-
-
Απο τα πρωτα πρωτα, και αρκετα επικαιρο σημερα...
-
Γνωριζει μηπως κανεις ποτε θα γινει η παρουσιαση της καινουργιας σειρας C απο την citroen??
-
Δε μιλαμε για κοπανημα και λογικη στη τοποθετηση.. αλλα γενικοτερα η ολη εικονα της συγκεκριμενης
-
Υπέροχη!! Τα 19αρια Cairns πηγαίνουν σε όλες τελικά!!
sent from a shiny silver Citroen using Τapatalk 2
-
x 666
Hit the apex they said, it will be fun they said... by apavinpatras, on Flickrx 666
Ανακατασκεύη τέλος. Την προηγούμενη Πέμπτη την πήραμε μετά από 3 μέρες στο συνεργείο. Χτες τηλεφώνησε ο μάστορας να μαζέψουμε το χαρτί του ΚΤΕΟ και αύριο θα την πηγαίναμε μέσα για να βρει τι έχει και δεν δίνει σήμα το κλειδί να πάρει μπροστά. Σήμερα φουλάρισμα βενζίνη, 50κάτι χλμ αργότερα...
Ρολάρισμα με 50-60χλμ/ώρα στο δάσος, αριστερή κατηφορική νωπή, είχα αφήσει νωρίτερα και είχε πέσει στα 30-35χλμ/ώρα, έκλεισε πολύ νωρίς, ακουμπάει στο γρασίδι, το τραβάει μέσα στου χαντάκ', κοίτα γκαντεμιά λέω, πως θα βγει από εδώ, κολλάει στην λάσπη και τα υπόλοιπα ήταν Tarantino Death Proof.
Κάνει άλμα, βγαίνει από το χαντάκι, τσουλάει στον δρόμο με εμένα να βλέπω την άσφαλτο στα 2 εκ. και συνεχίζει με την οροφή. Σταμάτησε ελάχιστα πριν σκάσει πάνω στο τσιμεντένιο γεφυράκι που ερχόταν στο κεφάλι μου.
Ερμ, μάλλον ήταν σοβαρό. Λύνω την ζώνη, πέφτω μες στα γυαλιά, λίγο πανικός πως να βγω, αντιγράφω λίγο Dukes, το κοιτάω, λέω δεν πάμε καλά. Είχε πάρει φωτιά κάτι μπροστά όπως φαίνεται στην φωτογραφία, συνειδητοποιώ ότι ο διάβολος δουλεύει ακόμη, το σβήνω, σταματάει το πρώτο αυτοκίνητο, πανικός.
Σβήνουμε την φωτιά με νερό, έρχεται ο δασοφύλακας, κάνουμε λίγο τον τροχονομό, έρχεται και η αστυνομία, δεξί ποδάρ' στου χαντάκ'.
Έρχεται ο γιατρός, μισό με λέει, κοιτάει το αυτοκίνητο, γυρίζει, είσαι σίγουρος ότι βγήκες από μέσα; Δεν έχει μείνει χώρος. Έρχεται και ο ασθενοφόρος, κάνουμε τις εξετάσεις, μηδέν πέρα από τα κοψίματα και τα στουμπήγματα. Αερόσακοι, 4 τρομάρα τους, να μην νιώσουν τίποτα, θα τους χαρεί ο επόμενος.
Το μάζεψε η αστυνομία με τις αλυσίδες να σε πιάνει η καρδιά σου, έκοψε κάτι φρένα, έσπασε κάτι γόνατα πίσω, το γυρίζει, το βάζει πάνω, δίνω κλειδιά, ανοίξαμε πίσω, βγάζουμε τα πράγματα, βουτάω και τα τέλη κυκλοφορίας και τέλος. Οι περαστικοί είχαν μείνει με ανοικτό το στόμα, η creative technologie άντεξε!
Με πήγε το περιπολικό πιο κάτω στο χωρίο στον άνθρωπο που σταμάτησε πρώτος πρώτος και τελειώσαμε. Με γύρισε με κτήνος 1.2 supersport Polo S 60 καθαρόαιμα με ταχύτητες που το Xsara ούτε στο όνειρο του δεν τις βλέπει.
Μπλέξαμε πάντως. Πώς στο καλό έφυγε το Xsara χωρίς καν να το πιέσεις; Μιλάω με την αστυνομία, άστο μου λέει, μην μιλάς γιατί εσύ δεν έτρεχες, δεν μπορείς να φανταστείς τι έχουμε μαζέψει από αυτή την στροφή.
Η ερώτηση είναι τι κάνουμε τώρα; Η ασφάλεια έχει excess £550, με αξία αυτοκινήτου £575. Ο αστυνομικός λέει ότι συμφέρει να τους τηλεφωνήσεις για να μην πληρώσεις την οδική, κλπ. Έγω νομίζω ότι εάν τους τηλεφωνήσεις θα χάσεις μεγάλο μέρος από τις £550 που έτσι και αλλιώς τις πληρώνεις, συν χάσιμο του NCB. Ισχύει;
Με το δικό μου μυαλό, θα πάω αύριο στο μάστορα να δω τι θα μου πει, περνάω από την αστυνομία και μετά σπίτι για αποφάσεις. Δεν βλέπω να βγάζω άκρη με την ασφαλιστική και φοβάμαι για το NCB. Ο αστυνομικός λέει ότι με την ασφαλιστική με το που θα τους τηλεφωνήσεις, δεν έχεις ερωτήσεις, θα στο καταγράψει ως ατύχημα.
-
Ευτυχως εισαι εσυ καλα..
Απο λαστιχα πως παμε? τη σχεση ειχες μεσα? -
Το ξέρω αλλά πλέον τώρα που νιώθεις μόνο τον πόνο, λες γιατί και γιατί. Κακιές συνήθειες, ποτήρι μισοάδειο.
Λάστιχα έχει από αυτά τα μαύρα. Στο ΚΤΕΟ μας έβγαλε το μπροστά αριστερά να είναι στο όριο και βάλαμε την ρεζέρβα για να έρθουν όλα στα ίδια 4-5mm. Τα χλμ που έκανε αυτόν τον χειμώνα στο χιόνι, ήταν να μείνεις με ανοικτό το στόμα. Ούτε γλίστρημα, ούτε ψάρεμα, τίποτα. Μόνο στα παγωμένα ήταν πολύ απότομο αλλά στην βροχή δεν έχει γλιστρήσει ποτέ μα ποτέ σε διαδρομή παρά μόνο σε πατημένα roundabout με Ελληνική άσφαλτο.
Ουσιαστικά δεν γλίστρησε, χάθηκε από τον δρόμο. Στον πάγο το νιώθεις να φεύγει και να αυξάνει ταχύτητα λόγω μηδενικής πρόσφυσης. Τώρα αυτό έφυγε απλώς. Ούτε καν μειώσε χλμ, παρά μόνο όταν κόλλησε στην λάσπη.
Με κούφια 5η ήμουν, είναι τόσο κοντό και το πάμε τόσο χαλλλαρά που ποτέ μα ποτές δεν το στρίβω με κατέβασμα, άντε κανά trail braking εάν υπάρχουν κέφια στο στεγνό.
-
OMG παλι καλα φιλε που βγηκες σωος, αγιο ειχες!!! Περαστικα και για το αμαξι μη στενοχωριεσαι, εμεις να'μαστε καλα
-
Να 'σαι καλά Ευθύμη!
Θα το ξεχάσω, που θα πάει. Για να δούμε πως θα πάει το πρωί, ελπίζω η νοσοκόμα να βγει λάθος γιατί έχει τρέξιμο αύριο.
-
στον εμπρόσθιο αξονα η ρεζέρβα + 5η κούφια με 30 χαω...
γιατί...
-
Και άλλο μοντέλο για την κινεζική αγορά.
http://www.autoblog.com/2014/04/23/citr ... but-china/
-
Το σημαντικό είναι πως βγήκες ολόκληρος. Με βάση την περιγραφή σου, αν κατάλαβα καλα δλδ, οι αερόσακοι καλώς δεν άνοιξαν. Καλύτερα για σένα που θα τους πουλήσεις.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
στον εμπρόσθιο αξονα η ρεζέρβα + 5η κούφια με 30 χαω...γιατί...
Οχι οτι ειναι απολυτο αυτο, αλλα σιγουρα εβαλαν αρκετα το χερακι τους...
Τεσπα, αφου ειναι in one piece ολα καλα.. -
Ρε apav οκ μη στεναχωριέσαι ,αλλα ησουνα τυχέρος και γλίτωσες γιατί όντως η οροφή,απο τη μεριά που βλέπουμε τουλάχιστον έχει κάτσει αρκετά...
Τα λάστιχα απο τη φωτογραφία ακόμα φαίνονται τελειωμένα...Μπορεί βέβαια να με ξεγελάει ο φακός. Αμορτισέρ κτλ σε τι κατάσταση ήταν? -
Καταρχήν, από την στιγμή που άλλα αυτοκίνητα κατάφεραν να περάσουν την στροφή, κάτι έκανα λάθος.
Η ρεζέρβα είναι το ίδιο Mud&Snow που έχει και στην άλλη πλευρά, αλλά κάτι έχει και χάνει τον αέρα στο τέλος κάθε μήνα. Πριν το πάρουμε, είχαν σχίσει ένα λάστιχο και το άλλαξαν με καλοκαιρινό. Μετά αυτό άρχισε να χάνει αέρα και το άλλαξαν με την ρεζέρβα την κανονική που είναι σε διαφορετικό σχήμα ζάντας και την έχουν βάλει πίσω. Το είχε ελέγξει ο μάστορας όταν το είχαμε πάρει και δεν έβγαλε άκρη γιατί χάνει αέρα, οπότε το κυκλοφορούσαμε όπως ήταν. Με την αλλαγή αυτή, μπήκε αυτό το λάστιχο μπροστά για να τα αλλάξω ως σετ και τα όπως είναι. Τα λάστιχα έχουν TWI 400 και δεν λιώνουν με τίποτα όπως το πάω εγώ. Μόνο με την ζέστη εάν ζοριστούν θα αρχίσουν τα παράπονα.
Για την 5η, κάτω από 50χλμ/ώρα δεν πέφτει, είχε περίπου 1500 στροφές μέσα. Το Xsara είναι το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο που οδηγώ και οι αρχαιολογίες με τις πλατίνες και τα καρμπυρατέρ, ήθελαν συνέχεια αλλαγές ταχυτήτων γιατί ούτε τσούλαγαν, ούτε σταμάταγαν, ούτε έστριβαν αλλιώς. Το Xsara είναι σκύλος μπροστά τους, θυμάμαι στην αρχή όταν το πήραμε, έβαζες 3η στο ρελαντύ και το αυτοκίνητο δεν σταμάταγε. Το συνήθισα έτσι και το πήγαινα σιγά σιγά γιατί το πίσω μέρος είναι στον αέρα.
Φρεναριστό πάνω στην στροφή κρατάει αλλά εάν το πας χαλαρά, θέλει συνήθεια. Τα φρένα που είχα αλλάξει πέρσυ, είχαν κολλήσει λόγω αχρησίας. Ο μάστορας λέει ότι το αυτοκίνητο θέλει ζόρισμα αλλά εμένα δεν μου δίνει την αυτοπεποίθηση να το σπρώξω και άλλο γιατί χάνει την ουρά ακόμη και στην πίστα. Επιπλέον, δεν μπορώ να το δουλεύω με πολλές στροφές γιατί το νιώθω ότι ζορίζεται, ενώ στην πραγματικότητα έτσι πρέπει να το δουλεύεις ως σύγχρονο μοτεράκι. Μου καίει σχεδόν μισό λίτρο κάτω από τα επίσημα 5.5λ/100χλμ του φυλλαδίου, οπότε καταλαβαίνεται τι εννοώ ότι δεν το ζορίζω πουθενά.
Επειδή όταν το πήραμε ο μάστορας δεν ήξερε από που να αρχίσει, αλλάζαμε ότι έκοβε ο ΚΤΕΟ και τα υπόλοιπα σιγά σιγά λύσε δέσε κάθε τρεις και λίγο. Στον πάγο, είναι εφιάλτης, αλλά σε όλα τα υπόλοιπα πάει μια χαρά όταν δεν το ζορίζεις. Όλες οι βάσεις που έχει γύρω γύρω, σίγουρα θα ήθελαν αλλαγή σιγά. Τα αμορτισέρ με σχεδόν 115Κ χλμ στο κοντέρ αποκλείεται να είχαν αλλαχθεί ποτέ και το όλο σύνολο βασικά είναι βλακεία δική μου για λόγους οικονομικούς και παραλίγο να την πληρώσω πολύ ακριβά.
Επειδή τον τελευταίο χρόνο ακολουθούμε το Σκωτζέζικο πρωτάθλημα κάνοντας τους κριτές, δεν το έχω βάλει σε τίποτα περίεργες δοκιμασίες για να έχει γίνει τόσο ερείπιο. Ο άνθρωπος που μας έβαλε στους αγώνες, έχει ένα αρχαίο station Legacy με πνευματική ανάρτηση. Εκεί που νομίζεις ότι το Xsara με trail braking στο στεγνό γράφει χλμ, πρέπει να δεις το Legacy φορτωμένο να κάνει φλικ στο βρεγμένο. Το κυριότερο πρόβλημα με το Xsara ήταν η όλη χαλαρώτητα που έχει στα πάντα. Μόνο το μπροστινό είναι δεμένο και όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο στρίβει στον άερα. Για ποιότητα κατασκεύης και αίσθηση δεσίματος δεν το συζητώ. Αλλάξαμε σπίτι στην εξοχή και έπιανε πάγο μέσα από τα παράθυρα. Από τις συστολές/διαστολές, στράβρωσε το κομμάτι μπροστά στο ταμπλό που ξεθαμπώνει το παράθυρο χωρίς καν να χρησιμοποιηούμε το καλοριφέρ γιατί δεν έχει!
Εμένα έχει κολλήσει τώρα στο μυαλό, τι στο διάβολο έγινε! Για να το στρίψω παραπάνω από ότι πρέπει, το αποκλείω γιατί το έχω λιώσει και ξέρω πως κάνει όταν το πας πάνω από όριο. Η αστυνομία λέει ότι όσα έχει δει, έχει φύγει το πίσω μέρος και μετά τους πετάει στην γράνα, 1+ μέτρο βάθος και πλάτος. Εμένα το αυτοκίνητο δεν έφυγε αλλά πέταξε. Ελάφρωσε ελάχιστα και δεν άκουσε σε τίποτα. Ο μάστορας λέει ότι πάτησα πετρέλαια. Στον δρόμο δεν έχει αφήσει σημάδια από γλίστρημα, απλώς πέταξε. Μου έχει κολλήσει εφιάλτης. Είναι ευθεία, ανηφορική δεξιά και κλείνει σε κατηφορική αριστερή.
Εδώ είναι το σημείο:
https://www.google.co.uk/maps/@56.19580 ... JGtJDg!2e0
Θα ανεβάσω τις υπόλοιπες φωτογραφίες μόλις τελειώσει η υπόθεση.
Με τους αέροσακους, δεν ξέρω τι έγινε. Ο μάστορας έχει δει Yaris κατεστραμμένο με τους αερόσακους άθικτους. Το κάθισμα λίγο που το πρόσεξα, το έχω στραβώσει στο σκάσιμο που έκανε στον δρόμο μάλλον. Δεν ξέρω πόσο ανοίγει ο αερόσακος του καθίσματος αλλά ρε γαμώτο σήμερα που το χέρι έχει καεί στο εξωτερικό της παλάμης, το νιώθεις ότι είχα γραπώσει το τιμόνι και πήγαινα με το σπασμένο τζάμι γρατζουνώντας στον δρόμο όπως με το μηχανάκι.
Η οροφή έχει κάτσει αρκετά, αλλά είμαι 1.83 και με την ζώνη δεν ακούμπαγα στον ουρανό, τι να πω, ίσως επειδή στράβωσε κάθισμα. Δεν έχει πέσει η επένδυση, αλλά έχει ζαρώσει. Έχουν σπάσει οι A pilars και έφυγαν τα πλαστικά εκεί γύρω.
Δεν νομίζω να βγάλω άκρη με τα ανταλλακτικά για να τα πουλήσω, οπότε πάνε όλα χαμένα. Είχε 4 καινούργια δισκόφρενα, ολόκληρη την εξάτμιση, ρουλεμάν, λύσε δέσε το μπροστινό, ιμάντες, κλπ. Οικονομικά, η όλη συντήρηση είχε στοιχίσει £1/ημέρα. Τις τελευταίες £200 που έδωσα για αυτό το ΚΤΕΟ θα τις έβγαζα μέσα στο έτος για να φέρω την ισορροπία. Συνολικά, τέλη, ασφάλεια, αγορά και συντήρηση βγήκαν λιγότερο από £3/ημέρα. Ο μάστορας λέει ότι το αυτοκίνητο βγήκε τζάμπα, το τελευταίο ΚΤΕΟ και 54 λίτρα βενζίνη που είχε μέσα, τα αφήνω στην άκρη.
Μόλις είδε τις φωτογραφίες ο μάστορας τράβαγε τα μαλλιά του. Αυτό με την ασφάλεια το κατάλαβε, οπότε μου λέει ότι καλύτερα θα είναι να το κανονίσω μόνος μου. Ήρθε και μια οδική που συνεργάζονται και ο μάγκας θέλει £100 πάνελα Stirling για να το φέρει στην Γλασκώβη! Θα σου δώσω £50 μου λέει και μου δίνεις και εσύ £50 και είμαστε γάτοι.
Πάω σπίτι, τηλεφωνώ στην οδική που το πήρε, μούμπλε μούμπλε, £349! Κοπελία, τι είπε ο στόμας σου; Έχει μέσα £250 χρεώση για να αναποδογυρίσει το πράμα! Μου δίνει το τηλέφωνο από το ανακυκλωτήριο, πάρε και θα σου δώσω πίσω ότι σου πει αυτός μου λέει. Τον πήρα και μου λέει κανά £90 θα μου δώσει και ίσως παραπάνω αναλόγως τι θα βγάλει από μέσα. Θα πάει αύριο να το δει και θα αρχίσει το μιλητό. Είμαι και μάγκας εγώ και το κυκλοφορώ χωρίς οδική!
Οπότε αύριο μόλις έχω νεώτερα, θα δω τι θα κάνω με την ασφαλιστική, ακόμη δεν τους έχω πάρει τηλέφωνο. Έχω σκάσει ε, αλλά δεν το λέω! Το Σάββατο θα πηγαίναμε για το Granite
http://www.scottishrallychampionship.co ... ity-rally/
Και εγώ κάνω κωλοτούμπες στα αυλάκια!
-
Ολα αυτα που γραφεις περι xsara-στριψιματος-αισθηση χαλαροτητας κτλπ επουδενι δεν εχουν διαπιστωθει απο εμενα ή καποιον αλλον στην οικογενειακη 1.6 16v η οποια ειναι ΤΡΕΝΟ ακομα και με μετρια λαστιχα.. Ισως εχει σχεση οτι το αμαξι απ οσα θυμαμαι να εχεις γραψει ειχε παραληφθει σε κατασταση κοτετσιου αλλα και εργασιων που δεν προλαβαν να γινουν.
Το αυτοκινητο απο αυτα που εχεις γραψει βγηκε γιατι ουσιαστικα δε το 'εβαλες'.
-
5η με 1500, στρίψιμο, το πίσω μέρος στον αέρα, τι διαβάζουν τα μάτακια μου.... Και είχες και την f/l.
Σε μια πρόταση. Το αυτοκίνητο αυτό ποτέ δεν το οδήγησες σωστά, ήταν και λίγο κοτέτσι.... Πάμε γι άλλα δεν πειράζει. -
...συνεχεια απο εδω:
viewtopic.php?f=15&t=31644&start=7995#p3012028
@Dasimo
Ειναι χειροτερο σε καθε τι που αφορα το τι αιθηση και πληροφορηση δινει -στο δρομο- κυριως απο το τιμονι, αλλα και το πλαισιο γενικοτερα δεν 'συνεργαζεται' τοσο καλα με την αναρτηση, χωρις βεβαια αυτο να σημαινει οτι παρεχει κακη ανεση.
Για αυτους βεβαια που θελουν απλως ενα αυτοκινητο καθαρα ως χρηστικη...συσκευη, να τους πηγαινει με ασφαλεια απο το σημειο α στο β, αυτα δεν αποτελουν καποιο προβλημα.Στα της ουσιας παντως που αφορουν τους διαθεσιμους χωρους, παρεχεται μεν ενα μεγαλο συγκριτικα πορτ-μπαγκαζ, αλλα παραλληλα οι χωροι για τους πισω υπολοιπονται αισθητα του ανταγωνισμου
H τριπλετα ειναι καλυτερη απο την C4. Το Focus παρεχει ακομα καλυτερη αποσβεση απο τις αναρτησεις του, εχει συγκριτικα καλυτερους χωρους για πισω επιβατες, και γενικοτερα καταλαβαινεις πως παταει στο δρομο, περα απο την καλυτερη αισθηση που παρεχουν τα χειριστηρια του.
Το Leon απο την αλλη εχει κορυφαιους χωρους, μακραν ανωτερους απο της C4 για τους επιβατες, και παρεχει εξισου πιο ξεκαθαρη εικονα σχετικα με το πατημα του, εχοντας επισης καλυτερη οδηγικη αισθηση απο την C4.Ολα αυτα στην πραξη, τουλαχιστον ετσι οπως τα καταλαβα εγω στο δρομο, οδηγωντας...
p.s Τα περι ποικιλιας μοτερ, ειναι προσθετη κουβεντα. Εγω αναφερομαι κυριως σε οτι υπαρχει διαθεσιμο μεχρι στιγμης. Και στην τελικη εαν θελω Γαλλικο μοτερ, ειδικα τον εξαιρετικο 1600αρη diesel που οντως ειναι ανωτερος απο αυτους της τριπλετας, ειτε το νεο 1200αρη THP, θα ανεβω αναγκαστικα σε budget για να παρω ενα ολοκληρωμενο πακετο, οπως φαινεται να ειναι το νεο 308...
-
Ιδιως το focus πανω στο δρομο, τι να σου πω... 'Κουβαδακια' της σειρας ειναι αυτα τα 4 και καπου το ενα χανει καπου το αλλο. Δεν υπαρχει κανενα σαφες προβαδισμα συνολικα του ενος απεναντι στο αλλο. Δε θεωρω καποιο απο αυτα πιο ολοκληρωμενο πακετο απο τα αλλα. Οπως π.χ. θεωρω ανωτερη ποιοτικα της καμπινα της c4 απο του focus ετσι θεωρω το leon λιγο καλυτερο στο δρομο απο τη c4 και παει λεγοντας. Και συμφωνω οτι η c4 ειναι ανθρωπομεταφορεας χωρις 'χρωμα' οδηγικο. Το 308 μια αμπαλαρισμενη c4 μοιαζει να ναι εντωμεταξυ...και ναι το προτιμω μεσα-εξω αισθητικα.
CITROËN FORUM