-
Nα υποθέσω ηλεκτρική κραμαγιέρα; Νομίζω ότι τέτοια έχουμε ζήσει(κάποιοι) και έχουμε ακούσει τόσες πολλές φορές που προσωπικά με έχουν επηρεάσει τόσο πολύ ,που αν αποκτούσα καινούριο αμάξι θα ήταν το πρώτο που θα με απασχολούσε, για το πότε θα έρθει η σειρά μου να το πάθω. Φυσικά αδιακαιολόγητο αφού θέτει τους επιβάτες σε κίνδυνο. Δεν είναι προνόμιο όμως της Hyundai ή της Fiat, αλλά και σε άλλες μάρκες και ακριβότερα μοντέλα, ονόματα δε λέμε ,υπολήψεις δε θίγουμε. Όσο αυξάνεται η τεχνολογία πέφτει η αξιοπιστία, αυτά ρε γμτ ποτέ δε μπορούν να συνυπάρξουν;
-
Το σχολιο για το fiat bravo και ο συσχετισμος με αυτο το περιστατικο εγινε για αλλον λογο... για το 'στησιμο' που εφαγε απο το εν λογω περιοδικο σχετικα με ταχα μου προβληματικα φρενα...
-
Δεν ειναι απαραιτητα στημενο..........μπορει οντως το συγκεκριμενο πανω στο τεστ να εβγαλε προβλημα.Γενικοτερα παντως δεν εχει ακουστει/αναφερθει κατι σχετικο......
-
Θα μπορούσε να είναι στημένο αν σκεφτούμε ότι μετά τον ελιγμό δεν είδαμε τη συνέχεια! Το βίντεο είναι μονταρισμένο και απλώς περιγράφει το ότι του άναψε ένδειξη στο ταμπλό, την οποία εμείς δεν είδαμε. Δε ξέρω αν είναι εύκολο να επιτευχθεί αυτό βγάζοντας κάποια φίσα ,σε αντίθεση με το υδραυλικό που θέλει αφαίρεση ιμάντα.
-
Απορώ πώς βγάλατε το συμπερασμα οτι ήταν στημένο.Ειδικα απο το συγκεκριμενο περιοδικό και αν σκεφτούμε την ιστορία του.
Η οποιαδήποτε σύγκριση με το autotriti&ΑΜS και το περιστατικό με το Bravo θεωρώ ότι είναι άστοχη. -
Και το 2012 τα έχωσε στην τζιπ για τα ανεκδιήγητα αποτελέσματα του οχήματος της και στο φετινό μοντέλο συμμορφώθηκαν...
Το γεγονός οτι παραμετροποιούν τις -τυπικές πλέον= δοκιμές και δεν αρκούνται στα λεντ των φανών και το 0-100 μόνο καλό κάνει στους καταναλωτές
-
Επειδή βλέπω και ξαναβλέπω αυτό το βίντεο, μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι ακριβώς βλέπουμε;
Τι δοκιμάζουν στο i30 και τι έπαθε;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επειδή βλέπω και ξαναβλέπω αυτό το βίντεο, μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι ακριβώς βλέπουμε;Τι δοκιμάζουν στο i30 και τι έπαθε;
απο τα σχόλια
As you saw on the video, Hyndai i30 continues on straight out of the moose-testtrack beacause the steering shuts down. The power steering shuts down in the middle of the track. I have a small red symbol on the dashboard that tells me something is wrong with the steering. It doesn't need a lamp, you can feel it quite clear while turning the wheel.- Driving. 'Vafan?!' (What the hell? Wtf?)
Yes. That's how bad it goes when the power steering shuts off. Don't believe for a second that you can handle this situation out on the road. This is absolutely dangerous. Rubbish!'
- Driving. 'Vafan?!' (What the hell? Wtf?)
-
Δηλαδή υποστηρίζουν ότι το αυτοκίνητο πήγε ευθεία παρόλο που είχε στρίψει το τιμόνι;
Το οποίο τιμόνι τερμάτιζε στη μέση της διαδρομής του; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Δηλαδή υποστηρίζουν ότι το αυτοκίνητο πήγε ευθεία παρόλο που είχε στρίψει το τιμόνι;
Το οποίο τιμόνι τερμάτιζε στη μέση της διαδρομής του;Χάνει την υποβοήθηση
-
Αν και δεν καταλαβαίνω και πολλά, θα έλεγα ότι το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα.
Έχει 5 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια, ας το πάνε στο συνεργείο...Δεν θα τους κοστίσει τίποτα...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν και δεν καταλαβαίνω και πολλά, θα έλεγα ότι το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα.Έχει 5 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια, ας το πάνε στο συνεργείο...Δεν θα τους κοστίσει τίποτα...
Aφου δεν καταλαβαίνεις και πολλά άστο.Δεν χρειάζεται να ασχολείσαι .
-
Δίκιο έχεις απλά νόμιζα ότι το βίντεο αναφερόταν σε γενικευμένο πρόβλημα.
-
Το βίντεο αναφέρεται σε προβληματικό αυτοκίνητο. Το πρόβλημα μπορεί να είναι και γενικευμένο. Είναι δουλειά της huyndai να το ψάξει και να κάνει ανάκληση αν πρέπει να γίνει.
-
Χρήσιμες αυτές οι δοκιμές. Έτσι έγινε πέρσι και με το φιλανδικό QQ με το σπασμένο τιμόνι και 'ψάχτηκε' η Nissan. Η Hyundai και κάθε εταιρία οφείλει να το ψάξει.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Καλά χάθηκε η υποβοήθηση και βάρυνε τόσο πολύ το τιμόνι που ήταν σα να πέτρωσε; Περίεργα πράγματα....
Το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει με αρκετά χιλιόμετρα, εδώ ακόμα και σταματημένο να είναι ενα αυτοκίνητο και με σβηστό το μοτέρ , δυσκολεύεσαι μεν αλλά στρίβει το τιμόνι. -
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Καλά χάθηκε η υποβοήθηση και βάρυνε τόσο πολύ το τιμόνι που ήταν σα να πέτρωσε; Περίεργα πράγματα....
Το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει με αρκετά χιλιόμετρα, εδώ ακόμα και σταματημένο να είναι ενα αυτοκίνητο και με σβηστό το μοτέρ , δυσκολεύεσαι μεν αλλά στρίβει το τιμόνι.Exεις στρίψει τιμόνι χωρίς υποβοήθηση σε αμάξι που κινείται με ταχύτητα;Οχι απλά να πάρεις ανοιχτή στροφή αλλά να κάνεις ελιγμό;
Δεν ξέρουμε και επηρεάστηκε και το esp .
-
Μην ξεχνάμε οτι ειναι ηλεκτρικό και όχι υδραυλικό.
Αλλιως ¨Πετρωνει ¨ το ενα, αλλιως το αλλο.
Συν οτι εκείνη την στιγμη δεν το περιμένεις και τα χέρια εχουν συνηθησει να ασκούν μια Χ δύναμη και όχι μια πολλαπλάσια της. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Χρήσιμες αυτές οι δοκιμές. Έτσι έγινε πέρσι και με το φιλανδικό QQ με το σπασμένο τιμόνι και 'ψάχτηκε' η Nissan. Η** Hyundai και κάθε εταιρία οφείλει να το ψάξει.
**
Στάλθηκε από το GT-I9195 μουΕφόσον ενημερωθούν για το περιστατικό/πρόβλημα. Δηλαδή να το πάνε το αυτοκίνητο στο συνεργείο μετά το περιστατικό και η Hyundai να δώσει αρχικά κάποια απάντηση και μετά να το ψάξει αν αφορά γενικευμένο πρόβλημα.
Για το συγκεκριμένο περιστατικό έγινε αυτή η διαδικασία;
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Απορώ πώς βγάλατε το συμπερασμα οτι ήταν στημένο.Ειδικα απο το συγκεκριμενο περιοδικό και αν σκεφτούμε την ιστορία του.
Η οποιαδήποτε σύγκριση με το autotriti&ΑΜS και το περιστατικό με το Bravo θεωρώ ότι είναι άστοχη.Όλα στημένα είναι
HYUNDAI FORUM