Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 179
    • 180
    • 105 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    98937
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dim8 last edited by

      Νικο στα δικα μου αυτοκινητα το 2500 ηταν με διαφορα το χειροτερο τακακι που ειχα δοκιμασει.Ευκολο fade επικαθησεις,σκατε εντελως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikospappas last edited by

        Απο λιγο που το εψαξα σε αλλο φορουμ, σφυρανε πολυ οποτε αποκλειωνται.Τις καθημερινες το οδηγει η συζυγος το αμαξι και δεν θελω γκρινιες, αλλωστε και εμενα δεν θα μου αρεσε να ακουω θορυβους.
        Οποτε ψαχνω για συνδυασμο δισκων και τακακιων που να βελτιωνουν το φρεναρισμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΣΦΥΡΑΝΕ

          σωστη τοποθετηση των δισκων, ελαφρως φαγωμα το τακακι στην ακρη, παστα χαλκου απο πισω και τελειωσες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            Ο χρήστης dim8 έγραψε:
            Νικο στα δικα μου αυτοκινητα το 2500 ηταν με διαφορα το χειροτερο τακακι που ειχα δοκιμασει.Ευκολο fade επικαθησεις,σκατε εντελως.

            σκληρη χρηση και βαρυ αμαξωμα δεν βοηθανε. προφανως και θα θες κατι πιο βαρβατο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Ο χρήστης dim8 έγραψε:
              Νικο στα δικα μου αυτοκινητα το 2500 ηταν με διαφορα το χειροτερο τακακι που ειχα δοκιμασει.Ευκολο fade επικαθησεις,σκατε εντελως.

              Παρόμοιες εμπειρίες και εγώ απο DS2500 σε Citroen C4 διλιτρο. Απορρώ γιατί τα εκθειάζουν τόσο στα διάφορα φόρα. Τα μαμα ATE τακάκια ήταν 10 φορές καλύτερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                Νικο στα δικα μου αυτοκινητα το 2500 ηταν με διαφορα το χειροτερο τακακι που ειχα δοκιμασει.Ευκολο fade επικαθησεις,σκατε εντελως.

                Παρόμοιες εμπειρίες και εγώ απο DS2500 σε Citroen C4 διλιτρο. Απορρώ γιατί τα εκθειάζουν τόσο στα διάφορα φόρα. Τα μαμα ATE τακάκια ήταν 10 φορές καλύτερα.

                πως γινεται εσυ να εβαλες DS2500 απο την στιγμη που ΔΕΝ υπαρχουν για το αμαξι σου.

                ΑΛΛΟ ds2500 και ΑΛΛΟ ds perfomance

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Πάνε 7 χρόνια απο τότε που τα έβαλα. Μήπως τότε βγαίνανε? Εκτός αν κάνω τόσο λάθος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lazarefa last edited by

                    Σε επόμενη αλλαγή υγρών φρένων, θα συνιστούσατε αντί για τα dot 4 του κατασκευαστή (opel) να χρησιμοποιήσω τα ΑΤΕ TYP 200 DOT 4; Αν ναι, που εστιάζεται η υπεροχή; Να υποθέσω σε σχέση με σημεία βρασμού κλπ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
                      Σε επόμενη αλλαγή υγρών φρένων, θα συνιστούσατε αντί για τα dot 4 του κατασκευαστή (opel) να χρησιμοποιήσω τα ΑΤΕ TYP 200 DOT 4; Αν ναι, που εστιάζεται η υπεροχή; Να υποθέσω σε σχέση με σημεία βρασμού κλπ;

                      ναι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lazarefa last edited by

                        Δεδομένου ότι τα ανωτέρω έχουν υψηλό ιξώδες, υπάρχει περίπτωση κακής λειτουργίας-ασυμβατότητας με ΑΒS-ESP; To αναφέρω γιατί στο αγγλικό σάιτ της ΑΤΕ παρουσιάζει τα SL.6 ως κατάλληλα για αυτοκίνητα με ηλεκτρονικά βοηθήματα πέδησης:

                        http://www.ate-brakes.com/www/linkableb ... n-data.jpg

                        εστιάζοντας στο χαμηλό τους ιξώδες, σε αντίθεση με τα ΤΥΡ 200.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Το ιξώδες έχει σημασία στους -40C.

                          Για χειμωνιάτικες θερμοκρασίες γύρω στο μηδέν δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            Άσχετη ερώτηση με την συζήτηση: τα τετραπιστονα και κατ επέκταση πολύ πιστονα φρένα έχουν διαφορετικό feedback στο πεντάλ του φρενου σε σχέση με μονο πίστονα/ διπιστονα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iliasp last edited by

                              Στο merc από την αλλαγή μονοπίστονη σε διπίστονη και επειτα σε τετραπιστονη ειχαν
                              Πιο σταδιακό αρπαγμα τα τελευταια ενώ τα μονοπιστονα τα ενιωθα αποτομα και ξερα σε αισθηση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Συμφωνώ με τις απαντήσεις που δόθηκαν στα ερωτήματα οπότε δεν χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Η παραπάνω παρατήρηση αφορά σε αλλαγή μόνο δαγκάνας με διατήρηση ίδιου του υπόλοιπου συστήματος (αντλία, σωληνώσεις, μαρκούτσια, σερβο, υγρά); Γιατί αν έχουν ταυτόχρονα αλλαχτεί κι άλλα πράματα μπορεί να συμμετέχουν στην αλλαγή αίσθησης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                    Άσχετη ερώτηση με την συζήτηση: τα τετραπιστονα και κατ επέκταση πολύ πιστονα φρένα έχουν διαφορετικό feedback στο πεντάλ του φρενου σε σχέση με μονο πίστονα/ διπιστονα;

                                    Εγώ παρατήρησα λίγο πιο αναίσθητη συμπεριφορά πάντως... Γενικά τα λεφτά τους τα αξίζουν σε συνεχόμενα δυνατά φρεναρίσματα. Δεν είναι μόνον τα πολλά πιστόνια που κάνουν την διαφορά, αλλά και το πολύ μεγαλύτερο τακάκι...

                                    Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                      Άσχετη ερώτηση με την συζήτηση: τα τετραπιστονα και κατ επέκταση πολύ πιστονα φρένα έχουν διαφορετικό feedback στο πεντάλ του φρενου σε σχέση με μονο πίστονα/ διπιστονα;

                                      Εγώ παρατήρησα λίγο πιο αναίσθητη συμπεριφορά πάντως... Γενικά τα λεφτά τους τα αξίζουν σε συνεχόμενα δυνατά φρεναρίσματα. Δεν είναι μόνον τα πολλά πιστόνια που κάνουν την διαφορά, αλλά και το πολύ μεγαλύτερο τακάκι...

                                      Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Πολυ καλα αρθρα για θεματα φρενων για το φιλομαθες κοινό, σε HTML και PDF μορφη:

                                        http://powerbrake.co.za/tech_info/tech.htm

                                        (δεν εψαξα αν εχουν ξαναμπει παλιοτερα, μη με φάτε)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panos3 last edited by

                                          πως ελεγχουμε τα τακακια αν εχουν ψωμι ακομα?ποσα χιλιοστα πρεπει να εχει πριν ακουμπησει σιδερο με σιδερο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            αν η δισκοπλακα δεν εχει πατουρα θα ελεγα τα 2mm παστας ειναι οριακα, συνηθως στα τακακια υπαρχει ενα μεταλλακι το οποιο ακουμπαει πανω στην δισκοπλακα και τσιριζει οταν εχει ερθει η ωρα για αλλαγη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 105 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr