-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Άλλη μία πρωτοτυπία της τοποθέτησης του κινητήρα κατ΄αυτόν τον τρόπο είναι τα πίσω 'θερμαινόμενα' καθίσματα. Χειμώνα-καλοκαίρι...^Γνώστης
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σαν τα θερμαινόμενα πόδια στα προσθιομήχανα ένα πράμα.Sent from my Note 3 using smoke signals.
Όχι ακριβώς. Εδώ ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σαν να είναι μέσα στην καμπίνα των επιβατών. Κάθεσαι στο πίσω κάθισμα, γυρνάς προς τα πίσω και ανοίγεις το κάλλυμα του κινητήρα....
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Σαν τα θερμαινόμενα πόδια στα προσθιομήχανα ένα πράμα.
Sent from my Note 3 using smoke signals.
Όχι ακριβώς. Εδώ ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σαν να είναι μέσα στην καμπίνα των επιβατών. Κάθεσαι στο πίσω κάθισμα, γυρνάς προς τα πίσω και ανοίγεις το κάλλυμα του κινητήρα....
Πρώτη φορά η μηχανή είναι πίσω ;
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Υπάρχει καθόλου σασί μεταξύ του κινητήρα και των πίσω καθισμάτων (με την καμπίνα των επιβατών) ή εγώ δεν το βλέπω;
-
Αν ο κινητήρας ζεσταίνει το χώρο αποσκευών προφανώς θα ζεσταίνει και το σύνολο της καμπίνας -τα πίσω καθίσματα ακόμη περισσότερο- αφού είναι χατσμπακ.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Υπάρχει καθόλου σασί μεταξύ του κινητήρα και των πίσω καθισμάτων (με την καμπίνα των επιβατών) ή εγώ δεν το βλέπω;
Αν προσέξεις στη φωτό, στις γωνίες και στα μέσα του ανοίγματος υπάρχουν βάσεις όπου λογικά βιδώνει μεταλλικό καπάκι.
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Υπάρχει καθόλου σασί μεταξύ του κινητήρα και των πίσω καθισμάτων (με την καμπίνα των επιβατών) ή εγώ δεν το βλέπω;
Αν προσέξεις στη φωτό, στις γωνίες και στα μέσα του ανοίγματος υπάρχουν βάσεις όπου λογικά βιδώνει μεταλλικό καπάκι.
Δηλαδή ο Lapin νομίζει ότι δεν υπάρχει καπάκι;Πες μου ότι κάνω λάθος!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Υπάρχει καθόλου σασί μεταξύ του κινητήρα και των πίσω καθισμάτων (με την καμπίνα των επιβατών) ή εγώ δεν το βλέπω;
Αν προσέξεις στη φωτό, στις γωνίες και στα μέσα του ανοίγματος υπάρχουν βάσεις όπου λογικά βιδώνει μεταλλικό καπάκι.
Δηλαδή ο Lapin νομίζει ότι δεν υπάρχει καπάκι;Πες μου ότι κάνω λάθος!!
Γιατί όχι; Εδώ υπάρχουν άτομα που νομίζουν ότι δεν θα κλειδώνει το άνοιγμα του καπό, γιαυτό και βλέπουμε συνέχεια στο δρόμο smart που τους έκλεψαν τα καπό
-
Προφανώς θα υπάρχει κάτι σαν μεταλλικό καπάκι, πως αλλιώς θα έκλεινε ο χώρος του κινητήρα με ταπετσαρία; Το ζήτημα είναι αν αυτό το 'καπάκι' θα απομονώνει τη θερμότητα επαρκώς. Κι άλλοι προηγουμένως έθιξαν το ζήτημα της μόνωσης του χώρου αποσκευων από τον κινητήρα (βλ. σχόλια περί παγωτού κ.λπ.) χωρίς να θεωρηθεί υπερβολικό. Απλώς στην περίπτωσή μου κάποιοι βιάστηκαν να με ειρωνευτούν χωρίς να έχουν καταλάβει τι ακριβώς εννοούσα... Κρίμα.
-
Προφανώς υπάρχουν θερμοασπίδες, θερμομονώσεις, ηχομονώσεις κλπ κλπ. Σε Smart σε είχε προβληματίσει;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Προφανώς υπάρχουν θερμοασπίδες, θερμομονώσεις, ηχομονώσεις κλπ κλπ. Σε Smart σε είχε προβληματίσει;το σμαρτ είναι γερμανικό...
θαρρείς οτι ξέρει που είναι στο σμαρτ ο κινητήρας?
-
Οι αεραγωγοί δεξια και αριστερα στο χώρο αποσκευών,τί εξυπηρετούν; Απαγωγή θερμότητας; Για τον κλιματισμό; Ή είναι τίποτα αλλο και τα περνάω για αεραγωγούς; (κινητό )
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Οι αεραγωγοί δεξια και αριστερα στο χώρο αποσκευών,τί εξυπηρετούν; Απαγωγή θερμότητας; Για τον κλιματισμό; Ή είναι τίποτα αλλο και τα περνάω για αεραγωγούς; (κινητό )Έχει ρίγες το πλαστικό, δεν είναι αεραγωγοί.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Προφανώς υπάρχουν θερμοασπίδες, θερμομονώσεις, ηχομονώσεις κλπ κλπ. Σε Smart σε είχε προβληματίσει;
το σμαρτ είναι γερμανικό...
θαρρείς οτι ξέρει που είναι στο σμαρτ ο κινητήρας?
Εγώ πάντως μετά την πανιβλακιά με το μπροστά καπό θα ανησυχούσα για πολλά πράγματα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Προφανώς υπάρχουν θερμοασπίδες, θερμομονώσεις, ηχομονώσεις κλπ κλπ.Αφρός λέει και μεταλλική θερμοηχομόνωση.
And no problems with overheating in the trunk with the rear-mounted engine?
The engine is insulated with foam and a cast-iron plate for thermal and acoustic protection. So there’s no risk of overheating. Come to think of it, when driving a front-engined car, does your glove box heat up?Ο λόγοι για την πίσω μηχανή-κίνηση είναι: α) χωροταξικοί, β) ευελιξία και γ) ασφάλεια πεζών. Στο εμπρός μέρος δεν θα έχει καθόλου χώρο για πράγματα.
-
Χωροταξικά συμφέρει πάρα πολύ να μπει πίσω ο κινητήρας.
Επίσης, γλυτώνεις και από ακριβό μπροστινό σύστημα.Αν δεν έχει και πίσω χώρο αποσκευών δεν θα έχει κανένα πρόβλημα με την ζέστη.
Επειδή θα είναι ελαφρύ και με τον κινητήρα πίσω, δεν θα κολλάει στα χιόνια.
Φτάνει να μην τρέχεις. -
H ευελιξία τι σχέση έχει με το που είναι η μηχανή?
-
Δες πόσο στρίβουν οι τροχοί. 8,6 μετρα είναι ο κύκλος στροφής, το iq έχει καλύτερο μόνο νομίζω που έχει επίσης άλλη χωροταξία.
-
Η Cayman που έχει τη μηχανή μέσα στη καμπίνα ουσιαστικά τι να πει?
Για το κύκλο στροφής φυσικά παίζει ρόλο αφού υπάρχει περισσότερος χώρος μπροστά να στρίψουν οι τροχοί και δεν υπάρχουν και ημιαξόνια.
Το καπό πάντως μεγάλο φάουλ αν είναι έτσι.Ίσως το αλλάξουν στην έκδοση παραγωγής. -
Αν η πλατφόρμα είναι σπονδυλωτή και μπει και στο διθέσιο ΖΜΑΡΤ, ίσως είναι ο λόγος που ο κινητήρας από την αρχή πήγε πίσω αφού αυτό εγγυάται περισσότερους χώρους στην καμπίνα, επαρκής λόγος από μόνος του για τα έξτρα κόστη σε r&d και σχετικές προσαρμογές. Η ακτίνα στροφής τότε θα είναι απλώς μια θετική παρενέργεια και το γεγονός ότι πετρέλαιο γιοκ, η αρνητική της.
Εκτός αν η Ρένα μπει στον κόπο να φτιάξει και ένα τρικύλινδρο μικρό πετρέλαιο που να χωράει στην περίπτωσή του, ή πάρει έτοιμο από Μερσεντέ. Αμφότερα χλωμά με το euro6, αλλά ποτέ δεν ξέρεις μέχρι τέλους.
Renault Twingo III