-
Γεια σας,
Ψάχνω για ένα αυτοκίνητο που να μπορώ κυρίως να το παρκάρω εύκολα σε δύσκολες περιοχές. Φυσικά το πρώτο που πήγε το μυαλό μου είναι το smart αλλά κάπου άκουσα ότι έχουν πρόβλημα με τις μηχανές τους (κάποια έκδοσή τους τουλάχιστον) Αληθεύει;
Εκτός αυτού, άκουσα για 2 περιπτώσεις, την μία του έκλεψαν το τιμόνι και την άλλη το έκλεψαν ολόκληρο!… Έτσι με αυτά τα δεδομένα, το ψιλοφοβάμαι, ειδικά το κάμπριο/ανοιχτό που το σκεφτόμουν (εάν είχε και θερμαινόμενα καθίσματα θα ήταν σούπερ…)
Επίσης, δεν ξέρω εάν ταξιδεύεις εύκολα με αυτό και τέλος με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο που θα πάρω να είναι αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση.Γενικά από λεφτά δεν έχω σκεφτεί πόσα μπορώ να δώσω, αλλά όπως το σκέφτομαι φαντάζομαι, χωρίς αυστηρότητα, κάπου γύρω στα 5000 άρα μεταχειρισμένο..
Γενικότερα, έχω σκεφτεί και το Yaris, το IQ, και το Spark αλλά δεν ξέρω τι αν θα με συμφερε. Το smart όντας μικρότερο παρκάρεται πιο εύκολα αλλά εάν ας πούμε υπολογίσουμε και την πιθανή μεταπώληση (καθώς όταν γίνω οικογενειάρχης με το καλό
) θα χρειαστώ κάτι μεγαλύτερο από ένα smart που έχω την εντύπωση ότι δεν μεταπουλείται εύκολα.
Τα χω βρεί σκούρα στο να καταλήξω σε κάτι.. Γνώμες; -
Γεια σας,
Ψάχνω για ένα αυτοκίνητο που να μπορώ κυρίως να το παρκάρω εύκολα σε δύσκολες περιοχές. Φυσικά το πρώτο που πήγε το μυαλό μου είναι το smart αλλά κάπου άκουσα ότι έχουν πρόβλημα με τις μηχανές τους (κάποια έκδοσή τους τουλάχιστον) Αληθεύει;
Εκτός αυτού, άκουσα για 2 περιπτώσεις, την μία του έκλεψαν το τιμόνι και την άλλη το έκλεψαν ολόκληρο!… Έτσι με αυτά τα δεδομένα, το ψιλοφοβάμαι, ειδικά το κάμπριο/ανοιχτό που το σκεφτόμουν (εάν είχε και θερμαινόμενα καθίσματα θα ήταν σούπερ…)
Επίσης, δεν ξέρω εάν ταξιδεύεις εύκολα με αυτό και τέλος με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο που θα πάρω να είναι αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση.Γενικά από λεφτά δεν έχω σκεφτεί πόσα μπορώ να δώσω, αλλά όπως το σκέφτομαι φαντάζομαι, χωρίς αυστηρότητα, κάπου γύρω στα 5000 άρα μεταχειρισμένο..
Γενικότερα, έχω σκεφτεί και το Yaris, το IQ, και το Spark αλλά δεν ξέρω τι αν θα με συμφερε. Το smart όντας μικρότερο παρκάρεται πιο εύκολα αλλά εάν ας πούμε υπολογίσουμε και την πιθανή μεταπώληση (καθώς όταν γίνω οικογενειάρχης με το καλό
) θα χρειαστώ κάτι μεγαλύτερο από ένα smart που έχω την εντύπωση ότι δεν μεταπουλείται εύκολα.
Τα χω βρεί σκούρα στο να καταλήξω σε κάτι.. Γνώμες; -
Γεια σας,
Ψάχνω για ένα αυτοκίνητο που να μπορώ κυρίως να το παρκάρω εύκολα σε δύσκολες περιοχές. Φυσικά το πρώτο που πήγε το μυαλό μου είναι το smart αλλά κάπου άκουσα ότι έχουν πρόβλημα με τις μηχανές τους (κάποια έκδοσή τους τουλάχιστον) Αληθεύει;
Εκτός αυτού, άκουσα για 2 περιπτώσεις, την μία του έκλεψαν το τιμόνι και την άλλη το έκλεψαν ολόκληρο!… Έτσι με αυτά τα δεδομένα, το ψιλοφοβάμαι, ειδικά το κάμπριο/ανοιχτό που το σκεφτόμουν (εάν είχε και θερμαινόμενα καθίσματα θα ήταν σούπερ…)
Επίσης, δεν ξέρω εάν ταξιδεύεις εύκολα με αυτό και τέλος με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο που θα πάρω να είναι αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση.Γενικά από λεφτά δεν έχω σκεφτεί πόσα μπορώ να δώσω, αλλά όπως το σκέφτομαι φαντάζομαι, χωρίς αυστηρότητα, κάπου γύρω στα 5000 άρα μεταχειρισμένο..
Γενικότερα, έχω σκεφτεί και το Yaris, το IQ, και το Spark αλλά δεν ξέρω τι αν θα με συμφερε. Το smart όντας μικρότερο παρκάρεται πιο εύκολα αλλά εάν ας πούμε υπολογίσουμε και την πιθανή μεταπώληση (καθώς όταν γίνω οικογενειάρχης με το καλό
) θα χρειαστώ κάτι μεγαλύτερο από ένα smart που έχω την εντύπωση ότι δεν μεταπουλείται εύκολα.
Τα χω βρεί σκούρα στο να καταλήξω σε κάτι.. Γνώμες; -
Το μόνο iQ κοντά στο budget σου είναι αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4998108/ αλλιώς κοιτάς για κάποιο i10-picanto-C1/107/Aygo-Panda-Twingo. Smart δεν θα αγόραζα εκτός κι αν έπρεπε να είμαι σε ώρες αιχμής κάθε μέρα σε τέτοιες περιοχές.
Αν πρόκειται για το 1ο/μοναδικό σου αυτοκίνητο όμως μήπως να κοιτούσες και στην επόμενη ακριβώς κατηγορία που κάνουν λίγο απ τα πάντα και δεν είναι και τίποτα τρομερό στο παρκάρισμα με μήκος -
Mε 5000 γιουρια δεν παίρνεις smart 1000cc. Πάρε όποιο σου αρέσει απ΄ αυτά που είπε ο jorge_greek (όχι iq)
-
Όπως κοιτάω αυτό το site (car.gr) βλέπω ότι υπάρχουν smart μεταξύ 3-6 χιλιάρικα. Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που δεν το έχετε αναφέρει; Γιατί δεν προτείνετε smart; Πρέπει δηλαδή να προσέξω κάτι συγκεκριμένο;
Θα το οδηγάει κυρίως η γυναίκα μου η οποία θα πάρει δίπλωμα σε λίγο καιρό και το θέλουμε κυρίως για παρκάρισμα στο κέντρο (Ιπποκράτους-Νεάπολη/Εξάρχεια).. Οπότε μάλλον για ταξίδι τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, μπορούμε να βολευτούμε με άλλους τρόπους (αυτοκίνητο γονιών κτλ) -
Έχεις οδηγήσει Smart; Αν όχι, πήγαινε κάνε ένα test drive να σιγουρευτείς ότι συνεχίζει όντως να σε ενδιαφέρει.
Το σκεφτόμουν κι εγώ ένα διάστημα αλλά όταν το οδήγησα κατάλαβα ότι με καμία δύναμη δε μπορώ να συμβιβαστώ μαζί του - γελοίο κιβώτιο, γελοία οδική συμπεριφορά, γελοία άνεση, γενικά για τα μπάζα.
-
c1
-
Αν προτιμήσεις smart:
- να είναι 700cc (αν δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για 1000cc). Σε καμία περίπτωση 600cc.
- να είναι από ιδιώτη ο οποίος να γνωρίζει ότι το smart έχει turbo και ότι πρέπει να το 'ζεσταίνεις' και να το 'κρυώνεις' (αν δεν το ξέρει - μακριά)
- να το πας για έλεγχο σε εξειδικευμένο συνεργείο (όταν το αποφασίσεις εδώ είμαστε)
- να έχει όσο το δυνατό λιγότερα χιλιόμετρα
- να το πάρεις από κάποιον που δεν το χρειάζεται (αν μπορείς να είσαι βέβαιος για κάτι τέτοιο)
Εγώ πάλι, σε αντίθεση με τον kapami, όταν το οδήγησα ήμουν βέβαιος πως αυτό θέλω μιας και ο βασικοί λόγοι που το πήρα ήταν:
- παρκάρισμα (ασυναγώνιστο - τότε δεν υπήρχε το iq οπότε το smart ήταν μονόδρομος)
- οικονομία σε καύσιμα και τέλη (τέλη 55 ευρώ, κατανάλωση max 6,5lt/100km μέσα στην πόλη)
και μπορούσα να συμβιβαστώ με τα - υπαρκτά - μειονεκτήματα που περιγράφει (με κάποια δόση υπερβολής).
-
Στον τομέα παρκάρισμα είναι απλά ασυναγώνιστο. Σε όλα τα άλλα υπάρχουν κι άλλες καλύτερες και πιο αξιόπιστες λύσεις. Οπότε βασικά το θέμα είναι πόσο πολύ σε ενδιαφέρει το παρκάρισμα.
-
Το smart, το ειχα και εγω για ενα πανακριβο κουβαδακι πολυτελειας, αλλα αν δεις κυκλο στροφης κλπ, ειναι λες και εχεις παπι! Προσεχε το smart που θα αγορασεις να μην εχει πανω απο 60-70κ χλμ, γιατι στα 100.000 περιπου θελουν γενικη επισκευη στον κινητηρα, και το βασικοτερο ολων να εχει a/c (οπως φυσικα να ειναι 1000ρι ).
Το παραπονο που εχω με τα smart, ειναι οτι ειναι αδικαιολογητα σκληρα κατα τη γνωμη μου, οπως και επισης νομιζω πως δεν εχουν imobilizer!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Το smart, το ειχα και εγω για ενα πανακριβο κουβαδακι πολυτελειας, αλλα αν δεις κυκλο στροφης κλπ, ειναι λες και εχεις παπι! Προσεχε το smart που θα αγορασεις να μην εχει πανω απο 60-70κ χλμ, γιατι στα 100.000 περιπου θελουν γενικη επισκευη στον κινητηρα, και το βασικοτερο ολων να εχει a/c (οπως φυσικα να ειναι 1000ρι ).Το παραπονο που εχω με τα smart, ειναι οτι ειναι αδικαιολογητα σκληρα κατα τη γνωμη μου, οπως και επισης νομιζω πως δεν εχουν imobilizer!
ετσι ολα τα σμαρτ στα 100Κ θελουν γενικη επισκευη...(ανεξαρτητα αν ειναι 600-700-800 h 1000cc..... )
αρα εγω με 180.000 και ο κολλητος με 220.000 δεν εχουμε σμαρτ αλλα κατι αλλοαδικαιολογητα σκληρα....χμμμμ με το μετατροχιο - μεταξονιο - κεντρο βαρους - κινηση - κατανομη βαρους που εχουν , αν δεν ειχαν το συγκεκριμενο τυπο και σκληροτητα αναρτησης μαλλον 8α πηγαινανε συνεχεια με κωλοτουμπες
-
Ο χρήστης Yannisdran έγραψε:
Όπως κοιτάω αυτό το site (car.gr) βλέπω ότι υπάρχουν smart μεταξύ 3-6 χιλιάρικα. Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που δεν το έχετε αναφέρει; Γιατί δεν προτείνετε smart; Πρέπει δηλαδή να προσέξω κάτι συγκεκριμένο;
Θα το οδηγάει κυρίως η γυναίκα μου η οποία θα πάρει δίπλωμα σε λίγο καιρό και το θέλουμε κυρίως για παρκάρισμα στο κέντρο (Ιπποκράτους-Νεάπολη/Εξάρχεια).. Οπότε μάλλον για ταξίδι τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, μπορούμε να βολευτούμε με άλλους τρόπους (αυτοκίνητο γονιών κτλ)θα σου προτεινα επισης να επισκευτεις και το www.smartclub.gr
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες παρατηρήσεις σας.. με βοηθήσανε να οργανώσω λίγο την εντύπωσή μου για το αμάξι.
Τελικά βρήκα έναν φίλο που μου το έδωσε για λίγο να το δώ. Μου φάνηκε αρκετά στιβαρό, το ότι είναι ημιαυτόματο δε με χάλασε ιδιαίτερα.. Αν ήταν πιο χαλαρό νομίζω ότι όντως θα αναποδογύριζε εύκολα όπως είπε ένας φίλος πιο πριν.
Αυτό που όμως με χάλασε και δεν το ήξερα πριν είναι πως.... του παιδιού αυτού του το έχουν ανοίξει 5-6 φορές!!! Δεν ήξερα ότι ανοίγει εύκολα πειράζοντας τα καλώδια στο πορτ-μπαγκάζ.. φανταζόμουν μέχρι τώρα πως του σπάνε κανα παράθυρο και μπαίνουν.. Τον ρώτησα εαν γίνεται να αλλάξουν θέση στα καλώδια ώστε να μην απενεργοποιείται το κλείδωμα του αυτοκινήτου όταν τα κόβουν, και μου είπε πως ακόμα και έτσι, τα κόβουν πάλι μη γνωρίζοντας ότι δεν θα ανοίξει..
Θα κοιτάξω και άλλες λύσεις γιατί τώρα που άνοιξε το μάτι μου, προσέχει κι άλλα αυτοκινητάκια...
-
Επειδη βλεπω κολλας πολυ στην κλοπη οντως ειναι αρκετα δημοφιλες στις κλοπες.. σε καποια φαση στο θεμα των κλοπων ηταν απανωτες δημοσιευσεις απο ατυχους ιδιοκτητες.. και αυτο με τα τιμονια ισχυει και γνωστο που του το σηκωσαν εχω.
-
Κοιτάς επίσης Daihatsu Cuore ειδικά το τελευταίο (δεν χαλάει, απίστευτοι χώροι), το Suzuki Alto (επίσης αξιόπιστο αλλά από χώρους λίγα πράγματα) Twingo 1.2 ατμοσφαιρικό (το προηγούμενο μοντέλο αυτό που έβγαινε ως 2012 ήταν αρκετά αξιόπιστο για γαλλικό, προτιμάς το μοτέρ 75 ίππων και όχι 60 ίππων που είναι πολυ ζωντανό). Όλα αυτά καίνε σα Smart στην πόλη και εκτός πόλης λιγότερο και χωράνε 4 ανθρώπους αντί για δύο. Και από αξιοπιστία παρασάγγες καλύτερα.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Το smart, το ειχα και εγω για ενα πανακριβο κουβαδακι πολυτελειας, αλλα αν δεις κυκλο στροφης κλπ, ειναι λες και εχεις παπι! Προσεχε το smart που θα αγορασεις να μην εχει πανω απο 60-70κ χλμ, γιατι στα 100.000 περιπου θελουν γενικη επισκευη στον κινητηρα, και το βασικοτερο ολων να εχει a/c (οπως φυσικα να ειναι 1000ρι ).
Το παραπονο που εχω με τα smart, ειναι οτι ειναι αδικαιολογητα σκληρα κατα τη γνωμη μου, οπως και επισης νομιζω πως δεν εχουν imobilizer!
ετσι ολα τα σμαρτ στα 100Κ θελουν γενικη επισκευη...(ανεξαρτητα αν ειναι 600-700-800 h 1000cc..... )
αρα εγω με 180.000 και ο κολλητος με 220.000 δεν εχουμε σμαρτ αλλα κατι αλλοαδικαιολογητα σκληρα....χμμμμ με το μετατροχιο - μεταξονιο - κεντρο βαρους - κινηση - κατανομη βαρους που εχουν , αν δεν ειχαν το συγκεκριμενο τυπο και σκληροτητα αναρτησης μαλλον 8α πηγαινανε συνεχεια με κωλοτουμπες
Οσα ατομα που ξερω που εχουν βενζινη, συνηθως στα τοσα χλμ το λενε το ποιημα οποτε your argument is invalid. Ναι αλλα κατα τη γνωμη μου μικρο αμαξι πολης ειναι (δηλαδη εχω παπι με 4 ροδες), τι να τη κανω τη τοση σκληρη αναρτηση, να μου θυμιζει ποσο γτπ ειναι η πολη που μενω?
-
Σωστος!
Προφανως και δε μας νοιαζει γιατι ενα αμαξι ΠΟΛΗΣ ειναι σκληρο αλλα το οτι ΕΙΝΑΙ σκληρο. -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Το smart, το ειχα και εγω για ενα πανακριβο κουβαδακι πολυτελειας, αλλα αν δεις κυκλο στροφης κλπ, ειναι λες και εχεις παπι! Προσεχε το smart που θα αγορασεις να μην εχει πανω απο 60-70κ χλμ, γιατι στα 100.000 περιπου θελουν γενικη επισκευη στον κινητηρα, και το βασικοτερο ολων να εχει a/c (οπως φυσικα να ειναι 1000ρι ).
Το παραπονο που εχω με τα smart, ειναι οτι ειναι αδικαιολογητα σκληρα κατα τη γνωμη μου, οπως και επισης νομιζω πως δεν εχουν imobilizer!
ετσι ολα τα σμαρτ στα 100Κ θελουν γενικη επισκευη...(ανεξαρτητα αν ειναι 600-700-800 h 1000cc..... )
αρα εγω με 180.000 και ο κολλητος με 220.000 δεν εχουμε σμαρτ αλλα κατι αλλοαδικαιολογητα σκληρα....χμμμμ με το μετατροχιο - μεταξονιο - κεντρο βαρους - κινηση - κατανομη βαρους που εχουν , αν δεν ειχαν το συγκεκριμενο τυπο και σκληροτητα αναρτησης μαλλον 8α πηγαινανε συνεχεια με κωλοτουμπες
Οσα ατομα που ξερω που εχουν βενζινη, συνηθως στα τοσα χλμ το λενε το ποιημα οποτε your argument is invalid. Ναι αλλα κατα τη γνωμη μου μικρο αμαξι πολης ειναι (δηλαδη εχω παπι με 4 ροδες), τι να τη κανω τη τοση σκληρη αναρτηση, να μου θυμιζει ποσο γτπ ειναι η πολη που μενω?
οκ εγω που εχω smart καθως και αλλα τουλαχιστον 20 ατομα που εχουν και αυτοι smart και ολοι εχουμε απο 120.000km και πανω (μεχρι 250.000) δεν ξερουμε και ξερεις εσυ (πως το λενε το αλλο με τον τοτο...?)
το οτι σχεδον οτι smart πωλειται εχει γυρισμενα χιλιομετρα δεν σου λεει τιποτα....
το οτι τα smart που ερχονταν απο γερμανια και ιταλια με 35Κ-40Κ ειχαν στην πραγματικοτητα 135-140Κ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ επισης δεν σου λεει τιποτα
το οτι υπαρχει κοσμος που βαζει οτι να ναι λαδι και κανει σερβις σε ασχετους επισης δεν σου λεει τιποτακατα τα αλλα συμφωνα με την αξιοπιστη και εμπεριστατωμενη αποψη σου η ΤΟΥΟΤΑ ειναι για τα μπαζα
χρησιμες τοποθετησεις και εμπεριστατωμενες -
Ναι φιλε μου εχεις δικιο ολα γυρισμενα ειναι !
Ασε τη τουοτα εξω απο αυτο. Δεν ειπα πως δεν ειναι αξιοπιστα τα αμαξια της τουοτα, απλα τα μισω εγω προσωπικα σαν Γιωργος? Κακο ειναι? Εχεις τουοτα και παρεξηγηθηκε?
Smart ή κάποιο άλλο μικρό;