-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε όσες οδήγησα δεν ετρεμε.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Ε τότε είναι πρόβλημα του ασου. Και σε αυτο που οδήγησα εγώ ετρεμε.
Απαράδεκτο, αν σκεφτείς ότι μιλάμε και για 'πριμιουμ' εταιρία...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Σε όσες οδήγησα δεν ετρεμε.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Ε τότε είναι πρόβλημα του ασου. Και σε αυτο που οδήγησα εγώ ετρεμε.
Απαράδεκτο, αν σκεφτείς ότι μιλάμε και για 'πριμιουμ' εταιρία...
Όντως για ενα αμάξι των +26000
-
Έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα diesel της κατηγορίας (και το προηγούμενο qq 1.6) πλην του civic. Το v40 και o άσος έχουν κατ' εμέ την πιο smooth λειτουργία, με ουσιαστικά ανύπαρκτο κροτάλισμα και εξαιρετική ηχομόνωση. Μου φαίνεται απίθανο το civic να υπερτερεί σε αυτόν τον τομέα. Το γεγονός ότι το start/stop της bmw δεν είναι βελούδινο δεν έχει να κάνει με την λειτουργία του κινητήρα. Ο δε κινητήρας της bmw έχει μάλλον και το μεγαλύτερο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας καθώς ανεβάζει πρόθυμα μέχρι τις 4400-4500 στροφές ενώ από τις 1400-1500 τουρμπίζει για τα καλά (+3 ουσιαστικά προγράμματα οδήγησης που αλλάζουν εντελώς την αίσθηση του τιμονιού και την απόκριση στο γκάζι). Θα οδηγήσω κάποια στιγμή το civic απλά και μόνο από περιέργεια γιατί έχει πέσει πολύ διαφήμιση/προώθηση. Η δε τιμή του άσου παίζει στα 22 με 23 χιλιάρικα, όσο και του civic. Όσον αφορά το περιβόητο τρέμουλο του λεβιέ, υφίσταται αλλά δεν είναι ούτε τόσο έντονο ούτε τόσο ενοχλητικό όσο παρουσιάζεται. Άλλο μέλος του forum που αγόρασε πρόσφατα άσο diesel έγραψε ότι δεν υπάρχει καν, ίσως και να το εξάλειψαν εντελώς. Κατά τα άλλα η πίσω κίνηση με τον εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα και το 50-50 ζύγισμα είναι από μόνα τους μοναδικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία και μαζί με την alfa είναι τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα (με bonus την πλήρη απενεργοποίηση του esp).
Γενικά τα μεσαία crossover δεν υπερτερούν πουθενά έναντι των hatchback (ειδικά των premium), πλην των χώρων και της προαιρετικής τετρακίνησης (για όποιον τη χρειάζεται πραγματικά). Ο καθένας επιλέγει καθαρά βάσει αναγκών/γούστου. Προσωπικά βρίσκω το qq ακριβό για αυτό που είναι και το suzuki μου άφησε μια ''φθηνή'' αίσθηση συνολικά (και εξωτερικά δεν το χωνεύω με τίποτα). -
στο τεστ ντραιβ του ασσου (3πορτο) ο λεβιές έτρεμε ελαφρώς στο ρελαντί.καπου το είχα διαβασει ή ακούσει και θυμηθηκα να το προσέξω.
σε αυτόν που παρέλαβα δεν τρέμει καθόλου αλλά δεν νομίζω ότι είναι και λόγος να απορρίψεις ένα αμάξι.Δεν είναι κάτι το ουσιαστικό.Και φυσικά δεν έχει τόσους κραδασμους όπως λέει ο φίλος πιο πάνω. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα diesel της κατηγορίας (και το προηγούμενο qq 1.6) πλην του civic. Το v40 και o άσος έχουν κατ' εμέ την πιο smooth λειτουργία, με ουσιαστικά ανύπαρκτο κροτάλισμα και εξαιρετική ηχομόνωση. Μου φαίνεται απίθανο το civic να υπερτερεί σε αυτόν τον τομέα. Το γεγονός ότι το start/stop της bmw δεν είναι βελούδινο δεν έχει να κάνει με την λειτουργία του κινητήρα. Ο δε κινητήρας της bmw έχει μάλλον και το μεγαλύτερο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας καθώς ανεβάζει πρόθυμα μέχρι τις 4400-4500 στροφές ενώ από τις 1400-1500 τουρμπίζει για τα καλά (+3 ουσιαστικά προγράμματα οδήγησης που αλλάζουν εντελώς την αίσθηση του τιμονιού και την απόκριση στο γκάζι). Θα οδηγήσω κάποια στιγμή το civic απλά και μόνο από περιέργεια γιατί έχει πέσει πολύ διαφήμιση/προώθηση. Η δε τιμή του άσου παίζει στα 22 με 23 χιλιάρικα, όσο και του civic. Όσον αφορά το περιβόητο τρέμουλο του λεβιέ, υφίσταται αλλά δεν είναι ούτε τόσο έντονο ούτε τόσο ενοχλητικό όσο παρουσιάζεται. Άλλο μέλος του forum που αγόρασε πρόσφατα άσο diesel έγραψε ότι δεν υπάρχει καν, ίσως και να το εξάλειψαν εντελώς. Κατά τα άλλα η πίσω κίνηση με τον εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα και το 50-50 ζύγισμα είναι από μόνα τους μοναδικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία και μαζί με την alfa είναι τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα (με bonus την πλήρη απενεργοποίηση του esp).
Γενικά τα μεσαία crossover δεν υπερτερούν πουθενά έναντι των hatchback (ειδικά των premium), πλην των χώρων και της προαιρετικής τετρακίνησης (για όποιον τη χρειάζεται πραγματικά). Ο καθένας επιλέγει καθαρά βάσει αναγκών/γούστου. Προσωπικά βρίσκω το qq ακριβό για αυτό που είναι και το suzuki μου άφησε μια ''φθηνή'' αίσθηση συνολικά (και εξωτερικά δεν το χωνεύω με τίποτα).Για τα σχολια περι crossover συμφωνω. Αν πραγματικα χρειαζεσαι χωρους και τετρακινηση εχει νοημα η αγορα τους, διαφορετικα καλυτερα ενα χατσμπακ.
Για το λεβιε, εαν μιλουσαμε για μια mainstream εταιρια θα το δεχομουν. Για την BMW οχι. Προφανως δεν ειναι θεμα λειτουργιας, αλλα ειναι θεμα ιματζ για καποιον που θα δωσει 3-4 χιλιαρικα παραπανω απο ενα megane ή c4.
Για το Civic κι εγω δεν το εχω οδηγησει αλλα κρατα μια πισινη γιατι ολοι γραφουν οτι το μοτερ του ειναι διαμαντι και το κορυφαιο της κατηγοριας τοσο σε χαρακτηριστικα λειτουργιας οσο και σε οικονομια. Δεν μου φαινεται παραλογο να ισχυουν αυτα που γραφει ο φιλος tkin73. Επισης, εχει γραφτει οτι ειναι και αρκετα ευχαριστο οδηγικα.
-
Tα κροσόβερ ρίχνουν και στ' αυτιά στα χατς σε χώρους, διαθέσιμο εσωτερικό ύψος, πρακτικότητα, προτμπαγκάζ, ορατότητα, δυνατότητα 4κίνησης, ύψος από το έδαφος και σε ευκολία μπες/βγες, και αυτή τη στιγμή αβαντάρονται αβέρτα από τις πρωκτοφυλλάδες και τα πορνοσιτε . Επαρκείς λόγοι για τα προτιμήσουν κάμποσοι.
Αν είναι κάποιοι τομείς που διακρίνοναι τα δύο πετρέλαια της Χόντα, το 1.6 και το 2.2 είναι το NVH και η κατανάλωση, όχι η ιπποδύναμη.
Εδώ είναι ακριβά. Σήμερα έβλεπα ντόιτσεβέλλε και είχε το Σιβίκ Τούρερ και το έβγαζε καλύτερο από τη Γκόλφω. Τιμή 21.350 ευρώ, εδώ θα πάει κανά 3άρι παραπάνω. Δεν θα πουλήσει, άσχετα αν στον τομέα του μαμεί.
Εντωμεταξύ γενικώς στα 1.600 έχουν ξεβρακωθεί και η Σιτροέν και η Πεμβέ, και δεν μπορεί να αναπνεύσει κανείς, και μάλλον αυτό θα συνεχιστεί όσο αφενός η ΠΣΑ έχει αγγούρια και παίρνει ότι πίπα της ζητηθεί για παραγγελίες, και όσο η Πεμβέ ξεπουλάει πριν το φατσοσήκωμα που θα συνοδευτεί με euro6 και ολίγον αύξηση της τιμής. Εγώ άμα ήθελα 116δ, τώρα θα την έπαιρνα. -
προσωπικά θεώρησα ότι πληρώνω ως premium το πλάισιο,το μοτέρ,την πίσω κίνηση το στήσιμο και όχι το σήμα.
Δεν είχα καμία όρεξη να δωσω 2-3 χιλιάρικα από το αρχικό μου budget για να μοστράρω τον έλικα.Ουτε ήθελα να δώσω τα ίδια και λίγο παραπάνω για το civic που όσο καλό μοτερ και να έχει απ έξω δεν βλέπεται ενώ από μέσα σε ταξιδέυει στη δεκαετία του 80.Ομολογώ δεν το τέσταρα αλλα αν δεν σ αρεσει κατι εξ αρχής..δύσκολα -
Ο χρήστης axem έγραψε:
προσωπικά θεώρησα ότι πληρώνω ως premium το πλάισιο,το μοτέρ,την πίσω κίνηση το στήσιμο και όχι το σήμα.
Δεν είχα καμία όρεξη να δωσω 2-3 χιλιάρικα από το αρχικό μου budget για να μοστράρω τον έλικα.Ουτε ήθελα να δώσω τα ίδια και λίγο παραπάνω για το civic που όσο καλό μοτερ και να έχει απ έξω δεν βλέπεται ενώ από μέσα σε ταξιδέυει στη δεκαετία του 80.Ομολογώ δεν το τέσταρα αλλα αν δεν σ αρεσει κατι εξ αρχής..δύσκολαΔεκαετια 80;; Μπορει το εσωτερικο του Civic να μην εχει την πριμιουμιλα της BMW ή του A3 αλλα οχι κι ετσι. Η συναρμολογηση (παραδοσιακα) ειναι πολυ καλη και η αξιοπιστια της Χοντα σιγουρα πολυ πιο πανω απο οτιδηποτε πριμιουμ. Φιλος εχει το προηγουμενο και μετα απο 6 χρονια δεν εχει κανει κιχ. Τωρα περι του γουστου, τελειως υποκειμενικο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Tα κροσόβερ ρίχνουν και στ' αυτιά στα χατς σε χώρους, διαθέσιμο εσωτερικό ύψος, πρακτικότητα, προτμπαγκάζ, ορατότητα, δυνατότητα 4κίνησης, ύψος από το έδαφος και σε ευκολία μπες/βγες, και αυτή τη στιγμή αβαντάρονται αβέρτα από τις πρωκτοφυλλάδες και τα πορνοσιτε . Επαρκείς λόγοι για τα προτιμήσουν κάμποσοι.
Αν είναι κάποιοι τομείς που διακρίνοναι τα δύο πετρέλαια της Χόντα, το 1.6 και το 2.2 είναι το NVH και η κατανάλωση, όχι η ιπποδύναμη.
Εδώ είναι ακριβά. Σήμερα έβλεπα ντόιτσεβέλλε και είχε το Σιβίκ Τούρερ και το έβγαζε καλύτερο από τη Γκόλφω. Τιμή 21.350 ευρώ, εδώ θα πάει κανά 3άρι παραπάνω. Δεν θα πουλήσει, άσχετα αν στον τομέα του μαμεί.
Εντωμεταξύ γενικώς στα 1.600 έχουν ξεβρακωθεί και η Σιτροέν και η Πεμβέ, και δεν μπορεί να αναπνεύσει κανείς, και μάλλον αυτό θα συνεχιστεί όσο αφενός η ΠΣΑ έχει αγγούρια και παίρνει ότι πίπα της ζητηθεί για παραγγελίες, και όσο η Πεμβέ ξεπουλάει πριν το φατσοσήκωμα που θα συνοδευτεί με euro6 και ολίγον αύξηση της τιμής. Εγώ άμα ήθελα 116δ, τώρα θα την έπαιρνα.+1
Πάντως στο NVH και στην κατανάλωση η bmw είναι εξαιρετική έστω και αν το μοτέρ της είναι παλιό σε σχέση με του honda.προσωπικά θεώρησα ότι πληρώνω ως premium το πλάισιο,το μοτέρ,την πίσω κίνηση το στήσιμο και όχι το σήμα.
Δεν είχα καμία όρεξη να δωσω 2-3 χιλιάρικα από το αρχικό μου budget για να μοστράρω τον έλικα.Ουτε ήθελα να δώσω τα ίδια και λίγο παραπάνω για το civic που όσο καλό μοτερ και να έχει απ έξω δεν βλέπεται ενώ από μέσα σε ταξιδέυει στη δεκαετία του 80.Ομολογώ δεν το τέσταρα αλλα αν δεν σ αρεσει κατι εξ αρχής..δύσκολα+1000
Στην τιμή που πωλείται ο άσος βάζει σε σκέψεις ακόμα και ανθρώπους που πήγαιναν για mainstream hatchback (και εγώ έτσι ξεκίνησα).Δεκαετια 80;; Μπορει το εσωτερικο του Civic να μην εχει την πριμιουμιλα της BMW ή του A3 αλλα οχι κι ετσι. Η συναρμολογηση (παραδοσιακα) ειναι πολυ καλη και η αξιοπιστια της Χοντα σιγουρα πολυ πιο πανω απο οτιδηποτε πριμιουμ. Φιλος εχει το προηγουμενο και μετα απο 6 χρονια δεν εχει κανει κιχ. Τωρα περι του γουστου, τελειως υποκειμενικο.
2 ford και 2 peugeot που πέρασαν από την οικογένεια δεν έκαναν επίσης τσικ. Μόνο το polo μας ταλαιπώρησε. Όπως έχω ξαναγράψει τα σημερινά αυτοκίνητα σε γενικές γραμμές είναι αξιόπιστα, είναι μην σου τύχει.
Τίποτα δεν μου λέει ότι το honda civic diesel (made in england) θα είναι πιο αξιόπιστο από bmw diesel σε βάθος χρόνου. Επίσης το μοτέρ του honda είναι εντελώς καινούριο και δεν ξέρουμε τι παιδικές ασθένειες μπορεί να βγάλει. Αν το civic κόστιζε 2-3 χιλιάρικα κάτω θα μιλάγαμε σε άλλη βάση. Στην τωρινή τιμή σοβαρά νούμερα δεν θα κάνει όσο και αν ο Σ μοιράζει λεφτά παντού για διαφήμιση/προβολή και όσο καλό σαν αυτοκίνητο και αν είναι αντικειμενικά μιλώντας. Για να μην μιλήσω για after sales/κόστος ανταλλακτικών. -
τελείως υποκειμενικό όντως είναι θέμα γούστου.
πχ μέσα η επένδυση στο σαλόνι μου φάνηκε παλιομοδίτικη ρε παιδί μου άλλης δεκαετίας ενώ στο ταμπλό γίνεται ένα πατιρντί από σκόρπια φωτάκια και λαμπάκια.Δεν σου κρύβω ότι το είχα ως επιλογή επειδή άκουσα τα καλύτερα για το μοτερ του αλλά εκείνος ο ποπός του δεν μπορούσα να τον χωνέψω με τίποτα.Γίνεται ποτέ να συγκριθεί σε ομορφιά ένα civic με giulietta ας πούμε?Με τίποτα. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Tα κροσόβερ ρίχνουν και στ' αυτιά στα χατς σε χώρους, διαθέσιμο εσωτερικό ύψος, πρακτικότητα, προτμπαγκάζ, ορατότητα, δυνατότητα 4κίνησης, ύψος από το έδαφος και σε ευκολία μπες/βγες, και αυτή τη στιγμή αβαντάρονται αβέρτα από τις πρωκτοφυλλάδες και τα πορνοσιτε . Επαρκείς λόγοι για τα προτιμήσουν κάμποσοι.
Αν είναι κάποιοι τομείς που διακρίνοναι τα δύο πετρέλαια της Χόντα, το 1.6 και το 2.2 είναι το NVH και η κατανάλωση, όχι η ιπποδύναμη.
Εδώ είναι ακριβά. Σήμερα έβλεπα ντόιτσεβέλλε και είχε το Σιβίκ Τούρερ και το έβγαζε καλύτερο από τη Γκόλφω. Τιμή 21.350 ευρώ, εδώ θα πάει κανά 3άρι παραπάνω. Δεν θα πουλήσει, άσχετα αν στον τομέα του μαμεί.
Εντωμεταξύ γενικώς στα 1.600 έχουν ξεβρακωθεί και η Σιτροέν και η Πεμβέ, και δεν μπορεί να αναπνεύσει κανείς, και μάλλον αυτό θα συνεχιστεί όσο αφενός η ΠΣΑ έχει αγγούρια και παίρνει ότι πίπα της ζητηθεί για παραγγελίες, και όσο η Πεμβέ ξεπουλάει πριν το φατσοσήκωμα που θα συνοδευτεί με euro6 και ολίγον αύξηση της τιμής. Εγώ άμα ήθελα 116δ, τώρα θα την έπαιρνα.+1
Πάντως στο NVH και στην κατανάλωση η bmw είναι εξαιρετική έστω και αν το μοτέρ της είναι παλιό σε σχέση με του honda.προσωπικά θεώρησα ότι πληρώνω ως premium το πλάισιο,το μοτέρ,την πίσω κίνηση το στήσιμο και όχι το σήμα.
Δεν είχα καμία όρεξη να δωσω 2-3 χιλιάρικα από το αρχικό μου budget για να μοστράρω τον έλικα.Ουτε ήθελα να δώσω τα ίδια και λίγο παραπάνω για το civic που όσο καλό μοτερ και να έχει απ έξω δεν βλέπεται ενώ από μέσα σε ταξιδέυει στη δεκαετία του 80.Ομολογώ δεν το τέσταρα αλλα αν δεν σ αρεσει κατι εξ αρχής..δύσκολα+1000
Στην τιμή που πωλείται ο άσος βάζει σε σκέψεις ακόμα και ανθρώπους που πήγαιναν για mainstream hatchback (και εγώ έτσι ξεκίνησα).Δεκαετια 80;; Μπορει το εσωτερικο του Civic να μην εχει την πριμιουμιλα της BMW ή του A3 αλλα οχι κι ετσι. Η συναρμολογηση (παραδοσιακα) ειναι πολυ καλη και η αξιοπιστια της Χοντα σιγουρα πολυ πιο πανω απο οτιδηποτε πριμιουμ. Φιλος εχει το προηγουμενο και μετα απο 6 χρονια δεν εχει κανει κιχ. Τωρα περι του γουστου, τελειως υποκειμενικο.
2 ford και 2 peugeot που πέρασαν από την οικογένεια δεν έκαναν επίσης τσικ. Μόνο το polo μας ταλαιπώρησε. Όπως έχω ξαναγράψει τα σημερινά αυτοκίνητα σε γενικές γραμμές είναι αξιόπιστα, είναι μην σου τύχει.
Τίποτα δεν μου λέει ότι το honda civic diesel (made in england) θα είναι πιο αξιόπιστο από bmw diesel σε βάθος χρόνου. Επίσης το μοτέρ του honda είναι εντελώς καινούριο και δεν ξέρουμε τι παιδικές ασθένειες μπορεί να βγάλει. Αν το civic κόστιζε 2-3 χιλιάρικα κάτω θα μιλάγαμε σε άλλη βάση. Στην τωρινή τιμή σοβαρά νούμερα δεν θα κάνει όσο και αν ο Σ μοιράζει λεφτά παντού για διαφήμιση/προβολή και όσο καλό σαν αυτοκίνητο και αν είναι αντικειμενικά μιλώντας. Για να μην μιλήσω για after sales/κόστος ανταλλακτικών.προσωπικά θα ακούμπαγα εύκολα και άφοβα τα 23000 στον γιαπωνέζο έστω και made in england, παρά σε κάτι premium γερμανικό-σουηδικό
ΒΜW από σειρά 3 και πάνω -
Επειδή ψάχνομαι κι εγώ διάβασα όλο το θέμα. Πριν πω κι εγώ τα δικά μου λύστε μου καταρχάς την εξής απορία:
Ποιος είναι ο ορισμός του premium; Η ποιότητα των πλαστικών και του εσωτερικού ενός αυτοκινήτου; Το όνομα;Έχω δει μέχρι τώρα Focus (+t/d), Renault Megane, Civic (+t/d), Astra, Auris, V40 (το cross country), BMW 116 (+t/d), A180 (+t/d το 1.8 α/τ), Golf.
-
Το Focus μάλλον το αποκλείω λόγω υπερβολικού lag (ίσως λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού).
-
Το Auris μάλλον το αποκλείω λόγω μικρότερης ισχύος (1.4/90), αν κι έχει ωραίο εσωτερικό.
-
Megane, Astra μ'αρέσουν από θέμα εμφάνισης + εξοπλισμού. Περιμένω να κάνω και t/d. Μείον ο ιμάντας. (Είναι μείον όμως ή @@;)
-
A180 ωραία αλλά αποκλείεται λόγω τιμής.
-
V40 πολύ πγιότητα μέσα, θα πάω αύριο να το ξαναδώ .
-
Civic μ'αρέσει πολύ το εσωτερικό του στην Sport έκδοση(ύφασμα καθισμάτων, φωτισμός οργάνων, πλούσιος εξοπλισμός, πίσω υποβραχιόνιο, καθίσματα που σηκώνονται, αρκετοί χώροι) και καλή τιμή γι'αυτά που δίνει (23Κ). Δε μ'αρέσουν οι ζάντες, με ψιλοξενίζει που το χερούλι των πίσω θυρών είναι πλαστικό και πάνω και η παπαρόμπαρα στο πίσω παρμπρίζ που το κόβει στα δύο και είναι ενοχλητικό στο καθρέφτη. Κατά τ'άλλα είμαι πολύ + στο να καταλήξω σ'αυτό.
-
BMW 116d: Πανέμορφη εξωτερικά σχετικά με όλα τα παραπάνω. Πολύ καλή οδηγική απόδοση και άμεση υπακοή σε sport mode. Δεν έχω εμπειρία από πισωκούνα. Το εσωτερικό το βρίσκω λίγο στριμωγμένο και με ψιλοχάλασε το γεγονός ότι πρέπει να προσέχω πώς θα μπω να κάτσω χωρίς να νιώσω κατευθείαν άνετα. Επίσης μέτριος εξοπλισμός, πρέπει να πληρώσεις παραπάνω για να έχεις χρήσιμα πράματα όπως cruise control, bluetooth, αισθητήρες και ίσως xenon και δε μου άρεσε ο φωτισμός των οργάνων (φτωχό πορτοκαλί)
Προερχόμενος από παλιά αμάξια με το τελευταίο το πιο σύγχρονο να είναι κουβαδάκι θέλω μια αναβάθμιση. Μ'ενδιαφέρει λοιπόν η άνεση (και για μένα αλλά και τους άλλους συνεπιβάτες), η απόδοση (να πατάω γκάζι και να φεύγει χωρίς να πρέπει να το σκεφτώ 10 φορές), η οικονομία (τώρα μέση έχω γύρω στα 6.5 εντός πόλης) και οι χώροι. Επίσης και ένα αποδεκτό after sales (service, ανταλλακτικά κλπ)
Χρήση κυρίως στη πόλη αλλά κάνω και ταξίδια και θέλω να κάνω ακόμα περισσότερα που δε μπορώ να κάνω τώρα με τον κουβά. Μέσος όρος ~20000 χλμ/έτος.
-
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Επειδή ψάχνομαι κι εγώ διάβασα όλο το θέμα. Πριν πω κι εγώ τα δικά μου λύστε μου καταρχάς την εξής απορία:
Ποιος είναι ο ορισμός του premium; Η ποιότητα των πλαστικών και του εσωτερικού ενός αυτοκινήτου; Το όνομα;Έχω δει μέχρι τώρα Focus (+t/d), Renault Megane, Civic (+t/d), Astra, Auris, V40 (το cross country), BMW 116 (+t/d), A180 (+t/d το 1.8 α/τ), Golf.
-
Το Focus μάλλον το αποκλείω λόγω υπερβολικού lag (ίσως λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού).
-
Το Auris μάλλον το αποκλείω λόγω μικρότερης ισχύος (1.4/90), αν κι έχει ωραίο εσωτερικό.
-
Megane, Astra μ'αρέσουν από θέμα εμφάνισης + εξοπλισμού. Περιμένω να κάνω και t/d. Μείον ο ιμάντας. (Είναι μείον όμως ή @@;)
-
A180 ωραία αλλά αποκλείεται λόγω τιμής.
-
V40 πολύ πγιότητα μέσα, θα πάω αύριο να το ξαναδώ .
-
Civic μ'αρέσει πολύ το εσωτερικό του στην Sport έκδοση(ύφασμα καθισμάτων, φωτισμός οργάνων, πλούσιος εξοπλισμός, πίσω υποβραχιόνιο, καθίσματα που σηκώνονται, αρκετοί χώροι) και καλή τιμή γι'αυτά που δίνει (23Κ). Δε μ'αρέσουν οι ζάντες, με ψιλοξενίζει που το χερούλι των πίσω θυρών είναι πλαστικό και πάνω και η παπαρόμπαρα στο πίσω παρμπρίζ που το κόβει στα δύο και είναι ενοχλητικό στο καθρέφτη. Κατά τ'άλλα είμαι πολύ + στο να καταλήξω σ'αυτό.
-
BMW 116d: Πανέμορφη εξωτερικά σχετικά με όλα τα παραπάνω. Πολύ καλή οδηγική απόδοση και άμεση υπακοή σε sport mode. Δεν έχω εμπειρία από πισωκούνα. Το εσωτερικό το βρίσκω λίγο στριμωγμένο και με ψιλοχάλασε το γεγονός ότι πρέπει να προσέχω πώς θα μπω να κάτσω χωρίς να νιώσω κατευθείαν άνετα. Επίσης μέτριος εξοπλισμός, πρέπει να πληρώσεις παραπάνω για να έχεις χρήσιμα πράματα όπως cruise control, bluetooth, αισθητήρες και ίσως xenon και δε μου άρεσε ο φωτισμός των οργάνων (φτωχό πορτοκαλί)
Προερχόμενος από παλιά αμάξια με το τελευταίο το πιο σύγχρονο να είναι κουβαδάκι θέλω μια αναβάθμιση. Μ'ενδιαφέρει λοιπόν η άνεση (και για μένα αλλά και τους άλλους συνεπιβάτες), η απόδοση (να πατάω γκάζι και να φεύγει χωρίς να πρέπει να το σκεφτώ 10 φορές), η οικονομία (τώρα μέση έχω γύρω στα 6.5 εντός πόλης) και οι χώροι. Επίσης και ένα αποδεκτό after sales (service, ανταλλακτικά κλπ)
Χρήση κυρίως στη πόλη αλλά κάνω και ταξίδια και θέλω να κάνω ακόμα περισσότερα που δε μπορώ να κάνω τώρα με τον κουβά. Μέσος όρος ~20000 χλμ/έτος.
Τα πριμιουμ μικρομεσαια αυτο που προσφερουν παραπανω ειναι κυριως το σημα και το ιματζ-αισθηση πολυτελειας, και δευτερευοντως λιγο καλυτερη απτη ποιοτητα εσωτερικου και λιγο καλυτερο refinement. Το αν αξιζει να τα πληρωσεις καποια χιλιαρικα παραπανω αυτα, μονο εσυ μπορεις να το κρινεις.
Πανεμορφη εξωτερικα η BMW ; Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα βεβαια, αλλα το συγκεκριμενο εχει φαει τρελο κραξιμο για την εμφανιση του, ειδικα για τη μουρη του και τον κωλο που χαλαρα τον μπερδευεις με VW polo.
Απο αυτα που εγραψες η επιλογη ειναι ευκολη: Civic. Ο καλυτερος συνδυασμος χωρων-οικονομιας (μακραν το καλυτερο της κατηγοριας-ειδικα σε χωρους ειναι 1 κατηγορια επανω) και εξαιρετικο μοτερ. Τα χαλαει μονο στην αλμυρη τιμη και φυσικα στο after sales, το οποιο ομως οι πιθανοτητες να το χρειαστεις περαν της προγραμματισμενης συντηρησης ειναι μικρες. Μπονους και η 5ετης εγγυηση. Μπορει να μην εχει το σηματακι και το ιματζ ενος premium, αλλα πρακτικα δεν υστερει καπου σε σχεση με αυτα. Φυσικα η τιμολογηση του στην Ελλαδα ειναι κακη (αν και ο εξοπλισμος ειναι αρκετα καλος), αλλα προφανως δεν φταιει το αμαξακι για αυτο.
Αν το χωνευεις και εμφανισιακα, δεν εχεις να ψαξεις τιποτα παραπανω.
-
-
Ποιος είναι ο ορισμός του premium;
Αυτό ακριβώς :
Compact executive cars usually offer the buyer less equipment, interior room or engine horsepower for the money, compared to mass market (non-luxury) cars.[citation needed] However, the material and building quality is higher, there are exclusive features not found on mass market cars, there is better handling and performance, and the nameplate itself is part of the value proposition.[1] Recently, the entry-level luxury segment has been very competitive, and there has been price-overlapping with well-equipped non-luxury cars.
Στα μέρη μας με σειρά προτεραιότητας μετράνε και καθορίζουν την κατηγορία αποκλειστικά τα :
α. Όνομα
β. Απτή ποιότητα (εσωτερικού κατά βάση, απ'έξω ίδιες λαμαρίνες είναι σχεδόν παντού)
γ. Κάποια πολύ εξειδικευμένα και δυσεύρετα αλλού έξτρα ή δυνατότητες που παρέχουν (άσχετα αν δεν είναι μέσα στο πακέτο που θα πάρεις)με τεράστια έμφαση όμως στο α, το όνομα. Να με λένε Καραμπίνα κι ας πεθαίνω από την πείνα λέει ο κοσμάκης, και όχι τυχαία. Χαρακτηριστικό παραδείγματα πριμιάρικων είναι όλα τα Μερσεντέ και Πεμβέ. Ακόμα και το Α-κλάσε ΜΚ1 είναι τέτοιο, ας αναφερθούν και τα Σμαρτ εδώ στην ίδια κλάση (ροχάλας) αφού πολλοί τα θεωρούν τέτοια.
Υποκατηγορία πριμιάρικων είναι τα γουαναμπί (πρίμιουμ), η σειρά Σιτροέν ΔΣ είναι τέτοια, αλλά πλέον και τα Άλφα, όπως επίσης και η Γκόλφω, χωρίς να αποκλείεται η μελλοντική τους αναβάθμιση σε πλήρη μέλη της συνομοταξίας.
Εξ ορισμού ΜΗ-πρίμουμ είναι σχεδόν όλα τα μαζικώς παραγόμενα αυτοκινητάκια, εξόχως δε τα ιαπωνικά/κορεάτικα καθώς και τα περισσότερα αμερικάνικα, για τρίτες χώρες προέλευσης δεν το συζητάμε καν.
Το όνομα πρίμιουμ έχει δύο ερμηνείες, ότι είναι τα πρώτα, όπως λέμε τα πρώτα ψάρια, είτε επειδή έχουν παραπάνω τιμή από την πλέμπα (require a price premium over the rest στα ξένα), αλλά δες την τελευταία πρόταση της παράθεσης η οποία από μόνη της ανοίγει ένα ολόκληρο θρεντ συζητήσεων και το οποίο μπορεί να συνοψιστεί επιγραμματικά σε αυτό που λένε μερικοί παλιοί 'τα Μερσεντέ τώρα δεν είναι όπως παλιά' . -
Ειναι αξιοσημείωτο παντως οτι το άρθρο μιλάει για d-segment και όχι για c...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nαι, διότι αυτή η ταξινόμηση είναι κυρίως με βάση τα αμερικάνικα δεδομένα όπου size matters.Οι αμερικάνοι δυσκολεύονται να αντιληφθούν την σημασία, αλλά και την κλάση ορισμένων μικρών πριμιάρικων ή και πολυτελών προτάσεων. Ένα Α1 πλήρως εξοπλισμένο που κοστίζει 30% πάνω από ένα αντίστοιχα εξοπλισμένο Μοντέο τους είναι αδιανόητο έως και βλακώδες, πολλώ δε το πολυτελές ΑΜ Κυνέτ.
Τεσπά, η λογική και τα κριτήρια της κατηγορίας παραμένουν αναλλοίωτα του μεγέθους ή της χρήσης. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Πανεμορφη εξωτερικα η BMW ; Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα βεβαια, αλλα το συγκεκριμενο εχει φαει τρελο κραξιμο για την εμφανιση του, ειδικα για τη μουρη του και τον κωλο που χαλαρα τον μπερδευεις με VW polo.
Μεταξύ των υπολοίπων εννοούσα, όχι γενικότερα
Πάω να δω κι άλλα τώρα (V40, Giulietta κλπ)
-
Ήμαρτον με την εξωτερική εμφάνιση του άσου. Οκ η a-class (και μόνο με το amg πακέτο γιατί οι απλές δείχνουν μέτριες) είναι πανέμορφη (και πανάκριβη).Αλλά αν ο άσος είναι κακάσχημος το κακόμοιρο το civic τι είναι? Ferrari f40?
Φυσικά δεν έχει καμία σχέση ο κώλος του άσου με του polo και γενικά σαν σχέδιο είναι μια χαρά αλλά χρειάζεται χρόνο να το συνηθίσεις. Χώρια που είναι από τα αυτοκίνητα που οι photos το αδικούν. Πλέον μου αρέσει κιόλας
Σε τελική ανάλυση τα αυτοκίνητα είναι σαν τις γυναίκες, αυτήν που γουστάρω εγώ ένας άλλος ούτε να την φτύσει και το αντίστροφο. -
ο άσσος για μένα αδικείται από τα ''γουρλωμένα'' εμπρός φωτιστικά του σώματα.Αν του έβαζαν αυτά της 3 ή 5 που είναι πιο μικρά και ''επιθετικά'' θα ήταν πολύ πιο όμορφος αν και κάπου διάβασα ότι σε μελλοντικό fl θα είναι μία από τις αλλαγές.
Γενικά το 116 το κρίνεις αισθητικα με την σχετικότητα.Σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρειας το λές άσχημο.Σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας το λες όμορφο.Πιστέυω στα καλλιστεία της κατηγορίας θα τερμάτιζε πάνω από golf,civic,leon(πλην fr),megane,c4,θα κοντραριζόταν με α3 και μάλλον θα έχανε από giulietta
-
Σήμερα είδα:
-
Volvo V40 + t/d: (Αναφέρομαι στην Momentum έκδοση εξοπλισμού)
Ωραίο εσωτερικό, ποιοτικό φαίνεται, αρκετοί και μεγάλοι χώροι, έτσι κι έτσι το καντράν, με ψιλοχαλάει η ηλεκτρονική ένδειξη βενζίνης.
Έκανα και t/d, άμεση απόκριση ο κινητήρας όμως έχω την αίσθηση ότι δεν έδινε παραπάνω όταν του ζητούσα, ίσως να φταίει ο χαμηλός κόφτης στις 5000 ή κοντές σχέσεις. Καλή η κύλιση κατά τ'άλλα χωρίς πολλούς θορύβους να περνάνε.
Τιμή 1.6D2 M/T + εξοπλισμός Momentum + αισθητήρες πίσω εργοστασιακούς 395€ + λευκό χρώμα 200€=23000€ τελική. Cross country +1700, Α/Τ +2100, Xenon +1000€.
After sales μου είπε κανά 120ρι τα λαδάκια, 200€ το μεγάλο και ~700€ αλλαγή ιμάντα. -
Alfa Giulietta:
Δε με τρέλανε το εσωτερικό, εξωτερικά όμως είναι ωραία. Με ψιλοχαλάει όπως και στο Civic τα πίσω πλαστικά χερούλια. Από χώρους είναι οκ όμως δεν έχει μια ποτηροθήκη για τους πίσω επιβάτες. Τους σκέφτομαι κι αυτούς. Τιμή καταλόγου ξεκινάει από 24Κ αλλά έχουν προσφορά αυτές τις μέρες κάποια πινακιδομένα με 20500 μέχρι εξαντλήσεως. Θα κάνω και t/d μες στη βδομάδα. -
Citroen C4 η έκδοση με τους 115hp.
Έχει σχετικά πλήρη εξοπλισμό, άνετο μέσα, μείον στα όργανα, κι αυτό δεν έχει πίσω ποτηροθήκη ή υποβραχιόνιο και δεν έχει ζάντες αλουμινίου. Οπότε Βγαίνει τελική τιμή στην έκδοση Attraction (μόνο αυτή υπάρχει σε D) 18.180 με μεταλλικό χρώμα. Μένει να το δω και σε t/d. Αλήθεια γιατί είναι τόσο φθηνό σχετικά με τον ανταγωνισμό; Τι λάκκο έχει;
Μπέρδεμαα
-
Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου