Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαθεσιμοι κινητηρες για επομενο Audi TT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Διαθεσιμοι κινητηρες για επομενο Audi TT
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    11
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Διαβαζω οτι το επομενο ΤΤ θα ειναι διαθεσιμο το 2005 και οπως το Α8 ετσι και αυτο θα εχει σασι απο αλουμινιο (ASF). Θα ειναι μεγαλυτερο απο το σημερινο και θα βασιστει στο ιδιο πατωμα οπως τα νεα Golf/Passat/Jetta. 2+2 θεσεις με μεγαλυτερους πισω χωρους. Αλλα οταν ερχετε το θεμα στους κινητηρες διαβαζω για:

      1. 2.0 λιτρα FSI με 150 ιππους (ατμοσφαιρικος)
      2. 3.2 λιτρα V6 με 240 ιππους (PS) - απο οτι φενετε αυτος ειναι ο ιδιος κινητηρας του Golf R32.
      3. 3.2 λιτρα V6 με 280 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-S
      4. 3.2 λιτρα V6 Turbo με 350 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-RS - περιεργο που δεν χρισημοποιησαν αυτον τον κινητηρα και στο καινουργιο S4 και επελεξαν τον V8 του S6. Ανναρωτιαιμε που αλλου θα χρισημοποιηθει αυτος ο κινητηρας. Μαντευω στο καινουργιο S3 (ή RS3)?

      Επισης το τωρινο ΤΤ στις αρχες του επομενου χρονου (σε 3-4 μηνες δηλαδη), θα 'φορεσει' τον κινητηρα των 250 ιππων (3.2 λιτρα V6) απο το Phaeton (ροπη 315 Nm).

      Εδω λεω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Το ΤΤ σχεδον παρακαλουσε για τετοιους κινητηρες

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gavriil1 last edited by

        Διαβαζω οτι το επομενο ΤΤ θα ειναι διαθεσιμο το 2005 και οπως το Α8 ετσι και αυτο θα εχει σασι απο αλουμινιο (ASF). Θα ειναι μεγαλυτερο απο το σημερινο και θα βασιστει στο ιδιο πατωμα οπως τα νεα Golf/Passat/Jetta. 2+2 θεσεις με μεγαλυτερους πισω χωρους. Αλλα οταν ερχετε το θεμα στους κινητηρες διαβαζω για:

        1. 2.0 λιτρα FSI με 150 ιππους (ατμοσφαιρικος)
        2. 3.2 λιτρα V6 με 240 ιππους (PS) - απο οτι φενετε αυτος ειναι ο ιδιος κινητηρας του Golf R32.
        3. 3.2 λιτρα V6 με 280 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-S
        4. 3.2 λιτρα V6 Turbo με 350 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-RS - περιεργο που δεν χρισημοποιησαν αυτον τον κινητηρα και στο καινουργιο S4 και επελεξαν τον V8 του S6. Ανναρωτιαιμε που αλλου θα χρισημοποιηθει αυτος ο κινητηρας. Μαντευω στο καινουργιο S3 (ή RS3)?

        Επισης το τωρινο ΤΤ στις αρχες του επομενου χρονου (σε 3-4 μηνες δηλαδη), θα 'φορεσει' τον κινητηρα των 250 ιππων (3.2 λιτρα V6) απο το Phaeton (ροπη 315 Nm).

        Εδω λεω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Το ΤΤ σχεδον παρακαλουσε για τετοιους κινητηρες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Διαβαζω οτι το επομενο ΤΤ θα ειναι διαθεσιμο το 2005 και οπως το Α8 ετσι και αυτο θα εχει σασι απο αλουμινιο (ASF). Θα ειναι μεγαλυτερο απο το σημερινο και θα βασιστει στο ιδιο πατωμα οπως τα νεα Golf/Passat/Jetta. 2+2 θεσεις με μεγαλυτερους πισω χωρους. Αλλα οταν ερχετε το θεμα στους κινητηρες διαβαζω για:

          1. 2.0 λιτρα FSI με 150 ιππους (ατμοσφαιρικος)
          2. 3.2 λιτρα V6 με 240 ιππους (PS) - απο οτι φενετε αυτος ειναι ο ιδιος κινητηρας του Golf R32.
          3. 3.2 λιτρα V6 με 280 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-S
          4. 3.2 λιτρα V6 Turbo με 350 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-RS - περιεργο που δεν χρισημοποιησαν αυτον τον κινητηρα και στο καινουργιο S4 και επελεξαν τον V8 του S6. Ανναρωτιαιμε που αλλου θα χρισημοποιηθει αυτος ο κινητηρας. Μαντευω στο καινουργιο S3 (ή RS3)?

          Επισης το τωρινο ΤΤ στις αρχες του επομενου χρονου (σε 3-4 μηνες δηλαδη), θα 'φορεσει' τον κινητηρα των 250 ιππων (3.2 λιτρα V6) απο το Phaeton (ροπη 315 Nm).

          Εδω λεω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Το ΤΤ σχεδον παρακαλουσε για τετοιους κινητηρες

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            gmak last edited by

            καθόλου άσχημα...

            μόνο που η Audi βγάζει την ουρά της από την κατηγορία των προσιτών κουπέ... αφήνει μονάχα το 2λιτρο και πρεπει να δούμε και τα τιμολόγια για να το χαρακτηρίσουμε έτσι.Άρα μετράμε το επερχόμενο celica και τα rx8,rx7,Alfa Sprint,Ford Capri στην κατηγορία αυτή μετά το 2004 [για ασιάτες δεν το ψάχνω πολύ γιατί μάλλον θα ζαλιστώ].Κάτι απο γερμανία ρε παιδιά;

            κάτι άλλο gavriil1,μήπως έχει πάρει το μάτι σου info για το Golf V GTI;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              gavriil1 last edited by

              Επισης ξεχασα να βαλω τις κατασκοπικες (Photoshop) φωτο:

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                gavriil1 last edited by

                Ο χρήστης gmak έγραψε:

                κάτι άλλο gavriil1,μήπως έχει πάρει το μάτι σου info για το Golf V GTI;

                Τις μονες που εχω δει ειναι Photoshop φωτο:

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  ttcq last edited by

                  Φίλε Gavriil και εμείς αλλά και το ΤΤ 'ΙΚΕΤΕΥΕ' για τέτοιους κινητήρες

                  Οι επιλογές #3 και #4 οι πλέον ενδιαφέρουσες, και αυτές που κατά την
                  γνώμη μου θα πουλήσουν. Οσον αφορά το ΤΤ 3.2 V6 250 ΡS γιατί να
                  το αγοράσει κάποιος???...απο την στιγμή που ΤΤ 225 chipped άνετα
                  φθάνει τους 280-300 PS.

                  Νομίζω όμως οτι κάτι ψιθυρίζεται και για τον 2.7 Τ που φοράει το RS4.
                  Αυτό μάλιστα!!!!!! Θα εισακουσθούν οι προσευχές μας!!!!!!!!!

                  Και επιτέλους κάτι θα πρέπει να κάνουν με τα φρένα του...επιεικώς
                  inadequate για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Τι αυτοκίνητο είναι αυτό;

                    Μερσεντές Γκολφ, ή Φολκσβάγκεν Μ Κλας;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      odiki_asfaleia last edited by

                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                      Τι αυτοκίνητο είναι αυτό;
                      Μερσεντές Γκολφ, ή Φολκσβάγκεν Μ Κλας;

                      Εχει μουρη facelift 307 και κολαρακι Ibiza προηγουμενης γενιας. Συμφωνειτε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        titsataki last edited by

                        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                        Επισης ξεχασα να βαλω τις κατασκοπικες (Photoshop) φωτο:

                        Λιγακι σαν το 350Ζ και το G35 κουπε μου φαινεται.
                        Τωρα βεβαια δεν ξερω αν και αυτα εμοιαζαν με το ΤΤ.

                        Νικος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:

                          Τι αυτοκίνητο είναι αυτό;
                          Μερσεντές Γκολφ, ή Φολκσβάγκεν Μ Κλας;

                          Εχει μουρη facelift 307 και κολαρακι Ibiza προηγουμενης γενιας. Συμφωνειτε?

                          Το σχήμα των πίσω φώτων είναι σαν το Ίμπιζά μου, αλλά με τα χρώματα αυτά μοιάζει και με Μ Κλας. Πάντως η αντιγραφή πάεει σύννεφο, έ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gmak last edited by

                            άστα να πάνε... τουλάχιστον το ΤΤ ήταν και προτότυπο,γοτθικό και όμορφο όταν βγήκε,κι ας το σχεδίσε αμερικανάκι-τι να πούμε τώρα για τα εμρός φώτα του... απαίσια,σαν του επερχόμενου Α3,αν είναι έτσι όπως αναμένεται.Πάντως να το πω να μου φύγει ρε παιδιά,αυτοί οι γερμανοι είναι τόοοοοσο δραστήριοι στο σχεδιασμό.Μπορώ να σας βρώ τευχος του C&D από το '98 με σχέδια 80% του golf V που βλέπουμε τώρα....

                            πραγματικά η Audi δεν θα είναι στα καλά της άμα βγούνε αυτά τα τέρατα στο δρόμο.Τουλάχιστον ο εκκεντρισμός δίνει και παίρνει,μ' αρέσει η τάση στο ιδιόμορφο που έχει δημιουργηθεί σε σχέση με πχ. την προηγούμενη 5ετία,οι ευρωπαίοι έχουν συνέπεια με τη σχεδιαστική γραμμή τους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr