-
Ο χρήστης bill1971 έγραψε:
Καλησπέρα,
Θα ήθελα τη γνώμη κάποιου τεχνικού ή οποιουδήποτε γνωρίζει το θέμα.
Έχω αγοράσει ένα S40 D2 1.6 (disel) και γενικά ήμουν πολύ ευχαριστημένος από το (νέο) μοντέλο μέχρι το Σάββατο 31/5/14 όπου με άφησε στο δρόμο (ευτυχώς μέσα στη πόλη) χωρίς καμία προειδοποίηση. Δεν έμπαιναν οι ταχύτητες, σαν να είχε μπλοκάρει το κιβώτιο ταχυτήτων ξαφνικά. Κάλεσα οδική άμεσα βοήθεια και το πήραν στην αντιπροσωπεία.
Ας σημειωθεί ότι αγοράστηκε το Οκτώβριο του 2011 έχει μόνο 35.000 καλοδουλεμένα ομαλά χιλιόμετρα μιας κι έχω οικογένεια με δυο παιδιά. Θεώρησα ότι ήταν μια απλή βλάβη αφού το αυτοκίνητο είναι καινούργιο. Προς μεγάλη μου έκπληξη το συνεργείο της αντιπροσωπείας μου είπε ότι πρέπει να ανοιχτεί το σασμάν για να δουν τη βλάβη. Τελικά για να επισκευαστεί πρέπει να αλλαχθεί το σετ δίσκος-πλατό, το ρουλεμάν του, βίδες, βαλβολίνες και άκουσον άκουσον και το βολάν το οποίο είχε πειραχθεί κι αυτό. Μερικοί από εσάς ίσως να μαντεύουν την αξία της βλάβης αυτής. Φυσικά το μεγάλο πρόβλημα μου ήταν ότι είμαι (για κακή μου τύχη) εκτός εγγύησης για περίπου 6 μήνες. Εντέλει το συνεργείο της αντιπροσωπείας μου ζητάει να πληρώσω 1.200€ (εργασία 370€ & 830€ ανταλλακτικά περίπου). Σε συζήτηση με το προϊστάμενο του συνεργείου, όπου του εξήγησα ότι δεν ζόρισα ποτέ το κιβώτιο ούτε το πατηνάρισα έντονα ποτέ, μου είπε ότι ο δίσκος-παλτό έχει αραιά χτένια και κομμένο ελατήριο (όσοι ξέρουν γνωρίζουν) χωρίς να είναι φαγωμένος ή μαυρισμένος . Με λίγα λόγια πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος. Εγώ γιατί να πληρώσω την 'νύφη'; Επιλέγεις μια αξιόπιστη μάρκα όπως η VOLVO και σε αφήνει στο δρόμο λίγο μετά την εγγύηση. Φυσικά αυτό δεν θα το αφήσω έτσι & δεν ξέρω μέχρι που θα φτάσω (Σουηδία ίσως). Δεν πληρώνω ελαττωματικά μέρη για τα οποία δεν ευθύνομαι & και μάλιστα για τόσο καινούργιο αυτοκίνητο.
Θα ήθελα τη γνώμη σας, κι αν το συγκεκριμένο μοντέλο βγάζει τέτοιες ζημιές γενικότερα.
ΕυχαριστώΗ ζημια σε αυτα τα km και με τη χρηση που περιγραφεις ειναι αναιτιολογητη.
Βεβαια, τυπικα αυτοι ειναι καλυμμενοι. Εσυ ομως να διεκδικησεις οτι καλυτερο μπορεις γιατι πολυ απλα δεν φταις. Οπως ειπε σωστα και ο clouzo μιλα με σουηδια και παρε μια προσφορα απο εξειδικευμενο Βολβο (αληθεια, ποσα τετοια υπαρχουν και που γιατι εγω δεν εχω δει κανενα... ).
Επισης, δες μηπως μπορεις να βρεις καποια απο τα ανταλλακτικα στο ελευθερο εμποριο, συνηθως ειναι αρκετα φθηνοτερα απο οτι στην αντιπροσωπεια. Π.χ. εαν η sachs, valeo βγαζει συμπλεκτες για το μοντελο σου, η ζημια μπορει να σου κοστιζει λιγοτερο αποτι να τα παρεις απο μεσα. Και παλι βεβαια δεν ξερω τι παιζει με τα Βολβο, γιατι νομιζω οτι ειναι ειναι λιγο 'δυσκολη' μαρκα για τετοια.
-
Παιδιά ευχαριστώ,
κάθε οδηγίας σας μου είναι χρήσιμη. Μιλάμε για μια αδικαιολόγητη βλάβη σε πολύ λίγα χιλιόμετρα.
Θα πρέπει να πω ότι μετά από αρκετά τηλεφωνήματα, πήρα & κάτω στα κεντρικά στη Αθηνά (Volvo Hellas) πέτυχα μια μείωση στα ανταλλακτικά 70% που όπως μου είπαν είναι ότι καλύτερο μπορούσαν να κάνουν για την περίπτωση μου.
Βέβαια το ποσό κατεβαίνει στα 850€ αλλά και πάλι είναι πολλά τα λεφτά,μιλάμε για μια βλάβη για την οποία δεν ευθύνομαι και όπως μου εμπιστεύτηκε ο διευθυντής της αντιπροσωπείας την βγάζουν αρκετά μοντέλα.
Επειδή στην Ελλάδα έχω εξαντλήσει κάθε δυνατή επιλογή. Το μόνο που μένει είναι να μιλήσω με Σουηδία μπας και βγάλω κάποια άκρη. Το δίκαιο για μένα θα ήταν να μην πληρώσω ανταλλακτικά αλλά μόνο εργασία.
Είμαι υπερβολικός; -
Ο χρήστης bill1971 έγραψε:
Εντέλει το συνεργείο της αντιπροσωπείας μου ζητάει να πληρώσω 1.200€ (εργασία 370€ & 830€ ανταλλακτικά περίπου).Αν σου κανουν εκπτωση 70% στα ανταλλακτικα, τοτε θα πληρωσεις 370 εργασια και 249 ανταλλακτικα, συνολο 619 και οχι 850.
-
Παιδιά απλά ενημερώνω ότι στην Άγ.Κωνσταντινου στο Μαρούσι εχω δει ένα συνεργείο που φτιάχνει μόνο Volvo .Αξιζει να περάσετε οι κάτοχοι.Απ'εξω βλέπω όλο καλα κομμάτια ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κωστή ένα που ειναι απέναντι απο το αίθριο λες;
Γιατι δεν εχω δει άλλο στην Άγιου Κωνσταντίνου. -
Δεν είναι απεναντι απο το αίθριο,ειναι πιο πέρα προς Ηρακλειο αμέσως πριν το 'τουνελ' του ηλεκτρικου πίσω απο ενα μαγαζι με ηλεκτρολογικο υλικο.Πάντως βρίσκεται στην αλλη μερια του δρόμου σε σχέση με το αίθριο.
Είναι μικρο αλλα βλέπω συνεχεια volvo. -
Ο χρήστης bill1971 έγραψε:
Καλησπέρα,
Θα ήθελα τη γνώμη κάποιου τεχνικού ή οποιουδήποτε γνωρίζει το θέμα.
Έχω αγοράσει ένα S40 D2 1.6 (disel) και γενικά ήμουν πολύ ευχαριστημένος από το (νέο) μοντέλο μέχρι το Σάββατο 31/5/14 όπου με άφησε στο δρόμο (ευτυχώς μέσα στη πόλη) χωρίς καμία προειδοποίηση. Δεν έμπαιναν οι ταχύτητες, σαν να είχε μπλοκάρει το κιβώτιο ταχυτήτων ξαφνικά. Κάλεσα οδική άμεσα βοήθεια και το πήραν στην αντιπροσωπεία.
Ας σημειωθεί ότι αγοράστηκε το Οκτώβριο του 2011 έχει μόνο 35.000 καλοδουλεμένα ομαλά χιλιόμετρα μιας κι έχω οικογένεια με δυο παιδιά. Θεώρησα ότι ήταν μια απλή βλάβη αφού το αυτοκίνητο είναι καινούργιο. Προς μεγάλη μου έκπληξη το συνεργείο της αντιπροσωπείας μου είπε ότι πρέπει να ανοιχτεί το σασμάν για να δουν τη βλάβη. Τελικά για να επισκευαστεί πρέπει να αλλαχθεί το σετ δίσκος-πλατό, το ρουλεμάν του, βίδες, βαλβολίνες και άκουσον άκουσον και το βολάν το οποίο είχε πειραχθεί κι αυτό. Μερικοί από εσάς ίσως να μαντεύουν την αξία της βλάβης αυτής. Φυσικά το μεγάλο πρόβλημα μου ήταν ότι είμαι (για κακή μου τύχη) εκτός εγγύησης για περίπου 6 μήνες. Εντέλει το συνεργείο της αντιπροσωπείας μου ζητάει να πληρώσω 1.200€ (εργασία 370€ & 830€ ανταλλακτικά περίπου). Σε συζήτηση με το προϊστάμενο του συνεργείου, όπου του εξήγησα ότι δεν ζόρισα ποτέ το κιβώτιο ούτε το πατηνάρισα έντονα ποτέ, μου είπε ότι ο δίσκος-παλτό έχει αραιά χτένια και κομμένο ελατήριο (όσοι ξέρουν γνωρίζουν) χωρίς να είναι φαγωμένος ή μαυρισμένος . Με λίγα λόγια πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος. Εγώ γιατί να πληρώσω την 'νύφη'; Επιλέγεις μια αξιόπιστη μάρκα όπως η VOLVO και σε αφήνει στο δρόμο λίγο μετά την εγγύηση. Φυσικά αυτό δεν θα το αφήσω έτσι & δεν ξέρω μέχρι που θα φτάσω (Σουηδία ίσως). Δεν πληρώνω ελαττωματικά μέρη για τα οποία δεν ευθύνομαι & και μάλιστα για τόσο καινούργιο αυτοκίνητο.
Θα ήθελα τη γνώμη σας, κι αν το συγκεκριμένο μοντέλο βγάζει τέτοιες ζημιές γενικότερα.
ΕυχαριστώΤα ίδια και εδω! Volvo v50 1.6 diesel. Αγορά 23/3/12, 38.800κμ
Αλλαγή σετ συμπλέκτη 20/6/2014. Ζορίστηκε λέει ο συμπλέκτης....
Είχα επικοινωννία και με Σουηδία αλλά η απάντηση που πήρα ηταν διπλωματική-- αφήνοντας, το συνεργείο να αποφασίσει για τους λόγους της βλάβης. Πάλι καλά που εκαναν εκπτωση 70% στα ανταλλακτικα απο την VCH
-
Ο χρήστης bill1971 έγραψε:
Καλησπέρα,
Θα ήθελα τη γνώμη κάποιου τεχνικού ή οποιουδήποτε γνωρίζει το θέμα.
Έχω αγοράσει ένα S40 D2 1.6 (disel) και γενικά ήμουν πολύ ευχαριστημένος από το (νέο) μοντέλο μέχρι το Σάββατο 31/5/14 όπου με άφησε στο δρόμο (ευτυχώς μέσα στη πόλη) χωρίς καμία προειδοποίηση. Δεν έμπαιναν οι ταχύτητες, σαν να είχε μπλοκάρει το κιβώτιο ταχυτήτων ξαφνικά. Κάλεσα οδική άμεσα βοήθεια και το πήραν στην αντιπροσωπεία.
Ας σημειωθεί ότι αγοράστηκε το Οκτώβριο του 2011 έχει μόνο 35.000 καλοδουλεμένα ομαλά χιλιόμετρα μιας κι έχω οικογένεια με δυο παιδιά. Θεώρησα ότι ήταν μια απλή βλάβη αφού το αυτοκίνητο είναι καινούργιο. Προς μεγάλη μου έκπληξη το συνεργείο της αντιπροσωπείας μου είπε ότι πρέπει να ανοιχτεί το σασμάν για να δουν τη βλάβη. Τελικά για να επισκευαστεί πρέπει να αλλαχθεί το σετ δίσκος-πλατό, το ρουλεμάν του, βίδες, βαλβολίνες και άκουσον άκουσον και το βολάν το οποίο είχε πειραχθεί κι αυτό. Μερικοί από εσάς ίσως να μαντεύουν την αξία της βλάβης αυτής. Φυσικά το μεγάλο πρόβλημα μου ήταν ότι είμαι (για κακή μου τύχη) εκτός εγγύησης για περίπου 6 μήνες. Εντέλει το συνεργείο της αντιπροσωπείας μου ζητάει να πληρώσω 1.200€ (εργασία 370€ & 830€ ανταλλακτικά περίπου). Σε συζήτηση με το προϊστάμενο του συνεργείου, όπου του εξήγησα ότι δεν ζόρισα ποτέ το κιβώτιο ούτε το πατηνάρισα έντονα ποτέ, μου είπε ότι ο δίσκος-παλτό έχει αραιά χτένια και κομμένο ελατήριο (όσοι ξέρουν γνωρίζουν) χωρίς να είναι φαγωμένος ή μαυρισμένος . Με λίγα λόγια πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος. Εγώ γιατί να πληρώσω την 'νύφη'; Επιλέγεις μια αξιόπιστη μάρκα όπως η VOLVO και σε αφήνει στο δρόμο λίγο μετά την εγγύηση. Φυσικά αυτό δεν θα το αφήσω έτσι & δεν ξέρω μέχρι που θα φτάσω (Σουηδία ίσως). Δεν πληρώνω ελαττωματικά μέρη για τα οποία δεν ευθύνομαι & και μάλιστα για τόσο καινούργιο αυτοκίνητο.
Θα ήθελα τη γνώμη σας, κι αν το συγκεκριμένο μοντέλο βγάζει τέτοιες ζημιές γενικότερα.
ΕυχαριστώΤα ίδια και εδω! Volvo v50 1.6 diesel. Αγορά 23/3/12, 38.800κμ
Αλλαγή σετ συμπλέκτη 20/6/2014. Ζορίστηκε λέει ο συμπλέκτης....
Είχα επικοινωννία και με Σουηδία αλλά η απάντηση που πήρα ηταν διπλωματική-- αφήνοντας, το συνεργείο να αποφασίσει για τους λόγους της βλάβης. Πάλι καλά που εκαναν εκπτωση 70% στα ανταλλακτικα απο την VCH
-
κάτι τέτοια γίνονται και μετά μπαίνεις σε σκέψεις για το αν αξίζει να δώσεις πολλά χρήματα για αυτοκίνητο (ή οτιδήποτε άλλο νέας τεχνολογίας...) και μετά να σιχτιρίζεις και να σκέφτεσαι ας έπαιρνα μεταχειρισμένο ή ένα πολύ φτηνότερο...
(Προσωπικό ξέσπασμα για το λιγότερο από 5 ετών πανάκριβο ψυγείο μου που χάλασε και κλαίω τα φράγκα που έδωσα για 'αξιοπιστία'¨...) -
Βρε καλως τους...
**New XC90 will be world's most powerful and cleanest SUV! **
**All-wheel drive, seven seats, around 400 hp and 472 lb.-ft. of torque with ultra-low emissions of around 60g/km
Delivering guilt-free luxury SUV ownership
New Volvo-developed Plug-in Hybrid, Twin Engine technology** *
-
...Και ενω οι περισσοτερες πληροφοριες παιζουν για τα μοτερ (τσουρεκια μας τα εχουν κανει για την ακριβεια εδω και 2 χρονια), φαινεται οτι θα διαφοροποιειται απο τα δεδομενα που ξερουμε και σε αλλους τομεις, για τους οποιους κουβεντα δεν εχει γινει ακομα.... Για την μπροστινη αναρτηση μας τα πανε τα βλεπουμε και στη φωτο..double wishbone..πισω ομως που ειναι τα ελατηρια?
..οπως φαινεται στη παρακατω φωτο (πρασινο τμημα), composite leaf spring...το εχει ξανακανει λεει η Volvo στο 940 wagon...τωρα θα ειναι μονο για το Hybrid (δεν το πιστευω) ή για ολα (η φωτο ειναι απο το μουλαρι της SPA V70 χωρις τον ηλεκτροκινητηρα), θα δειξει..
Περιμενω αναλογη αναλυση με το παρομοιο θεμα της Corvette απο τον ειδικο...
ΥΓ: Στην πρωτη φωτο, μπροστα και πανω απο το ημιαξονιο, φαινεται ενα μοτερακι...λιγο ογκωδες μου φαινεται για ηλεκτρικο χειροφρενο...καμια ιδεα για το τι αλλο μπορει να ειναι?
-
καλημέρα,
τα service για το volvo v40 κάθε πότε πρέπει να γίνονται (λάδια και γενικό service).
Σε τι τιμές βρίσκονται (γενικά); -
Ο χρήστης tempo έγραψε:
καλημέρα,τα service για το volvo v40 κάθε πότε πρέπει να γίνονται (λάδια και γενικό service).
Σε τι τιμές βρίσκονται (γενικά);Κάθε 20000 αλλαγή λαδιών με φίλτρο λέει το εργοστάσιο άλλα καλό είναι κάθε 10000 αλλαγή με κόστος απο 90 μέχρι 120 βρήκα εγώ ανάλογα το συνεργείο . κάθε 40000 γενικό .
Φαντάζομαι το νέο V40 ...
-
Ο χρήστης marc s110l έγραψε:
καλημέρα,
τα service για το volvo v40 κάθε πότε πρέπει να γίνονται (λάδια και γενικό service).
Σε τι τιμές βρίσκονται (γενικά);Κάθε 20000 αλλαγή λαδιών με φίλτρο λέει το εργοστάσιο άλλα καλό είναι κάθε 10000 αλλαγή με κόστος απο 90 μέχρι 120 βρήκα εγώ ανάλογα το συνεργείο . κάθε 40000 γενικό .
Φαντάζομαι το νέο V40 ...
ναι για το V40 ρώτησα φίλε μου,
εμένα μου είχαν πει (αν θυμάμαι καλά) ότι θέλει service τουλάχιστον 1 φορά τον χρόνο ή σε κάποια χιλιόμετρα (δεν θυμάμαι πόσα). Όποιο συμπληρωθεί πρώτο....
-
Ο χρήστης tempo έγραψε:
ναι για το V40 ρώτησα φίλε μου,
εμένα μου είχαν πει (αν θυμάμαι καλά) ότι θέλει service τουλάχιστον 1 φορά τον χρόνο ή σε κάποια χιλιόμετρα (δεν θυμάμαι πόσα). Όποιο συμπληρωθεί πρώτο....
Ολα στον χρόνο θέλουν λάδι
Και scirocco που είχα έλεγε κάθε 15000 χλμ ή χρόνο εδώ σου λεει 20000 χλμ ή χρόνο
Σχεδόν όλα είναι στον χρόνο -
Κάθε 20κ χλμ ή 1 χρόνο για το D2, κάθε 30κ χλμ ή 1 χρόνο για τα T2/3/4 ...
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Κάθε 20κ χλμ ή 1 χρόνο για το D2, κάθε 30κ χλμ ή 1 χρόνο για τα T2/3/4 ...Εισαι σίγουρος ?γιατι εμένα μου είχαν πει κάθε 20000 (Τ3) ...
-
Είμαι σίγουρος για το Τ4 αφού έτσι μου είπαν εκεί που το αγόρασα. Μου είχε κάνει εντύπωση γιατί ξέρω ότι τα diesel έχουν πιο αραιά service από τα βενζίνης. Τ2/3/4 είναι ίδιος κινητήρας οπότε υποθέτω ότι το 30κ ισχύει και για τα Τ2/3. Το κακό είναι ότι στο manual δεν γράφει απολύτως τίποτα σχετικό οπότε μάλλον η κάθε αντιπροσωπεία λέει ότι θέλει και δεν υπάρχει τρόπος να το ελέγξουμε ...
-
Σε εμένα (S60 Τ3) ίδιος κινητήρας δηλαδή, κάθε 1 χρόνο ή 20.000 χιλιόμετρα.
-
Δεν ξερω ποιες ειναι οι πηγες του καθενως, o UnHackAble εχει δικιο..το VIDA λεει ξεκαθαρα, καθε χρονο ή 30Κ αλλαγη λαδιων για Τ3/Τ4. Θα πρεπει να εχετε ενα βιβλιο Service And Waranty..μεσα εκει δινει τα διαστηματα επισης.
Και για τυχον μελλοντικες ερωτησεις, μπουζι καθε 120Κ, ιμαντες 240Κ ή 10 χρονια..
VOLVO FORUM