-
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση των όσων είχαν ακουστεί και εδώ. Δυστυχώς, ποτέ δεν βρήκα άκρη σε τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΦΙΛΠΑ για ποικίλα θέματα.
Αν ακούει κάποιος 'εκ των έσω', ας εμφανιστεί! Άλλη πρόσβαση πλην του Φόρουμ δεν έχω.
-
Πάντως θυμάμαι που ο Cosmomike είχε γράψει ότι ποτέ δεν κατάφεραν να κάνουν αποδεκτή τέτοια βεβαίωση από το υπουργείο για να αποτρέψουν απόσυρση. Mike ακούει; επιβεβαιώνει;
-
Τώρα Κώστα δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν με τέτοια θέματα.
Κυνηγάνε κάτι 'εγκληματίες' εδώ πάνω. -
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Κυνηγάνε κάτι 'εγκληματίες' εδώ πάνω.Σαφώς Off Topic, αλλά τι 'έγκλημα' διεπράχθη;
-
νατααααα τα ποπ-κορνια.....
ειμαι ετοιμος....εχω συνδεση ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ!!! -
Την ερώτηση μπανανόφλουδα στην έρευνα της FIVA, σχετικά με το πόσο χρησιμοποιήσατε το '13 το ιστορικό σας σε καθημερινή χρήση, να προσέξετε. Τις απαντήσεις τις βλέπει και ο εισαγγελέας
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Αν κάποιος γνωρίζει με σαφήνεια πώς θα μπορούσε να βγει ένα ιστορικό αυτοκίνητο ολόκληρο (όχι 'κομμένο') από ανακυκλωτήριο όπου έχει δοθεί για απόσυρση, παρακαλείται να ενημερώσει.Το ρωτάω διότι παλιότερα είχε γραφτεί ότι υπήρχε η δυνατότητα να γίνει αυτό μέσω προσκόμισης κάποιας βεβαίωσης ότι το όχημα είναι 'ιστορικής σημασίας' ή κάπως έτσι.
Η γραμματεία της ΦΙΛΠΑ δεν γνωρίζει. Η γραμματεία του ανακυκλωτηρίου επίσης.
Θα σου πω την προσωπική μου εμπειρία. Για λόγους που δε θέλω να αναφέρω είχα ρωτήσει πριν κάνα χρόνο (ίσως δύο) στην γραμματεία της ΦΙΛΠΑ για τη βεβαίωση που λες, ώστε να διαγράψουμε ένα αυτοκίνητο, χωρίς να είναι απαραίτητη η 'ανακύκλωση' του. Οι κοπελιές λοιπόν στην ΦΙΛΠΑ δεν γνωρίζανε ΤΙΠΟΤΑ. Τελικά με τα πολλά επικοινώνησαν με μία άλλη κυρία (λεπτομέρειες δε θυμάμαι) και η διαδικασία σύμφωνα με αυτήν ήταν η εξής:
- Ο τωρινός ιδιοκτήτης γράφεται μέλος στην ΦΙΛΠΑ και βγάζει κάρτα FIVA (άρα πληρώνει τα πάντα).
- Παίρνει τη βεβαίωση και κάνει οριστική διαγραφή (χωρίς να είναι απαραίτητη η καταστροφή του οχήματος).
- Πάνε ξανά στη ΦΙΛΠΑ ο 'πωλητής' και ο 'αγοραστής' και μεταβιβάζουν το αυτοκίνητο (πληρώνοντας ξανά εγγραφές κτλ).
Τελικά εφόσων κάποιος θα έμπαινε σε όλα αυτά τα έξοδα, γιατί να μην το μεταβίβαζε κανονικά ακόμα δεν το κατάλαβα.
Στη δική μου περίπτωση ήταν απλά αδύνατο να πραγματοποιηθεί η διαδικασία αυτή, οπότε και δεν γνωρίζω αν με τη βεβαίωση μπορείς να κάνεις δουλειά παραπέρα.Αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι πριν από αρκετά χρόνια (κάπου το 2009 νομίζω), ένας καλός μου φίλος και πρώην μέλος των 4tforum πήγε να κάνει προσωρινή κατάθεση πινακίδων στο ιστορικό του, και η υπάλληλος της εφορίας τον είχε ζαλίσει να κάνει οριστική διαγραφή με τη μέθοδο που ανέφερα παραπάνω (που στην ουσία εφόσων δεν το πούλαγε θα γλίτωνε τα μισά λεφτά και θα έκανε τη διαδικασία ο ίδιος). Χρειάστηκε η δική μου επέμβαση (και αρκετά κοσμητικά επίθετα) για να κάνει τη δουλειά της. Οπότε για να επέμεινε τόσο τότε, λογικά ως διαδικασία υπάρχει. Όμως το ΦΕΚ που αφορά τα ΟΤΚΖ και τη δημιουργία των ΕΔΟΕ (ΦΕΚ A 81 - 05.03.2004) δεν βρήκα κάποια τέτοια μέριμνα.
Κάποιες απορίες ίσως τις έλυνες με μια επίσκεψη στο υπουργείο, ή με ένα τηλέφωνο στην ΕΔΟΕ (παρεμπιπτόντως το site της ΕΔΟΕ μοιάζει να το έχουν κατεβάσει, όμως βρήκα αυτό το τηλέφωνο στις αναζητήσεις που έκανα: 2106899039).
Ως προς το πρώτο τμήμα η απάντηση είναι μπερδεμένη.
- Τα οχήματα που έχουν δωθεί απλά για οριστική διαγραφή (ή έχουν παραδωθεί από τους δήμους) δεν μπορώ να βρω κανένα λόγο για τον οποίο δεν μπορούν να βγούν ολόκληρα μέσα από ένα ανακυκλωτήριο.
- Το πρόβλημα δημιουργείται με όσα αυτοκίνητα έχουν δωθεί για απόσυρση, οπότε και οι ιδιοκτήτες τους έχουν λάβει κάποιες απολαβές (είτε χρημματικές, είτε εκπτώσεις για αγορά νέου κτλ) ώστε να βγάλουν από την κυκλοφορία το όχημα τους. Αυτά τα οχήματα δεν επιτρέπεται νόμιμα να βγουν έξω ολόκληρα.
Από εκεί και πέρα εξαρτάται το ποιος το έχει στην κατοχή του, ποιος θέλει να το αποκτήσει και το κατά πόσο μπορούν να συνεννοηθούν. Έχω την εντύπωση πάντως (αλλά από κουβέντα με φίλο, οπότε δεν μπορώ να τεκμηριώσω ότι ισχύει 100%) ότι ένας 'μη κερδοσκοπικός' οργανισμός ή ένας σύλλογος θα μπορούσαν να βγάλουν ένα αυτοκίνητο που ανήκει σε αυτήν την περίπτωση.
-
Με βεβαίωση απο ΕΛΠΑ σίγουρα έχει γίνει η διαδικασία αυτή και αν θυμάμαι καλα (πρέπει να κοιτάξω τα χαρτιά μου) πρέπει να το έχουμε κάνει για λογαριασμό γνωστής συλλογής αντιπροσωπείας Ιαπωνικών αυτοκινήτων πριν 3-4 χρόνια
-
Ίσως να ξέρει ο Γιον (aka ronnie) καθώς έτσι γλύτωσε την πρέσσα το σπανιότατο mini beach car το οποίο και επανέφερε στην αρχική του κατάσταση .
Δεν ξέρω όμως αν αυτό είχε δοθεί για απόσυρση ή αν ήταν απλά ΟΤΚΖ -
Εγω ρε παιδια προσπαθωντας να βγαλω αυτοκινητο συγκεκριμενα απο τον Μετσοβιτη στην Πατρα δε δεχοταν με τιποτα ολοκληρο.. Ωστοσο οπως σωστα λεει και ο Προδρομος ηταν με το μετρο της αποσυρσης του '10 το συγκεκριμενο με τον ιδιοκτητη να λαμβανει το 1000ρικο τοτε και μαλιστα αφου τον βρηκαμε τον ιδιο απο τις πινακιδες να μη δεχεται να του δωσουμε το 1000ρικο εμεις γιατι θα λαμβανε συνολικα 2 χιλιαρικα που ηταν η επιδοτηση συνολο για αγορα νεου.. Επισης ειναι απολυτως ακατανοητο γιατι να μη μπορει να δοθει ολοκληρο καποιο ΟΤΚΖ ή απο δημο..
Επισης αυτοκινητο κατασχεμενο απο τελωνειο δεχτηκε αλλο διαλυτηριο να μου το δωσει ολοκληρο πριν απο 3 μηνες!
Το θεμα ειναι οτι και τοτε στη ΦΙΛΠΑ που ειχα επικοινωνησει οι κοπελες δε γνωριζαν τιποτα να μου πουν. Ενω μου εκανε εντυπωση οτι σε σχετικα ερωτηση για την ασφαλεια των youngtimers επισης δε γνωριζαν τιποτα πριν απο 2 μηνες!
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Πάντως θυμάμαι που ο Cosmomike είχε γράψει ότι ποτέ δεν κατάφεραν να κάνουν αποδεκτή τέτοια βεβαίωση από το υπουργείο για να αποτρέψουν απόσυρση. Mike ακούει; επιβεβαιώνει;+1 και σε αυτο.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Αν κάποιος γνωρίζει με σαφήνεια πώς θα μπορούσε να βγει ένα ιστορικό αυτοκίνητο ολόκληρο (όχι 'κομμένο') από ανακυκλωτήριο όπου έχει δοθεί για απόσυρση, παρακαλείται να ενημερώσει........................ και όμως γίνεται ! (http://www.car.gr/parts/view/4797075/) (http://www.car.gr/parts/view/4840260/)
-
Με τον συγκεκριμένο στο Αργος, ΣΙΓΟΥΡΑ δε γίνεται!! Κομμένο θα στο δώσει και θα σε προειδοποιήσει ότι αν κάνεις καμία φαναρτζομαϊμουδιά, είναι υπ' ευθύνη σου.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πάντως θυμάμαι που ο Cosmomike είχε γράψει ότι ποτέ δεν κατάφεραν να κάνουν αποδεκτή τέτοια βεβαίωση από το υπουργείο για να αποτρέψουν απόσυρση. Mike ακούει; επιβεβαιώνει;
+1 και σε αυτο.
Ακουει και επιβεβαιωνει.
Εχω ακουσει ομως οτι εχουν γινει οριστικες διαγραφες (οχι αποσυρσεις) χωρις χαρτια απο Φιλπα και χωρις να παραδοθει ή να κοπει αυτοκινητο.
Χαρτι οριστικης διαγραφης (οχι αποσυρσης, το τονιζω) ειναι αποδεκτο και χαρακτηρισμο ιστορικου. -
μπορεις να το κανεις λιγο πιο λιανα;;;;
πως εχουν γινει οριστικες απογραφες χωρις χαρτια απο ΦΙΛΠΑ;;;;
τι εννοεις οταν λες οτι χαρτι οριστικης διαγραφης ειναι αποδεκτο;;;; -
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Εχω ακουσει ομως οτι εχουν γινει οριστικες διαγραφες (οχι αποσυρσεις) χωρις χαρτια απο Φιλπα και χωρις να παραδοθει ή να κοπει αυτοκινητο.
Μηπως αυτο αφορα την εποχη πριν εμφανιστουνε οι νταβατζηδες-ανακυκλωτες? Πλεον υπαρχει υποχρεωση παραδοσης οχηματος ασχετως αν ειναι οριστικη διαγραφη ή αποσυρση. Η τουλαχιστον αυτο γνωριζω οποτε ας διορθωθω αν ισχυει κατι αλλο.
-
Αποσυρση = παιρνω ανταλλαγμα για το οχημα μου (χρημα ή εκπτωση για αγορα νεου). Το παλαιο οχημα πρεπει να κοπει και δεν σωζεται.
Οριστικη διαγραφη = παραδιδω τις πινακιδες στο υπουργειο, το κραταω γιατι θελω να το κανω γλαστρα και δεν παιρνω καμια ανταποδωση.
Εχω δει χαρτια οριστικης διαγραφης. Δεν ξερω πως βγαινουν και τι χρειαζεται. Ας ρωτησει καποιος στο υπουργειο.
-
μπορει καποιος,μετα το 2004,να διαγραψει οριστικα το οχημα του,χωρις να το παραδωσει στο ανακυκλωτηριο;;;;;;
αν οχι τοτε πως μπορει να σωθει ενα οχημα,εστω και στην περιπτωση της οριστικης διαγραφης;;;;
αυτην την περιοδο εχουμε σε ισχυ αποσυρση η μιλαμε μονο για οριστικη διαγραφη;;; -
Αυτη την εποχη σιγουρα εχουμε σε ισχυ αποσυρση μεχρι το τελος του ετους. Η υποχρεωτικη παραδοση υπαρχει απο τις αρχες του 2009 και οχι 2004 απ οσα ξερω γιατι τοτε τρακαρα και δεν ειχαμε υποχρεωση να το παραδοσουμε και μας ενημερωσαν τοτε σε ΚΕΠ οτι το σκηνικο θα αλλαζε τις προσεχεις βδομαδες...
Μιχαλη γνωριζω τη διαφορα και ειναι υπαρκτη ως προς το οικονομικο οφελος, ωστοσο ειναι υποχρεωση η παραδοση σε ανακυκλωτηριο ή τουλαχιστον δεν εχω ενημερωθει διαφορετικα.Αυτο μου ειπαν απο το υπουργειο το οποιο κατευθειαν σε παραπεμπει σε ανακυκλωτηριο το οποιο αναλαμβανει και τη διαδικασια. Μαλιστα προσεξα να μην πω 'αποσυρση' αλλα 'οριστικη διαγραφη' οταν πηγα. Το ξερω εμπρακτα γιατι ηταν να παρω αμαξι για ανταλλακτικα το Γεναρη και ο μονος τροπος ειναι με τη συμφωνη γνωμη του ιδιοκτητη σε καθεστως προσωρινης ακινησιας να λυθει και μετα ν αναλαβει την οριστικη διαγραφη ανακυκλωτηριο και να πληρωσω και προστιμο λογω αφαιρεσης εξαρτηματων Μονο ενας το επαιρνε τζαμπα ως κουφαρι αφου τηλεφωνησα σε ολα τ ανακυκλωτηρια στο νομο Αττικης. Αλλος ενας μονο ηθελε μονο 70e. Μεχρι που σκεφτηκα να κανω οριστικη διαγραφη για export ωστε να μη πρεπει να παει ανακυκλωτηριο και απλα με 'παγωμενη' την εξαγωγη να το κανω μπιλιες.... ε κι εκει δεμενοι ειμαστε γιατι πρεπει με το που γινει η οριστικη διαγραφη για εξαγωγη να πληρωθουν τα τρεχοντα ελληνικα τελη κυκλοφοριας και μινιμουμ ασφαλιστηριο..
-
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=344&id=&tid=344
http://www.google.gr/url?q=http://www.d ... x1ChKgm9SA
Η 'γλάστρα', νομότυπα τουλάχιστον, δεν υφίσταται πλέον, εκτός αν είναι κανείς τυχερός και μένει σε νομό όπου δεν υπάρχει ανακυκλωτήριο.
Για αυτό το μαγικό χαρτάκι της ΦΙΛΠΑ υπάρχει κάποια πιο επίσημη πηγή (ΦΕΚ κλπ) πέρα απο το 'ακουσα, μου είπανε, το έκανε ο τάδε' ? Δε βρήκα κάτι σχετικό ψάχνοντας.
-
Τα έχουμε χιλιοειπεί και το θέμα επανέρχεται συνεχώς. Ίσως γιατί άκρη δεν έχει βγει. Αλλά είχαμε θεωρήσει ότι η δυνατότητα διακράτησης του αυτοκινήτου λογικά θα πρέπει να βασίζεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 9 του ΠΔ116/2004 περί διαδικασίας συλλογής εγκαταλελειμμένων οχημάτων, σύμφωνα με το οποίο: 'Εαν ο ιδιοκτήτης επιθυμεί να το κρατήσει για συναισθηματικούς ή άλλους λόγους τότε υποχρεούται να το αποθηκεύσει σε ιδιωτικό χώρο ιδιοκτησίας του ή ιδιοκτησίας τρίτου μετά από έγγραφη συγκατάθεση του τελευταίου'. Εάν αυτό ισχύει για τα εγκατελελειμμένα γιατί να μην ισχύει για όσα διαγράφονται οικιοθελώς;
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες