-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Οταν αναγκαζεις μια εκ των τριων λωριδων κεντρικοτατου δρομου (και οχι καποιου τυχαιου κεντρικου δρομου, οπως εξηγω παρακατω) να κινειται με 20χαω, ΘΑ δημιουργησεις προβλημα. Αν αμφισβητεις αυτο, τοτε εχεις μαλωσει με τη λογικη. Αυτο βεβαια φαινεται και απο το τελευταιο που γραφεις και εσενα σου φαινεται λογικο. Και ο λογος ειναι απλος. Δεν ξερω αν στο εχουν πει, αλλα οι ασφαλτοστρωμενοι δρομοι 3 λωριδων κατασκευαζονται ΚΥΡΙΩΣ για να εξυπηρετουν τα μηχανοκινητα οχηματα. Οχι για να εξυπηρετουν τα ποδηλατα. Ειδικα οταν μιλαμε για κεντρικοτατο δρομο που εξυπηρετει αμετρητους δημους και τη μεταβαση απο τον εναν στον αλλο.
Και η δικτατορία του αυτοκινήτου καλά κρατεί στην Ελλάδα... Έξω απ τους δρόμους τα ποδήλατα για να κινούνται τα τετράτροχα και οι μηχανές, έξω απ' τα πεζοδρόμια οι πεζοί για να μπορούν να παρκάρουν τα αυτοκίνητα, έξω από τους πεζόδρομους τα παιδάκια και οι ηλικιωμένοι για να μπορούν να κινούνται τα μηχανάκια...
Μια χαρά. Έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έξω απ τους δρόμους τα ποδήλατα για να κινούνται τα τετράτροχα και οι μηχανέςέξω απ' τα πεζοδρόμια οι πεζοί για να μπορούν να παρκάρουν τα αυτοκίνητα, έξω από τους πεζόδρομους τα παιδάκια και οι ηλικιωμένοι για να μπορούν να κινούνται τα μηχανάκια...
ελπιζω να βλεπεις τη διαφορα αναμεσα σε αυτα τα 2
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και η δικτατορία του αυτοκινήτου καλά κρατεί στην Ελλάδα... Έξω απ τους δρόμους τα ποδήλατα για να κινούνται τα τετράτροχα και οι μηχανές
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
κι αυτος με το ποδηλατο απο που να παει?
απο τις 3 ποδηλατολωριδες που εχει συνολικα η αττικη?Να φυγετε κυριε , να πατε αλλου !!!!:D
-
Στις περισσότερες από τις Ευρωπαϊκές πόλεις που προσφέρουν υψηλή ποιότητα ζωής, υπάρχουν αντικίνητρα στην χρήση των αυτοκινήτων ώστε ο κόσμος να προτιμά τα ποδήλατα, ή τα ΜΜΜ. Και για όποιον αναρωτιέται, όχι, ούτε εκεί είναι τέλεια τα ΜΜΜ.
Στην Ελλάδα τα αντικίνητρα τα έχουν τα ποδήλατα και οι πεζοί. Σε αυτό το νήμα είναι πασιφανές ότι ακόμα και όταν τα ποδήλατα κινούνται απόλυτα νόμιμα στην δεξιά λωρίδα, οι οδηγοί των μηχανοκίνητων θεωρούν ότι κλέβουν τον δικό τους ζωτικό χώρο. Η επικρατούσα νοοτροπία είναι ότι αυτή η πόλη ανήκει αποκλειστικά στα αυτοκίνητα και τις μηχανές.
-
Η μαύρη αλήθεια είναι οτι οι ποδηλάτες του λεκανοπεδίου κινούνται πιο άναρχα και από τα παπία... Σφάζουν, κόκκινο, στοπ, καβαλάνε όποτε γουστάρουν πεζοδρόμια, κάνουν σφήνες ανάμεσα στους πεζούς στα πεζοδρόμια κλπ κλπ...ΚΟΚ, ούτε για αστείο
Η Αθήνα, δυστυχώς είναι πόλη μη φιλική προς τους ποδηλάτες, αυτό σημαίνει οτι πρέπει να εκλέγεται πιο προσεκτικά η διαδρομή και να είναι αξιολογούνται καλύτερα οι συνθήκες.Πρέπει να καταλάβει ο ποδηλάτης οτί είναι εκτεθειμένος και να οδηγεί 100% αμυντικά, και όχι σαν να του ανήκει η λουρίδα, της παραλιακής την μέρα της Εργατικής ( σφυροδρεπανιάριδες για εσάς το τονίζω ) Πρωτομαγιάς
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Στις περισσότερες από τις Ευρωπαϊκές πόλεις που προσφέρουν υψηλή ποιότητα ζωής, υπάρχουν αντικίνητρα στην χρήση των αυτοκινήτων ώστε ο κόσμος να προτιμά τα ποδήλατα, ή τα ΜΜΜ. Και για όποιον αναρωτιέται, όχι, ούτε εκεί είναι τέλεια τα ΜΜΜ.Στην Ελλάδα τα αντικίνητρα τα έχουν τα ποδήλατα και οι πεζοί. Σε αυτό το νήμα είναι πασιφανές ότι ακόμα και όταν τα ποδήλατα κινούνται απόλυτα νόμιμα στην δεξιά λωρίδα, οι οδηγοί των μηχανοκίνητων θεωρούν ότι κλέβουν τον δικό τους ζωτικό χώρο. Η επικρατούσα νοοτροπία είναι ότι αυτή η πόλη ανήκει αποκλειστικά στα αυτοκίνητα και τις μηχανές.
Όχι αγαπητέ Λάππα, στις πολιτισμένες ευρωπαϊκές πόλεις υπάρχουν ανεξάρτητες ποδηλατολωρίδες... Είδες στην Αθήνα πολλές από δαύτες?
Εκεί υπάρχει και αυτοκινητιστική και ποδηλατική παιδεία, εδώ είμαστε αρούγκανοι χωρίς σοβαρό εξοπλισμό και χωρίς τις κατάλληλες υποδομές.Στην Ολλανδία πχ η ποδηλασία είναι τρόπος ζωής, στην Ελλάδα μάλλον απόρροια της κρίσης
-
Στην Ολλανδία, μια και την ανέφερες, υπάρχουν άπειροι δρόμοι στους οποίους ποδήλατα και αυτοκίνητα συνυπάρχουν. Δεν χωράνε όλοι οι δρόμοι ποδηλατολωρίδες.
-
Στις περισσότερες ποδηλατόφιλες πόλεις που έχω στο μυαλό μου, μπορεί να υπάρχουν ποδηλατολωρίδες σε βασικούς δρόμους (κι αυτές συνήθως απλά με διαφορετικό χρώμα στην άσφαλτο), αλλά τα ποδήλατα είναι παντού, σε όλο το δίκτυο, χωρίς τέτοιου είδους γκρίνιες. Επίσης πολλές φορές η λεωφορειολωρίδα μοιράζεται ανάμεσα στα ΜΜΜ και τα ποδήλατα, αλλά εδώ έχουμε αυτά τα περιστατικά.
Μακάρι να επεκταθούν οι ποδηλατόδρομοι και στο λεκανοπέδιο, όπως στη Θεσσαλονίκη, θα λυθούν όλα τα προβλήματα:
Και με αυτά που γράφονται εδώ, φαίνεται πως και την πρόθεση να έχει κάποιος να βγει με το ποδήλατο, δεν υπάρχει μεγάλη περίπτωση να το επαναλάβει μετά την πρώτη βόλτα, ούτε υπάρχει ελπίδα να αυξηθεί η χρήση του.
Καλύτερα μόνος σε ένα μέσο που στην καλύτερη περίπτωση αναγκάζεσαι να κουβαλάς και 1 τόνο μέταλλο+πλαστικό μαζί σου, όπου κι αν πάς, και να καις πανάκριβα ορυκτά καύσιμα για να περιφέρεις χωρίς λόγο αυτόν τον ένα τόνο μέσα στην πόλη. Ακούγεται πολύ αποδοτικό.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Οταν αναγκαζεις μια εκ των τριων λωριδων κεντρικοτατου δρομου (και οχι καποιου τυχαιου κεντρικου δρομου, οπως εξηγω παρακατω) να κινειται με 20χαω, ΘΑ δημιουργησεις προβλημα. Αν αμφισβητεις αυτο, τοτε εχεις μαλωσει με τη λογικη. Αυτο βεβαια φαινεται και απο το τελευταιο που γραφεις και εσενα σου φαινεται λογικο. Και ο λογος ειναι απλος. Δεν ξερω αν στο εχουν πει, αλλα οι ασφαλτοστρωμενοι δρομοι 3 λωριδων κατασκευαζονται ΚΥΡΙΩΣ για να εξυπηρετουν τα μηχανοκινητα οχηματα. Οχι για να εξυπηρετουν τα ποδηλατα. Ειδικα οταν μιλαμε για κεντρικοτατο δρομο που εξυπηρετει αμετρητους δημους και τη μεταβαση απο τον εναν στον αλλο.
Και η δικτατορία του αυτοκινήτου καλά κρατεί στην Ελλάδα... Έξω απ τους δρόμους τα ποδήλατα για να κινούνται τα τετράτροχα και οι μηχανές, έξω απ' τα πεζοδρόμια οι πεζοί για να μπορούν να παρκάρουν τα αυτοκίνητα, έξω από τους πεζόδρομους τα παιδάκια και οι ηλικιωμένοι για να μπορούν να κινούνται τα μηχανάκια...
Μια χαρά. Έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε.
α) αν θεωρεις οτι ειναι παραλογο να ζητειται προτεραιοτητα στα μηχανοκινητα οχηματα, σε δρομους τυπου παραλιακη, Κηφισος, Συγγρου, Κηφισσιας κλπ, τοτε εχεις προβλημα. Ακου εκει 'δικτατορια'...
β) Αν δεν καταλαβαινεις οτι δεν ειναι ολοι οι δρομοι το ιδιο και σε μερικους δεν χωρανε οχηματα που εξ'ορισμου θα καταλαβουν 1/2 ή 1/3 λωριδες πηγαινοντας πολυ πιο αργα απο τη μεση φυσιολογικη ταχυτητα, τοτε παλι εχεις προβλημα.
γ) Αν δεν καταλαβαινεις οτι αλλη διαφορα θα κανει ενας ποδηλατης στη Πανεπιστημιου και αλλη στη παραλιακη, τοτε ξανα μανα εχεις προβλημα.
δ) Αν νομιζεις οτι στις ευρωπαικες χωρες κυκλοφορουν ετσι αβερτα τα ποδηλατα σε τετοιους δρομους, δειξτο μας.
ε) αν δεν καταλαβαινεις οτι αλλο αυτο και αλλο τα παρκαρισμενα στο πεζοδρομιο ή τα οχηματα που κινουνται στο πεζοδρομιο, τοτε guess what, εχεις προβλημα. Τουλαχιστον μη μου βαζεις λογια στο στομα με το να πασσαρεις οτι ειπα και το δευτερο, ενω ειπα μονο το πρωτο.
στ) Αντικινητρα για τη χρηση των ΙΧ στο κεντρο της πολης, το καταλαβαινω. Αντικινητρα για τη χρηση της παραλιακης λεωφορου απο τα ΙΧ, ενος δρομου που ενωνει δεκαδες δημους, κυριολεκτικα τη μια ακρη της νοτιας Αττικης με την αλλη, και ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ειναι να εξυπηρετει τις μετακινησεις δεκαδων χιλιαδων ΙΧ ημερησιως, δεν ξερω που το εχεις δει αλλα μαλλον κανεις λαθος.
Για πες μου ρε μαστορα, πως θα παω εγω απο Πειραια στη Σαρωνιδα? Με ΜΜΜ ή με ποδηλατο? Η οικογενεια απο Γλυφαδα στη Βαρκιζα? Οι γονεις μου που ειναι 70φευγα?
Και ολα αυτα για να κανουν ποδηλατο καποιοι σε παραλιακη, ή αντιστοιχα Συγγρου, Κηφισσιας, Βουλιαγμενης κλπ? Ακου ρε πστ μου που μιλαει και για δικτατορια των ΟΧΗΜΑΤΩΝ στους ΔΡΟΜΟΥΣ.
Καλα ρε πστ μου, δεν σας κανει εντυπωση που αυτα σας τα λενε ατομα που οι ιδιοι κανουν ποδηλατο σε ακριβως αυτους τους δρομους?
-
Sorry που βαριέμαι να διαβάσω όλο το σεντονάκι, αλλά ένα δίκιο το έχεις. (παρόλο που κανένας δεν μίλησε για προτεραιότητα στα ποδήλατα σε κεντρικές οδικές αρτηρίες), συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο να θέλουν να κάνουν ποδήλατο στην παραλιακή λεωφόρο στην πόλη τους οι παλιο@#$%ς.
ΑΙΣΧΟΣ.
-
στ) Αντικινητρα για τη χρηση των ΙΧ στο κεντρο της πολης, το καταλαβαινω. Αντικινητρα για τη χρηση της παραλιακης λεωφορου απο τα ΙΧ, ενος δρομου που ενωνει δεκαδες δημους, κυριολεκτικα τη μια ακρη της νοτιας Αττικης με την αλλη, και ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ειναι να εξυπηρετει τις μετακινησεις δεκαδων χιλιαδων ΙΧ ημερησιως, δεν ξερω που το εχεις δει αλλα μαλλον κανεις λαθος.
εχεις 3 λωριδες,το ποδηλατο καταλαμβανει τη μια και σου μενουν αλλες 2.δεν σ αρεσει?
τη πρωτομαγια μαλιστα που 9 στους 10 βγηκαν για βολτα με το αυτοκινητο ποιοι ειναι οι ηλιθιοι?αυτοι που βγηκαν για βολτα με αυτοκινητο η αυτοι με ποδηλατο? -
Ξεκολλάτε λίγο.Ακομη και σε χώρες του εξωτερικού γεμάτες με λωρίδες για ποδήλατα και ποδηλατοδρόμους,απαγορευεται η χρήση ποδηλάτου σε δρόμους όπως η Ποσειδωνος,η Συγγρού κλπ που αναφέρει ο Kacey.Και αυτο δε γινεται μονάχα για να εξασφαλιστεί μια παραπάνω λωρίδα για τα υπόλοιπα οχήματα,αλλα για την ασφάλεια των ιδίων τον ποδηλατιστών.
-
Σε χώρες σαν την Ολλανδία οι άνθρωποι εχουν διαθέσιμες υποδομές και παιδεία, εδώ δεν έχουμε τίποτα απο τα 2...
Και ένας γρίφος για δυνατός λυτες
Γιατι τόσοι και τόσοι ποδηλατοτραφει τουρίστες, όταν έρχονται στη χώρα μας δεν νοικιάζουν ποδήλατο για την αθηνα ;Γιατι πρέπει να είσαι βλαμμένος για να επιχειρήσεις να κινηθεις στην ποσειδωνος όταν έχει πυκνή ροή βενζινοκινητων οχημάτων... Στην Ολλανδία εχουν ποδηλατόδρομους και στα πιο άκυρα μέρη, και σίγουρα σε δρόμους σαν αυτους που παρουσιάζονται δεν κυκλοφορούν...
-
Χτες είμαι στο Π. Φάληρο, στην διασταύρωση Αγ. Τριάδος και Αμφιθέας. Εγώ πάνω στην Αγ. Τριάδος έχω κανονικά πράσινο. Εκεί λοιπόν που πάω να περάσω έρχονται απ' το αντίθετο ρεύμα της Αμφιθέας (!!!) 2 16χρονα (για παραπάνω δεν πρέπει να 'ταν σίγουρα) και εκτός του ότι έρχονταν παράνομα σφάζουν και το κόκκινο. Πέφτω στα φρένα, κόρνες κλπ και αυτά αντί να ζητήσουν συγνώμη, κάνουν την χαρακτηριστική κίνηση . Φυσικά αρχίσαν τις σφήνες στυλ καμικάζι ανάμεσα σε άλλα αυτοκίνητα και εννοείται ότι έσφαξαν άλλα 2 κόκκινα πριν εξαφανιστούν.
Επίσης εχτές ξανθιά (με όλη τη σημασία της λέξης) με ένα από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που έχω δει (ένα Opel σε στυλ micra ή C3, πάντως μοντέλο δεν έγραφε πίσω) εγώ στην ιερά οδό και εκείνη να σφάζει ΣΤΟΠ στην κυριολεξία μιλώντας στο κινητό (κλασσικά γυναίκες) και στις διαμαρτυρίες μου να ζητάει τα ρέστα. Είχε παιδάκι πίσω να φανταστείτε και ούτε καν αυτό δεν σκεφτόταν. Και παρακάτω στην στροφή για Μ. Αλεξάνδρου σταματάει στην μεσαία λωρίδα ενώ είναι πράσινο για ευθεία, για να πάει να χωθεί για να στρίψει στην Μ. Αλεξάνδρου. Εννοείται ότι συνέχισε να μιλάει στο κινητό και έστριψε με κόκκινο. Από κει και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας -
Παιδιά μα τη μπαναγία, να σταματάτε πάντα και να ελέγχετε ακόμα και στα ΣΤΟΠ των άλλων. Εγώ έχω ήδη χάσει ένα ολόκληρο αυτοκίνητο από αρούγκανο που παραβίασε στοπ με 60-70 χιλιόμετρα (σε περιοχή με όριο 30). Ενώ είχα κόψει για να ελέγξω, μόλις ξαναξεκίνησα την έφαγα, ούτε να τον δω δεν πρόλαβα.
Οι άνθρωποι γύρω μας είναι πολύ πιο κρετίνοι απ'ότι μπορεί να φανταστεί το φτωχό μυαλό μας.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Παιδιά μα τη μπαναγία, να σταματάτε πάντα και να ελέγχετε ακόμα και στα ΣΤΟΠ των άλλων. Εγώ έχω ήδη χάσει ένα ολόκληρο αυτοκίνητο από αρούγκανο που παραβίασε στοπ με 60-70 χιλιόμετρα (σε περιοχή με όριο 30). Ενώ είχα κόψει για να ελέγξω, μόλις ξαναξεκίνησα την έφαγα, ούτε να τον δω δεν πρόλαβα.Οι άνθρωποι γύρω μας είναι πολύ πιο κρετίνοι απ'ότι μπορεί να φανταστεί το φτωχό μυαλό μας.
- πολλα
-
+1! Για μένα χίλιες φορές να μου κορνάρει ο απο πίσω σε σημείο όπου ναι μεν προηγούμαι αλλα δε βλεπω αν έρχεται κάποιος,παρά να περάσω ας έχει και όσα στοπ θέλει ο αλλος.
-
candidate για το παγκοσμιο ζωο no 2
http://www.dailymotion.com/video/x1shpn ... o?start=11 -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σε χώρες σαν την Ολλανδία οι άνθρωποι εχουν διαθέσιμες υποδομές και παιδεία, εδώ δεν έχουμε τίποτα απο τα 2...Και ένας γρίφος για δυνατός λυτες
Γιατι τόσοι και τόσοι ποδηλατοτραφει τουρίστες, όταν έρχονται στη χώρα μας δεν νοικιάζουν ποδήλατο για την αθηνα ;Γιατι πρέπει να είσαι βλαμμένος για να επιχειρήσεις να κινηθεις στην ποσειδωνος όταν έχει πυκνή ροή βενζινοκινητων οχημάτων... Στην Ολλανδία εχουν ποδηλατόδρομους και στα πιο άκυρα μέρη, και σίγουρα σε δρόμους σαν αυτους που παρουσιάζονται δεν κυκλοφορούν...
Το λαθος που κανετε οι περισσοτεροι ειναι να νομιζετε οτι στις αλλες χωρες δρομοι οπως κηφησιας και ποσειδωνος θεωρουνται αυτοκινητοδρομοι οπως εδω που ολοι πανε με 100. Η ταχυτητα σε τετοιους δρομους θα ηταν 60 και θα το σεβονταν ολοι.
Αν λοιπον οι οδηγοι οδηγουν με 60, μπορει ευκολοτερα να συνηπαρξει και το ποδηλατο στην ακρη. Φυσικα αν ολοι θελουν να πηγαινουν με τα μπουνια δε μπορει να συνηπαρξει τιποτα.
Εχω κανει απειρες φορες ποδηλατο σε τετοιους δρομους στη Σουηδια και δεν ειχα ποτε προβλημα, χωρις να πηγαινω απο ποδηλατοδρομο. Απλα η κινηση ειναι απελπιστικα μικροτερη, απο εμπειρια οπου υπαρχει κινηση, δημιουργουνται συνθηκες νευρων και ταρζανιων.
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]