-
Μιας και στρώνεις φρόντιζε να αλλάζεις συχνά ταχύτητες και να μην αφήνεις τις στροφές να πέφτουν κάτω από τις 1400-1500 για να μην έχει μεγάλα φορτία ο κινητήρας (μεγάλη σχέση-μεγάλη πίεση γκαζιού για να ακούσει). Καλύτερα να είσαι στις 2000 με δευτέρα παρά στις 1400 με τρίτη πχ. Να επιταχύνεις ομαλά ανεβάζοντας σταδιακά στροφές μέχρι τις 3000. Επίσης να χρησιμοποιείς και τα 3 προγράμματα οδήγησης. Στην εθνική κατέβαζε και πέμπτη για λίγα χιλιόμετρα ώστε να ανέβουν οι στροφές και μετά έκτη και τούμπαλιν όπως και να αυξομειώνεις την ταχύτητά σου συχνά. Δεν είναι καλό είναι να κρατάς σταθερές στροφές για πολλά χιλιόμετρα. Θυμάμαι όταν έστρωνα και εγώ έβλεπα συχνά νούμερα κάτω από 5 ακόμα και μέσα στην πόλη γιατί είχα αβγό κάτω από την δεξιά πατούσα. Βοηθάει πολύ να παρακολουθείς την στιγμιαία κατανάλωση, το δικό μου έχει ηλεκτρονικό οικονομόμετρο (μια μπάρα που γεμίζουν τα κουτάκια και ξέρεις πόσο καις ανά πάσα στιγμή) που είναι εξαιρετικά ευανάγνωστο και χρήσιμο, πραγματικά σε βοηθάει να κάνεις οικονομία. Ακόμα και οι ενδείξεις για αλλαγή ταχύτητας τις περισσότερες φορές είναι σωστές και λαμβάνουν υπόψη και την κλίση του δρόμου. Σε auris φίλου είμασταν με δευτέρα και 40 χιλιόμετρα σε κόντρα ανηφόρα και έβγαζε βελάκι για ανέβασμα σε τρίτη (αν το έκανες θα έσβηνε το μοτέρ ).
Θέλω να κάνω την διαδρομή που έκανα σήμερα flat out να δω τι θα κάψει -
Επιστροφή από εκδρομούλα στο Ναύπλιο την μεγάλη Παρασκευή με τους δρόμους εντελώς άδειους, 6η ταχύτητα και cruise control στα 100 (πραγματικά) χιλιόμετρα. Οι μόνες φορές που πάτησα φρένο και μετά γκάζι ήταν στα διόδια και όταν έφτασα στην περιφερειακή Υμηττού.
Μέση κατανάλωση 6,6λ/100 χλμ σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού, το οποίο δεν είναι άσχημα για τρίλιτρο βενζινοκινητήρα.
-
Τρελή κατανάλωση είναι αυτή Χρήστο!!! Δεν έχω δει ποτέ κάτω από 9.5 μέση με το ίδιο μοτέρ...
-
Σερρες-Ναυπλιο
715 χλμ
122 μωτ
7,3 / 100
6 ωριτσες καθαρο ταξιδι
4 ατομα με φουλ αποσκευες
φιατ 1,3 δηζελ, κτλ...ξημερωματα Κυριακης του Πασχα, δρομοι αδειοι μεχρι Α.Ο. που πετυχαμε τους τελευταιους Αθηναιους να πηγαινουν Πελοποννησο
-
Πολύ δεν είναι;
7,5 καίω πάνω κάτω με το Fiat punto 1,4 sporting στα 120-130χλμ/ωρα -
122 μωτ θέλει πολύ παραπάνω από 120-130 στιγμιαία.
Sent from my Note 3 using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
122 μωτ θέλει πολύ παραπάνω από 120-130 στιγμιαία.Sent from my Note 3 using smoke signals.
Πολύ έκαψε. Αθήνα -Θεσσαλονίκη με μέση 121 χλμ έκαψα 6,0 με το Yaris
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τρελή κατανάλωση είναι αυτή Χρήστο!!! Δεν έχω δει ποτέ κάτω από 9.5 μέση με το ίδιο μοτέρ...Δεν είναι το ίδιο μοτέρ (δυστυχώς για μένα). Επίσης, είχες ποτέ την υπομονή να κάνεις 200χλμ σε εντελώς άδειο αυτοκινητόδρομο με το cc στα 100;
-
Γενεύη-Λουκέρνη-Γενεύη 2λιτρος με 163 άλογα 3 επιβάτες
ΜΟ 106χλμ/100χλμ cc στα 124χλμ/ώρα
Κατανάλωση 6,8λτ/100χλμ
Βενζίνη 95 οκτανίων. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τρελή κατανάλωση είναι αυτή Χρήστο!!! Δεν έχω δει ποτέ κάτω από 9.5 μέση με το ίδιο μοτέρ...
Δεν είναι το ίδιο μοτέρ (δυστυχώς για μένα). Επίσης, είχες ποτέ την υπομονή να κάνεις 200χλμ σε εντελώς άδειο αυτοκινητόδρομο με το cc στα 100;
Όχι, τέτοια υπομονή έχουν μόνο ο Ιώβ και εσύ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τρελή κατανάλωση είναι αυτή Χρήστο!!! Δεν έχω δει ποτέ κάτω από 9.5 μέση με το ίδιο μοτέρ...
Δεν είναι το ίδιο μοτέρ (δυστυχώς για μένα). Επίσης, είχες ποτέ την υπομονή να κάνεις 200χλμ σε εντελώς άδειο αυτοκινητόδρομο με το cc στα 100;
Όχι, τέτοια υπομονή έχουν μόνο ο Ιώβ και εσύ.
Και γω με το Φορδ οταν περισσευει πολυς μηνας στο τελος των χρηματων!!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
122 μωτ θέλει πολύ παραπάνω από 120-130 στιγμιαία.
Sent from my Note 3 using smoke signals.
Πολύ έκαψε. Αθήνα -Θεσσαλονίκη με μέση 121 χλμ έκαψα 6,0 με το Yaris
εισαι ποτε με 4 ατομα και αποσκευες ομως?
-
Νταξει, δε συγκρινεται με το Yaris... κακα τα ψεματα...
Σε καμια περιπτωση του ταξιδιου δεν ειχα το νου μου στην οικονομια...
μου φτανει που δεν πληρωνω τεληΗθελα να τελειωνει ο δρομος οσο πιο γρηγορα γινεται..........
γενικως ημουν pedal to the metal, οσο υβρις μπορει να ακουγεται αυτο για δηζελοκινητο 85 μουλαριων
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
122 μωτ θέλει πολύ παραπάνω από 120-130 στιγμιαία.
Sent from my Note 3 using smoke signals.
Πολύ έκαψε. Αθήνα -Θεσσαλονίκη με μέση 121 χλμ έκαψα 6,0 με το Yaris
εισαι ποτε με 4 ατομα και αποσκευες ομως?
Ημουν 3 άτομα με αποσκευές. Γενικά ότι και να κάνεις το Yaris μέση δεν μπορεί να βγάλει πάνω από 6. Οταν η στιγμιαία ανεβάινοντας Μαλακάσα ή Μαρτίνο με 140-150 είναι στο 10 πόσο να κάψει στην ευθεία ?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
122 μωτ θέλει πολύ παραπάνω από 120-130 στιγμιαία.Sent from my Note 3 using smoke signals.
Συμφωνούμε, αλλά σε ταξίδι σε Ε.Ο. δεν είναι δύσκολο να έχεις μέση ταχύτητα 120χλμ.
Επιμένω ότι είναι πολύ το 7,3 για το παντάκι των 85 αλόγων πετραλαίου.Με μέση 110-120 σε επαναλαμβανόμενες διαδρομές, σε διαφορετικές συνθήκες και σε διαφορετικές χώρες, δεν έχω ξεπεράσει τα 10λτ. Στη δε σταθερή και επαναλαμβανόμενη διαδρομή(Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική) χρησιμοποιώντας Cruise, μετά το στιγμιαίο 18 της Καρδίας, φτάνω στο χωριό λίγο κάτω από 10(τα τελευταία 20 χλμ δεν πάω πάνω από 100). Μιλάμε για μόνιμη 4κίνηση, βάρος όσο 2 πάντα, και 230 άλογα.
-
εεε μην το αγορασετε τοτε...
γιαυτο και γω τα ανεβαζω, να μαθαινει ο κοζμος
για πουντο μιλαω, οχι παντακι
παντως για να μου βγαλει 10 μωτ, ειχα πορεια 150+
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Συμφωνούμε, αλλά σε ταξίδι σε Ε.Ο. δεν είναι δύσκολο να έχεις μέση ταχύτητα 120χλμ.
Εγώ πάλι το βρίσκω δύσκολο, και μόνο κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες εφικτό, να ξεκινάς πχ δίπλα από την Εθνική έκτος πόλης και να καταλήγεις αντίστοιχα.
Αν στη συνήθη περίπτωση θες κάνα μισάωρο να βγεις σε ανοικτό δρόμο, και κάνεις και κάνα μισάωρο+ από την Εθνική να φτάσεις στον προορισμό σου, η μωτ πέφτει δραματικά. -
Καλα ειναι για το Punto. Στο κάτω κάτω ήταν φορτωμένο σα γαιδούρι και πήγαινε με τελικές. Άλλωστε δεν είναι και με 5αρι σασμαν; και ο κινητήρας γενικά δεν είναι και από τους πιο οικονομικους, αφού έχει χρόνια να ανανεωθεί...
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
εεε μην το αγορασετε τοτε...γιαυτο και γω τα ανεβαζω, να μαθαινει ο κοζμοςγια πουντο μιλαω, οχι παντακιπαντως για να μου βγαλει 10 μωτ, ειχα πορεια 150+Punto ή panda κλαίν μάιν.
Καλά κάνεις και γράφεις πόσο σου έκαψε, για να μαθαίνει ο κόΣμος.
Και εμείς(ο κόσμος) σχολιάζει ότι έκαψε αρκετά. Αν σου φαίνεται λίγο εσένα, κανένα πρόβλημα.Στο προηγούμενο βενζινοκίνητο πουντο που έχω(1,4 sporting), καίω 8- σε μεικτή οδήγηση. Και περισσότερο πόλη. Το δε 1,2 8v καίει 6-6,5 λίτρα. Απλά δεν μπορεί να πάει με 150
Συμφωνούμε, αλλά σε ταξίδι σε Ε.Ο. δεν είναι δύσκολο να έχεις μέση ταχύτητα 120χλμ.
Εγώ πάλι το βρίσκω δύσκολο, και μόνο κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες εφικτό, να ξεκινάς πχ δίπλα από την Εθνική έκτος πόλης και να καταλήγεις αντίστοιχα.Αν στη συνήθη περίπτωση θες κάνα μισάωρο να βγεις σε ανοικτό δρόμο, και κάνεις και κάνα μισάωρο+ από την Εθνική να φτάσεις στον προορισμό σου, η μωτ πέφτει δραματικά.
Συμφωνούμε. Στις Σέρρες όμως ή στο Ναύπλιο θές μισή ώρα. Και έγραψε ξημερώματα και δρόμοι άδειοι. Σέρρες-Ναύπλιο σύμφωνα με google maps = 708 χλμ. Και 7 χλμ έκανε εντός πόλεων. Τεσπα, έγραψα μέση ταχύτητα 97χλμ, σε 12.000χλμ μπαίνοντας στις μισές και περισσότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και έχοντας περάσει σύνορα με έλεγχο..
-
ειπα γω πουθενα οτι μου φαινεται λιγο?
ουτε περιμενω αυτεπιβεβαιωση με το να μου πει ο κοσμος τι γαματη επιλογη εκανα.
ή το τοπικο ειναι μονο για ρεκορ οικονομιας?
αν δε με απατα η μνημη μου, το panda εχει μονιμη τετρακινηση, μαλλον βασικη διαφορα,
κατα τ αλλα υπαρχει αρκετο κομματι επαρχιακης οδου και στις Σερρες (δεν ημουν στην πολη αλλα σε χωριο)
αλλλα και μετα τα διοδια σπαθοβουνιου, αν θυμαμαι καλα πως λεγονται, μια χαρα επαρχιακο δικτυο ειχε
Έρευνα Κατανάλωσης