Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1174
    • 1175
    • 1176
    • 1177
    • 1178
    • 1328
    • 1329
    • 1176 / 1329
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    65
    26575
    164380
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pik last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Για διακόπτης ή καλώδιο/ένωση που δεν κάνει καλή επαφή ακούγεται.

      θα παω να το δω...ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο.

      Το αμαξι το χρειαζομαι,δεν μπορω να οδηγω το Golf...
      Ουτε το Α1 της αδερφης μου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Η Χ1 είναι γενικά φτηνότερη από την 3 για αντίστοιχο κινητήρα κλπ. Αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό της εταιρείας, η Χ1 αντιστοιχεί στην σειρά 1 και η Χ3 με την 3 κλπ. Εμένα όμως μου φαίνεται περίεργο, η Χ1 μου μοιάζει αρκετά κοντά σε 3 από πλευράς μεγέθους και χώρων. Μπορεί βέβαια να κάνω λάθος (δεν την έχω καρατσεκάρει) οπότε πάσο.
        Εσείς τι λέτε; Είναι αντίστοιχη με 3 αλλά για λόγους μάρκετινγκ οφείλει να είναι φτηνότερη ή όντως υπάρχουν διαφορές κατασκευαστικές (ποιότητα υλικών, πολυπλοκότητα, καλύτερο εργοστάσιο ή άλλα) που τελικά δικαιολογούν τη διαφορά;
        Που θέλω να καταλήξω, αν ήμουν σε δίλημμα και τελικά πήγαινα για την Χ1 θα αισθανόμουνα ότι είμαι σε φτηνιάρικη BMW ή όχι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Ναι και επίσης σε άσχημη BMW

          Sent from Corsair's brick

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης pik. έγραψε:
            οταν ξεκιναω το αμαξι εδω και 4 μερες μου βγαζει προβλημα στην ηλιοροφη...
            και τελικα ανακαλυπτω οτι δεν εχει συνεχη λειτουργια το κουμπακι αλλα κατα διαστηματα,και μαλιστα θελει πολυ ωρα.
            Δηλαδη αν το πατησεις δεν την ανοιγει τερμα αλλα σταματαει λιγο και μετα πρεπει να το ξαναπατησεις και παλι τα ιδια.
            Πριν παω να το δω μεθαυριο,εχει κανεις καμμια ιδεα;

            δεν μου εχει ξανασυμβει...

            Κράτα πατημένο το κουμπί της ηλιοροφής μόλις αυτή κλείσει για λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω, ώστε να κάνει reset και μετά θα είσαι άρχοντας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ακούγεται σαν το anti pinch, σωστός ο Θωμάς.

              Sent from my Note 3 using smoke signals.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexism last edited by

                Μήπως ξέρει καποιος φίλος εαν στο σύστημα πληροφοριών ( οδηγίες πλοήγησης, επαφές τηλεφώνου, mp3 tags κλπ) της σειράς Χ, μπορει να προστεθεί με κάποιο τροπο επίσημο ή ανεπίσημο η ελληνική γλώσσα ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Η Χ1 είναι γενικά φτηνότερη από την 3 για αντίστοιχο κινητήρα κλπ. Αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό της εταιρείας, η Χ1 αντιστοιχεί στην σειρά 1 και η Χ3 με την 3 κλπ. Εμένα όμως μου φαίνεται περίεργο, η Χ1 μου μοιάζει αρκετά κοντά σε 3 από πλευράς μεγέθους και χώρων. Μπορεί βέβαια να κάνω λάθος (δεν την έχω καρατσεκάρει) οπότε πάσο.
                  Εσείς τι λέτε; Είναι αντίστοιχη με 3 αλλά για λόγους μάρκετινγκ οφείλει να είναι φτηνότερη ή όντως υπάρχουν διαφορές κατασκευαστικές (ποιότητα υλικών, πολυπλοκότητα, καλύτερο εργοστάσιο ή άλλα) που τελικά δικαιολογούν τη διαφορά;
                  Που θέλω να καταλήξω, αν ήμουν σε δίλημμα και τελικά πήγαινα για την Χ1 θα αισθανόμουνα ότι είμαι σε φτηνιάρικη BMW ή όχι;

                  δεν έχω νούμερα διαστάσεων, πίσω η αίσθηση μου είναι ότι ήταν μεγαλύτερη από τη 3αρα, καθόμουν σαφώς πιο ευχάριστα.
                  το νέο του μοντελου συν το γεγονός ότι ο mainstream οδηγός μπιμμερ αν είχε λεφτά θα αγόραζε κάθε χρόνο κάθε φεισλιφτ της 3αρας που βγαίνει οδηγούν στη χαμηλή τιμή της Χ1 και νομίζω ότι έχει αρχίσει και να παλιώνει πλέον
                  στην ελλάδα σε κάποια στιγμή σκότωσαν τις τιμές του Χ1 και τότε ήταν που άρχισε να φαίνεται στο δρόμο
                  λογικά θα κάνεις ενδελεχή έρευνα, γιατι δε πας σε 5αρα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Η Χ1 είναι γενικά φτηνότερη από την 3 για αντίστοιχο κινητήρα κλπ. Αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό της εταιρείας, η Χ1 αντιστοιχεί στην σειρά 1 και η Χ3 με την 3 κλπ. Εμένα όμως μου φαίνεται περίεργο, η Χ1 μου μοιάζει αρκετά κοντά σε 3 από πλευράς μεγέθους και χώρων. Μπορεί βέβαια να κάνω λάθος (δεν την έχω καρατσεκάρει) οπότε πάσο.

                    Ισχυει ξεκαθαρα για την προηγουμενη γενια. Εχω κατσει μπρος-πισω σε Ε90 και σε Χ1, και υπαρχουν διαφορες υπερ της δευτερης, τουλαχιστον, ετσι αισθανθηκα εγω. Τα ιδια για χωρο αποσκευων. Σε ενα βαθμο, υπαρχει και η λογικη της δυνατοτητας σε καλυτερη εκμεταλλευση χωρων σε ενα crossover-suv με μεγαλυτερα περιθωρια σε συνολικο υψος (επιπλεον 'αερας' για τα κεφαλια πχ), αλλα και γενικοτερα, λογω της μεγαλυτερης χωροταξικης ανεσης, σε οτι αφορα την τοποθετηση μηχανικων μερων.

                    Εσείς τι λέτε; Είναι αντίστοιχη με 3 αλλά για λόγους μάρκετινγκ οφείλει να είναι φτηνότερη ή όντως υπάρχουν διαφορές κατασκευαστικές (ποιότητα υλικών, πολυπλοκότητα, καλύτερο εργοστάσιο ή άλλα) που τελικά δικαιολογούν τη διαφορά;
                    Που θέλω να καταλήξω, αν ήμουν σε δίλημμα και τελικά πήγαινα για την Χ1 θα αισθανόμουνα ότι είμαι σε φτηνιάρικη BMW ή όχι;

                    Ειναι και σε μεγαλο βαθμο θεμα marketing της εταιριας. Σιγουρα το εσωτερικο μιας Ε90 ειναι καλυτερο, πιο προσεγμενο απο αυτο της Χ1. Στην Χ1 εχει δοθει μεγαλυτερο βαρος στην μεταδοση ('προετοιμασια' για εξτρα 4κινηση και ηδη μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησης σε σχεση με την Ε90) και στην μεγιστη εκμεταλευση αυτης, σε σχεση με το αντιστοιχο sedan.
                    Απο την αλλη, σαφως και προκειται για ενα project οπου εγινε διαλογη πολλων μερων, μηχανικων και μη, που υπηρχαν ηδη απο το ραφι, ωστε να μειωθει το πιθανο ρισκο μιας εμπορικης αποτυχιας.

                    Σε τελικη αναλυση, αυτο που -κατα την γνωμη μου- προβαλλεται ως εναλλακτικο οφελος απο την επιλογης της σε σχεση με την sedan εκδοση, (Ε90 για εμενα ειναι η σωστη συγκριση, η F30 θεωρω οτι ειναι ανωτερη, και εφαμιλλη αν οχι καλυτερη σε χωρους) για τον υποψηφιο καταναλωτη, ειναι η καλυτερη εκμεταλευση χωρων, μεγαλυτερος χωρος αποσκευων, ελαφρως ψηλοτερη θεση οδηγησης, και κατα συνεπεια ορατοτητα, και υπαρκτες δυνατοτητες για κινηση σε εκτος δρομου περιοχες, ειδικα σε περιπτωση τοποθετησης χειμερινων ελαστικων (ακομα και με την βασικη πισωκινητη εκδοση).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Η προετοιμασία για 4χ4 ισχύει και για την 3άρα που βγαίνει κι αυτή σε 4χ4 εκδόσεις.
                      Αυτές οι επιπλέον σκαρφαλωτικές ικανότητες που θα έχει ακόμα και δικίνητη είναι που με κάνουν να την σκέφτομαι υπολογίζοντας ότι είμαι λίγο κανίβαλος και θέλω να μπορώ να ανεβαίνω πεζοδρόμια, να πηδάω νησίδες κλπ χωρίς άγχος αλλά

                      Η 5άρα σαφώς καλύτερη αλλά και βαρύτερη και μεγαλύτερη. Αν και οι πιο νέες 3άρες ελάχιστα απέχουν σε μέγεθος από την παλιά μου 5 και μάλλον την περνάνε σε βάρος. Το σκεπτικό μου είναι ότι την 5άρα όταν την πήρα ήθελα μεγάλο ταξιδιάρικο αυτοκίνητο τώρα θα προτιμούσα κάτι πιο μαζεμένο και οικονομικό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Καλό θα ήταν να μην είσαι κανίβαλος. Για να πηδάς ψηλές νησίδες πάντως θέλεις Land Rover...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Οι διαστάσεις στο εσωτερικό της Χ1 είναι πιο κοντά στης 1, όχι στης Ε90.

                          Βαριέμαι να το ψάχνω...

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:

                            Κοιτα μη πιαστει κανα φουλαρι, γκρετα μου εσυ

                            Ισιδώρα

                            I stand correct

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                              Κοιτα μη πιαστει κανα φουλαρι, γκρετα μου εσυ

                              Ισιδώρα

                              I stand corrected

                              Fixed

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                                Κοιτα μη πιαστει κανα φουλαρι, γκρετα μου εσυ

                                Ισιδώρα

                                I stand correct

                                You must stand corrected, if I may..

                                Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Damn! Too late!

                                  Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                    Οι διαστάσεις στο εσωτερικό της Χ1 είναι πιο κοντά στης 1, όχι στης Ε90.

                                    Βαριέμαι να το ψάχνω...

                                    Η Χ1 εχει χωρους πιο κοντα σε αυτους της Ε90:

                                    @Οnyx
                                    Eννοω γενικοτερα 'προετοιμασια' και για εκτος δρομου, σε μεγαλυτερο βαθμο απ' οτι μπορει να κανει ενα 4κινητο sedan.
                                    Ολοκληρο το σασι στην Χ1 εχει επανασχεδιαστει και φτιαχτει για να ανταπεξερχεται σε πιο δυσβατα εδαφη σε σχεση με αυτο της Ε90.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      joe-bar-team last edited by

                                      πλάκα μας κάνεις;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        καθολου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mrclouzo last edited by

                                          Σε Ε90 έχω να μπω πολύ καιρό αλλά σε X1 που μπήκα πρόσφατα και έκατσα πίσω μπορώ να πω ότι είναι στα ίδια επίπεδα με την f20. Πραγματικά δεν το πίστευα γιατί στο μάτι, λόγω ύψους μάλλον, δείχνει ότι έχει καλούς χώρους. Η f30 σίγουρα έχει καλύτερους χώρους από την Χ1.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            1443 εχει πισω χώρους η Χ1 και η Ε90 1454.

                                            Μπροστα 1460 η Ε90 και 1439 η Χ1.

                                            Sent from a mobile device

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1174
                                            • 1175
                                            • 1176
                                            • 1177
                                            • 1178
                                            • 1328
                                            • 1329
                                            • 1176 / 1329
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr