-
Αρα με βαση αυτα που λες το θεμα ειναι η κινηση και οχι το οριο τοσο...
Και να μου επιτρεψεις να θεωρω αυτοκτονικους ποδηλατες σε δρομους οπως η Κηφισιας ή η Ποσειδωνος. Εγω ουτε με 60 δε θελω να περνανε απο διπλα μου αν ειμαι καβαλα σε ποδηλατο.. και παλι πολλα ειναι.. ναι μεν η διαφορα ταχυτητας μπορει να ναι και 20km/h ,αν εισαι προπονημενος, που ακουγεται σα νουμερο λιγη αλλα εισαι εκτεθειμενος με ανυπαρκτη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια.
-
O καθενας διαβαζει το οποιοδηποτε κειμενο με βαση τα βιωματα του.
Τα δικα μου δειχνουν οτι το βασικοτερο ειναι ο σεβασμος στα ορια και τους κανονες οταν μιλαμε για εντος πολης δρομους, και οχι η κινηση. Φυσικα τα βιωματα μου δειχνουν επισης οτι οταν εχει τρελη κινηση τελεια συμπεριφορα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να αντιμετωπισεις σε οποια χωρα και να εισαι, παντα θα υπαρχουν καποιου που απο την τσαντιλα της κινησης θα κανουν πραγματα που ειναι φαουλ.
Η διαφορα ειναι οτι απο το να εχεις ενα δρομο με κινηση και καποιος να σε περναει με 60 στο 1 μετρο αντι για 1.5 επειδη ακριβως λογω κινησης αρχιζει τις 'ταρζανιες' (Σουηδια αυτη η φαση) μεχρι ο τυπος που εχει διαλυθει στις σφηνες πηγαινοντας 'σβελτα' (sic ) και περνωντας σε στα 40 εκατοστα με απο 80χλμ/ω στην καλυτερη εως 100+ στη χειροτερη (Ελλαδα, true story), η διαφορα ειναι ΧΑΩΔΗΣ. Γενικα αυτο που λεω ειναι θεμα αισθησης, και οταν εχει κινηση, επειδη το οριο ειναι 60, απο τα 60 θα κοψει στα 40-45 απο πισω σου και θα σε περασει με +5, αν ο αλλος ερχεται με 100 απο πισω σαν ηληθιος αποκλειεται να πεσει στα 45 για να μη σε τρομαξει. Ειναι και αντικειμενικα επικυνδυνο να φρεναρεις τοσο αποτομα σε σχεση με τη ροη. Το θεμα ειναι οτι Ελλαδα πανε ολοι σαν παλαβοι.
Αυτο που λες για ενεργητικη και παπι να εχεις στην ιδια κατασταση εισαι. Και θα ελεγα οτι με το ποδηλατο μανουβραρεις καλυτερα και φρεναρεις πιο γρηγορα.
Ενα αλλο παραδειγμα αυτου που λεω ειναι πχ. τωρα που ειναι καλοκαιρι και βγαινουν τα παπια και εδω. Η διυθηση δεν γινεται ποτε. Φυσικα αν ο δρομος ειναι πηχτρα, και εδω θα δεις καποιους να αρχιζουν τισ διυθησεις. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ θα δεις οτι ο αλλος θα το κανει με τρελη προσοχη σχεδον περπατωντας το παπι, δε παει αερα πατερα αναμεσα στα σταματημενα και οποιον παρει ο χαρος οπως Ελλαδα.
-
Μικρο διαλειμμα..
Υπερκωλοζωο γυναικα με χρυσοκαφε απερχομενο a-class (νταξ ειπαμε μονο εμενα μου τυχαινει το μοντελο και η μαρκα... ) το βραδυ σφαζει την παραχωρηση προτεραιοτητας στην εξοδο της Λ.Δουκισσης Πλακεντιας προς σταθμο μετρο Δουκ.Πλ. και επειδη ειναι γνωστο σημειο για υποψηφια μαλακια τη γλιτωνω επειδη ειχα το ποδι πανω απο το φρενο..κορναρω εντονα και ταυτοχρονα στριβει αερα αριστερα προς Παναγουλη σφαζωντας και την επομενη παραχωρηση προτεραιοτητας.. οποτε επειδη πηγαινα κι εγω απο εκει απλα εκαψα τη κορνα και το σινιαλο...
Που να πας μονη σου και να μη βασανισεις κανεναν συνανθρωπο και κανενα σπιτι μωρη μπασταρδη. -
Γυρνάω απόψε από ταξιδάκι και είμαι πτώμα. κίνηση ελάχιστη. Είμαι σταματημένος -πρώτος αλλά αρκετά πίσω- σε φανάρι στην δεξιά λωρίδα στην Βουλιαγμένης, όταν κάτι που έμοιαζε με μονόφθαλμο Huyndai Accent προσπαθεί να χωθεί μπροστά μου από την λωρίδα που στρίβει δεξιά. Ξεκινάω ελάχιστα, κόβω προσεκτικά ελάχιστα αριστερά και τον κλείνω.
2-3 φανάρια πιο κάτω είμαι αυτή τη φορά σταματημένος στην αριστερή λωρίδα όταν βλέπω το χαρακτηριστικό μονόφθαλμο να πλησιάζει και πάλι τον καθρέπτη μου και να χώνεται στην λωρίδα που στρίβει αριστερά για Γλυφάδα, επιταχύνοντας. Ανάβει το πράσινο just in time και απλά πατάω λίιγο περισσότερο το γκάζι στην αρχή για να είμαι καθαρά μπροστά του και μετά χαλαρά αφήνοντας τον όσο πρέπει στην λωρίδα που δεν υπάρχει. Μετά τον πέρασαν και 5-6 άλλοι που ερχόντουσαν νόμιμα από πίσω.
Ίσως το έπιασε το νόημα.
-
Ζώο ο πάτερ με το Altea XL που αποφασισε στο φανάρι της Εθνικής Αμύνης με Εγνατία, αφού κορναρε το λεωφορείο που έστριβε στην Εγνατία και περιμενε τους πεζούς να περάσουν αφού είχαν πρασινο, να βγει στο αντίθετο ρεύμα και να περάσει τέρμα γκαζωμενος για να μην τον πιάσει το κόκκινο. Εθνικής Αμύνης με Σβώλου τον ξαναπετυχα, ήμουν μπροστά του στο προηγούμενο φαναρι, μαζί με το αμάξι που ηταν πίσω του σταματημενο στο φανάρι. Ελεηcoν!
Sent from Corsair's brick
-
Λαππα
μπορεις να κοροιδευεις οσο θελεις. Οταν ομως μιλας για 'δικτατορια των οχηματων' σε δρομους οπως η παραλιακη, δεν γελανε με μενα που κοροιδευεις...
danonito
Το κομματι απο Αλιμο εως αρχη Γλυφαδας, ΔΕΝ ειναι κατοικημενη περιοχη. Το κομματι απο Βουλιαγμενη μεχρι Βαρκιζα, ΔΕΝ ειναι κατοικημενη περιοχη. η Συγγρου πουθενα στο κοσμο δεν θα ειχε οριο 60. Η Βουλιαγμενης επισης. Ειναι κεντρικοτατοι δρομοι που διασχιζουν ολοκληρα κομματια του νομου και εξυπηρετουν δεκαδες χιλιαδες οχηματα και για αυτο ειναι οδοι ταχειας κυκλοφοριας. Οταν λοιπον εκει περα καποιος κανει ποδηλαταδα στο δρομο γαμιωντας τη κινηση, ειναι πολλα κιλα μαλακας.
Ο χρήστης nintza έγραψε:
στ) Αντικινητρα για τη χρηση των ΙΧ στο κεντρο της πολης, το καταλαβαινω. Αντικινητρα για τη χρηση της παραλιακης λεωφορου απο τα ΙΧ, ενος δρομου που ενωνει δεκαδες δημους, κυριολεκτικα τη μια ακρη της νοτιας Αττικης με την αλλη, και ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ειναι να εξυπηρετει τις μετακινησεις δεκαδων χιλιαδων ΙΧ ημερησιως, δεν ξερω που το εχεις δει αλλα μαλλον κανεις λαθος.
εχεις 3 λωριδες,το ποδηλατο καταλαμβανει τη μια και σου μενουν αλλες 2.δεν σ αρεσει?
τη πρωτομαγια μαλιστα που 9 στους 10 βγηκαν για βολτα με το αυτοκινητο ποιοι ειναι οι ηλιθιοι?αυτοι που βγηκαν για βολτα με αυτοκινητο η αυτοι με ποδηλατο?α) οχι μαστορα, ΔΕΝ φτανουν. ΔΕΝ φτανουν οταν καταργεις το 33% της δεδομενης χωρητικοτητας ενος τοσο σημαντικου και φορτωμενου δρομου*.
β) δεν βγηκαν ολοι βολτα, δεν εξυπηρετουν ολους τα ΜΜΜ, δεν μπορουν να κανουν ολοι ποδηλατο.
γ) Ναι, στη παραλιακη με κινηση, ο ηλιθιος ειναι αυτος με το ποδηλατο.
*Και πιστευω να καταλαβαινεις οτι τα σποραδικα εμποδια (ενας ή ενα γκρουπ ποδηλατων ανα 50-100-200 μετρα) ειναι πολυ χειροτερο για τη κυκλοφορια απο το να ηταν εντελως κλειστη η λωριδα και να εμεναν οι αλλες 2.
Ξεκολλάτε λίγο.Ακομη και σε χώρες του εξωτερικού γεμάτες με λωρίδες για ποδήλατα και ποδηλατοδρόμους,απαγορευεται η χρήση ποδηλάτου σε δρόμους όπως η Ποσειδωνος,η Συγγρού κλπ που αναφέρει ο Kacey.Και αυτο δε γινεται μονάχα για να εξασφαλιστεί μια παραπάνω λωρίδα για τα υπόλοιπα οχήματα,αλλα για την ασφάλεια των ιδίων τον ποδηλατιστών.
Ουυυυυυυυ, 666, κατω η δικτατορια των οχηματων ΣΤΟΥΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. Τι να μας πουν και αυτοι οι κουτοι που οταν εμεις ειχαμε Σωκρατη, αυτοι τρωγανε βελανιδια...
-
Ο χρήστης danonito έγραψε:
O καθενας διαβαζει το οποιοδηποτε κειμενο με βαση τα βιωματα του.Τα δικα μου δειχνουν οτι το βασικοτερο ειναι ο σεβασμος στα ορια και τους κανονες οταν μιλαμε για εντος πολης δρομους, και οχι η κινηση. Φυσικα τα βιωματα μου δειχνουν επισης οτι οταν εχει τρελη κινηση τελεια συμπεριφορα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να αντιμετωπισεις σε οποια χωρα και να εισαι, παντα θα υπαρχουν καποιου που απο την τσαντιλα της κινησης θα κανουν πραγματα που ειναι φαουλ.
Η διαφορα ειναι οτι απο το να εχεις ενα δρομο με κινηση και καποιος να σε περναει με 60 στο 1 μετρο αντι για 1.5 επειδη ακριβως λογω κινησης αρχιζει τις 'ταρζανιες' (Σουηδια αυτη η φαση) μεχρι ο τυπος που εχει διαλυθει στις σφηνες πηγαινοντας 'σβελτα' (sic ) και περνωντας σε στα 40 εκατοστα με απο 80χλμ/ω στην καλυτερη εως 100+ στη χειροτερη (Ελλαδα, true story), η διαφορα ειναι ΧΑΩΔΗΣ. Γενικα αυτο που λεω ειναι θεμα αισθησης, και οταν εχει κινηση, επειδη το οριο ειναι 60, απο τα 60 θα κοψει στα 40-45 απο πισω σου και θα σε περασει με +5, αν ο αλλος ερχεται με 100 απο πισω σαν ηληθιος αποκλειεται να πεσει στα 45 για να μη σε τρομαξει. Ειναι και αντικειμενικα επικυνδυνο να φρεναρεις τοσο αποτομα σε σχεση με τη ροη. Το θεμα ειναι οτι Ελλαδα πανε ολοι σαν παλαβοι.
Αυτο που λες για ενεργητικη και παπι να εχεις στην ιδια κατασταση εισαι. Και θα ελεγα οτι με το ποδηλατο μανουβραρεις καλυτερα και φρεναρεις πιο γρηγορα.
Ενα αλλο παραδειγμα αυτου που λεω ειναι πχ. τωρα που ειναι καλοκαιρι και βγαινουν τα παπια και εδω. Η διυθηση δεν γινεται ποτε. Φυσικα αν ο δρομος ειναι πηχτρα, και εδω θα δεις καποιους να αρχιζουν τισ διυθησεις. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ θα δεις οτι ο αλλος θα το κανει με τρελη προσοχη σχεδον περπατωντας το παπι, δε παει αερα πατερα αναμεσα στα σταματημενα και οποιον παρει ο χαρος οπως Ελλαδα.
Οι περισσότεροι που έχουν έστω και ελάχιστη εμπειρία από οδήγηση σε Ευρωπαϊκές χώρες σε καταλαβαίνουν και ξέρουν ότι έχεις δίκιο. Ο τυπικός Έλληνας που θεωρεί δικαίωμα του να πηγαίνει με 110 σε αστικούς δρόμους που σε οποιαδήποτε χώρα το όριο θα ήταν 70, δυσκολεύεται. Και μετά δυσκολεύεται να καταλάβει γιατί αυτό έχει σημασία και τι κάνουν στους δρόμους ΤΟΥ οι ποδηλάτες.
-
Δηλαδη θεωρεις φυσιολογικο να κυκλοφορουν ποδηλατες στη παραλιακη και την ιδια ωρα να περνανε απο διπλα τους χιλιαδες οχηματα με 70 χαω?
(και εγω τουλαχιστον δεν ειπα οτι με ενοχλουν οι ποδηλατες επειδη δεν μπορω να πηγαινω γρηγορα/γρηγοροτερα απο το οριο, ειπα οτι με ενοχλουν γιατι γαμανε τη φυσιολογικη κινηση ολων των υπολοιπων, συντριπτικα περισσοτερων, οχηματων).
ΥΓ Αν θεωρειτε οτι στο κομματι μετα την Αλιμου και μεχρι να αρχισει η Γλυφαδα, τα 100χαω ειναι 'παω σαν τρελος', ε τοτε αφηστε το.
-
Κομμάτια σαν της παραλιακής από Αλίμου μέχρι την Γλυφάδα έχουν το πολύ 70 όριο στις Ευρωπαϊκές χώρες ακριβώς γιατί υπάρχουν και ποδηλάτες καθώς και διαβάσεις πεζών που γίνονται σεβαστές από όλους τους οδηγούς.
-
Lappas is right.
-
Παράδειγμα;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Κομμάτια σαν της παραλιακής από Αλίμου μέχρι την Γλυφάδα έχουν το πολύ 70 όριο στις Ευρωπαϊκές χώρες ακριβώς γιατί υπάρχουν και ποδηλάτες καθώς και διαβάσεις πεζών που γίνονται σεβαστές από όλους τους οδηγούς.Και ξαναρωταω: θεωρεις λοιπον οκ το να τριγυρνας στη δεξια λωριδα με ποδηλατο ενω στις αλλες δυο περνανε απο διπλα σου με 70χαω (~ +50)?
Να στο πω πιο γενικα? Θεωρεις οτι ολοι οι δρομοι ειναι ιδιοι? Προφανως και δεν ειναι. Σου φαινεται παραξενο λοιπον οτι καποιοι δρομοι δεν ειναι καταλληλοι για ποδηλατα? Μιλαμε για ενα οχημα με μηδενικη παθητικη ασφαλεια και καμμια περιπτωση να μπορει να ακολουθει το γενικοτερο ρυθμο της γενικοτερης κινησης. Ε δεν μπορεις να κανεις παντου ποδηλατο ρε μαστορα, πως να το κανουμε.
-
Οι Ποσειδωνος,Συγγρού είναι ταχείας κυκλοφορίας; (διαθέτουν ανάλογη σήμανση;)
Let the trolling begin.
-
Εχουν οριο 90, πολλαπλες λωριδες, διαζωμα στη μεση, παραδρομους, δεν διασταυρωνονται με καθετες οδους (η Συγγρου και σε τμηματα της η παραλιακη) κλπ κλπ. Θεωρεις οτι ειναι ιδιοι δρομοι με τη Πειραικη πχ?
-
Οταν βγαινεις στην Ποσειδωνος με το ποδηλατο,εισαι το λιγοτερο βλαξ ,διοτι θετεις σε κινδυνο την ζωη σου.
-
Ο χρήστης EliasT έγραψε:
Οταν βγαινεις στην Ποσειδωνος με το ποδηλατο,εισαι το λιγοτερο βλαξ ,διοτι θετεις σε κινδυνο την ζωη σου.Ακριβως! Μονο στο bo παταω ασφαλτο για 20-30 μετρα (αναγκαστικα) και περιμενω να αδειασει η κυκλοφορια πρωτα.
Εδω με το παπι και με βλεπουν οσο αναλωσιμο οσο μια χαρτοπετσετα.
Πριν καμια βδομαδα smartοβλακας εκανε χαροντικη σφηνα στα 20εκ γιατι δεν βαστιοταν το εργαλειο.πηγαινα μονο με 90 με το παπι...που να βγεις με το ποδηλατο...Ασχετο,οταν τα ονομαζαν smart μας κανανε πλακα ετσι?δεν υπαρχει χειροτερο target group σε αμαξι
-
Να και τα τσουβαλιάσματα. Ενώ όσοι έχουν leon για παράδειγμα, όλοι τζέντελεμενζ στο δρόμο
-
α) οχι μαστορα, ΔΕΝ φτανουν. ΔΕΝ φτανουν οταν καταργεις το 33% της δεδομενης χωρητικοτητας ενος τοσο σημαντικου και φορτωμενου δρομου*.
β) δεν βγηκαν ολοι βολτα, δεν εξυπηρετουν ολους τα ΜΜΜ, δεν μπορουν να κανουν ολοι ποδηλατο.
γ) Ναι, στη παραλιακη με κινηση, ο ηλιθιος ειναι αυτος με το ποδηλατο.
*Και πιστευω να καταλαβαινεις οτι τα σποραδικα εμποδια (ενας ή ενα γκρουπ ποδηλατων ανα 50-100-200 μετρα) ειναι πολυ χειροτερο για τη κυκλοφορια απο το να ηταν εντελως κλειστη η λωριδα και να εμεναν οι αλλες 2.
ο δρομος ειναι φορτωμενος επειδη ο καθενας θελει την ανεση του να πηγαινει με το αυτοκινητο του ακομα και για χεσιμο,δικο του προβλημα.
ουτε ολα τα ποδηλατα κυκλοφορουν για βολτα ουτε αυτοι μπορουν να παρουν μμμ ουτε ολοι ΕΧΟΥΝ καν αυτοκινητο.
απο τη στιγμη που εχει νομικο δικαιωμα να κυκλοφορει με ποδηλατο εκει τοτε καλα κανει και παει,το αν ρισκαρει τη ζωη του τον κανει ηλιθιο ναι,το οτι ενοχλει τους τεμπεληδες του αυτοκινητου τοτε δεν τον κανει ηλιθιο.
και 4 λωριδες να ειχε παλι θα γκρινιαζες επειδη κλεινουν τη μια και μενει μονο το 75% για τα αυτοκινητα.
-
Ξαναλεω: δεν σας κανει εντυπωση που ολοι εμεις που τα λεμε αυτα, ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ? Βρεθηκε κι αλλος πιο πανω και λεει τα ιδια.
Ο χρήστης nintza έγραψε:
α) οχι μαστορα, ΔΕΝ φτανουν. ΔΕΝ φτανουν οταν καταργεις το 33% της δεδομενης χωρητικοτητας ενος τοσο σημαντικου και φορτωμενου δρομου*.
β) δεν βγηκαν ολοι βολτα, δεν εξυπηρετουν ολους τα ΜΜΜ, δεν μπορουν να κανουν ολοι ποδηλατο.
γ) Ναι, στη παραλιακη με κινηση, ο ηλιθιος ειναι αυτος με το ποδηλατο.
*Και πιστευω να καταλαβαινεις οτι τα σποραδικα εμποδια (ενας ή ενα γκρουπ ποδηλατων ανα 50-100-200 μετρα) ειναι πολυ χειροτερο για τη κυκλοφορια απο το να ηταν εντελως κλειστη η λωριδα και να εμεναν οι αλλες 2.
ο δρομος ειναι φορτωμενος επειδη ο καθενας θελει την ανεση του να πηγαινει με το αυτοκινητο του ακομα και για χεσιμο,δικο του προβλημα.
ουτε ολα τα ποδηλατα κυκλοφορουν για βολτα ουτε αυτοι μπορουν να παρουν μμμ ουτε ολοι ΕΧΟΥΝ καν αυτοκινητο.
απο τη στιγμη που εχει νομικο δικαιωμα να κυκλοφορει με ποδηλατο εκει τοτε καλα κανει και παει,το αν ρισκαρει τη ζωη του τον κανει ηλιθιο ναι,το οτι ενοχλει τους τεμπεληδες του αυτοκινητου τοτε δεν τον κανει ηλιθιο.
και 4 λωριδες να ειχε παλι θα γκρινιαζες επειδη κλεινουν τη μια και μενει μονο το 75% για τα αυτοκινητα.
ο δρομος ειναι φορτωμενος γιατι εξυπηρετει δεκαδες χιλιαδες οχηματα και τη μετακινηση απο το ενα ακρο της νοτιας αττικης μεχρι το αλλο* = ο σκοπος του ειναι να ειναι γεματος. Για αυτο φτιαχτηκε και για αυτο φτιαχτηκε ετσι, με αυτη τη μορφη. Δεν μιλαμε πχ για το κεντρο της Γλυφαδας που γεμιζει επειδη ο ιδιος ο Γλυφαδιωτης θελει να κατεβει για καθε με το αυτοκινητο του ωστε να το δουν οι αλλοι.
Και ναι, και 4 λωριδες να ειχε παλι θα 'γκρινιαζα' γιατι οι βλακες που θελουν να κανουν ποδηλατο ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, γαμανε τη κυκλοφορια.
- πραγμα που δεν μπορεις να κανεις με ΜΜΜ. Οχι, δεν ειναι εναλλακτικη επιλογη το να κανω 3 ωρες μετα απο 4 αλλαγες μεσου. Αν αυτο με κανει τεμπελη του αυτοκινητου, τοτε κανει εσενα βλακα του πληκτρολογιου.
-
Να σημειωσουμε εδω πως ποδηλατα κι αλλα αργα οχηματα (π.χ. μηχανηματα εργων, τρακτερ κλπ) απαγορευονται σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας. Δρομος ταχειας κυκλοφοριας θεωρειται οποιος εχει οριο πανω απο 50, π.χ περιφερειακοι.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]