-
Νικο στα δικα μου αυτοκινητα το 2500 ηταν με διαφορα το χειροτερο τακακι που ειχα δοκιμασει.Ευκολο fade επικαθησεις,σκατε εντελως.
-
Απο λιγο που το εψαξα σε αλλο φορουμ, σφυρανε πολυ οποτε αποκλειωνται.Τις καθημερινες το οδηγει η συζυγος το αμαξι και δεν θελω γκρινιες, αλλωστε και εμενα δεν θα μου αρεσε να ακουω θορυβους.
Οποτε ψαχνω για συνδυασμο δισκων και τακακιων που να βελτιωνουν το φρεναρισμα. -
ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΣΦΥΡΑΝΕ
σωστη τοποθετηση των δισκων, ελαφρως φαγωμα το τακακι στην ακρη, παστα χαλκου απο πισω και τελειωσες.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Νικο στα δικα μου αυτοκινητα το 2500 ηταν με διαφορα το χειροτερο τακακι που ειχα δοκιμασει.Ευκολο fade επικαθησεις,σκατε εντελως.σκληρη χρηση και βαρυ αμαξωμα δεν βοηθανε. προφανως και θα θες κατι πιο βαρβατο.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Νικο στα δικα μου αυτοκινητα το 2500 ηταν με διαφορα το χειροτερο τακακι που ειχα δοκιμασει.Ευκολο fade επικαθησεις,σκατε εντελως.Παρόμοιες εμπειρίες και εγώ απο DS2500 σε Citroen C4 διλιτρο. Απορρώ γιατί τα εκθειάζουν τόσο στα διάφορα φόρα. Τα μαμα ATE τακάκια ήταν 10 φορές καλύτερα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Νικο στα δικα μου αυτοκινητα το 2500 ηταν με διαφορα το χειροτερο τακακι που ειχα δοκιμασει.Ευκολο fade επικαθησεις,σκατε εντελως.
Παρόμοιες εμπειρίες και εγώ απο DS2500 σε Citroen C4 διλιτρο. Απορρώ γιατί τα εκθειάζουν τόσο στα διάφορα φόρα. Τα μαμα ATE τακάκια ήταν 10 φορές καλύτερα.
πως γινεται εσυ να εβαλες DS2500 απο την στιγμη που ΔΕΝ υπαρχουν για το αμαξι σου.
ΑΛΛΟ ds2500 και ΑΛΛΟ ds perfomance
-
Πάνε 7 χρόνια απο τότε που τα έβαλα. Μήπως τότε βγαίνανε? Εκτός αν κάνω τόσο λάθος
-
Σε επόμενη αλλαγή υγρών φρένων, θα συνιστούσατε αντί για τα dot 4 του κατασκευαστή (opel) να χρησιμοποιήσω τα ΑΤΕ TYP 200 DOT 4; Αν ναι, που εστιάζεται η υπεροχή; Να υποθέσω σε σχέση με σημεία βρασμού κλπ;
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Σε επόμενη αλλαγή υγρών φρένων, θα συνιστούσατε αντί για τα dot 4 του κατασκευαστή (opel) να χρησιμοποιήσω τα ΑΤΕ TYP 200 DOT 4; Αν ναι, που εστιάζεται η υπεροχή; Να υποθέσω σε σχέση με σημεία βρασμού κλπ;ναι
-
Δεδομένου ότι τα ανωτέρω έχουν υψηλό ιξώδες, υπάρχει περίπτωση κακής λειτουργίας-ασυμβατότητας με ΑΒS-ESP; To αναφέρω γιατί στο αγγλικό σάιτ της ΑΤΕ παρουσιάζει τα SL.6 ως κατάλληλα για αυτοκίνητα με ηλεκτρονικά βοηθήματα πέδησης:
http://www.ate-brakes.com/www/linkableb ... n-data.jpg
εστιάζοντας στο χαμηλό τους ιξώδες, σε αντίθεση με τα ΤΥΡ 200.
-
Το ιξώδες έχει σημασία στους -40C.
Για χειμωνιάτικες θερμοκρασίες γύρω στο μηδέν δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
-
Άσχετη ερώτηση με την συζήτηση: τα τετραπιστονα και κατ επέκταση πολύ πιστονα φρένα έχουν διαφορετικό feedback στο πεντάλ του φρενου σε σχέση με μονο πίστονα/ διπιστονα;
-
Στο merc από την αλλαγή μονοπίστονη σε διπίστονη και επειτα σε τετραπιστονη ειχαν
Πιο σταδιακό αρπαγμα τα τελευταια ενώ τα μονοπιστονα τα ενιωθα αποτομα και ξερα σε αισθηση -
Συμφωνώ με τις απαντήσεις που δόθηκαν στα ερωτήματα οπότε δεν χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο.
-
Η παραπάνω παρατήρηση αφορά σε αλλαγή μόνο δαγκάνας με διατήρηση ίδιου του υπόλοιπου συστήματος (αντλία, σωληνώσεις, μαρκούτσια, σερβο, υγρά); Γιατί αν έχουν ταυτόχρονα αλλαχτεί κι άλλα πράματα μπορεί να συμμετέχουν στην αλλαγή αίσθησης.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Άσχετη ερώτηση με την συζήτηση: τα τετραπιστονα και κατ επέκταση πολύ πιστονα φρένα έχουν διαφορετικό feedback στο πεντάλ του φρενου σε σχέση με μονο πίστονα/ διπιστονα;Εγώ παρατήρησα λίγο πιο αναίσθητη συμπεριφορά πάντως... Γενικά τα λεφτά τους τα αξίζουν σε συνεχόμενα δυνατά φρεναρίσματα. Δεν είναι μόνον τα πολλά πιστόνια που κάνουν την διαφορά, αλλά και το πολύ μεγαλύτερο τακάκι...
Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Άσχετη ερώτηση με την συζήτηση: τα τετραπιστονα και κατ επέκταση πολύ πιστονα φρένα έχουν διαφορετικό feedback στο πεντάλ του φρενου σε σχέση με μονο πίστονα/ διπιστονα;Εγώ παρατήρησα λίγο πιο αναίσθητη συμπεριφορά πάντως... Γενικά τα λεφτά τους τα αξίζουν σε συνεχόμενα δυνατά φρεναρίσματα. Δεν είναι μόνον τα πολλά πιστόνια που κάνουν την διαφορά, αλλά και το πολύ μεγαλύτερο τακάκι...
Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πολυ καλα αρθρα για θεματα φρενων για το φιλομαθες κοινό, σε HTML και PDF μορφη:
http://powerbrake.co.za/tech_info/tech.htm
(δεν εψαξα αν εχουν ξαναμπει παλιοτερα, μη με φάτε)
-
πως ελεγχουμε τα τακακια αν εχουν ψωμι ακομα?ποσα χιλιοστα πρεπει να εχει πριν ακουμπησει σιδερο με σιδερο?
-
αν η δισκοπλακα δεν εχει πατουρα θα ελεγα τα 2mm παστας ειναι οριακα, συνηθως στα τακακια υπαρχει ενα μεταλλακι το οποιο ακουμπαει πανω στην δισκοπλακα και τσιριζει οταν εχει ερθει η ωρα για αλλαγη.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις