Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί ηλιοροφών
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί ηλιοροφών
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    19
    430
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilios last edited by

      Θα ήθελα να εκθέσω στους αξιότιμους συμφορουμίτες μια απορία που έχω από καιρό:

      Στα αυτοκίνητα με ηλιοροφές, επηρεάζεται τελικά σε σημαντικό βαθμό η στρεπτική ακαμψία;

      Μιλάω κυρίως για τις εργοστασιακές ηλιοροφές, που τοποθετούνται κατά κανόνα σαν έξτρα. Σχεδόν για όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει αυτή η επιλογή. Είχα ακούσει παλιότερα ότι τα αυτοκίνητα με ηλιοροφή, έρχονται από το εργοστάσιο με επιπλέον ενισχύσεις στον ουρανό, ώστε να διατηρηθεί η ακαμψία. Αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες; Δεν αμφιβάλλω ότι το κάνει, για παράδειγμα, η Audi, αλλά το ίδιο ισχύει και για τη Hyundai?

      Γνωρίζω επίσης ότι κάποιοι από τους σοβαρούς aftermarket τοποθετητές ηλιοροφών προσθέτους κι'αυτοί ενισχύσεις.

      Έχει κάποιος ιδέα για το τι πραγματικά ισχύει; [/u]

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • V
        vasilios last edited by

        Θα ήθελα να εκθέσω στους αξιότιμους συμφορουμίτες μια απορία που έχω από καιρό:

        Στα αυτοκίνητα με ηλιοροφές, επηρεάζεται τελικά σε σημαντικό βαθμό η στρεπτική ακαμψία;

        Μιλάω κυρίως για τις εργοστασιακές ηλιοροφές, που τοποθετούνται κατά κανόνα σαν έξτρα. Σχεδόν για όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει αυτή η επιλογή. Είχα ακούσει παλιότερα ότι τα αυτοκίνητα με ηλιοροφή, έρχονται από το εργοστάσιο με επιπλέον ενισχύσεις στον ουρανό, ώστε να διατηρηθεί η ακαμψία. Αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες; Δεν αμφιβάλλω ότι το κάνει, για παράδειγμα, η Audi, αλλά το ίδιο ισχύει και για τη Hyundai?

        Γνωρίζω επίσης ότι κάποιοι από τους σοβαρούς aftermarket τοποθετητές ηλιοροφών προσθέτους κι'αυτοί ενισχύσεις.

        Έχει κάποιος ιδέα για το τι πραγματικά ισχύει; [/u]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilios last edited by

          Θα ήθελα να εκθέσω στους αξιότιμους συμφορουμίτες μια απορία που έχω από καιρό:

          Στα αυτοκίνητα με ηλιοροφές, επηρεάζεται τελικά σε σημαντικό βαθμό η στρεπτική ακαμψία;

          Μιλάω κυρίως για τις εργοστασιακές ηλιοροφές, που τοποθετούνται κατά κανόνα σαν έξτρα. Σχεδόν για όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει αυτή η επιλογή. Είχα ακούσει παλιότερα ότι τα αυτοκίνητα με ηλιοροφή, έρχονται από το εργοστάσιο με επιπλέον ενισχύσεις στον ουρανό, ώστε να διατηρηθεί η ακαμψία. Αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες; Δεν αμφιβάλλω ότι το κάνει, για παράδειγμα, η Audi, αλλά το ίδιο ισχύει και για τη Hyundai?

          Γνωρίζω επίσης ότι κάποιοι από τους σοβαρούς aftermarket τοποθετητές ηλιοροφών προσθέτους κι'αυτοί ενισχύσεις.

          Έχει κάποιος ιδέα για το τι πραγματικά ισχύει; [/u]

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            stormold last edited by

            Oι after market ηλιοροφές (FARMONT - WEBASTO) προσφέρονται με επιπλέον ενίσχυση για περισσότερη ακαμψία ...

            Οι εργοστασιακές ηλιοροφές των Γερμανικών αυτοκινήτων (εσωτερικού ή και εξωτερικού ανοίγματος) έχουν τέτοια ενίσχυση ... Το ίδιο και τα Αγγλικά
            Τα Γαλλικά όσα έχουν μικρή ηλιοροφή έχουν αυτή την ενισχυση ακαμψίας ...
            Η μεγάλη ηλιοροφή του 206 δεν την έχει ... γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει χώρος για να μπει ... Η ηλιοροφή πάει πολύ πίσω ...

            Για τα Κορεάτικα δεν γνωρίζω ... αν και νομίζω ότι και η hyundai βάζει τις κλασσικές ηλιοροφές ... με τις ενισχύσεις ακαμψίας ....

            Ενας καλός τρόπος για να δεις αν υπάρχει αυτή η μεταλλική ράγα στο τέλος της ηλιοροφής είναι με το χέρι να πιέσεις τον 'ουρανό' .... Η αίσθηση της μεταλλικής ράγας από κάτω είναι αισθητή .... σε σχέση με τα άλλα σημεία του 'ουρανού' ....

            Συμπερασματικά οι μεγάλες σε άνοιγμα οροφές (που κάνουν σχεδόν κάμπριο το αυτοκίνητο) δεν κόβουν πολύ τον ουρανό, οπότε είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος για να μπει μεταλλική ενίσχυση ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vasilios last edited by

              Ο χρήστης Storm έγραψε:
              Oι after market ηλιοροφές (FARMONT - WEBASTO) προσφέρονται με επιπλέον ενίσχυση για περισσότερη ακαμψία ...

              Οι εργοστασιακές ηλιοροφές των Γερμανικών αυτοκινήτων (εσωτερικού ή και εξωτερικού ανοίγματος) έχουν τέτοια ενίσχυση ... Το ίδιο και τα Αγγλικά
              Τα Γαλλικά όσα έχουν μικρή ηλιοροφή έχουν αυτή την ενισχυση ακαμψίας ...
              Η μεγάλη ηλιοροφή του 206 δεν την έχει ... γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει χώρος για να μπει ... Η ηλιοροφή πάει πολύ πίσω ...

              Για τα Κορεάτικα δεν γνωρίζω ... αν και νομίζω ότι και η hyundai βάζει τις κλασσικές ηλιοροφές ... με τις ενισχύσεις ακαμψίας ....

              Ενας καλός τρόπος για να δεις αν υπάρχει αυτή η μεταλλική ράγα στο τέλος της ηλιοροφής είναι με το χέρι να πιέσεις τον 'ουρανό' .... Η αίσθηση της μεταλλικής ράγας από κάτω είναι αισθητή .... σε σχέση με τα άλλα σημεία του 'ουρανού' ....

              Συμπερασματικά οι μεγάλες σε άνοιγμα οροφές (που κάνουν σχεδόν κάμπριο το αυτοκίνητο) δεν κόβουν πολύ τον ουρανό, οπότε είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος για να μπει μεταλλική ενίσχυση ...

              Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

              Αυτή η (εγκάρσια φαντάζομαι) μπάρα που λες, θα πρέπει λογικά να είναι στο μέσο περίπου του ουρανού, σωστά;

              Τώρα, η επόμενη ερώτηση είναι, 'τελικά η ακαμψία του αμαξώματος παραμένει η ίδια;'

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • P
                predator last edited by

                παιδια το εχουμε ξανασυζητησει ...
                http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2382

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Γράφω εδώ μια και το θεωρώ το πιο κατάλληλο γενικό θέμα για ηλιοροφές.
                  Μου αρέσουν πολύ τα ανοιχτά αυτοκίνητα αλλά δυστυχώς υστερούν σε πρακτικότητα και δεν ξέρω αν ένα 4θέσιο ανοιχτό θα με καλύψει (τριμελής οικογένεια). Σαν εναλλακτική σκέφτομαι αν ένα αυτοκίνητο είτε στέισον είτε SUV με μεγάλη ηλιοροφή αποτελεί ικανοποιητική εναλλακτική. Ξέρω, όχι, δεν αποτελεί αλλά είναι το επόμενο καλύτερο και το σκέφτομαι μπας και...
                  Αναρωτιέμαι αν ξέρετε ποιο αυτοκίνητο την έχει μεγαλύτερη.....την ηλιοροφή φυσικά! Καμιά φορά βέβαια δεν αρκεί μόνο το μέγεθος αλλά και η θέση της ηλιοροφής, σε κάποιες περιπτώσεις πχ είναι πολύ εμπρός ή πολύ πίσω κλπ αλλά ας δούμε καταρχήν το μέγεθος, μήκος και πλάτος. Έχετε άποψη;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Η 911 Ταργκα... 😛 Περα απο την πλακα, κοιταξε να ανοιγει. Πολλα εχοιν σταθερες γυαλινες οροφες.

                    Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Η 911 targa (πολύ αγαπημένο μου μοντέλο από τα παιδικά μου χρόνια) έχει την ίδια πρακτικότητα με την ανοιχτή οπότε δεν κερδίζει. Βέβαια το συγκεκριμένο μοντέλο παρουσιάζει και άλλες δυσκολίες στην απόκτησή του πέραν αυτών....
                      Εννοείται ότι μιλάω για ανοιγόμενες ηλιοροφές και βέβαια αναφέρομαι στο μέγεθος ανοίγματος (που είναι αρκετά μικρότερο από το μέγεθος της ίδιας της ηλιοροφής.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Το μέγεθος ανοίγματος στις ηλιοροφές που χωνεύουν στην οροφή είναι ίδιο με το μέγεθος τη ίδιας της ηλιοροφής. Υπάρχουν πάντως και μεγάλα SUV που έχουν 2 ηλιοροφές. Το Disco μου είναι έτσι για παράδειγμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          strof last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • M
                            mrclouzo last edited by

                            subaru forester

                            https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... URtE42nosl

                            http://image.trucktrend.com/f/roadtests ... w-open.jpg

                            Όλες οι γενιές είχαν πανοραμική οροφή (ανοίγει από μπροστά μέχρι τα πίσω καθίσματα σχεδόν). Προσωπικά ελάχιστες φορές την άνοιγα. Καμία ηλιοροφή, όσο μεγάλη και αν είναι, δεν φτάνει την αίσθηση του cabrio.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Του φόρεστερ καλή μεν αλλά πάντα μου έδινε την αίσθηση ότι δεν αρχίζει από αρκετά μπροστά. Το λέω ως προς το κεφάλι του οδηγού, σε άλλα αυτοκίνητα είναι από πιο μπροστά.

                              Εννοείται ότι καμία σχέση με το cabrio αλλά προσπαθώ να δω αν μπορώ να φτάσω σε κάποιον συμβιβασμό. Η X-activity concept της BMW X3 θα ήταν αποδεκτό.

                              Χωρίς κολώνες στις πόρτες και με μεγάλα ανοίγματα και εφικτό.... αλλά δεν το βγάλανε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • X
                                xeno last edited by

                                πού θα έμπαιναν τα κρύσταλλα της ηλιοροφής;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  mrclouzo last edited by

                                  Τι να τα κάνεις τα κρύσταλλα, στην Ελλάδα κυκλοφορεί όπως είναι τουλάχιστον 6 μήνες το χρόνο άνετα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • B
                                    bayern7 last edited by

                                    Παπάρια. Μια κούτα αντηλιακά το χρόνο θα θέλεις για την καράφλα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • M
                                      mrclouzo last edited by

                                      Υπάρχουν και τα καπέλα
                                      Πέρα από την πλάκα, προφανώς και δεν κυκλοφορείς στον ελληνικό καλοκαιρινό ήλιο 12.00-17.00 με ανοιχτή οροφή. Όποιος το κάνει είναι μαζόχας.
                                      Πέραν αυτού, μπορείς να απολαύσεις ανοιχτό αυτοκίνητο στην Ελλάδα από Μάρτιο μέχρι Νοέμβριο άνετα χωρίς να ψήνεσαι χωρίς να κρύωνεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Στο αυγκεκριμένο υποθέτω ξετυλίγεται πανί για τα 2 βασικά τμήματα και ανεβαίνει τζάμι από την πίσω πόρτα. Τα παράθυρα απλά θα έχουν και ράγα για να ταιριάζει το ένα με το άλλο, αυτό ήδη υπάρχει σε κάποια αυτοκίνητα (Mercedes CLK). Το θέμα των μονώσεων στις συνδέσεις των οροφών κλπ πρέπει να έχει δυσκολίες....

                                        Επίσης σκέφτομαι ότι σε κάποια αυτοκίνητα προσφερόταν εργοστασιακά μεγάλη ανοιγόμενη οροφή είτε μαλακή που τυλίγεται είτε σκληρή σε στυλ περσίδες (νομίζω τέτοια είχαν Α-class και Fiat Stylo) Αυτές βέβαια έχουν το μειονέκτημα ότι δεν περνάει φως κλειστές αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό (γούστα, ενοχλητική μερικές φορές η υπερβολική φωτεινότητα).

                                        Στην Ελλάδα αλλά και αλλού το ανοιχτό μπορείς να το απολαμβάνεις όλο το χρόνο αν δεν βρέχει, αρκεί εκτός από ανοιχτή οροφή να έχεις και ανοιχτό μυαλό! (βέβαια και θερμαινόμενα καθίσματα, γάντια, σκούφος, κασκόλ βοηθάνε)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xeno last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Στο αυγκεκριμένο υποθέτω ξετυλίγεται πανί για τα 2 βασικά τμήματα και ανεβαίνει τζάμι από την πίσω πόρτα. Τα παράθυρα απλά θα έχουν και ράγα για να ταιριάζει το ένα με το άλλο, αυτό ήδη υπάρχει σε κάποια αυτοκίνητα (Mercedes CLK). Το θέμα των μονώσεων στις συνδέσεις των οροφών κλπ πρέπει να έχει δυσκολίες....

                                          Επίσης σκέφτομαι ότι σε κάποια αυτοκίνητα προσφερόταν εργοστασιακά μεγάλη ανοιγόμενη οροφή είτε μαλακή που τυλίγεται είτε σκληρή σε στυλ περσίδες (νομίζω τέτοια είχαν Α-class και Fiat Stylo) Αυτές βέβαια έχουν το μειονέκτημα ότι δεν περνάει φως κλειστές αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό (γούστα, ενοχλητική μερικές φορές η υπερβολική φωτεινότητα).

                                          Στην Ελλάδα αλλά και αλλού το ανοιχτό μπορείς να το απολαμβάνεις όλο το χρόνο αν δεν βρέχει, αρκεί εκτός από ανοιχτή οροφή να έχεις και ανοιχτό μυαλό! (βέβαια και θερμαινόμενα καθίσματα, γάντια, σκούφος, κασκόλ βοηθάνε)

                                          Προσωπικά δεν την πολυχρησιμοποιώ την ηλιοροφή, παρά μόνο την ανάκλιση για λόγους εξαερισμού σε ταξίδια, καταλαβαίνω όμως την αίσθηση να κυκλοφορείς με ανοιχτό αυτοκίνητο (ειδικά τα καλοκαιρινά βραδάκια). Δεν ξέρω όμως τί γίνεται με τη συντήρησή τους; Παρότι στο δικό μου αυτοκίνητο η ηλιοροφή στα 22 χρόνια ζωής του δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα, ακούω διάφορα για προβληματικούς μηχανισμούς, τριξίματα και στεγανότητα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • E
                                            ekatsaros last edited by

                                            Στο δικό μου αυτοκίνητο (GOLF V TSI GT, DSG) η ενίσχυση ακαμψίας λόγω ηλιοροφής έχει γίνει στα πλαινά του αμαξώματος και στο εσωτερικό των πορτών. Το συνολικό βάρος απότι θυμάμαι είναι κάτα 25 Kgr παραπάνω (από ένα αντίστοιχο χωρίς ηλιοροφή) λόγω των ενισχύσεων αυτών. Αυτό το παρατήρησα όταν είδα με εκπληξη στο service τα χαρακτηριστικά στο Service Book ενός ολόιδιου κατά τα άλλα 'Γκολφακίου'... που ήταν 25 κιλά ελαφρύτερο!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr