-
Συγγνωμη, παραλειψη. Octavia 1.6 tdi dsg7 (2010) ,περιοχη σερρων.
Στάλθηκε από το MB526 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
...Το οτι αλλαξα λαδια μολις ενα γεμισμα πριν, υπαρχει περιπτωση να βοηθησε σε αυτο?Αν και δε μας λες και τι λάδι έβαλες; Και καλά fuel save!! Λέω μια ιδέα τώρα.
-
πως μπορουμε να ξεχωρισουμε νερο απο το πετρελαιο;
εχω δυο μπετονια μιγμα κοκκινου και κανονικου πετρελαιου και πιθανον να υπαρχει μεσα λιγο νερο.
Τα εβαλα σε 5λιτρα διαφανα μπετονακια να δω αν θα κατσει κατω το νερο να παρω το υπερκείμενο.
Ενας φιλος μου ειπε να το διηθήσω με 'πετσι' (δερμα που καθαριζουμε το αυτοκινητο)
Περναει το πετρελειαο και κραταει το νερο.καμια αλλη ιδεα;
-
Το νερό πάει στον πάτο του δοχείου .Ρίξτο στον καυστηρα ,αξίζει να ασχοληθείς παραπάνω;
-
απο τον καυστηρα* τα πηρα
Ειχα ξεχασμενα δυο-τρια μπετονια και εβαζα λιγο λιγο στο τρακτερ σαν συμπληρωμα, αλλα καποια φορα που εμεινε σταματημενο αρκετο καιρο μαλλον μπηκε νερο στα μπεκ και δεν επαιρνε μπροστα.
Αδειασα το ντεποζιτο, καθαρισα τα σωληνακια, αλλαξα φιλτρο (γεμισα με καθαρο πετρελαιο κινησης ) και τελικα πηρε...*Ηταν ομως απο τον πατο του καυστηρα, οποτε μπορει να ειχαν αρκετο νερο απ'ολα τα προηγουμενα χρονια...
απλα ελγα να μην παει χαμενο το 'μιγμα' που εβγαλα
-
Κατ’ αρχήν πρέπει να βεβαιωθείς ότι υπάρχει νερό στο πετρέλαιο. Στα διάφανα που είπες μέσα σε μερικές ώρες έχει διαχωριστεί το νερό τουλάχιστον αυτό που δεν μπορεί να διαλυθεί άλλο και έτσι θα το δεις εύκολα. Τα υπόλοιπα είναι εύκολα. Πόσταρε τι είδες και σου λέμε.
Ο χρήστης bebes έγραψε:
απλα ελγα να μην παει χαμενο το 'μιγμα' που εβγαλα
Αν δεν θές να πάει χαμένο όταν θα αλλάξεις το λάδι του τρακτέρ, (ή οποιουδήποτε κάρτερ) φίλτραρέ το με φίλτρου διάταξης 5micron και βάλε το μέσα στον καυστήρα.
-
Υπαρχει μια κρεμα που δείχνει αν υπαρχει νερό στα καύσιμα.Θα το ψαξω αυριο να σου πω πως λέγεται.
Send from outer space ★
-
Μπορεί και με ανθρακικό ασβέστιο (ανθρακασβέστιο), φτηνό υλικό και υπάρχει στα σιδηρουργεία. Είναι η ουσία που ωριμάζουν τεχνητά τις μπανάνες. Απλά ίσως να ανιχνεύσει το διαλυμένο νερό εντός του καυσίμου που είναι σε μορφή υγρασίας και συνήθως δεν επηρεάζει τον κινητήρα μια που δεν μπορεί να «κρατήσει» το καύσιμο πάνω από 0,15%.
-
Μια κρεμα είναι,την απλωνεις σε μισ βέργα και την βυθίζεις στο δοχείο. Αν αλλαξει χρωμα ,απο χρυσο γινεται κοκκινο αν θυμαμαι σωστα,εχει νερο.
Send from outer space ★
-
στα διαφανα δοχεια χθες που το ειδα δεν φαινεται τιποτα.
Αν υπαρχει νερο θα ειναι ελαχιστο.Τελος παντων τωρα βαζω 'κανονικο' και οταν θα το κινω συνεχως μπορει να ριξω μεσα και το κοκκινο.
25-30 λιτρα δεν ειναι τιποτα, αλλα για το γ@μ@τοοταν αδειαζα το πετρελαιο απο το ρεζεβουαρ στα μπετονια στη σιτα του φιλτρου ειχ σχημαστει μια φυσαλιδα που πιθανον να ηταν λασπονερο. Μηπως ειναι τοσο λιγο και απλα επεσα στην περιπτωση;
-
Κόκκινο; τι πας να κάνεις να ρίξεις έξω την οικονομία του κράτους; Τέλος πάντων άφησέ το στον ήλιο για 2 ημέρες και η παραμικρή υγρασία θα φύγει. Μη ξεχάσεις και το μηχανέλαιο που σου έγραψα το έχεις πληρώσει με φόρο και αυτό. Η φυσαλίδα που γράφεις μάλλον δεν είναι τίποτα, πάντα παρουσιάζονται κατά την μετάγγιση σε μορφή αφρού.
-
Δεν αξίζει για 30€ να κάνεις ζημιά σε κανένα μηχάνημα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μια κρεμα είναι,την απλωνεις σε μισ βέργα και την βυθίζεις στο δοχείο. Αν αλλαξει χρωμα ,απο χρυσο γινεται κοκκινο αν θυμαμαι σωστα,εχει νερο.Send from outer space ★
KOLOR KUT http://www.oilybits.com/water-removal/k ... d_149.html
http://www.pratiriouxos.gr/index.php?pa ... &Itemid=10 -
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Σήμερα είναι διαθέσιμο το BP ultimate diesel στην Λ. Αμφιθέας απέναντι από την Αγία Κυριακή 6 λεπτά ακριβότερο από το απλό. Την ερχόμενη εβδομάδα που θα αδείασω θα το δοκιμάσω!Sent from my iPad using Tapatalk
Λοιπόν. Ομαλότερη λειτουργεία στο ρελαντί, καλύτερη επιτάχυνση και μάλλον λιγότερος θόρυβος με full επιτάχυνση. Από κατανάλωση, μόλις κάνω περισσότερα χλμ
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Δοκίμασα bp ultimate diesel απο πρατήριο ΚΑΛΥΨΩ.(εταιρικό μάλλον ειναι ?;) παρατήρησα ομαλή λειτουργία κινητήρα κ εγω. Επίσης αυξήθηκε για λίγα χλμ η αυτονομία σε ίδιες διαδρομές (ίσως να φταίει η αύξηση θερμοκρασίας?;).Συνεχίζω με αυτο κ βλέπουμε. Γνωρίζει κανεις αν η σύνθεση του ειναι παρόμοια με το v power diesel?
D-4D...
-
Έχω εντυπωσιαστεί από το πόσο επηρεάζεται το μοτέρ του Λεόν μου από την εκάστοτε ποιότητα πετρελαίου, τόσο στο άρπαγμα όσο και στο θόρυβο.
για εμένα, η νέα bp αξίζει με το παραπάνω. -
Ποσο σιγουρο ειναι οτι τα εταιρια πρατηρια δεν κλεβουν και δεν νοθευουν? Η νοθεια βασικα με καιει περισσοτερο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ποσο σιγουρο ειναι οτι τα εταιρια πρατηρια δεν κλεβουν και δεν νοθευουν? Η νοθεια βασικα με καιει περισσοτερο.Για εμένα η διαφορά είναι εμφανέστατη, πιστεύω ακράδαντα ότι παίζει πολύ νοθεία, ειδικά και λόγω αλλαγής του θορύβου της μηχανής.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ποσο σιγουρο ειναι οτι τα εταιρια πρατηρια δεν κλεβουν και δεν νοθευουν? Η νοθεια βασικα με καιει περισσοτερο.Γιατί να κάνουν νοθεία τα εταιρικά;Ποιος θα κερδίσει κάτι;
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ποσο σιγουρο ειναι οτι τα εταιρια πρατηρια δεν κλεβουν και δεν νοθευουν? Η νοθεια βασικα με καιει περισσοτερο.Για εμένα η διαφορά είναι εμφανέστατη, πιστεύω ακράδαντα ότι παίζει πολύ νοθεία, ειδικά και λόγω αλλαγής του θορύβου της μηχανής.
Τα πάντα είναι στα πρόσθετα που βάζει κάθε εταιρία .
-
Eνα περιστατικο εχω με εταιρικο shell στους αγιους αναργυρους οπου εβαλε σε 35αρα δεξαμενη, πριν αναψει λαμπακι ρεζερβας, 41 λιτρα vpower97. Και ερωτω, γιατι στο εταιρικο? Ποιος εχει να κερδισει κατι?
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;