό μου οπότε μαλώσαμε για 2-3 λεπτά μόνο. Μπάσταρδος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης djalma έγραψε:
                                        Γιατί, ποιος θα της πει κάτι? Θυμάμαι πριν κάτι χρόνια, ένας 'μαγκάκος' άναψε τσιγάρο. Ήμουν ο μόνος που λογομάχησε μαζί του σε ένα μισογεμάτο βαγόνι αλλά το καλό (για μένα) ήταν ότι το τρένο έφτανε στον προορισμό μου οπότε μαλώσαμε για 2-3 λεπτά μόνο. Μπάσταρδος.

                                        Μην ασχολεισαι με τον παρακμιακό ΟΣΕ , χρησιμοποίησες CFF

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          morx last edited by

                                          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                                          Χρειαστηκε να ταξιδεψω με τραινο πριν μερικες εβδομαδες.

                                          Καλά η άλλη καπνίζει μέσα στο βαγόνι?

                                          Τη φωτογραφια τη βρηκα στο ιντερνετ για να δειξω το βαγονι.
                                          (ειναι ετσι ακριβως!)

                                          Βεβαια, στη δικη μου περιπτωση κανεις δεν καπνιζε μεσα στο βαγονι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jimdenin last edited by

                                            Όταν η απόσβεση για το κόστος της πανάκριβης νέας σιδηροδρομμικής σύνδεσης χάνεται όπως φαίνεται οριστικά.

                                            http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/289251

                                            Ξεχάστε το εμπορικό τμήμα του λιμανιού της Πάτρας- Εκτός Στρατηγικού Σχεδίου επενδύσεων για τις μεταφορές 2014-2025

                                            ...**Θα φτάσει λοιπον το τρένο στο νέο λιμάνι αλλά δεν θα υπάρχει εμπορικό τμήμα, **με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την πόλη την οικονομία της, τις μεταφορές και την ανάπτυξη που για άλλη μια φορά όπως όλα δείχνουν θα περιμένει στο...φανάρι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 53 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr