-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι στην αναζήτηση ενός μεταχειρισμένου μικρού για τη σύζυγο, αλλά και γενικά, ώστε να μην επιβαρύνω με όλες τις καθημερινές μετακινήσεις ένα Ceed 1.6 που έχω. Θα κάνει αρκετά χιλιόμετρα, πάνω-κάτω 15.000, γι'αυτό με ενδιαφέρει η χαμηλή κατανάλωση και τα μικρά έξοδα συντήρησης. Να πω επίσης ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα θα γίνονται σε ημιαστικό δίκτυο (μένω κορωπι). Επίσης θα πρέπει απαραίτητα να είναι τετράπορτο και να έχει κάποιο μινιμουμ επίπεδο εξοπλισμού (ηλ. παράθυρα, a/c, κεντρικό κλείδωμα, αναδιπλούμενα πισω καθίσματα).
Προς το παρόν έχουμε ξεχωρίσει, βάσει και του γούστου της συζύγου, hyundai i10, kia picanto, suzuki splash, chevrolet spark, daihatsu cuore. Δεν μας πολυενδιαφέρουν τα λεγόμενα supermini (fiesta, i20, ibiza κτλ) καθώς έχουν μεγαλώσει πολύ σε μέγεθος τα τελευταία χρόνια. Από την άλλη αποκλείονται τα πολύ μικρά ford ka, smart κτλ...
Ήθελα μια γνώμη αν θα πρέπει να αποκλείσω κάποια από τα μοντέλα που γράφω παραπάνω και για ποιό λόγο. Επίσης, αν πρέπει να βάλουμε και κάποιο αλλο αμάξι στην κουβέντα. Τέλος, όντας άσχετος από μηχανικά, ακούω ότι είναι καλύτερα σε μεταχειρισμένο να πάρεις αμάξι με καδένα και όχι ιμάντα...Ξέρουμε αν ισχύει και ποιά μοντέλα από αυτά που αναφέρω έχουν καδένα;; Μια βοήθεια παίδες...
Ευχαριστω πολυ
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι στην αναζήτηση ενός μεταχειρισμένου μικρού για τη σύζυγο, αλλά και γενικά, ώστε να μην επιβαρύνω με όλες τις καθημερινές μετακινήσεις ένα Ceed 1.6 που έχω. Θα κάνει αρκετά χιλιόμετρα, πάνω-κάτω 15.000, γι'αυτό με ενδιαφέρει η χαμηλή κατανάλωση και τα μικρά έξοδα συντήρησης. Να πω επίσης ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα θα γίνονται σε ημιαστικό δίκτυο (μένω κορωπι). Επίσης θα πρέπει απαραίτητα να είναι τετράπορτο και να έχει κάποιο μινιμουμ επίπεδο εξοπλισμού (ηλ. παράθυρα, a/c, κεντρικό κλείδωμα, αναδιπλούμενα πισω καθίσματα).
Προς το παρόν έχουμε ξεχωρίσει, βάσει και του γούστου της συζύγου, hyundai i10, kia picanto, suzuki splash, chevrolet spark, daihatsu cuore. Δεν μας πολυενδιαφέρουν τα λεγόμενα supermini (fiesta, i20, ibiza κτλ) καθώς έχουν μεγαλώσει πολύ σε μέγεθος τα τελευταία χρόνια. Από την άλλη αποκλείονται τα πολύ μικρά ford ka, smart κτλ...
Ήθελα μια γνώμη αν θα πρέπει να αποκλείσω κάποια από τα μοντέλα που γράφω παραπάνω και για ποιό λόγο. Επίσης, αν πρέπει να βάλουμε και κάποιο αλλο αμάξι στην κουβέντα. Τέλος, όντας άσχετος από μηχανικά, ακούω ότι είναι καλύτερα σε μεταχειρισμένο να πάρεις αμάξι με καδένα και όχι ιμάντα...Ξέρουμε αν ισχύει και ποιά μοντέλα από αυτά που αναφέρω έχουν καδένα;; Μια βοήθεια παίδες...
Ευχαριστω πολυ
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι στην αναζήτηση ενός μεταχειρισμένου μικρού για τη σύζυγο, αλλά και γενικά, ώστε να μην επιβαρύνω με όλες τις καθημερινές μετακινήσεις ένα Ceed 1.6 που έχω. Θα κάνει αρκετά χιλιόμετρα, πάνω-κάτω 15.000, γι'αυτό με ενδιαφέρει η χαμηλή κατανάλωση και τα μικρά έξοδα συντήρησης. Να πω επίσης ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα θα γίνονται σε ημιαστικό δίκτυο (μένω κορωπι). Επίσης θα πρέπει απαραίτητα να είναι τετράπορτο και να έχει κάποιο μινιμουμ επίπεδο εξοπλισμού (ηλ. παράθυρα, a/c, κεντρικό κλείδωμα, αναδιπλούμενα πισω καθίσματα).
Προς το παρόν έχουμε ξεχωρίσει, βάσει και του γούστου της συζύγου, hyundai i10, kia picanto, suzuki splash, chevrolet spark, daihatsu cuore. Δεν μας πολυενδιαφέρουν τα λεγόμενα supermini (fiesta, i20, ibiza κτλ) καθώς έχουν μεγαλώσει πολύ σε μέγεθος τα τελευταία χρόνια. Από την άλλη αποκλείονται τα πολύ μικρά ford ka, smart κτλ...
Ήθελα μια γνώμη αν θα πρέπει να αποκλείσω κάποια από τα μοντέλα που γράφω παραπάνω και για ποιό λόγο. Επίσης, αν πρέπει να βάλουμε και κάποιο αλλο αμάξι στην κουβέντα. Τέλος, όντας άσχετος από μηχανικά, ακούω ότι είναι καλύτερα σε μεταχειρισμένο να πάρεις αμάξι με καδένα και όχι ιμάντα...Ξέρουμε αν ισχύει και ποιά μοντέλα από αυτά που αναφέρω έχουν καδένα;; Μια βοήθεια παίδες...
Ευχαριστω πολυ
-
Θα πρότεινα Suzuki Splash ξέροντας ότι είναι οικονομικό και νομίζω ότι έχει καδένα...Το έχει γνωστός μου που δουλεύει στη Suzuki και μόνο καλά λόγια έχει να πει...
-
Το Σπαρκ σβήστο, είναι μετριότητα. Το Ντάι έχει καδένα σίγουρα, και έχει και αναγεννώμενο καταλύτη. Είναι σκυλί και καίει λίγο. Από την άλλη, αντιπροσωπεία καπούτ, ίσως αυτό είναι πρόβλημα μετά από μερικά χρόνια.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το Ντάι έχει καδένα σίγουραΤο Χιου ή το Χατσου;
-
Fiat panda?
-
Χμ έτυχε να μπω στο fiat panda, το καινούριο μάλιστα, και εσωτερικά τουλάχιστον η ποιότητα ήταν βράστα. Ένιωσα ότι το πόμολο της πόρτας θα μου μείνει στο χέρι. Βέβαια, δε ξέρω, ίσως ζητάω πολλά από ένα τόσο μικρό αμάξι και με τόσα λίγα χρήματα...
-
Αν δε πεις και για τι ποσό μιλάς περίπου...
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-
Νομίζω για τη χρήση που θες το i10 είναι το καλύτερο πακέτο. Συνδυάζει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής για τα δεδομένα της κατηγορίας και είναι αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση και συντήρηση. Τη καλύτερη κατανάλωση πάντως την έχει το cuore. Όπως προαναφέρθηκε όμως υπάρχει το θέμα της αντιπροσωπείας.. Αξιόλογη επιλογή είναι και το Picanto αλλά με μικρότερο όμως χώρο αποσκευών. Η καδένα αντί του ιμάντα είναι προτιμότερη, γιατί σε μεταχειρισμένο πιθανώς να θέλει σύντομα αλλαγή ο ιμάντας ή να μην έχει αλλαχτεί καν..Η καδένα έχει πολλά χρόνια ζωής θεωρητικά και γενικά ρίχνει το κόστος συντήρησης. Προσοχή πάντως ότι και αν επιλέξεις διότι τα περισσότερα μεταχειρισμένα, ειδικά σε αυτή τη κατηγορία, είναι πρώην νοικιάρικα....
-
Αμα είναι να πάρει hyundai ας πάρει το κια που έχει 7 χρόνια εγγύηση. Daihatsu θα έλεγε όχι, γιατί μερικά απο τα ανταλλακτικα του κοστίζουν παραπανω απο το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Αν δε πεις και για τι ποσό μιλάς περίπου...Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
5 με 6 χιλιάρικα, το γράφω στον τίτλο. Αναφέρομαι βασικά σε μοντέλα από 2008-2011.
Νομίζω για τη χρήση που θες το i10 είναι το καλύτερο πακέτο. Συνδυάζει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής για τα δεδομένα της κατηγορίας και είναι αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση και συντήρηση. Τη καλύτερη κατανάλωση πάντως την έχει το cuore. Όπως προαναφέρθηκε όμως υπάρχει το θέμα της αντιπροσωπείας.. Αξιόλογη επιλογή είναι και το Picanto αλλά με μικρότερο όμως χώρο αποσκευών. Η καδένα αντί του ιμάντα είναι προτιμότερη, γιατί σε μεταχειρισμένο πιθανώς να θέλει σύντομα αλλαγή ο ιμάντας ή να μην έχει αλλαχτεί καν..Η καδένα έχει πολλά χρόνια ζωής θεωρητικά και γενικά ρίχνει το κόστος συντήρησης. Προσοχή πάντως ότι και αν επιλέξεις διότι τα περισσότερα μεταχειρισμένα, ειδικά σε αυτή τη κατηγορία, είναι πρώην νοικιάρικα....
Συμπεραίνω ότι το i10 έχει καδένα επομένως; Βασικά, ποια έχουν και ποιά όχι;
-
Το i10 εχει καδενα στον 1,2 απ'οσα εχω διαβασει, ειναι αρκετα ευρυχωρο για μινι και ισως απο τα καλυτερα σε ποιοτητα εσωτερικα σ'αυτη κατηγορια (μεγεθους και τιμης). Δεν ειναι το οικονομικοτερο βεβαια, αλλα νομιζω πως ειναι το πιο ολοκληρωμενο. Τα πιο οικονομικα ειναι το cuore και τα τριδυμα (aygo- C1- 107) με τον ιδιο κινητηρα -καδενα κι αυτος- που καιει γυρω στα 5-5,5 λιτρα (επισης με το fl του '12 δεν πληρωνουν τελη) αλλα κανεις συμβιβασμους σε θεματα ποιοτητας, χωρων και δυναμης σε σχεση με το 1,2 χιουνται.
-
Ξέρουμε πόσο καίει το i10 στο περίπου; Γιατί αν το Cuore είναι στο 5-5,5 και είναι οικονομικότερο, ελπίζω να μη φτάνουμε κοντά στα επίπεδα του Ceed που έχω τώρα (6.5).
-
σε αυτοματο i10 που ειχα για 2 χρονια ειχα εντυπωσιαστει ! σε αυστηρα πολη δεν επεφτε κατω απο 8.3 λιτρα/100 χλμ με τιποτε...και το μετραγα σε καθε γεμισμα !μεγιστη καταναλωση τα 10 λτ/100 χλμ....και το κακο ειναι πως φιλος με το χειροκινητο επαιζε απο 7 λιτρα/100 χλμ και πανω...(ηταν το μοντελο προ facelift)
Γενικα το αμαξι επασχε στο θεμα καταναλωση αλλα κατα τα αλλα ηταν εξαιρετικο ... -
Το cuore πάντως τον χιλιάρη της toyota φοράει όπως και τα τρίδυμα. Άρα θέμα σέρβις δεν υπάρχει. Από ευρυχωρία επιβατών τα πάει αρκετά καλά γιατί είναι ψηλό, στο πορτ μπαγκάζ μας τα χαλάει λίγο.
Για την χρήση που το θες ίσως να σε συνέφερε να κοιτάξεις και κάνα panda πετρέλαιο, αλλά λες δεν σου άρεσε. Οπότε μένει το cuore και το i10.
Μην κοιτάξεις αυτόματα αφού δεν θα περνάς πολλές ώρες μέσα σε δρόμους με κίνηση. Άσε που τα περισσότερα σε αυτήν την κατηγορία είναι 4ατάχυτα και ανεβάζουν και την κατανάλωση σε ανοιχτό αυτοκινητόδρομο.
Επίσης αν μπορείς να ανέβεις λίγο στο μπάτζετ σου μπορείς να δεις καινούργιο citigo-mii κοντά στα 7,5Κ -
Σχεδίασης Daihatsu είναι ο κινητήρας.
Φυσικά θέμα σέρβις δεν υπάρχει αφού κυκλοφορεί πολύ.
Μόνο σε τρακάρισμα είναι ακριβά τα Daihatsu. -
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Το cuore πάντως τον χιλιάρη της toyota φοράει όπως και τα τρίδυμα. Άρα θέμα σέρβις δεν υπάρχει. Από ευρυχωρία επιβατών τα πάει αρκετά καλά γιατί είναι ψηλό, στο πορτ μπαγκάζ μας τα χαλάει λίγο.
Για την χρήση που το θες ίσως να σε συνέφερε να κοιτάξεις και κάνα panda πετρέλαιο, αλλά λες δεν σου άρεσε. Οπότε μένει το cuore και το i10.
Μην κοιτάξεις αυτόματα αφού δεν θα περνάς πολλές ώρες μέσα σε δρόμους με κίνηση. Άσε που τα περισσότερα σε αυτήν την κατηγορία είναι 4ατάχυτα και ανεβάζουν και την κατανάλωση σε ανοιχτό αυτοκινητόδρομο.
Επίσης αν μπορείς να ανέβεις λίγο στο μπάτζετ σου μπορείς να δεις καινούργιο citigo-mii κοντά στα 7,5ΚΈχω μιλήσει με αντιπροσωπεία για mii και citigo, και είναι αδύνατον να παραμείνεις στα 7.500 που τα διαφημίζουνε...Με μέτριο εξοπλισμό και τα έξοδα, φτάνεις χωρίς να το καταλάβεις στο εννιάρι...Όχι ότι τα θεωρώ ακριβά βέβαια, απλά πολύ δύσκολα θα φτάσω εκεί.
Πιθανόν βέβαια να κινηθώ για κάτι τέτοιο:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4279089/Τι λέτε;
ΥΓ Όπως καταλαβαίνετε, με έχει ψιλοαποθαρρύνει η κουβέντα για την κατανάλωση του i10...
-
Με φώναξε κανείς;
Κάτοχος Cuore MY2007 ~6.5 χρόνια τώρα.
Μέση κατανάλωση πόλης 6.2-6.7 αν πέσω σε συνεχόμενο μποτιλιάρισμα. Μπορεί να πάει και 5.9 με προσπάθεια. Λιγότερο μόνο σε ανοιχτό δρόμο. -
Αυτή είναι η κατανάλωση βενζίνης. Για πες και για την κατανάλωση λαδιού...
Αγορά μεταχειρισμένου αυτ. πόλης - 5000-6000€