-
Crossover λενε το JUKE στην Νισσαν, το QQ θα το ελεγα SUV.
-
Crossover ειναι και το QQ, απλα μια κατηγορια μεγαλυτερο. SUV ειναι το X-Trail.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Α!!! Ο.Κ. τοτε αλλα πολλα εχουν βγει κοντα το ενα με το αλλο σαν μεγεθη κ.λ.π. εχει νοημα?? η επειδη βγαζουν οι αλλοι αντε και εμεις ... το ιδιο... Το Χ Trail παντως δεν με ενθουσιασε ακομα και στην αμμο ... εδω... Πατρολ ειναι η λυση... δυναμη- μεγεθος- τετρακινηση.... κ.λ.π. Οχι για Ελλαδα βεβαια.. δεν χρειαζεται αλλωστε εκτος αν πρεπεινα μετακινουνται 4-5 ατομα σε Οφφ ροαντ καταστασεις..
-
Καλησπερα και παλι. Σημερα πηγα για ενα test drive στο Qashqai 1.5 diesel.
Πολυ ωραια εμπειρια. Στην αρχη το φοβομουν, γιατι μου φαινοταν πολυ ψηλο, και μαουνα. Μετα συνειδητοποιησα οτι οι διαστασεις του (μηκος-πλατος) ειναι και ελαφρα μικροτερες απο ενα Focus, και οτι μονο το υψος αλλαζε!
Ο κινητηρας μου φανηκε πολυ πολιτισμενος. Συγκρινοντας τον παντα, με τον 1.6 tdi, του VAG.
Εννοωντας οτι ηταν πιο αργος στην αποκριση. Πατουσες γκαζι κι ροπη ερχοταν μετα απο μερικα δευτερολεπτα. Νομιζω οτι στο VAG ηταν λιγο πιο αμεσως.
Δεδομενου οτι κανω περιπου 10000 χλμ, ο πωλητης ηταν ο μοναδικος, απο τοτε που ψαχνω αυτοκινητο, που μου ειπε να κοιταξω πολυ σοβαρα και τον 1.2 βενζινη, και δεν με εστειλε κατευθειαν για diesel.
Bεβαια αρχισε να μου λεει κατι του στυλ οτι με λιγα χιλιομετρα το χρονο, τα μπεκ γινονται λαστιχα στον diesel, τα οποια δεν ξερω αν ισχυουν, κι οτι με 12 χιλιομετρα την μερα(κι αλλα 12 ελα), ακομα και σε κινηση, ο κινητηρας δεν προλαβαινει να ζεσταθει, κι οτι αυτο δεν ειναι καλο στο diesel. H αληθεια ειναι, οτι στο test drive καναμε 9.8 km, και το start-stop δεν μπηκε ποτε, γιατι ο πωλητης μου ειπε οτι ο κινητηρας δεν ειχε ζεσταθει αρκετα.
Τι λετε κι εσεις για ολα αυτα?
Η αναρτηση, σε συνδυασμο με 17'' τροχους μου φανηκε οκ, οποτε με 16' ισως να ειναι και καλυτερη ακομα.
Τελος, μια ανοητη ερωτηση: υπαρχει ηλεκτρικο χειροφρενο. Δηλαδη σε δυσκολη ανηφορα, πως ξεκιναμε? -
με 12 χιλιομετρα την μερα(κι αλλα 12 ελα), ακομα και σε κινηση, ο κινητηρας δεν προλαβαινει να ζεσταθει, κι οτι αυτο δεν ειναι καλο στο diesel. H αληθεια ειναι, οτι στο test drive καναμε 9.8 km, και το start-stop δεν μπηκε ποτε, γιατι ο πωλητης μου ειπε οτι ο κινητηρας δεν ειχε ζεσταθει αρκετα.
Σωστά στα είπε. Έπεσες σε ευσυνείδητο και όχι παπατζή. Το πετρέλαιο αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία, και μέχρι τότε συνήθως θορυβεί ακόμη περισσότερο. Κατά την επανεκκίνηση απαιτεί μεγαλύτερη ηλεκτρική ενέργεια από τον βενζινοκινητήρα, αυτή κρατάει περισσότερο χρόνο και επιτρέπεται μόνο όταν έχει πιάσει 'καλή' θερμοκρασία. Λεπτομέρειες, που όμως μετράνε όταν κάνεις μικρές διαδρομές, ή κινείσαι διαρκώς σε πόλη, όπου ένα μικρός βενζινοκινητήρας μπορεί να κάνει κάποια έξτρα οικονομία με το σύστημα αυτό.
Άμα δε κινείσαι σε κρύες περιοχές και μικρές διαδρομές με πετρελαιοκίνητο, καλό είναι να έχεις αντλία θερμότητας και όχι απλό ερκοντίσιο γιατί αλλιώς θα παγώσεις. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Άμα δε κινείσαι σε κρύες περιοχές και μικρές διαδρομές με πετρελαιοκίνητο, καλό είναι να έχεις αντλία θερμότητας και όχι απλό ερκοντίσιο γιατί αλλιώς θα παγώσεις.
Ti ακριβως εννοεις, γιατι δεν σε καταλαβα.
-
O κλιματισμός να είναι ψύξη-θέρμανση και όχι μόνο ψύξη.
-
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Καλησπερα και παλι. Σημερα πηγα για ενα test drive στο Qashqai 1.5 diesel.
Πολυ ωραια εμπειρια. Στην αρχη το φοβομουν, γιατι μου φαινοταν πολυ ψηλο, και μαουνα. Μετα συνειδητοποιησα οτι οι διαστασεις του (μηκος-πλατος) ειναι και ελαφρα μικροτερες απο ενα Focus, και οτι μονο το υψος αλλαζε!
Ο κινητηρας μου φανηκε πολυ πολιτισμενος. Συγκρινοντας τον παντα, με τον 1.6 tdi, του VAG.
Εννοωντας οτι ηταν πιο αργος στην αποκριση. Πατουσες γκαζι κι ροπη ερχοταν μετα απο μερικα δευτερολεπτα. Νομιζω οτι στο VAG ηταν λιγο πιο αμεσως.Μπορεις να μπεις λιγο σε περισσοτερη λεπτομερια? Συμπεριφορα στον δρομο καταναλωση και τα λοιπα? Πιστευεις οτι σου ειναι επαρκης σαν κινητηρας?
-
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Τελος, μια ανοητη ερωτηση: υπαρχει ηλεκτρικο χειροφρενο. Δηλαδη σε δυσκολη ανηφορα, πως ξεκιναμε?
Το αυτοκινητο εχει hill start assist, ειναι σκέτη απόλαυση!!! Μπαίνει μόνο του σε ανηφόρες κατηφορες(αν κινείσαι με όπισθεν) ιδίως το παρκάρισμα σε ανηφόρα και μικρό χώρο ειναι απίστευτο!
Επιπλέον το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν χρειάζεται να το χειρίζεσαι καθόλου ... Αφοπλίζει μόνο του όταν πας να ξεκινήσεις και οπλίζει όταν σβήνεις την μηχανή!!! -
Ο χρήστης panos13 έγραψε:
Μπορεις να μπεις λιγο σε περισσοτερη λεπτομερια? Συμπεριφορα στον δρομο καταναλωση και τα λοιπα? Πιστευεις οτι σου ειναι επαρκης σαν κινητηρας?
Συμπεριφορα πολυ καλη. Το τιμονι, ισως να ηταν λιγο πιο ελαφρυ απο οτι ηθελα, αλλα συνηθιζεται αμεσως. Απο αναρτηση ηταν ανετο, νομιζω. Απο καταναλωση σε διαδρομη πραγματικου αστικου κυκλου επιασα καταναλωση 6.4 λιτρα με βαση τον υπολογιστη.Η διαδρομη, ηταν Κηφισιας (υψους Νοσοκομειου Υγιεια), Αγιου Κωνσταντινου (Μαρουσι), Λεωφορος Κυμης, και παλι πισω.Πετυχαμε αρκετα φαναρια, αλλα στην Κυμης πιασαμε και τα 80-90 km/h. Mε πεμπτη φυσικα!
Στα πολυ θετικα, βαζω και τους πραγματικα πελωριους καθρεπτες!Βλεπεις τα παντα.
Οτι αλλο θελεις panos13, στην διαθεση σου.
Εγω παντως το σκεφτομαι σοβαρα.Μονος προβληματισμος, ειναι η βενζινη, η' το diesel. -
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Συμπεριφορα πολυ καλη. Το τιμονι, ισως να ηταν λιγο πιο ελαφρυ απο οτι ηθελα, αλλα συνηθιζεται αμεσως. Απο αναρτηση ηταν ανετο, νομιζω. Απο καταναλωση σε διαδρομη πραγματικου αστικου κυκλου επιασα καταναλωση 6.4 λιτρα με βαση τον υπολογιστη.Η διαδρομη, ηταν Κηφισιας (υψους Νοσοκομειου Υγιεια), Αγιου Κωνσταντινου (Μαρουσι), Λεωφορος Κυμης, και παλι πισω.Πετυχαμε αρκετα φαναρια, αλλα στην Κυμης πιασαμε και τα 80-90 km/h. Mε πεμπτη φυσικα!
Στα πολυ θετικα, βαζω και τους πραγματικα πελωριους καθρεπτες!Βλεπεις τα παντα.
Οτι αλλο θελεις panos13, στην διαθεση σου.
Εγω παντως το σκεφτομαι σοβαρα.Μονος προβληματισμος, ειναι η βενζινη, η' το diesel.Nα σαι καλα φιλε μου...Δεν ξερω ρε γαμωτο αλλα επειδη εδω που ειμαι δεν ηρθε ακομη...ποσο μαλλον για test drive..με προβληματιζει παρα πολυ αυτος ο κινητηρας...δεν ξερω αν θα επαρκει για σχετικα νορμαλ συνθηκες οδηγησης κυριως εκτος πολης και αν πρεπει να πας στο 1.6...αστο...ξεφευγει πολυ σε τιμη..και στρεφομαι στο sx4 s-cross gl+ που εχει πολυ καλο εξοπλισμο και ειναι κοντα στα 4 χιλιαρικα φτηνοτερο!!
-
Κοιταξε, κι εγω περιοριζομαι πολυ στο οικονομικο. Ο πωλητης, που γενικα μου φανηκε καλο ατομο και αξιοπιστος, μου ειπε οτι το εχει παρει για ταξιδια 2-3 φορες Λουτρακι. Στην διαδρομη λοιπον Αθηνα- Λουτρακι (δλδ εθνικη οδος) μου ειπε οτι πολυ χαλαρα, επιασε ταχυτητες πανω απο 175-180.Και η καταναλωση επειδη ειχε αποθηκευτει σαν best trip, και την ειδα, ηταν 5.2λτ.
Δηλαδη μια χαρα, δεδομενου των ταχυτητων.Με λιγο ψαξιμο παντως θα βρεις αρκετα στοιχεια στο internet για τον 1,5diesel. Kαι ολα ειναι θετικα.Δεν θελω να σε επηρεασω, γιατι ουτε κι εγω δεν ξερω τελικα τι θα κανω.Απλα σου λεω οτι ειδα. -
-
Ο χρήστης panos13 έγραψε:
:hmmm:Αστα να πανε. Κι εγω ψαχνω καιρο αυτοκινητο οικογενειακο, κι εχω αλλαξει γνωμη 500 φορες. Τουλαχιστον το διλημμα πετρελαιο/βενζινη, ειναι παντα εκει!χαχαχαχα
-
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Κοιταξε, κι εγω περιοριζομαι πολυ στο οικονομικο. Ο πωλητης, που γενικα μου φανηκε καλο ατομο και αξιοπιστος, μου ειπε οτι το εχει παρει για ταξιδια 2-3 φορες Λουτρακι. Στην διαδρομη λοιπον Αθηνα- Λουτρακι (δλδ εθνικη οδος) μου ειπε οτι πολυ χαλαρα, επιασε ταχυτητες πανω απο 175-180.Και η καταναλωση επειδη ειχε αποθηκευτει σαν best trip, και την ειδα, ηταν 5.2λτ.
Δηλαδη μια χαρα, δεδομενου των ταχυτητων.Με λιγο ψαξιμο παντως θα βρεις αρκετα στοιχεια στο internet για τον 1,5diesel. Kαι ολα ειναι θετικα.Δεν θελω να σε επηρεασω, γιατι ουτε κι εγω δεν ξερω τελικα τι θα κανω.Απλα σου λεω οτι ειδα.Αγαπητοί, εγώ το παράγγειλα στη Β.Ελλάδα στις 27/2 και ακόμη περιμένω το 1.5DCi. Ελπίζω να παραλάβω μέσα στο Μάϊο και θα στείλω και εντυπώσεις και καταναλώσεις σε διάφορες συνθήκες.
-
Ο χρήστης djoannid έγραψε:
Κοιταξε, κι εγω περιοριζομαι πολυ στο οικονομικο. Ο πωλητης, που γενικα μου φανηκε καλο ατομο και αξιοπιστος, μου ειπε οτι το εχει παρει για ταξιδια 2-3 φορες Λουτρακι. Στην διαδρομη λοιπον Αθηνα- Λουτρακι (δλδ εθνικη οδος) μου ειπε οτι πολυ χαλαρα, επιασε ταχυτητες πανω απο 175-180.Και η καταναλωση επειδη ειχε αποθηκευτει σαν best trip, και την ειδα, ηταν 5.2λτ.
Δηλαδη μια χαρα, δεδομενου των ταχυτητων.Με λιγο ψαξιμο παντως θα βρεις αρκετα στοιχεια στο internet για τον 1,5diesel. Kαι ολα ειναι θετικα.Δεν θελω να σε επηρεασω, γιατι ουτε κι εγω δεν ξερω τελικα τι θα κανω.Απλα σου λεω οτι ειδα.Αγαπητοί, εγώ το παράγγειλα στη Β.Ελλάδα στις 27/2 και ακόμη περιμένω το 1.5DCi. Ελπίζω να παραλάβω μέσα στο Μάϊο και θα στείλω και εντυπώσεις και καταναλώσεις σε διάφορες συνθήκες.
Τι χρονο παράδοσης σου ειχαν δώσει αρχικά? σε έχουν καθυστερήσει? εμενα στην προσφορα που πήρα μου έλεγαν για 30 βαριά 40 μερες πριν το Πάσχα που πήγα.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Αγαπητοί, εγώ το παράγγειλα στη Β.Ελλάδα στις 27/2 και ακόμη περιμένω το 1.5DCi. Ελπίζω να παραλάβω μέσα στο Μάϊο και θα στείλω και εντυπώσεις και καταναλώσεις σε διάφορες συνθήκες.
Τι χρονο παράδοσης σου ειχαν δώσει αρχικά? σε έχουν καθυστερήσει? εμενα στην προσφορα που πήρα μου έλεγαν για 30 βαριά 40 μερες πριν το Πάσχα που πήγα.
3 μήνες, κανονική παραγγελία έκανα 1.5 DCi Accenta (μαύρο χρώμα). Μου είχε πει ότι ίσως να ερχότανε πιο νωρίς αλλά δεν το βλέπω τελικά. Γνωρίζω ότι ήδη παραγγελίες από Φεβρουάριος και αρχές Μαρτίου έχουν αρχίσει να παραδίνονται. Θα σας ενημερώσω, ελπίζω να μην είμαι ο άτυχος της παρέας και πάω και μετά το τέλος Μαϊου.
-
Πήγα και εγώ και το είδα σήμερα. Μια χαρά αυτοκίνητο δείχνει.
Για όσους σκέφτονται μπαγκαζιερες είδα ότι μόνο σε επίπεδο εξοπλισμού Techna έχει μπάρες οροφής, αλλιώς βιδωνουν στο αμάξωμα.
Η τιμή του Techna δεν φτάνει σε τίποτα τα γερμανικά καθως ειναι υπέρ πλήρες απο εξοπλισμό και τα γερμανικά γυμνά.
Μου άρεσε πολυ το σαλόνι και ω του θαύματος παρότι είμαι 193cm βρήκα ιδανική θέση οδήγησης και απο πίσω μου χωράει κάποιος μέχρι 180cm. Νομίζω θα μοσχοπουλήσει.
Περιορισμένη η ορατότητα προς τα πίσω. -
Ο χρήστης djoannid έγραψε:
Αγαπητοί, εγώ το παράγγειλα στη Β.Ελλάδα στις 27/2 και ακόμη περιμένω το 1.5DCi. Ελπίζω να παραλάβω μέσα στο Μάϊο και θα στείλω και εντυπώσεις και καταναλώσεις σε διάφορες συνθήκες.
Τι χρονο παράδοσης σου ειχαν δώσει αρχικά? σε έχουν καθυστερήσει? εμενα στην προσφορα που πήρα μου έλεγαν για 30 βαριά 40 μερες πριν το Πάσχα που πήγα.
3 μήνες, κανονική παραγγελία έκανα 1.5 DCi Accenta (μαύρο χρώμα). Μου είχε πει ότι ίσως να ερχότανε πιο νωρίς αλλά δεν το βλέπω τελικά. Γνωρίζω ότι ήδη παραγγελίες από Φεβρουάριος και αρχές Μαρτίου έχουν αρχίσει να παραδίνονται. Θα σας ενημερώσω, ελπίζω να μην είμαι ο άτυχος της παρέας και πάω και μετά το τέλος Μαϊου.
Ε αν σου είπαν 3 μήνες ακόμα εντος του χρόνου εισαι. Καλοταξιδο ! Καλη επιλογη ! Σκέφτηκες καθως στα ίδια περίπου λεφτα επαιρνες και το energy 1.6 να πας εκει?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πήγα και εγώ και το είδα σήμερα. Μια χαρά αυτοκίνητο δείχνει.
Για όσους σκέφτονται μπαγκαζιερες είδα ότι μόνο σε επίπεδο εξοπλισμού Techna έχει μπάρες οροφής, αλλιώς βιδωνουν στο αμάξωμα.
Η τιμή του Techna δεν φτάνει σε τίποτα τα γερμανικά καθως ειναι υπέρ πλήρες απο εξοπλισμό και τα γερμανικά γυμνά.
Μου άρεσε πολυ το σαλόνι και ω του θαύματος παρότι είμαι 193cm βρήκα ιδανική θέση οδήγησης και απο πίσω μου χωράει κάποιος μέχρι 180cm. Νομίζω θα μοσχοπουλήσει.
Περιορισμένη η ορατότητα προς τα πίσω.Καλά η techna ντροπιάζει πολλα απο τα ...υπέρ εξοπλισμένα γερμανικά αλλα ειναι και πολυ τσιμπημενη η τιμη της. 1.93 και πισω 1.80 λίγο δύσκολα. Και εγω το ειχα τσεκάρει 1.92 και πισω μου δύσκολα για 1.80, βέβαια ειναι και πως βάζει την θεση του ο καθένας.
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)