-
Το κορυφαιο που ακουσα εχτες σε ενα σεμιναριο για Υβριδικα αυτοκινητα ηταν.... εγκατασταση αεριου σε Prius....
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Το κορυφαιο που ακουσα εχτες σε ενα σεμιναριο για Υβριδικα αυτοκινητα ηταν.... εγκατασταση αεριου σε Prius....λεω να του βαλουμε και μια ατμομηχανη και ενα πανι...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αθηνα- Καλαματα- Αθηνα και κατι βολτες εκει, 560χλμ με καταναλωση 9,3 λιτρα/100χλμ.
Φορτωμενος με 4 ατομα αποσκευες και μπαγκαζιερα γιατι στην επιστροφη κουβαλαγα 50-60 κιλα φρουτα.
Ταχυτητα ταξιδιου 110-130 οπου μπορουσα αφου κατι οι καταιγιδες στην Ελευσινα- Παχη στο πηγαινε κατι η κινηση της επιστροφης και 2 15λεπτες στασεις, εκαναν τον χρονο ταξιδιου 3 ωρες και 45 λεπτα στο πηγαινε και 3,15 ωρες στο ελα.Τίμιο νούμερο για τέτοιο όχημα...
http://1.bp.blogspot.com/-tH805N9mLSE/U ... 0/Myth.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-F0jSL4KyNNs/U ... nails2.png
Εχεις δικιο, Corolla 1,6 hatch 2003 με 135000χλμ, ασημογαλαζο.
Ξερω, το παρακανα
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
high score με άπειρη κίνηση το 147 έγραψε 18l/100km
γιατί δεν το πουλας να πάρεις γιάρις που καίει λιγότερο;
Δε μ΄αφήνει ο ποπολάρος
-
Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα όλα εντός Αττικής έχουμε σε RAV4 2004 μοντέλο:
8.3λ/100χλμ
31χλμ/ώρα μέση -
Golf v tsi 140
Μέση τιμή 6.9lt/100km μετά απο περίπου 3000κμ μικτής χρήσης.
Γενικά σταθερά απο 6.9 εως 7.3. Περίπου 700κμ αυτονομία στο γέμισμα.
Μετρήσεις βάσει trip.
-
Μετά τις τελευταίες συζητήσεις για πετρελαιοκινητήρες, προσπαθησα να κάνω της μέγιστη οικονομία σε ταξιδιI. Φουλαρισμα στο φοίνικα, μηδενισμο trip, και σταθερή ταχύτητα 110 τα πρώτα 60 χλμ και τα υπόλοιπα 35 με σταθερή 90. Δεν πατησα φρένο, παρά μόνο όταν σταματήσει. 3 προσπερασεις φορτηγών. Κατανάλωση 9.1λτ /100χλμ. Χωρίς την ανηφόρα στην Καρδία ίσως να ήταν κάτω από 9.
Δεν αξίζει τα 2 λίτρα λιγότερα η ταλαιπωρία.
Grand cherokee 3lt dieselSent from my commodore 64
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Golf v tsi 140Μέση τιμή 6.9lt/100km μετά απο περίπου 3000κμ μικτής χρήσης.
Γενικά σταθερά απο 6.9 εως 7.3. Περίπου 700κμ αυτονομία στο γέμισμα.
Μετρήσεις βάσει trip.
Είναι αρκετά αξιόπιστο το trip? Και με τι ρυθμούς? Καθαρά eco driving? Σε κάθε περίπτωση πολύ καλό νούμερο.
Έχω δει και αποκλίσεις πάνω από 0,5 l/100 σε κάποια αυτοκίνητα από το trip στην αντλία. Γενικά έχω τη συνήθεια να φουλάρω οπότε πάντα τσεκάρω πραγματική κατανάλωση (αν και το trip του άσου είναι εξαιρετικά αξιόπιστο). -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Golf v tsi 140
Μέση τιμή 6.9lt/100km μετά απο περίπου 3000κμ μικτής χρήσης.
Γενικά σταθερά απο 6.9 εως 7.3. Περίπου 700κμ αυτονομία στο γέμισμα.
Μετρήσεις βάσει trip.
Είναι αρκετά αξιόπιστο το trip? Και με τι ρυθμούς? Καθαρά eco driving? Σε κάθε περίπτωση πολύ καλό νούμερο.
Έχω δει και αποκλίσεις πάνω από 0,5 l/100 σε κάποια αυτοκίνητα από το trip στην αντλία. Γενικά έχω τη συνήθεια να φουλάρω οπότε πάντα τσεκάρω πραγματική κατανάλωση (αν και το trip του άσου είναι εξαιρετικά αξιόπιστο).Ρυθμοι νορμαλ, ουτε να σερνομαι ουτε και να το σκιζω. Καθαρα eco οχι, αλλα προσεκτικη ναι.
Με καθαρα eco εχω δει και πιο κατω. Πχ Τριπολη-Αθηνα με 6.1lt/100km.
Βεβαια βοηθαει αρκετα και το μοτερ που εχει ροπη παντου. Γενικα ναι το trip ειναι αξιοπιστο. Αλλωστε συμφωνει και με τα km που 'βγαζω'.
-
Πάντως ο 1.4 tsi με τα 125 είναι σχετικά οικονομικός μόνο σε χαλαρό ταξίδι. Στην πόλη δύσκολα πέφτει κάτω από 8.5.
-
Όλα είναι σχετικά. Εχουν να κάνουν με το που και κυρίως το πως κινείσαι.
Αναρωτιέμαι πάντως σε αντίστοιχες συνθήκες και τροπο κίνησης, τι νούμερα θα πετυχαίνε ένα diesel. Π.χ. κοντά στα 4 θα ήταν υπερβολή;
-
Ένα νούμερο μεταξύ 4.5 και 5 είναι ρεαλιστικό πιστεύω. Το 5 εύκολα, από εκεί και κάτω με περισσότερη προσοχή.
Γενικά οι καταναλώσεις των σύγχρονων diesel είναι απίστευτες αν σκεφτείς ότι με ένα scarabeo 200 καίω μεταξύ 3.5 και 4 μέσα στην πόλη. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Θεσ/νικη-Λαμια μετ' επιστροφης με αυξημενη κινηση λογω Πασχα, 3 ατομα με πολλες αποσκευες, πολυ οικονομικη οδηγηση μεταξυ 100-110 χαω, 5,5l/100km. Αυτοκινητο VW Jetta 1.4 TSI 122HP μοντ 2013, με 30000χλμ
Μια χαρά η κατανάλωση αλλά πρέπει τα βλέφαρα να τα κράταγες με οδοντογλυφίδες ανοιχτά.
Με nick taxidiaris και με 30.000 χλμ μέσα σε έναν χρόνο (ίσως και λιγότερο) η αγορά diesel δεν ήταν πιο συμφέρουσα? Εκτός και αν το jetta είναι εταιρικό και πληρώνουν άλλοι τις βενζίνες ή κινείσαι μονίμως με ρυθμούς κτελmrclouzo , οντως εταιρικο ειναι, οποτε οTSI προτιμαται. Βεβαια ουτε οι οδοντογλυφιδες βοηθησαν, αφου στην επιστροφη μετα απο λιγο οδηγησε το στεφανι μου
Now u r talking
Για να μη λες οτι ειμαι ΚΤΕΛ, σημερινο πηγαινε-ελα Θεσ/νικη-Γιαννενα με οικονομικη οδηγηση, κλιματισμο συνεχεια, cc στα 140 χαω(εκτος απο τα τουνελ οπου το εριχνα στα 110 περιπου, μωτ 113, καταναλωση 7,0l/100km συμφωνα με το trip computer αλλα και με την αντλια. Παντως μεσα στην πολη οντως στα 8,5 με 9,0 l/100km ειμαι.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Πάντως ο 1.4 tsi με τα 125 είναι σχετικά οικονομικός μόνο σε χαλαρό ταξίδι. Στην πόλη δύσκολα πέφτει κάτω από 8.5.θα το ξαναπώ αλλη μια φόρα...σημαντικό ρολο παίζει και το τι ζαντα-λαστιχο φοράει..δεδομενου οτι το τζετα του '13 φοράει 17αρα ειναι καλή κατανάλωση απ την άλλη εντος πολης συμφωνώ οτι χειμωνα ο 122αρις εχει καταναλωση στο 8,5 ενω καλοκαιρι με το ζόρι 7,5 πραγματική κατανάλωση με αντλία αλλα και με τριπ κομπιούτερ.
ταξίδι εχω καταφέρει και 5,1 πραγματικό χωρις να σέρνομε πατρα-αθηνα.υ.γ ο 122αρις με την κλιμάκωση του γκολφ 6 στα 110 εχει αρχίσει να φορτώνει την 6η,όποτε θα του πρότεινα για μεγίστη οικονομία να το ρυθμίζεις γύρω στα 115 χλμ άλλα σε καμιά περίπτωση κάτω απο 110 καθώς αν δεις στιγμιαία κατανάλωση είναι μεγαλύτερη στα 110 παρά στα 120...
-
Μίλησα για leon 1.4 tsi 125 και 16αρες ζάντες. Στην Αθήνα παίζει συνήθως στο 9-9.5 απλά ακολουθώντας την κίνηση με έντονα αυξητικές τάσεις αν αρχίσει τις ταρζανιές.
Το 5.1 στο Πάτρα-Αθήνα ίσως το είδες με ταχύτητες 100-110 max. Γενικά στην εθνική τα σύγχρονα 1.4-1.6 turbo είναι σχετικά οικονομικά αν κινείσαι εντός των ορίων του κοκ. Μετά αρχίζουν και διψάνε αρκετά. -
Γενεύη-Λουκέρνη-Γενεύη πάλι με 120 και 130χλμ/ώρα στο cc 6.5lt/100km (ένδειξη trip)
Με κάτι περιαστικά δρομολόγια έβγαλα με ένα ρεζερβουάρ 733χλμ , μπορώ και καλύτερα
Για πρώτη φορά έβαλα 98ρα οπότε για να δώ τι θα κάνω
Απελπισία όταν κινείσαι σε επαρχειακό δίκτυο με πανέμορφα τοπία και το όριο είναι από 50-80χλμ.
Αμάξι: Mercedes-Benz C200 K W203 δίλιτρο με 163 άλογα. -
Ο χρήστης iROC έγραψε:
Πάντως ο 1.4 tsi με τα 125 είναι σχετικά οικονομικός μόνο σε χαλαρό ταξίδι. Στην πόλη δύσκολα πέφτει κάτω από 8.5.
θα το ξαναπώ αλλη μια φόρα...σημαντικό ρολο παίζει και το τι ζαντα-λαστιχο φοράει..δεδομενου οτι το τζετα του '13 φοράει 17αρα ειναι καλή κατανάλωση απ την άλλη εντος πολης συμφωνώ οτι χειμωνα ο 122αρις εχει καταναλωση στο 8,5 ενω καλοκαιρι με το ζόρι 7,5 πραγματική κατανάλωση με αντλία αλλα και με τριπ κομπιούτερ.
ταξίδι εχω καταφέρει και 5,1 πραγματικό χωρις να σέρνομε πατρα-αθηνα.υ.γ ο 122αρις με την κλιμάκωση του γκολφ 6 στα 110 εχει αρχίσει να φορτώνει την 6η,όποτε θα του πρότεινα για μεγίστη οικονομία να το ρυθμίζεις γύρω στα 115 χλμ άλλα σε καμιά περίπτωση κάτω απο 110 καθώς αν δεις στιγμιαία κατανάλωση είναι μεγαλύτερη στα 110 παρά στα 120...
16αρες φορανε ολες οι εκδοσεις με λαστιχο 205/55 iROC(αυτες που εισαγονται στην Ελλαδα).
-
Είμαι στα πρώτα 1200 χλμ, στο στρώσιμο, με max 130χλμ/ώρα. ΕCO mode & S&S : off . (Clio IV dci 90)
-
Πολυ καλη τιμη. Σε τι συνθηκες;
-
Θα βοηθούσε μια photο με την μέση ταχύτητα.
Έρευνα Κατανάλωσης