-
-
http://www.uknowhow.gr/hobby/nonprofita ... 55-noesis-μουσείο-τεχνολογίας-technology-museum.html
-
-
Καλά μη βαράτε που δεν υπάρχει ιστορία βαριά από πίσω, και δεν είναι και ιστορικό το θέμα, αλλά λόγω Ελληνικών κατασκευών και σχετικού auto θέματος είπα να το αναρτήσω, αν πρέπει να το βγάλω, πείτε μου να το αφαιρέσω άμεσα.
Έχουμε αρχίσει εδώ και 10 ημέρες την κατασκευή του σασί για το ηλεκτρικό όχημα που θα λάβει μέρος τον Μάϊο στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό οικονομίας της Shell - Εco Μarathon - στο Ρόττερνταμ της Ολλανδίας, η σχεδίαση του φίλου είναι εξ ολοκλήρου δική του μέσα από προγράμματα Cad/Cam, με υπολογισμούς δυνάμεων, αντοχής, βαρών, κλπ που σε τίποτα δεν έχει να ζηλέψει δουλειές άλλων πανεπιστημονικών ιδρυμάτων της Ευρώπης, ο Θάνος συμμετέχει υπό την αιγίδα του ΤΕΙ μηχανολογίας Πειραιά σαν απόφοιτός του, η κατασκευή γίνεται από όλους μας στο μαγαζί μου ( ο υποφαινόμενος, οι γιοί μου Αντώνης και Στέφανος, και ο Θάνος ) διέθεσα το μαγαζί μου, τις ώρες και τις ημέρες μου για ένα σκοπό που πιστεύω ότι ειδικά σήμερα χρειάζεται να ακούγεται η Ελλάδα, χρειάζεται η όποια μικρή βοήθεια μπορεί ο καθένας σε αυτού του είδους τις προσπάθειες, και ειδικά η όποια βοήθεια σε νέους ανθρώπους με όραμα και όρεξη.
Μακάρι να υπάρχουν και καλά αποτελέσματα, πιστεύω όμως ότι μετά την ολοκλήρωση της προσπάθειας αυτής, όλη η ομάδα θα βγεί κερδισμένη, και δεν ενοώ χρηματικά. Άλλωστε ο Θάνος, και μπράβο του προσπαθεί να καλύψει και μέρος των εξόδων του μαγαζιού, όλοι βάζουμε πλάτη αυτές τις δύσκολες ημέρες και να βγεί το ρroject όσο μπορούμε άρτιο.
Συμμετέχουν επίσεις άλλα 2 ή 3 πανεπιστημιακά ιδρύματα από την Ελλάδα, το ΕΜΠ, το πανεπιστήμιο Κρήτης, και ίσως και 1-2 ακόμη.
Υπάρχει και σχετικό site
http://grabcad.com/library/dominator-pr ... o-marathonΑυτό είναι το όχημα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου με το οποίο έτρεξε πέρισυ και θα τρέξει και τον Μάϊο 2012 στην Ολλανδία. Μου το έφεραν προχθές για αλλαγή τροχών εμπρός, αλλαγή άκρων τροχών, νέα στήριξη τιμονιού και νέα στήριξη ( ρυθμιζόμενη, του πίσω τροχού ) και ευθυγράμμιση πλαισίου.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
...Μπράβο και καλή επιτυχία σε όλους!
-
Κάτι αντίστοιχο (μελέτη+κατασκευ'η) αλλά πιο πολύπλοκο (πχ σασί ανθρακονήματα) γίνεται και στις Πολυτεχνικές σχολές που κατασκευάζουν Formula SAE. Ξέρω σίγουρα λόγω του γιού μου για το Πανεπιστ'ημιο Πάτρας και νομίζω Βόλου και ΑΠΘ. Καλή επιτυχία σε 'οσους ψάχνονται,παλεύουν και ξημεροβραδιάζονται στο μηχανουργείο αντί για την καφετέρια...
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
...............Έχουμε αρχίσει εδώ και 10 ημέρες την κατασκευή του σασί για το ηλεκτρικό όχημα που θα λάβει μέρος τον Μάϊο στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό οικονομίας της Shell - Εco Μarathon - στο Ρόττερνταμ της Ολλανδίας, η σχεδίαση του φίλου είναι εξ ολοκλήρου δική του μέσα από προγράμματα Cad/Cam, με υπολογισμούς δυνάμεων, αντοχής, βαρών, κλπ που σε τίποτα δεν έχει να ζηλέψει δουλειές άλλων πανεπιστημονικών ιδρυμάτων της Ευρώπης, ο Θάνος συμμετέχει υπό την αιγίδα του ΤΕΙ μηχανολογίας Πειραιά σαν απόφοιτός του, η κατασκευή γίνεται από όλους μας στο μαγαζί μου ( ο υποφαινόμενος, οι γιοί μου Αντώνης και Στέφανος, και ο Θάνος ) διέθεσα το μαγαζί μου, τις ώρες και τις ημέρες μου για ένα σκοπό που πιστεύω ότι ειδικά σήμερα χρειάζεται να ακούγεται η Ελλάδα, χρειάζεται η όποια μικρή βοήθεια μπορεί ο καθένας σε αυτού του είδους τις προσπάθειες, και ειδικά η όποια βοήθεια σε νέους ανθρώπους με όραμα και όρεξη.
Καλή επιτυχία!
-
Καλή επιτυχία στον συνάδερφο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
... Μακάρι να υπάρχουν και καλά αποτελέσματα,...Το καλό αποτέλεσμα υπάρχει ήδη. Είναι ότι ξεκίνησαν να ασχολούνται! Μπράβο τους!
Τα έπαθλα μικρή σημασία έχουν. -
-
-
Autotractor BALKANIA
http://ikosilan.car.gr/parts/photos/2644625/
Ποσο ευκολο ειναι να ξαναβγαλεις πινακιδες(αγροτικου μηχανηματος)για αυτο;Απ οσο ξερω στο συγκεκριμενο θεμα η νομοθεσια ειναι σχετκα χαλαρη..ουσιαστικα μπορεις να κατασκευασεις μονος σου ενα οχημα και να του βγαλεις πινακιδες αγροτικου μηχανηματος,αν κρινω απο φωτογραφιες που ειχαν μπει εδω -
Πρέπει να έχεις καλλιεργήσιμες εκτάσεις, και να δηλώνεις εισόδημα απο αυτές για να βγάλεις πινακίδες υπουργείου γεωργίας.
Η μόνη προϋπόθεση για να χαρακτηριστεί το αυτοκίνητο αγροτικό μηχάνημα είναι να έχει πάρτικοφ (power take off για τους μη γνωρίζοντες ελληνικά...), τουλάχιστον έτσι ίσχυε μεχρι πρότινος, απο εκεί και πέρα...τα πάντα είναι χύμα, όπως είπες.
-
http://www.facebook.com/pages/Ι� ... =1&theater
ΑΘΗΝΑ, 1920. Αυτοκίνητο της ελληνικής εταιρείας κατασκευής οχημάτων Ν. Θεολόγου.
Απο μια πολύ ενδιαφέρουσα σελίδα του Facebook 'Ιστορία Εικονογραφημένη (ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ)' -
-
-
-
-
ναι είναι mazda T600, δεν είναι ελληνικής κατασκευής, υπάρχουν άλλες φωτογραφίες, ξέρετε που είναι;
ευχαριστώ -
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Εγώ θα σου έλεγα να βγάλεις μια κάρτα FIVA ως youngtimer, αφού ακόμα δεν βγάζει ως ιστορικό κααι να το ασφαλίσεις με 70-80 € τον χρόνο. Το κόστος είναι σχετικά μικρό και θα έχεις την δυνατότητα να το κινείς, ώστε να μην καταστραφεί από την ακινησία. Φαντάζομαι ότι ξέρεις πως είσαι ήδη παράνομος έχοντάς το ανασφάλιστο.Γεια σας, έχω ένα φίατ ούνο τούρμπο μοντ 91, δεν βρήκα κάτι σχετικά με κάρτα FIVA, youngtimer στην ιστοσελίδα της Φίλπα.....
Ελληνικές κατασκευές















