-
Παντως στο θεμα των 5 ταχυτητων που θιχθηκε πριν εχω να πω τα εξης.
Σαν κλιμακωση δεν τις βρισκω καθολου αραιες. Δε θα ηθελα να ηταν πιο πυκνες με τιποτα.
Στην πολη και επαρχιακο δρομο ειναι μια χαρα.
Τωρα σε εθνικη οδο που και που σκεφτομαι πως αν υπηρχε μια εκτη ελαφρως πιο μεγαλη απο την 5η θα την εβαζα.
Η 5η του βγαζει 50χλμ ακριβως κοντερισια καθε 1000στρ
Δηλαδη στα 120χλμ/ω ειναι κανεις με 2400στρ που ειναι καλα.
Τωρα αν μια 6η εριχνε τις στροφες 2000~2100 θα ηταν ακομα καλυτερα.Απο περιεργεια για συγκριση το yaris diesel δεν ειναι 6ταχυτο? ποσα βγαζει η 6η του στις 1000στρ?
-
50(πραγματικά. Στο κοντέρ δε θυμάμαι)
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Ο χρήστης giteart έγραψε:
Παντως στο θεμα των 5 ταχυτητων που θιχθηκε πριν εχω να πω τα εξης.
Σαν κλιμακωση δεν τις βρισκω καθολου αραιες. Δε θα ηθελα να ηταν πιο πυκνες με τιποτα.
Στην πολη και επαρχιακο δρομο ειναι μια χαρα.
Τωρα σε εθνικη οδο που και που σκεφτομαι πως αν υπηρχε μια εκτη ελαφρως πιο μεγαλη απο την 5η θα την εβαζα.
Η 5η του βγαζει 50χλμ ακριβως κοντερισια καθε 1000στρ
Δηλαδη στα 120χλμ/ω ειναι κανεις με 2400στρ που ειναι καλα.
Τωρα αν μια 6η εριχνε τις στροφες 2000~2100 θα ηταν ακομα καλυτερα.Απο περιεργεια για συγκριση το yaris diesel δεν ειναι 6ταχυτο? ποσα βγαζει η 6η του στις 1000στρ?
Στο δικο μου το Clio III 105dci με την εκτη ειμαι καπου στα 48χλμ/1000 στροφες! αρα δεν εχουμε διαφορα στο ταξιδι!
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Παντως στο θεμα των 5 ταχυτητων που θιχθηκε πριν εχω να πω τα εξης.
Σαν κλιμακωση δεν τις βρισκω καθολου αραιες. Δε θα ηθελα να ηταν πιο πυκνες με τιποτα.
Στην πολη και επαρχιακο δρομο ειναι μια χαρα.
Τωρα σε εθνικη οδο που και που σκεφτομαι πως αν υπηρχε μια εκτη ελαφρως πιο μεγαλη απο την 5η θα την εβαζα.
Η 5η του βγαζει 50χλμ ακριβως κοντερισια καθε 1000στρ
Δηλαδη στα 120χλμ/ω ειναι κανεις με 2400στρ που ειναι καλα.
Τωρα αν μια 6η εριχνε τις στροφες 2000~2100 θα ηταν ακομα καλυτερα.Απο περιεργεια για συγκριση το yaris diesel δεν ειναι 6ταχυτο? ποσα βγαζει η 6η του στις 1000στρ?
Στο δικο μου το Clio III 105dci με την εκτη ειμαι καπου στα 48χλμ/1000 στροφες! αρα δεν εχουμε διαφορα στο ταξιδι!
εχετε στα πιο πριν...
-
Σωστός, καλύτερες ρεπρίζ με όλες τις υπόλοιπες ταχύτητες.
-
Για ταξιδι μιλησα.... γιατι εκτος των αλλων εχουμε και καμια 15αρια αλογα διαφορα!!!
-
Αθήνα-Γαλαξίδι σήμερα για βόλτα και πίσω, συνολικά 394 km με 15 l diesel, Μ.Ο = 3.8 l/100km
Not bad....
Αν και θα μπορούσα να την ρίξω κι'άλλο αν πήγαινα χαλαρά! Το μοτερ μέχρι τώρα έχει 2300km.. -
Ο χρήστης dsgeo έγραψε:
Αθήνα-Γαλαξίδι σήμερα για βόλτα και πίσω, συνολικά 394 km με 15 l diesel, Μ.Ο = 3.8 l/100km
Not bad....
Αν και θα μπορούσα να την ρίξω κι'άλλο αν πήγαινα χαλαρά! Το μοτερ μέχρι τώρα έχει 2300km..με τι ταχυτητα κινήθηκες?
πηγες από Πατρών και γυρισες από πάνω να φανταστώ.
την κατανάλωση την μέτρησες από το trip ή από την αντλία? -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Αθήνα-Γαλαξίδι σήμερα για βόλτα και πίσω, συνολικά 394 km με 15 l diesel, Μ.Ο = 3.8 l/100km
Not bad....
Αν και θα μπορούσα να την ρίξω κι'άλλο αν πήγαινα χαλαρά! Το μοτερ μέχρι τώρα έχει 2300km..με τι ταχυτητα κινήθηκες?
πηγες από Πατρών και γυρισες από πάνω να φανταστώ.
την κατανάλωση την μέτρησες από το trip ή από την αντλία?Όχι πήγα από
Αθήνα-Ελευσίνα-Θήβα-Αράχοβα-Δελφοί-Ιτέα-Γαλαξίδι ενώ στην επιστροφή
Γαλαξίδι-Ιτέα-Δεσφίνα-Δίστομο-Λειβαδιά-Θήβα-Ελευσίνα-Αθήνα.
Μέση ταχύτητα δεν έχω μόνο γι'αυτη τη διαδρομή καθότι είχα γράψει άλλα 250km μέσα στην Αθήνα από το τελευταίο φουλάρισμα που έκανα....
Αλλά σε γενικές γραμές κινούμουν από 80-130 km/h όπου με έπαιρνε με αρκετές προσπεράσεις.Και 50% περίπου χρήση του Eco. +ανοιχτό μόνιμα το clima.
Κατανάλωση με βάση το trip, αλλά μέχρι τώρα στα φουλαρίσματα που κάνω δεν έχω δει απόκλιση. -
394+250= 644, ήτοι το μισο περίπου ρεζερβουάρ
damned, η κατανάλωση είναι -πολύ- μικρή έτσι όπως τα περιγράφεις!!
πολλά μικρά πετρελαιάκια εχουν βγει τελευταία αλλά κατανάλωση κάτω από 4 δύσκολα βρίσκεις.
αν στρώσει το μοτέρ δηλαδή τι θα καίει? -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
394+250= 644, ήτοι το μισο περίπου ρεζερβουάρdamned, η κατανάλωση είναι -πολύ- μικρή έτσι όπως τα περιγράφεις!!
πολλά μικρά πετρελαιάκια εχουν βγει τελευταία αλλά κατανάλωση κάτω από 4 δύσκολα βρίσκεις.
αν στρώσει το μοτέρ δηλαδή τι θα καίει?Ο δεικτης είναι λιγο κάτω από την μέση. Από τα 45 l έχω κάψει μέχρι τώρα τα 27 άρα έχω άλλα 18 l.
Στην επιστροφή το έκανα 2h30΄ καθότι δεν σταμάτησα πουθενά, επομένως μέση ταχύτητα για τα 200 περίπου χλμ χοντρικά γύρω στα 80 km/h. -
Παρατηρω παντως οτι ο δεικτης καυσιμου στην αρχη αργει να πεσει απο φουλ μεχρι 3/4 δηλαδη ενω μετα και προς το τελειωμα πεφτει αρκετα πιο γρηγορα απο το φυσιολογικο.
-
To ίδιο γινόταν πάντα σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου.
-
Ο χρήστης giteart έγραψε:
Παρατηρω παντως οτι ο δεικτης καυσιμου στην αρχη αργει να πεσει απο φουλ μεχρι 3/4 δηλαδη ενω μετα και προς το τελειωμα πεφτει αρκετα πιο γρηγορα απο το φυσιολογικο.Νορμαλ...κανενα ρεζερβουαρ δεν εχει κανονικο σχημα..
-
Τώρα το διαφημίζουν με 5 χρόνια εγγύηση...!!! Τελικά τι ισχύει?
http://www.renault.com.gr/discover/offers.html -
Ο χρήστης x4r7s έγραψε:
Τώρα το διαφημίζουν με 5 χρόνια εγγύηση...!!! Τελικά τι ισχύει?
http://www.renault.com.gr/discover/offers.htmlTα 5 χρόνια εγγύηση τα έδινε η προηγούμενη αντιπροσωπεία. Με το που πήρε τη Renault o Θεοχαράκης, μειώθηκε στα 3 και τώρα την επανέφερε στα 5.
Το θέμα είναι τι γίνεται με αυτούς που πήραν αυτοκίνητο όσο ίσχυαν τα 3 χρόνια εγγύηση (είμαι και εγώ σε αυτούς).
-
Και 5 χρόνια εργοστασιακά! Χρειαζόταν! Ηταν από τα μεγάλα ατού της PGA. Λογικά - χωρίς επέκταση από ασφαλιστικές, όπως το περιγράφει!
Αλλά από τη περιγραφή που έχει κάτω από το Banner ίσως έχει κάποια πρόσθετη χρέωση!
Γιατί λέει για δυνατότητα 5ετούς εργοστασιακής.Τώρα για όσους το αγοράσανε σε αυτό το διάστημα με 3ετή, ίσως να υπάρχει και γι'αυτούς δυνατότητα επέκτασης με κάποιο μικρό αντίτιμο.
-
-
Εμαθα πληροφορίες για το νέο πρόγραμμα 5ετούς εγγύησης.
Πρόκειται για πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης, αλλά όχι από ασφαλιστική. Είναι πλήρως εργοστασιακό πρόγραμμα.
Εχει επιλογή να έχει και οδική βοήθεια στα επιπλέον 2 χρόνια.Σε νέο αυτοκίνητο σε Clio για να το προσθέσει κανείς κάνει 357 euro.
Στους ήδη κατόχους μέχρι 12 μήνες επίσης μπορεί να προστεθεί με 467 euro για clio.
Και τα 2 μπορούν να προστεθούν και χωρίς οδική βοήθεια και είναι λίγο φθηνότερα τα πακέτα. Δε συγκράτησα ακριβώς τιμές. Νομίζω περίπου 30 euro λιγότερο.Για τα υπόλοιπα μοντέλα Renault διαφέρουν οι τιμές. Στο Twingo είναι φθηνότερα, στα μεγαλύτερα από το clio ακριβότερα.
-
320 για καινούριο clio χωρίς οδική! Σήμερα ρώτησα κι εγώ!!
Renault Clio IV