Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανεβάζει θερμοκρασία το Punto, μόνο όταν πέσω σε κίνηση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανεβάζει θερμοκρασία το Punto, μόνο όταν πέσω σε κίνηση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    71
    3727
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Ο χρήστης ziaba έγραψε:

      Κάνε για αρχή μια καλή και σωστή εξαερωση στο κύκλωμα ψύξης και έλεγξε τον θερμοστάτη.

      Αυτό.

      Θερμοστάτης μυρίζει. Κανονικά η βελόνα στη μέση του οργάνου θερμοκρασίας δεν πρέπει να κάθεται;

      Ετσι η θερμοκρασια πρεπει να ναι σταθερη παντα (απο τη στιγμη που θα φτασει ο κηνητιρας στ θερμοκρασια λειτουργειας) βρεξει χιονισει αλλιως δεν υπαρχει λογος υπαρξεις υγροψυξης

      Φυσικα και ΌΧΙ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        ziaba last edited by

        οταν λεω σταθερη εννοω ενα ευρος +- 10 βαθμων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • xenos
          xenos last edited by

          Εμάς σε πούντο ('94) έφταιγε τελικά το ψυγείο. Παρότι ο μάστορας το είχε 'καθαρίσει' και αποκλείεται κλπ, αυτό ήταν.

          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Ο χρήστης ziaba έγραψε:
            οταν λεω σταθερη εννοω ενα ευρος +- 10 βαθμων

            Αυτό.

            Σε κόρσα 1400 που έχω δει, η βελόνα έπαιζε στο 1/2 της διαδρομής (αν θυμάμαι καλά, πάνε χρόνια) για διαφορά θερμοκρασίας 5 βαθμών.

            Τώρα, γιατί αυτό θα έπρεπε να το βλέπω σαν οδηγός, μου διαφεύγει!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              ziaba last edited by

              Ειχα κι εγω καποτε ενα corsa το c και σε μενα επαιζε η βελονα αλλα δεν ασχοληθηκα καν δε προλαβα γιατι το πουλησα μπαμ μπαμ λογο οτι ηταν κουβας σκετος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ο χρήστης ziaba έγραψε:
                Ειχα κι εγω καποτε ενα corsa το c και σε μενα επαιζε η βελονα αλλα δεν ασχοληθηκα καν δε προλαβα γιατι το πουλησα μπαμ μπαμ λογο οτι ηταν κουβας σκετος

                Δεν έχεις ιδέα για το τι γράφεις έτσι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  ziaba last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:

                  Ειχα κι εγω καποτε ενα corsa το c και σε μενα επαιζε η βελονα αλλα δεν ασχοληθηκα καν δε προλαβα γιατι το πουλησα μπαμ μπαμ λογο οτι ηταν κουβας σκετος

                  Δεν έχεις ιδέα για το τι γράφεις έτσι;

                  τι το παράλογο εγραψα??? ειπα 2 γεγονοτα και μια αποψη μου για ενα 'αμαξι' που ναι το αστειο???? τοσα ψηλο-offtopic γραφονται τα δικα μου σ πειραξαν αν ναι διεγραψε τα!!! βλ.εισαι mod και εχεις αυτη τ δυνατοτητα.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Όταν είναι μοντ γράφει με άλλο χρώμα.
                    Τώρα γράφει σαν κανονικός χρήστης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      driver01 last edited by

                      Ο χρήστης xenos έγραψε:
                      Εμάς σε πούντο ('94) έφταιγε τελικά το ψυγείο. Παρότι ο μάστορας το είχε 'καθαρίσει' και αποκλείεται κλπ, αυτό ήταν.

                      και εκανες σωστό καθαρισμο ψυγείου σε άλλο μάστορα, ή εβαλες καινουριο ψυγειο ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        @driver01,
                        ριξε μια ματια και εδω αν δε βαριεσαι, τα εχει ολα μαζεμενα.

                        http://www.ericthecarguy.com/faq/what-to-do-when-your-engine-overheats

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          driver01 last edited by

                          σ ΄ευχαριστώ πολύ trident1971. θα πέσει μελέτη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης driver01 έγραψε:
                            σ ΄ευχαριστώ πολύ trident1971. θα πέσει μελέτη

                            δεν εχει νομιζω κατι τρομερο, εσυ θα κρινεις,
                            ειναι οτι εχουμε πει εδω αλλα μαζεμενο και γραμμενο με συνοχη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              panosft last edited by

                              Ο χρήστης ziaba έγραψε:

                              Κάνε για αρχή μια καλή και σωστή εξαερωση στο κύκλωμα ψύξης και έλεγξε τον θερμοστάτη.

                              Αυτό.

                              Θερμοστάτης μυρίζει. Κανονικά η βελόνα στη μέση του οργάνου θερμοκρασίας δεν πρέπει να κάθεται;

                              Ετσι η θερμοκρασια πρεπει να ναι σταθερη παντα (απο τη στιγμη που θα φτασει ο κηνητιρας στ θερμοκρασια λειτουργειας) βρεξει χιονισει αλλιως δεν υπαρχει λογος υπαρξεις υγροψυξης

                              Ναι έτσι είναι. Αυτό τουλάχιστον μου είπε ο ηλεκτρολόγος για το brava 98μοντ. Eγώ είχα συνηθίσει από το Golf 2 Gti που ανέβαινε το καλοκαίρι και λίγο μετά από τη μέση και άρχιζε το βεντιλατέρ. Στα καινούρια μου είπε πρέπει να είναι στη μέση. Αν ανέβει, σβήνεις το μοτέρ το φορτώνεις στην οδική βοήθεια και πας στο μηχανικό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gakost last edited by

                                Βλακείες λένε. Προφανώς και η θερμοκρασία δεν είναι σταθερή. Με την απλή λογική: υπάρχουν 3 στάδια στην κανονική λειτουργία του κυκλώματος ψύξης. 1) Θερμοστάτης, 2) Βεντιλατέρ 3)2η σκάλα βεντιλατέρ. Ανάλογα με την θερμοκρασία. Πως λοιπόν μπορεί το οργανο να είναι σταθερό και συνάμα να δείχνει σωστή ένδειξη την ώρα που η θερμοκρασία του ψυκτικού μεταβάλλεται; Το έχω ξαναγράψει στο παλιό μου αυτοκίνητο που κοιτούσα την θερμοκρασία με το σκανεράκι από 80 μέχρι και 108 το όργανο ήταν στην μέση κολλημένο. Σε άλλα αυτοκίνητα όπως το Corsa C που αναφέρθηκε το όργανο ανεβοκατέβαινε κανονικά. Έβλεπες την θερμοκρασία ανέβαινε στην κίνηση και άκουγες το βεντιλατέρ να ξεκινάει και την θερμοκρασία να κατεβαίνει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Του το είπε ο ηλεκτρολόγος και το λένε κι άλλοι γνωστές εδώ οποτε εχεις άδικο. Α και μην ξεχάσω Χρεπι το Corsa σου.

                                  Sent from Corsair's brick

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    Ο χρήστης driver01 έγραψε:

                                    Εμάς σε πούντο ('94) έφταιγε τελικά το ψυγείο. Παρότι ο μάστορας το είχε 'καθαρίσει' και αποκλείεται κλπ, αυτό ήταν.

                                    και εκανες σωστό καθαρισμο ψυγείου σε άλλο μάστορα, ή εβαλες καινουριο ψυγειο ?

                                    Αλλαξαμε ψυγειο κ λυθηκε το θεμα.

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                      Α και μην ξεχάσω Χρεπι το Corsa σου.

                                      Sent from Corsair's brick

                                      Τελικά το λαμπάκι είναι καλύτερο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Στα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορεί η θερμοκρασία κανονικής λειτουργίας να ρυθμίζεται (ηλεκτρονικός θερμοστάτης και κυκλώματα) σε εύρος πολύ περισσότερο των 10 βαθμών, μιλάμε για 85-115 βαθμούς, εύρος 30(!) βαθμών.
                                        Η επιλογή γίνεται ανάλογα με θερμοκρασίες, φορτίο, αβάνς και πολλά και διάφορα....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Στα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορεί η θερμοκρασία κανονικής λειτουργίας να ρυθμίζεται (ηλεκτρονικός θερμοστάτης και κυκλώματα) σε εύρος πολύ περισσότερο των 10 βαθμών, μιλάμε για 85-115 βαθμούς, εύρος 30(!) βαθμών.
                                          Η επιλογή γίνεται ανάλογα με θερμοκρασίες, φορτίο, αβάνς και πολλά και διάφορα....

                                          Τονίζω το 115C γιατί πολλοί νομίζουν ότι αν ξεπεράσει τους 100C ή έκαψαν φλάντζα... ή θα κάψουν φλάντζα από στιγμή σε στιγμή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            driver01 last edited by

                                            αναλόγως τον κινητήρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr