-
http://tinypic.com/m/i56jqu/2 http://i58.tinypic.com/29vyl5l.jpg Δεν ξέρω αν τα κατάφερα να τα ανεβάσω παιδιά αλλά να δόσω κάποιες εξηγήσεις μιας και βλέπω αρκετώ ενδιαφέρον και ευχαριστώ. Το συνεργείο που είχα πάει βρίσκετε Αθήνα και πήγαινα για κάποιες εργασίες κατά καιρούς όμως η ζημιά έγινε τώρα και βρίσκετε το αυτοκίνητο στην Θεσσαλονίκη οπότε ακόμη ο Αθηναίος δεν γνωρίζει τίποτε, ο μηχανικός εδώ λίαν κατατοπιστικός μου είπε και μου έδειξε φυσικά το παξιμάδι ότι αυτό είχε σφηνωθεί μεταξύ μπλοκ και κάποιου γραναζιού που το έγλυφε στην περιστροφή του και με το τράνταγμα που έγινε έφυγε απ' την θέση του και πήγε στον ιμάντα. Τώρα λίγο απ' την δύναμη της μίζας, λιγο που πήρε μπρος, και λίγο από έναν ταξιτζή που προσπάθησε να το βάλει μπρος στην κατηφόρα εν απουσία μου κάποια λεπτά έγινε η μακακία. Δεν ξέρω αν θα δικαιοθώ με τον Αθηναίο αλλά σίγουρα θα το κινηγήσω έχοντας πλήρη έγραφη αξιολόγηση του συνεργείου. ΄΄Οσο για το ποσό αρχηκά ήταν 850ευ όλα αλλά αλλάζω γκρουπ ιμάντα στον νέο κινητήρα+δίσκο συμπλέκτη, πλατώ, ρουλεμάν+μπουζί+λάδια =1170 ευρώ τελικό. -



-
Ποσα χλμ εχει ο κινητηρας? Το πιστονι παντος το εκανε κομματια...
-
Τα πιστόνια είναι πολύ μαλακά, δέν θέλουν και πολύ ζόρι για να σπάσουν.
-
Παρόμοια βλάβη με τη δική σου έπαθε φίλος μου σε ibiza. Του κόπηκε ο ιμάντας χρονισμού και άλλαξε: κυλινδροκεφαλή, βαλβίδες, τα πιστόνια, το καπάκι, έβαλε καινούργιο σετ ιμάντα χρονισμού και ρουλεμάν και του βρήκε κοντά στο 1400άρι με 1500άρι μαζί με εργατικά. Δεν ήθελε να κοιτάξει για μεταχειρισμένο μοτέρ. Το δίκιο σου χλωμό να το βρεις. Η ζημία αργά ή γρήγορα από τη στιγμή που υπήρχε παξιμάδι μέσα στο μοτέρ θα γινόταν. Σε εσένα έγινε το χειρότερο. Από όσο κατάλαβα μόνον ο στρόφαλος έμεινε ανέπαφος.
Σε έναν άλλον φίλο μου σε Audi 100άρι 2λιτρο που του κόπηκε ο ιμάντας άλλαξε τις βαλβίδες. Δεν ξέρω πόσο είναι η διαφορά σε εσένα ανάμεσα στο κόστος επισκευής με αυτό της αγοράς μεταχειρισμένου κινητήρα αλλά πιστεύω στην επισκευή ξέρεις τι φτιάχνεις με το ανάλογο κόστος φυσικά. Στο μεταχειρισμένο μοτέρ μπορείς να δεις τον ιμάντα χρονισμού, να αλλάξεις φλάντζα κεφαλής προαιρετικά, αλλά αν καίει λάδια; Τα πράγματα εκεί είναι και λίγο θέμα τύχης. Δεν ξέρω πολλά από μηχανικά μη σε κάψω κιόλας. -
προσωπικα οσα αμαξια εχω κ ειχα ηταν ΟΛΑ με καδένα κ ποτέ με ιμαντα χρονισμού , αυτό μετά από συμβουλη συγγενικου μου ατομου με τεραστια εμπειρία στα αυτοκίνητα σαν μηχανικός κ ποτέ ΔΕΝ το μετάνιωσα κ ποτέ δέν αντιμετωπισα το παραμικρό πρόβλημα μεχρι τα 200.000 χλμ μεσο ορο που τα κρατουσα κ μετά τα πούλαγα
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
προσωπικα οσα αμαξια εχω κ ειχα ηταν ΟΛΑ με καδένα κ ποτέ με ιμαντα χρονισμού , αυτό μετά από συμβουλη συγγενικου μου ατομου με τεραστια εμπειρία στα αυτοκίνητα σαν μηχανικός κ ποτέ ΔΕΝ το μετάνιωσα κ ποτέ δέν αντιμετωπισα το παραμικρό πρόβλημα μεχρι τα 200.000 χλμ μεσο ορο που τα κρατουσα κ μετά τα πούλαγαEνα αδέσποτο παξιμάδι μέσα στην μηχανή είναι το ίδιο επικίνδυνο σε ιμάντα ή σε καδένα.
-
Καλησπέρα παιδιά, σήμερα παρέλαβα το αυτοκίνητο με 6μηνο εγγύηση από το συνεργείο, χαρτοσημασμένη συμπίεση όπως απαίτησα 140ps μέσο όρο και όπως το έννιωσα πάει πολύ καλύτερα απ' τον προηγούμενο κινητήρα, θα έλεγα ότι έχει γύρω στα 40-60000χλ και με την προυπόθεση ότι θα σεταριστεί ο εγκέφαλος καλύτερα δουλεύοντας για κάποια χιλ.¨και με την σκέψη ότι δεν ξέρουμε πόσο καιρό ήταν αποθήκη και με τι συνθήκες απλά το αφήνουμε στην εμπιστοσύνη του συνεργείου με τον μαντρά Τώρα αν κάψει λάδια θα το κάνει μέσα στο εξάμηνο οπότε θα αναλάβει το συνεργείο που δεν είναι τυχαίο (κάθετη μονάδα) και αν το κινηγήσω δικαστικά θα με στηρίξουν. Ο στρόφαλος έχει ζημιά στον 1ο κύλινδρο (κομβίο) λόγω θραύσης μπιέλας στην κάτω πλευρά Θέση κουζινέτων (βγήκε απ' τον στρόφαλο τελείως) πραγματικά απίστευτη ζημιά και για τον μηχανικό που είπε ότι θα έπρεπε να πήγαινα με 140 τουλάχιστον και αν;;;. Πήρα βέβαια κάποια ανταλλάκτικά του δικού μου για παν ενδεχώμενο (αισθητήρες, πολλαπλή εισ. γκρου πεταλούδας κλπ). Αυτά παιδιά και τέλος.
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
προσωπικα οσα αμαξια εχω κ ειχα ηταν ΟΛΑ με καδένα κ ποτέ με ιμαντα χρονισμού , αυτό μετά από συμβουλη συγγενικου μου ατομου με τεραστια εμπειρία στα αυτοκίνητα σαν μηχανικός κ ποτέ ΔΕΝ το μετάνιωσα κ ποτέ δέν αντιμετωπισα το παραμικρό πρόβλημα μεχρι τα 200.000 χλμ μεσο ορο που τα κρατουσα κ μετά τα πούλαγαΚαι αν σου κρεμάσει η καδενα σα σωβρακο, τι κάνεις μετά?
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
ή αν έχεις τις κινέζικες καδένες της VW
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
προσωπικα οσα αμαξια εχω κ ειχα ηταν ΟΛΑ με καδένα κ ποτέ με ιμαντα χρονισμού , αυτό μετά από συμβουλη συγγενικου μου ατομου με τεραστια εμπειρία στα αυτοκίνητα σαν μηχανικός κ ποτέ ΔΕΝ το μετάνιωσα κ ποτέ δέν αντιμετωπισα το παραμικρό πρόβλημα μεχρι τα 200.000 χλμ μεσο ορο που τα κρατουσα κ μετά τα πούλαγα
Και αν σου κρεμάσει η καδενα σα σωβρακο, τι κάνεις μετά?
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
γιατί εσύ εχεις προσωπική εμπειρία για καδένα σώβρακο .... η ετσι το εγραψες για να ..... γελάσουμε ???? χαχαχαχα -σε εμενα προσωπικα αλλα κ σε 3 φιλαράκια μου ολοι με καδενα στα αμάξια τους (κ μαλιστα ο ενας συμπληρωσε 400.000 χλμ την περασμενη εβδομαδα - ενώ ο άλλος κοντευει τα 350.000 χλμ ) κ ποτέ δεν είχαμε το παραμικρό πρόβλημα
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
προσωπικα οσα αμαξια εχω κ ειχα ηταν ΟΛΑ με καδένα κ ποτέ με ιμαντα χρονισμού , αυτό μετά από συμβουλη συγγενικου μου ατομου με τεραστια εμπειρία στα αυτοκίνητα σαν μηχανικός κ ποτέ ΔΕΝ το μετάνιωσα κ ποτέ δέν αντιμετωπισα το παραμικρό πρόβλημα μεχρι τα 200.000 χλμ μεσο ορο που τα κρατουσα κ μετά τα πούλαγα
Eνα αδέσποτο παξιμάδι μέσα στην μηχανή είναι το ίδιο επικίνδυνο σε ιμάντα ή σε καδένα.
απευθυνομουν στον φιλο panosft με το ibiza κ όχι στον φιλο foculis
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
προσωπικα οσα αμαξια εχω κ ειχα ηταν ΟΛΑ με καδένα κ ποτέ με ιμαντα χρονισμού , αυτό μετά από συμβουλη συγγενικου μου ατομου με τεραστια εμπειρία στα αυτοκίνητα σαν μηχανικός κ ποτέ ΔΕΝ το μετάνιωσα κ ποτέ δέν αντιμετωπισα το παραμικρό πρόβλημα μεχρι τα 200.000 χλμ μεσο ορο που τα κρατουσα κ μετά τα πούλαγαΕίχα και αυτοκίνητα με καδένα όπως το Golf II GTI που πρέπει να είχε καδένα και μέχρι τα 350.000χλμ που το είχα δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα. Είχα και το seicento το 900αράκι (το sporting 1.100cc έβγαινε με ιμάντα) που και εκείνο μέχρι τα 120.000 χλμ σε αυτό το θέμα ήταν εντάξει. Έπασχε λίγο στα ηλεκτρικά
Το μεταχειρισμένο μοτέρ πόσο κόστισε; -
Για σας φίλτατοι, είπα και πιο π΄πανω ότι μόνο για μοτέρ 850 με εργασία δεν θα μου έλεγε πόσο αγόρασε απ' τον μαντρά γιατί δεν τον αγόρασα εγώ που ίσως θα πλήρωνα παραπάνω και θα πλήρωνα και έξτρα εργασία συν τον χρόνο αναζήτησης. Όσο για καδένα αντί ιμάντα Ναι την προτιμώ (καδένα) και συμφωνώ με τον φίλο γιατί όσο και να χαλαρώσει απλά ακούγεται αλλά δεν κόβεται.
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
προσωπικα οσα αμαξια εχω κ ειχα ηταν ΟΛΑ με καδένα κ ποτέ με ιμαντα χρονισμού , αυτό μετά από συμβουλη συγγενικου μου ατομου με τεραστια εμπειρία στα αυτοκίνητα σαν μηχανικός κ ποτέ ΔΕΝ το μετάνιωσα κ ποτέ δέν αντιμετωπισα το παραμικρό πρόβλημα μεχρι τα 200.000 χλμ μεσο ορο που τα κρατουσα κ μετά τα πούλαγα
Και αν σου κρεμάσει η καδενα σα σωβρακο, τι κάνεις μετά?
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
γιατί εσύ εχεις προσωπική εμπειρία για καδένα σώβρακο .... η ετσι το εγραψες για να ..... γελάσουμε ???? χαχαχαχα -σε εμενα προσωπικα αλλα κ σε 3 φιλαράκια μου ολοι με καδενα στα αμάξια τους (κ μαλιστα ο ενας συμπληρωσε 400.000 χλμ την περασμενη εβδομαδα - ενώ ο άλλος κοντευει τα 350.000 χλμ ) κ ποτέ δεν είχαμε το παραμικρό πρόβλημα
Όλα τα αντικείμενα έχουν fault rate. Οπότε όσο πιθανό είναι να σπάσει ένας ιμάντας, αλλά τόσο πιθανό είναι να τρυπήσει κάνα πιστόνι και δε ξέρω εγώ τι άλλο. So your argument is invalid.
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
προσωπικα οσα αμαξια εχω κ ειχα ηταν ΟΛΑ με καδένα κ ποτέ με ιμαντα χρονισμού , αυτό μετά από συμβουλη συγγενικου μου ατομου με τεραστια εμπειρία στα αυτοκίνητα σαν μηχανικός κ ποτέ ΔΕΝ το μετάνιωσα κ ποτέ δέν αντιμετωπισα το παραμικρό πρόβλημα μεχρι τα 200.000 χλμ μεσο ορο που τα κρατουσα κ μετά τα πούλαγαΤι σε κάνει να πιστεύεις πως αυτοκίνητο με ιμάντα δεν θα έβγαζε αυτά τα χλμ; Αυτή τη στιγμή έχω ένα με ιμάντα και 266.000 χλμ που δεν κάνει τσικ!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
προσωπικα οσα αμαξια εχω κ ειχα ηταν ΟΛΑ με καδένα κ ποτέ με ιμαντα χρονισμού , αυτό μετά από συμβουλη συγγενικου μου ατομου με τεραστια εμπειρία στα αυτοκίνητα σαν μηχανικός κ ποτέ ΔΕΝ το μετάνιωσα κ ποτέ δέν αντιμετωπισα το παραμικρό πρόβλημα μεχρι τα 200.000 χλμ μεσο ορο που τα κρατουσα κ μετά τα πούλαγα
Τι σε κάνει να πιστεύεις πως αυτοκίνητο με ιμάντα δεν θα έβγαζε αυτά τα χλμ; Αυτή τη στιγμή έχω ένα με ιμάντα και 266.000 χλμ που δεν κάνει τσικ!!!
Έπρεπε να είχε κοπεί ο μπ#υρδελοϊμαντας τι το πέρασες?
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Η πλάκα είναι πως ούτε θυμάμαι πότε αλλάχτηκε τελευταία φορά. Θα κάνει κανένα μπαμ κάποια στιγμή αλλά μικρό το κακό. Ο κινητήρας είναι non-interference που σημαίνει πως και να κοπεί ο ιμάντας, οι βαλβίδες και τα πιστόνια δεν θα χτυπήσουν! Μαζντάρες λέμε!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η πλάκα είναι πως ούτε θυμάμαι πότε αλλάχτηκε τελευταία φορά. Θα κάνει κανένα μπαμ κάποια στιγμή αλλά μικρό το κακό. Ο κινητήρας είναι non-interference που σημαίνει πως και να κοπεί ο ιμάντας, οι βαλβίδες και τα πιστόνια δεν θα χτυπήσουν! Μαζντάρες λέμε!!!ετσι ακριβως είναι φιλε μου realzeus , κοπηκε ο ιμαντας σε Mazda 323 κ taxi μαλιστα ενός εξαδελφου μου πριν 5-6 χρόνια κ απλως ΔΕΝ επαιρνε μπροστα , ουτε ζημια σε βαλβιδες ουτε σε πιστονια - όλα μια χαρά - καλό θα ηταν αν καποιος φίλος γνωριζει ποια αμαξια ( μοντελα ) χρησιμοποιουν κινητήρες non-interference να ενημερωσει αν μπορει
-
Opel Corsa C με καδένα και έκανε σας ντίζελ από το κροτάλισμα σε 60κ χιλιόμετρα με πολύ σημαντικό κόστος αλλαγής. Μου είπανε ότι ο τεντωτήρας ήταν το πρόβλημα. Είναι γενικό ζήτημα κινητήρων OPEL εκείνης της εποχής. Οπότε δεν με χαλάει να δίνω 100€ κάθε 3 η 4 χρόνια για ιμάντα
Βλάβη κινητήρα μετά από ελαφρά σύγκρουση