-
ripper τι κοιτάνε άραγε;
Matteo Bonciani FIA Media Delegate, Jean Todt FIA President, Christian Horner Red Bull Racing Team Principal and Dr Helmut Marko Red Bull Motorsport Consultant. Sakhir, Bahrain, Saturday, 5 April 2014
-
Ripper μην αναλωνεις την μακλαρονη σου σε ανούσιες κοκκορομαχιες.
Η πραγματική σφαγή θα γίνει του χρόνου, με τον σωστό κινητήρα, τους σωστούς οδηγούς και τον σωστό team manager.Το είδες το παιδί σήμερα; στην σκέψη και μόνο ότι στο πιτ της μακκα ήταν ο Πατέρας, ένα τρέμουλο συγκίνησης του μπλοκαρε τους τροχούς και του στέρησε την πολ.
-
Ο χρήστης g8777 έγραψε:
Ripper μην αναλωνεις την μακλαρονη σου σε ανούσιες κοκκορομαχιες.
Η πραγματική σφαγή θα γίνει του χρόνου, με τον σωστό κινητήρα, τους σωστούς οδηγούς και τον σωστό team manager.Το είδες το παιδί σήμερα; στην σκέψη και μόνο ότι στο πιτ της μακκα ήταν ο Πατέρας, ένα τρέμουλο συγκίνησης του μπλοκαρε τους τροχούς και του στέρησε την πολ.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Είτε θα φαγωνόμαστε μεταξύ μας (παραδοσιακά) για τους πιλότους που είναι απείρως πιο διασκεδαστικό και ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Αν ημουν οπαδος της Φερραρι, το τελευταιο που θα με ενδιεφερε θα ηταν η κοντρα Κιμι - Ναντο. Η κατασταση μπορει να αποδειχτει πολυ χειροτερη απο περυσι, γιατι εν δυναμει μπορει να βρεθει πισω απο RBR, McLaren, Williams, ακομα και Force India. Φυσικα απο τους τελευταιους θα εχει καλυτερο ρυθμο αναπτυξης, αλλα αν το powertrain πασχει θεμελιωδως, αντε γεια...
...και όμως η κατρακύλα στα τάρταρα του βαθμολογικού πίνακα (και ει δυνατόν όχι μόνο η φετινή) είναι η μόνη ελπίδα μπας και σπάσει το απόστημα της αρρωστημένης φιλοσοφίας που έχει υιοθετηθεί την τελευταία εξαετία από την ομάδα και έχει οριοθετήσει και τους στόχους της.
Ο οικονομολόγος Dom προσελήφθη,αναβαθμίστηκε σε team principal και παρά τα χάλια των αποτελεσμάτων του παραμένει και θα παραμένει στο διηνεκές ακλόνητος,γιατί πολύ απλά είναι ο εκτελεστής των εντολών της Exor, που ήθελε η gestione sportiva να καταστεί επιτέλους αυτοχρηματοδοτούμενη.... ώστε να μην ρουφά χρήμα από το μητρικό όμιλο. Η GS πορεύεται σήμερα με αποκλειστικά έσοδα από τα κονδύλια των χορηγών και της πίτας που μοιράζει ο νάνος βάσει της τελικής βαθμολογίας στο πρωτάθλημα.Μικρό μέρος των εξόδων εξέλιξης καλύπτεται από την πώληση πελατειακών κινητήρων σε τρίτους (που όσο τα αποτελέσματα χειροτερεύουν όλο και θα λιγοστέυουν και θα είναι και οικονομικά λιγότερο ισχυροί....την ίδια στιγμή η ΜΒ περιόρισε το κόστος εξέλιξης της φετινής PU στα μόλις 20 εκ,εξαιτίας των πελατειακών πωλήσεων).Στην GS έχουν ως minimum στόχο την τριάδα του κατασκευαστών (αλλά δυστυχώς δεν μπορούν και παραπάνω), τον περιορισμό των εξόδων (γι αυτό έχουν μαζέψει τέτοιο κατιμά σε τεχνικό επίπεδο,ενώ κόβουν έξοδα από παντού), την προσέλκυση μεγαλοχορηγών (γι αυτό συνεχίζουν να προσλαμβάνουν πρωτοκλασάτα ονόματα οδηγών και δεν αγκαζάρουν νέους και άφραγκους.....παρόλα αυτά οι πακτωλοί της philip morris δεν υπάρχουν πια και ούτε πρόκειται να υπάρξει άλλος να τους αντικαταστήσει)..... με μοναδικό σκοπό ό,τι μένει από κέρδη να μοιράζεται στους μετόχους.
To core business της ferrari είναι ξεκάθαρα τα αυτοκίνητα δρόμου (τα κέρδη που έχουν από μια εκατοστή από αυτά ισοσκελίζουν τα αντίστοιχα όλου του παράλληλου εμπορίου που κάνουν στην f1)ενώ η προβολή που εξασφαλίζουν από την f1 δεν είναι σε θέση να επηρρεάσει στο ελάχιστο τις πωλήσεις.
Με τέτοια νοοτροπία όμως πρωτάθλημα δεν είναι σε θέση να ξαναδιεδικήσουν (όποιον πιλότο και αν προσλάβουν),ενώ έχουν αρχίσει πια να χάνουν και την επαφή και με τον τρόπο λειτουργίας και δουλειάς σε τεχνικό επίπεδο (που δεν ειναι πια αυτός που ίσχυε προ δεκαετίας)με αυτούς που πρωταγωνιστούν.Για τον Kimi δεν παραξενεύομαι, αφού φαινόταν από χθες ότι το πάσσο του σε ρυθμό αγώνα ήταν ελαφρώς καλύτερο του Nando.
Αυτό δεν αλλάζει στο ελάχιστο τα όσα έχω γράψει για αυτόν και τα όσα πιστεύω για την μεγαλύτερη αξία του ισπανού......Δεν ξέρω αν ισχύει το μηχανικό πρόβλημα στον Nando ή αν ήταν λάθος του και δεν μου λέει και κάτι .Πιστεύω ότι αύριο, αν δεν εμπλακεί σε ατύχημα στην εκκίνηση, θα τερματίσει πιο μπροστά από το φινλανδό....αλλά το σημερινό του στραπάτσο είναι και μιας μορφής 'θείας δίκης' για τα χθεσινά ειρωνικά σχόλια που έκανε συνέχεια στο team radio με τους μηχανικούς του για τον Kimi......τα οποία όσο και να έχει δίκιο........θα μπορούσε να τα αποφύγει
-
Κι αύριο θα φάει ακόμα ένα στραπάτσο.
-
αλμπα την κυριακή στον ιταλό για παγωτό?
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
για τα χθεσινά ειρωνικά σχόλια που έκανε συνέχεια στο team radio με τους μηχανικούς του για τον Kimi......τα οποία όσο και να έχει δίκιο........Τι είπε?
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...και όμως η κατρακύλα στα τάρταρα του βαθμολογικού πίνακα (και ει δυνατόν όχι μόνο η φετινή) είναι η μόνη ελπίδα μπας και σπάσει το απόστημα της αρρωστημένης φιλοσοφίας που έχει υιοθετηθεί την τελευταία εξαετία από την ομάδα και έχει οριοθετήσει και τους στόχους της.
Καπως διεστραμμενο, αλλα παρα πολυ σωστο.
Αν ημουν οπαδος της Φερραρι, το τελευταιο που θα με ενδιεφερε θα ηταν η κοντρα Κιμι - Ναντο.
το σημερινό του στραπάτσο είναι και μιας μορφής 'θείας δίκης' για τα χθεσινά ειρωνικά σχόλια που έκανε συνέχεια στο team radio με τους μηχανικούς του για τον Kimi......τα οποία όσο και να έχει δίκιο........θα μπορούσε να τα αποφύγει
Επειδη οπαδος της Φερραρι δεν ειμαι, με ενδιαφερουν **μονο **τα κουτσομπολια και τα σχολια. Για λεγε, για λεγε...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
...Τι λές τώρα για τα MLM ? ...
-
Tι να πω δηλαδη;
-
....στο team radio χθες αποκαλούσε τον Kimi ειρωνικά 'σωτήρα της πατρίδας' και ρωτούσε:'το μόνο που με ενδιαφέρει να μου πείτε είναι πού βρίσκεται ο σωτήρας της πατρίδας και πόσο μπροστά του είμαι'........ίσως πρόκειται για τo νέο ψευδώνυμο με το οποίο μια κλίκα στο Maranello έχει ήδη αρχίσει να αποκαλεί τον Rai (για πραφανείς λόγους)......αλλά όσα δίκια και να έχει με το μέρος του ο Alo, το να χρησιμοποιεί εις επήκοον όλων τέτοια έκφραση εις βάρος ενός συναδέλφου του,μόνο και μόνο επειδή τελικοί αποδέκτες της είναι ο Dom και ο LCdM είναι......... άκομψο.
Το κακό (και αυτό επιβεβαιώθηκε και από τα σημερινά in car πλάνα)είναι ότι η f14 δεν έχει καμία ελπίδα βελτίωσης....όχι σε σημείο να γίνει ανταγωνστική,αλλά ούτε καν αποδεκτά ευκολοοδήγητη.Το μονοθέσιο πάσχει μηχανικά......αλλά 'μπάζει' και αεροδυναμικά (αστάθεια στο φρενάρισμα,χαρακτηριστική έλλειψη πρόσφυσης στην έξοδο της στροφής, συνεχείς διορθώσεις με το τιμόνι).Είναι πραγματικά ρώσικη ρουλέτα το αν θα συμπεριφερθεί με τον ίδιο τρόπο σε μια δεδομένη στροφή στον επόμενο γύρο (δεν είναι τυχαίο ότι ο Kimi έκανε χρόνο στο q3 στο οποίο βρέθηκε μόλις για ένα δέκατο...ελέω λαθών του Vettel και Hulk). Του έχουν κληροδοτηθεί όλα τα γνωστά κουσούρια που ταλάνιζαν τους προκατόχους του, δεν έχει γιατρευτεί καμιά αδυναμία του παρελθόντος και παρόλα αυτά εξακολουθούν να επιμένουν σε αναρτήσεις pull rod με χαμηλό ρύγχος.
Δεν υπάρχει περίπτωση να πρωταγωνιστήσει ούτε καν στο πρωτάθλημα των 'φτωχών' (και αυτό για μένα είναι καλό), ο Alo έχει ως μόνο στόχο το να επιβληθεί ολοκληρωτικά σε έναν Kimi που βολοδέρνει,χωρίς καμία άλλη προοπτική και ενδιαφέρον.
Επειδή κάποιος αναρωτήθηκε για τα εχέγγεια που μπορεί να παρέξει η McLaren....Αν μη τι άλλο το παλεύει,ψάχνεται,δείχνει ότι έχει φιλοδοξίες,δεν έχει μείνει προσκολλημένη στο modus operandi της προηγούμενης δεκαετίας.....και με κάποιες κινήσεις της μου δείχνει ότι παραμένει ομάδα με cojones (και όχι @ρχιδι@ ομάδα).Ενώ έχασε τη χορηγία της vodafone δεν στοργγυλοκάθησε στα λεφτά του Slim... αλλά προτίμησε έναν παγκοσμίως άγνωστο δοκιμαστή,ενώ ξαναβάζει στο παιχνίδι έναν κατασκευαστή κινητήρων .....στου οποίου μπροστά στην εμπειρία πάνω στα υβριδικά συστήματα η ΜΒ ωχριά.Αυτό δείχνει ομάδα με όραμα.Δεν τους συμπαθώ καθόλου,ναι ....είναι κλέφτες.....αλλά παίζει το αυθεντικό να ήταν καλύτερο του κλεψίτυπου,πράγμα που σημαίνει ότι τεχνικά το έχουν.Εξάλλου δεν είδα να στεγάζουν απολυμένους της Ferrari....το ακριβώς αντίθετο γίνεται.
Αύριο αναμένω με ενδιαφέρον μόνο την εκκίνηση....τα λοιπά είναι γνωστά.Υπάρχουν τέσσερεις αφηνιασμένοι από τα σημερινά στραπάτσα (Ham-Alo-Vet-Hulk),ένας demolition man (Perez) σε ιδανική θέση να τα κάνει πουτάνα,δύο πιλότοι (Rai-But)που θα ξεκινήσουν όσο το δυνατόν πιο επιφυλακτικά (προσευχόμενοι να καθαρίσει ο Perez τους μπροστά)....και χωρίς καθόλου ειρωνία απορώ πώς ο Rai στην μεγάλη ευθεία θα κρατήσει χωρίς zig zag πίσω του το στόλο των MB.... με ένα μονοθέσιο που υστερεί σε τελική και μπλοκάρει τροχούς στο παραμικρό 'βίαιο' φρενάρισμα.
-
Μεγαλη μλκ του Αλονσο για αυτα που ειπε στη ενδοεπικοινωνια χθες. Αυτο μου θυμισε εποχες 2007 και πισω. Τον περιμενα πιο ωριμο και λιγοτερο ανασφαλη πλεον.
Φαουλ του ισπανου λοιπον παρολο που ειμαι φαν του.Ο κιμι δεν του εχει δωσει κανενα πατημα ως τωρα για τετοια συμπεριφορα .
instant karma
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
....στο team radio χθες αποκαλούσε τον Kimi ειρωνικά 'σωτήρα της πατρίδας' και ρωτούσε:'το μόνο που με ενδιαφέρει να μου πείτε είναι πού βρίσκεται ο σωτήρας της πατρίδας και πόσο μπροστά του είμαι'........ίσως πρόκειται για τo νέο ψευδώνυμο με το οποίο μια κλίκα στο Maranello έχει ήδη αρχίσει να αποκαλεί τον Rai (για πραφανείς λόγους)......αλλά όσα δίκια και να έχει με το μέρος του ο Alo, το να χρησιμοποιεί εις επήκοον όλων τέτοια έκφραση εις βάρος ενός συναδέλφου του,μόνο και μόνο επειδή τελικοί αποδέκτες της είναι ο Dom και ο LCdM είναι......... άκομψο.GeoF1 ακουει;
Αυτο ειναι οταν λεμε οτι ο απολιτικ Κιμι δεν δημιουργει προβληματα (τετοιου ειδους τουλαχιστον). -
Και μετά ρωτάνε κάποιοι γιατί δεν τον γουστάρουμε τον τσόγλανο...
-
+1
-
καλά τους κάνει και τους δουλεύει, ο Τρομπενικάλι έπρεπε να έχει πάρει το μπούλο εδώ και καιρό
αφού δεν κάνει ο Τρομπενικάλι σωστά τη δουλειά του να μην περιμένει να είναι και οι υπάληλλοι σωστοί σε όλαεδώ ο Witmarsh πήρε το μπούλο έχοντας πετύχει πολύ περισσότερα από τον Τρόμπα
-
...και πού αλλού γράφτηκε ή ειπώθηκε εκτός από τον Alba Parietti εδώ μέσα?.. περισσότερο με ράδιο-αρβύλα μοιάζει για ευνόητους λόγους...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
GeoF1 ακουει;
Αυτο ειναι οταν λεμε οτι ο απολιτικ Κιμι δεν δημιουργει προβληματα (τετοιου ειδους τουλαχιστον).Και μετά ρωτάνε κάποιοι γιατί δεν τον γουστάρουμε τον τσόγλανο...
+1
μη εκτίθεστε μέχρι να επιβεβαιωθεί ειδικά εσύ Δία που δεν είσαι και αντιαλονσικός
-
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό απο τον Αλόνσο. Την άποψή μου περί σκατόπαιδου την έχω καταθέσει απο πολύ πρίν. Περί χορηγίας Μακλάρεν η εταιρία MOVISTAR εμφανίστηκε ξανά φέτος στα μηχανοκίνητα και αναφέρθηκε χορηγία .
http://www.sport24.gr/Sports/Motorsport ... 23680.html
2014 - Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix