-
Ο χρήστης plessinho έγραψε:
H Giulietta είναι έρωτας μεγάλος αλλά δυστυχώς αυτό που ίσχυε για τις αλφα δεν έχει σταματήσει. Πολλά τα προβλήματα που διάβασα και απογοητεύτηκα εντελώς...Τι προβλήματα άκουσες?
Και πολλά μάλιστα? -
Σε φόρουμ αλφα.
Έχω λάθος εντύπωση για το αυτοκίνητο; -
Ο χρήστης plessinho έγραψε:
Σε φόρουμ αλφα.
Έχω λάθος εντύπωση για το αυτοκίνητο;δεν ακούστηκε κάτι για giulietta τη προβλήματα έχει δηλαδή?
-
Με το multiair, start & stop. Κυρίως το multiair που χάλαγε όπως και στο Mito QV.
Έχει κάποιος giulietta1.4 multi να μου πει εμπειρίες; -
Ο χρήστης plessinho έγραψε:
Με το multiair, start & stop. Κυρίως το multiair που χάλαγε όπως και στο Mito QV.
Έχει κάποιος giulietta1.4 multi να μου πει εμπειρίες;στο seatnet forum?ένας το ανέφερε και οχι σε alfa αλλά σε fiat Punto EVO Multiair turbo
-
Στο alfisti αναφερόμουν.
-
Ο χρήστης plessinho έγραψε:
Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω εδω και να πω ότι το να έχεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο δεν πάει να πει ότι πρέπει και να κλαις κάθε φορά που πας να βάλεις καύσιμο αλλά να μπορείς να το ευχαριστηθείς και σε ένα ταξίδι οικονομικό. Δεν νομίζω ότι είναι έγκλημα κάτι τέτοιο ούτε είσαι καγκουρας φίλε Θωμά αν προσπαθείς να επιδιώξεις κάτι τέτοιο. Καβάλα το παπί σου και κάνε καμιά σούζα και άσε με εμένα.Sent from my MI 2S using Tapatalk
Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται, τώρα γιατί μου την λές δεν ξέρω , μείνε με το πεζώ 2 και βάλε υγραέριο και τρούμπο
-
Το κουράσατε με τις [mod]
-
Κάποιος με giulietta να μου πει εντυπώσεις;
Sent from my MI 2S using Tapatalk
-
Θες δυνατό πισωκίνητο. Νομίζω ότι είσαι για RX-8. Με τα ρέστα, γιατί 10 χιλιάρικα μπορείς να αγοράσεις 2-3 από δαύτα και μάλιστα σε καλή κατάσταση, μπορείς να βγάλεις τη διαφορά στις βενζίνες για πολλά-πολλά χρόνια. Ίσως να παίρνει και υγραέριο, δεν το γνωρίζω. Σίγουρα κάποιοι έχουν βάλει αλλά δε γνωρίζω πώς εξελίχτηκε η συμβίωσή τους.
Το θέμα είναι ότι με το ίδιο κόστος θα έχεις περάσει μια πενταετία με αμαξάρα κι όχι με κάποια μετριότητα. Γιατί μπροστά του, όλα τα υπόλοιπα που έχουν αναφερθεί εδώ, δεν πιάνουν μία. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θες δυνατό πισωκίνητο. Νομίζω ότι είσαι για RX-8. Με τα ρέστα, γιατί 10 χιλιάρικα μπορείς να αγοράσεις 2-3 από δαύτα και μάλιστα σε καλή κατάσταση, μπορείς να βγάλεις τη διαφορά στις βενζίνες για πολλά-πολλά χρόνια. Ίσως να παίρνει και υγραέριο, δεν το γνωρίζω. Σίγουρα κάποιοι έχουν βάλει αλλά δε γνωρίζω πώς εξελίχτηκε η συμβίωσή τους.
Το θέμα είναι ότι με το ίδιο κόστος θα έχεις περάσει μια πενταετία με αμαξάρα κι όχι με κάποια μετριότητα. Γιατί μπροστά του, όλα τα υπόλοιπα που έχουν αναφερθεί εδώ, δεν πιάνουν μία.Σωστός!!!
-
Της vialle στα vag παιζει μια χαρα.αλλα,κοστιζει 2,5 χιλιαρικα...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θες δυνατό πισωκίνητο. Νομίζω ότι είσαι για RX-8. Με τα ρέστα, γιατί 10 χιλιάρικα μπορείς να αγοράσεις 2-3 από δαύτα και μάλιστα σε καλή κατάσταση, μπορείς να βγάλεις τη διαφορά στις βενζίνες για πολλά-πολλά χρόνια. Ίσως να παίρνει και υγραέριο, δεν το γνωρίζω. Σίγουρα κάποιοι έχουν βάλει αλλά δε γνωρίζω πώς εξελίχτηκε η συμβίωσή τους.
Το θέμα είναι ότι με το ίδιο κόστος θα έχεις περάσει μια πενταετία με αμαξάρα κι όχι με κάποια μετριότητα. Γιατί μπροστά του, όλα τα υπόλοιπα που έχουν αναφερθεί εδώ, δεν πιάνουν μία.Φίλος σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου με έβαλες σε σκέψεις πολύ σοβαρές μιας και είναι πολύ καλή η σκέψη σου θα εξετάσω πολύ σοβαρά την γνώμη σου αν δεν καταλήξω σε αυτήν τελικά...
Sent from my MI 2S using Tapatalk
-
Για εμένα είναι μεγάλο λάθος κάποιος που γουστάρει τα γρήγορα αυτοκίνητα και ψάχνεται για αγορά να βάζει το ταβάνι στα 1800 κυβικά. Η διαφορά στα τέλη 2.0 και 1.8 είναι 360 ευρώ = 30 ευρώ τον μήνα αν δεν υπάρχει έκτακτη εισφορά. Από εκεί και πέρα σπορ αυτοκίνητο είτε 1.8 είτε 2.5 σημαίνει αυξημένο κόστος συντήρησης. Τα τέλη είναι μόνο ένα κλάσμα αυτού του κόστους. Αν λοιπόν κάποιου του λείπουν τα 30 ευρώ, μάλλον πρέπει να αναβάλλει την αγορά.
Η πρότασή μου είναι να πάρεις το s2000 που γουστάρεις, όσο πιο καινούριο και όσο πιο καθαρό μπορείς να βρεις. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως δεν είναι το αδάμαστο τέρας που περιγράφουν πολλοί και πως αν δεν το κυνηγάς στο όριο και έχεις το μυαλό μέσα στο κεφάλι είναι ιδιαίτερα ασφαλές.
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Για εμένα είναι μεγάλο λάθος κάποιος που γουστάρει τα γρήγορα αυτοκίνητα και ψάχνεται για αγορά να βάζει το ταβάνι στα 1800 κυβικά. Η διαφορά στα τέλη 2.0 και 1.8 είναι 360 ευρώ = 30 ευρώ τον μήνα αν δεν υπάρχει έκτακτη εισφορά. Από εκεί και πέρα σπορ αυτοκίνητο είτε 1.8 είτε 2.5 σημαίνει αυξημένο κόστος συντήρησης. Τα τέλη είναι μόνο ένα κλάσμα αυτού του κόστους. Αν λοιπόν κάποιου του λείπουν τα 30 ευρώ, μάλλον πρέπει να αναβάλλει την αγορά.Η πρότασή μου είναι να πάρεις το s2000 που γουστάρεις, όσο πιο καινούριο και όσο πιο καθαρό μπορείς να βρεις. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως δεν είναι το αδάμαστο τέρας που περιγράφουν πολλοί και πως αν δεν το κυνηγάς στο όριο και έχεις το μυαλό μέσα στο κεφάλι είναι ιδιαίτερα ασφαλές.
Μα το S2000 είναι για να το κυνηγάς στο όριο!!!
Αλλιώς παίρνεις ένα Άουντι Α3 ανοιχτό 1,8Τ και είσαι..... κυριλέ.......
Αγορά γρήγορου μεταχειρισμένου???