-
Διαβαζω οτι το επομενο ΤΤ θα ειναι διαθεσιμο το 2005 και οπως το Α8 ετσι και αυτο θα εχει σασι απο αλουμινιο (ASF). Θα ειναι μεγαλυτερο απο το σημερινο και θα βασιστει στο ιδιο πατωμα οπως τα νεα Golf/Passat/Jetta. 2+2 θεσεις με μεγαλυτερους πισω χωρους. Αλλα οταν ερχετε το θεμα στους κινητηρες διαβαζω για:
- 2.0 λιτρα FSI με 150 ιππους (ατμοσφαιρικος)
- 3.2 λιτρα V6 με 240 ιππους (PS) - απο οτι φενετε αυτος ειναι ο ιδιος κινητηρας του Golf R32.
- 3.2 λιτρα V6 με 280 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-S
- 3.2 λιτρα V6 Turbo με 350 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-RS - περιεργο που δεν χρισημοποιησαν αυτον τον κινητηρα και στο καινουργιο S4 και επελεξαν τον V8 του S6. Ανναρωτιαιμε που αλλου θα χρισημοποιηθει αυτος ο κινητηρας. Μαντευω στο καινουργιο S3 (ή RS3)?
Επισης το τωρινο ΤΤ στις αρχες του επομενου χρονου (σε 3-4 μηνες δηλαδη), θα 'φορεσει' τον κινητηρα των 250 ιππων (3.2 λιτρα V6) απο το Phaeton (ροπη 315 Nm).
Εδω λεω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Το ΤΤ σχεδον παρακαλουσε για τετοιους κινητηρες
-
Διαβαζω οτι το επομενο ΤΤ θα ειναι διαθεσιμο το 2005 και οπως το Α8 ετσι και αυτο θα εχει σασι απο αλουμινιο (ASF). Θα ειναι μεγαλυτερο απο το σημερινο και θα βασιστει στο ιδιο πατωμα οπως τα νεα Golf/Passat/Jetta. 2+2 θεσεις με μεγαλυτερους πισω χωρους. Αλλα οταν ερχετε το θεμα στους κινητηρες διαβαζω για:
- 2.0 λιτρα FSI με 150 ιππους (ατμοσφαιρικος)
- 3.2 λιτρα V6 με 240 ιππους (PS) - απο οτι φενετε αυτος ειναι ο ιδιος κινητηρας του Golf R32.
- 3.2 λιτρα V6 με 280 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-S
- 3.2 λιτρα V6 Turbo με 350 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-RS - περιεργο που δεν χρισημοποιησαν αυτον τον κινητηρα και στο καινουργιο S4 και επελεξαν τον V8 του S6. Ανναρωτιαιμε που αλλου θα χρισημοποιηθει αυτος ο κινητηρας. Μαντευω στο καινουργιο S3 (ή RS3)?
Επισης το τωρινο ΤΤ στις αρχες του επομενου χρονου (σε 3-4 μηνες δηλαδη), θα 'φορεσει' τον κινητηρα των 250 ιππων (3.2 λιτρα V6) απο το Phaeton (ροπη 315 Nm).
Εδω λεω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Το ΤΤ σχεδον παρακαλουσε για τετοιους κινητηρες
-
Διαβαζω οτι το επομενο ΤΤ θα ειναι διαθεσιμο το 2005 και οπως το Α8 ετσι και αυτο θα εχει σασι απο αλουμινιο (ASF). Θα ειναι μεγαλυτερο απο το σημερινο και θα βασιστει στο ιδιο πατωμα οπως τα νεα Golf/Passat/Jetta. 2+2 θεσεις με μεγαλυτερους πισω χωρους. Αλλα οταν ερχετε το θεμα στους κινητηρες διαβαζω για:
- 2.0 λιτρα FSI με 150 ιππους (ατμοσφαιρικος)
- 3.2 λιτρα V6 με 240 ιππους (PS) - απο οτι φενετε αυτος ειναι ο ιδιος κινητηρας του Golf R32.
- 3.2 λιτρα V6 με 280 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-S
- 3.2 λιτρα V6 Turbo με 350 ιππους (PS) - και αυτο θα λεγετε TT-RS - περιεργο που δεν χρισημοποιησαν αυτον τον κινητηρα και στο καινουργιο S4 και επελεξαν τον V8 του S6. Ανναρωτιαιμε που αλλου θα χρισημοποιηθει αυτος ο κινητηρας. Μαντευω στο καινουργιο S3 (ή RS3)?
Επισης το τωρινο ΤΤ στις αρχες του επομενου χρονου (σε 3-4 μηνες δηλαδη), θα 'φορεσει' τον κινητηρα των 250 ιππων (3.2 λιτρα V6) απο το Phaeton (ροπη 315 Nm).
Εδω λεω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Το ΤΤ σχεδον παρακαλουσε για τετοιους κινητηρες
-
καθόλου άσχημα...
μόνο που η Audi βγάζει την ουρά της από την κατηγορία των προσιτών κουπέ... αφήνει μονάχα το 2λιτρο και πρεπει να δούμε και τα τιμολόγια για να το χαρακτηρίσουμε έτσι.Άρα μετράμε το επερχόμενο celica και τα rx8,rx7,Alfa Sprint,Ford Capri στην κατηγορία αυτή μετά το 2004 [για ασιάτες δεν το ψάχνω πολύ γιατί μάλλον θα ζαλιστώ].Κάτι απο γερμανία ρε παιδιά;
κάτι άλλο gavriil1,μήπως έχει πάρει το μάτι σου info για το Golf V GTI;
-
Επισης ξεχασα να βαλω τις κατασκοπικες (Photoshop) φωτο:
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
κάτι άλλο gavriil1,μήπως έχει πάρει το μάτι σου info για το Golf V GTI;
Τις μονες που εχω δει ειναι Photoshop φωτο:
-
Φίλε Gavriil και εμείς αλλά και το ΤΤ 'ΙΚΕΤΕΥΕ' για τέτοιους κινητήρες
Οι επιλογές #3 και #4 οι πλέον ενδιαφέρουσες, και αυτές που κατά την
γνώμη μου θα πουλήσουν. Οσον αφορά το ΤΤ 3.2 V6 250 ΡS γιατί να
το αγοράσει κάποιος???...απο την στιγμή που ΤΤ 225 chipped άνετα
φθάνει τους 280-300 PS.Νομίζω όμως οτι κάτι ψιθυρίζεται και για τον 2.7 Τ που φοράει το RS4.
Αυτό μάλιστα!!!!!! Θα εισακουσθούν οι προσευχές μας!!!!!!!!!Και επιτέλους κάτι θα πρέπει να κάνουν με τα φρένα του...επιεικώς
inadequate για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. -
Τι αυτοκίνητο είναι αυτό;
Μερσεντές Γκολφ, ή Φολκσβάγκεν Μ Κλας;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τι αυτοκίνητο είναι αυτό;
Μερσεντές Γκολφ, ή Φολκσβάγκεν Μ Κλας;Εχει μουρη facelift 307 και κολαρακι Ibiza προηγουμενης γενιας. Συμφωνειτε?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Επισης ξεχασα να βαλω τις κατασκοπικες (Photoshop) φωτο:Λιγακι σαν το 350Ζ και το G35 κουπε μου φαινεται.
Τωρα βεβαια δεν ξερω αν και αυτα εμοιαζαν με το ΤΤ.Νικος
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Τι αυτοκίνητο είναι αυτό;
Μερσεντές Γκολφ, ή Φολκσβάγκεν Μ Κλας;Εχει μουρη facelift 307 και κολαρακι Ibiza προηγουμενης γενιας. Συμφωνειτε?
Το σχήμα των πίσω φώτων είναι σαν το Ίμπιζά μου, αλλά με τα χρώματα αυτά μοιάζει και με Μ Κλας. Πάντως η αντιγραφή πάεει σύννεφο, έ;
-
άστα να πάνε... τουλάχιστον το ΤΤ ήταν και προτότυπο,γοτθικό και όμορφο όταν βγήκε,κι ας το σχεδίσε αμερικανάκι-τι να πούμε τώρα για τα εμρός φώτα του... απαίσια,σαν του επερχόμενου Α3,αν είναι έτσι όπως αναμένεται.Πάντως να το πω να μου φύγει ρε παιδιά,αυτοί οι γερμανοι είναι τόοοοοσο δραστήριοι στο σχεδιασμό.Μπορώ να σας βρώ τευχος του C&D από το '98 με σχέδια 80% του golf V που βλέπουμε τώρα....
πραγματικά η Audi δεν θα είναι στα καλά της άμα βγούνε αυτά τα τέρατα στο δρόμο.Τουλάχιστον ο εκκεντρισμός δίνει και παίρνει,μ' αρέσει η τάση στο ιδιόμορφο που έχει δημιουργηθεί σε σχέση με πχ. την προηγούμενη 5ετία,οι ευρωπαίοι έχουν συνέπεια με τη σχεδιαστική γραμμή τους.
Διαθεσιμοι κινητηρες για επομενο Audi TT