-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Από το μισό τι; Μπουκάλι; Αν μιλάμε για 750Ml νερού στα 20 χιλιόμετρα! Πήγαινε όπως σου είπανε σε άλλο συνεργείο.Σε ρώτησα για την περίπτωση της φλάντζας όπως ξέρεις απο άλλες περιπτώσεις, υπάρχει πιό εύκολος τρόπος να το δώ ή θα πρέπει να ανοίξει οπωσδήποτε η μηχανή;
-
Με τόση κατανάλωση θα πρέπει να βλέπεις ατμούς στην εξάτμιση.
Ανοίγοντας το καπάκι που βάζεις λάδι μπορεί να δεις σαν μαγιονέζα.
Όταν γκαζώνεις θα ανεβαίνει η πίεση στο σύστημα ψύξης, αυτό εύκολα μετριέται χωρίς να ανοίξεις κινητήρα.
Εκτός αν το χάνει από κάπου που δεν είδαν, πχ μέσα στο αυτοκίνητο από το καλοριφέρ.... -
Aν δεν αλλάξω τον αισθητήρα 'λ' τι γίνεται;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Aν δεν αλλάξω τον αισθητήρα 'λ' τι γίνεται;Ρητορικη ερωτηση?
Μεγαλυτερη καταναλωση, αυξημενοι ρυποι, λαθος μιγματα=φθορα κινητηρα/καταλυτη, μειωμενη αποδοση.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Aν δεν αλλάξω τον αισθητήρα 'λ' τι γίνεται;
Ρητορικη ερωτηση?
Μεγαλυτερη καταναλωση, αυξημενοι ρυποι, λαθος μιγματα=φθορα κινητηρα/καταλυτη, μειωμενη αποδοση.
Κατάλαβα....Θα σκάσω ένα 150άρι για το fiat...Σε ευχαριστώ
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Aν δεν αλλάξω τον αισθητήρα 'λ' τι γίνεται;
Ρητορικη ερωτηση?
Μεγαλυτερη καταναλωση, αυξημενοι ρυποι, λαθος μιγματα=φθορα κινητηρα/καταλυτη, μειωμενη αποδοση.
Κατάλαβα....Θα σκάσω ένα 150άρι για το fiat...Σε ευχαριστώ
σιγουρεψε πρωτα οτι το προβλημα ειναι ο λ και οχι καποιος αλλος λογος (τραβαει αερα απο εισαγωγη, λανθασμενο σημα απο μετρητη αερα κ.τ.λ.)
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Aν δεν αλλάξω τον αισθητήρα 'λ' τι γίνεται;
Ρητορικη ερωτηση?
Μεγαλυτερη καταναλωση, αυξημενοι ρυποι, λαθος μιγματα=φθορα κινητηρα/καταλυτη, μειωμενη αποδοση.
Κατάλαβα....Θα σκάσω ένα 150άρι για το fiat...Σε ευχαριστώ
για λεγε συμπτωματα που εχεις
-
Σήμερα είπα να βγάλω τα χειμωνιάτικα λάστιχα και βάλω τα καλοκαιρινά, και ανακάλυψα ότι το πλαστικό κάλυμα κάτω απο το κινητήρα είχε στο αριστερό μέρος του κάτι ψιλά απο λάδια. Μπήκα απο κάτω λοιπόν και ανακάλυψα ότι προέρχονται απο κάποιο σημείο στην φλάντζα του κάρτερ.
Είναι κάτι που θα πρέπει να με ανησυχεί;
Το αμάξι είναι octavia 5 fsi. -
Η διαρροή φαίνεται τόσο μικρή που δεν αξίζει κάν να ασχοληθείς. Το πολύ πολύ δοκίμασε να σφίξεις λίγο τις βίδες, αλλά αν δείς οτι δέν παίρνουν άλλο μην επιμένεις και τις σπάσεις.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Aν δεν αλλάξω τον αισθητήρα 'λ' τι γίνεται;
Ρητορικη ερωτηση?
Μεγαλυτερη καταναλωση, αυξημενοι ρυποι, λαθος μιγματα=φθορα κινητηρα/καταλυτη, μειωμενη αποδοση.
Κατάλαβα....Θα σκάσω ένα 150άρι για το fiat...Σε ευχαριστώ
για λεγε συμπτωματα που εχεις
Κοίτα, το Σάββατο με το που έβαλα βενζίνη άναψε το λαμπάκι στο καντράν. Πήγα στο μάστορα το έβαλε στο διαγνωστικό και έδειξε τον αισθητήρα λ. Μου λέει μπορεί να πήγε κανένα σκουπιδάκι στην εξαγωγή, κυκλοφόρησέ το και βλέπουμε από Δευτέρα. Την Κυριακή ήρθε ένας φίλος μου με ένα δικό του διαγνωστικό το σύνδεσε και έδειξε και σε εκείνον τον λ. Από συμπτώματα όμως δεν έχω κανένα. Οι στροφές δεν παίζουν στο ρελαντί, το αμάξι ανοίγει όπως πριν....Ο φίλος μου έσβησε το μήνυμα την Κυριακή και από τότε δε μου άναψε ξανά το λαμπάκι στο καντράν. Ο μάστορας που πήγα το έβαλε ξανά στο διαγνωστικό και δεν έδειξε τον λ. Μου είπε να το αφήσω εκεί (γιατί είχε άλλο αυτοκίνητο να φτιάξει) και να περάσω αύριο....
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Aν δεν αλλάξω τον αισθητήρα 'λ' τι γίνεται;
Ρητορικη ερωτηση?
Μεγαλυτερη καταναλωση, αυξημενοι ρυποι, λαθος μιγματα=φθορα κινητηρα/καταλυτη, μειωμενη αποδοση.
Κατάλαβα....Θα σκάσω ένα 150άρι για το fiat...Σε ευχαριστώ
για λεγε συμπτωματα που εχεις
Κοίτα, το Σάββατο με το που έβαλα βενζίνη άναψε το λαμπάκι στο καντράν. Πήγα στο μάστορα το έβαλε στο διαγνωστικό και έδειξε τον αισθητήρα λ. Μου λέει μπορεί να πήγε κανένα σκουπιδάκι στην εξαγωγή, κυκλοφόρησέ το και βλέπουμε από Δευτέρα. Την Κυριακή ήρθε ένας φίλος μου με ένα δικό του διαγνωστικό το σύνδεσε και έδειξε και σε εκείνον τον λ. Από συμπτώματα όμως δεν έχω κανένα. Οι στροφές δεν παίζουν στο ρελαντί, το αμάξι ανοίγει όπως πριν....Ο φίλος μου έσβησε το μήνυμα την Κυριακή και από τότε δε μου άναψε ξανά το λαμπάκι στο καντράν. Ο μάστορας που πήγα το έβαλε ξανά στο διαγνωστικό και δεν έδειξε τον λ. Μου είπε να το αφήσω εκεί (γιατί είχε άλλο αυτοκίνητο να φτιάξει) και να περάσω αύριο....
Το βασικότερο δε λες: Τι αριθμο λαθους (ή λαθών) βγαζει το διαγνωστικο.
-
Ο χρήστης onyx έγραψε:
Με τόση κατανάλωση θα πρέπει να βλέπεις ατμούς στην εξάτμιση.
Ανοίγοντας το καπάκι που βάζεις λάδι μπορεί να δεις σαν μαγιονέζα.
Όταν γκαζώνεις θα ανεβαίνει η πίεση στο σύστημα ψύξης, αυτό εύκολα μετριέται χωρίς να ανοίξεις κινητήρα.
Εκτός αν το χάνει από κάπου που δεν είδαν, πχ μέσα στο αυτοκίνητο από το καλοριφέρ....Επανήλθα ... το άφησα στην αρχή το άνοιγα μιά φορά την ημέρα όταν επέστρεφα σπίτι τις πρώτες μέρες φαινόταν εντάξει και το νερό πάνω απο την μέση. Σήμερα όταν επέστρεψα σπίτι το απόγευμα ενώ είχα κάνει περίπου 20 χιλιόμετρα άνοιξα το καπάκι απο το αντιψυκτικό υγρό και χύθηκε ολόκληρο καυτό πάνω μου σαν συντριβάνι με μεγάλη ταχύτητα σε θερμοκρασία βρασμού, άνοιξα και το καπάκι απο το δοχείο λαδιού αλλά εκεί τα πράγματα ήταν ήρεμα ξαναγέμισα το αντιψυκτικό με νερό.
Είναι αυτά συμπτώματα φλάντζας; -
Ο χρήστης Asep έγραψε:
Με τόση κατανάλωση θα πρέπει να βλέπεις ατμούς στην εξάτμιση.
Ανοίγοντας το καπάκι που βάζεις λάδι μπορεί να δεις σαν μαγιονέζα.
Όταν γκαζώνεις θα ανεβαίνει η πίεση στο σύστημα ψύξης, αυτό εύκολα μετριέται χωρίς να ανοίξεις κινητήρα.
Εκτός αν το χάνει από κάπου που δεν είδαν, πχ μέσα στο αυτοκίνητο από το καλοριφέρ....Επανήλθα ... το άφησα στην αρχή το άνοιγα μιά φορά την ημέρα όταν επέστρεφα σπίτι τις πρώτες μέρες φαινόταν εντάξει και το νερό πάνω απο την μέση. Σήμερα όταν επέστρεψα σπίτι το απόγευμα ενώ είχα κάνει περίπου 20 χιλιόμετρα άνοιξα το καπάκι απο το αντιψυκτικό υγρό και χύθηκε ολόκληρο καυτό πάνω μου σαν συντριβάνι με μεγάλη ταχύτητα σε θερμοκρασία βρασμού, άνοιξα και το καπάκι απο το δοχείο λαδιού αλλά εκεί τα πράγματα ήταν ήρεμα ξαναγέμισα το αντιψυκτικό με νερό.
Είναι αυτά συμπτώματα φλάντζας;άνοιξα το καπάκι απο το αντιψυκτικό υγρό... αυτό δεν το κάνεις ποτέ ΕΝ ΘΕΡΜΩ, αλλιώς θα κάψεις άλλες φλάντζες..
-
Ο χρήστης Asep έγραψε:
Με τόση κατανάλωση θα πρέπει να βλέπεις ατμούς στην εξάτμιση.
Ανοίγοντας το καπάκι που βάζεις λάδι μπορεί να δεις σαν μαγιονέζα.
Όταν γκαζώνεις θα ανεβαίνει η πίεση στο σύστημα ψύξης, αυτό εύκολα μετριέται χωρίς να ανοίξεις κινητήρα.
Εκτός αν το χάνει από κάπου που δεν είδαν, πχ μέσα στο αυτοκίνητο από το καλοριφέρ....Επανήλθα ... το άφησα στην αρχή το άνοιγα μιά φορά την ημέρα όταν επέστρεφα σπίτι τις πρώτες μέρες φαινόταν εντάξει και το νερό πάνω απο την μέση. Σήμερα όταν επέστρεψα σπίτι το απόγευμα ενώ είχα κάνει περίπου 20 χιλιόμετρα άνοιξα το καπάκι απο το αντιψυκτικό υγρό και χύθηκε ολόκληρο καυτό πάνω μου σαν συντριβάνι με μεγάλη ταχύτητα σε θερμοκρασία βρασμού, άνοιξα και το καπάκι απο το δοχείο λαδιού αλλά εκεί τα πράγματα ήταν ήρεμα ξαναγέμισα το αντιψυκτικό με νερό.
Είναι αυτά συμπτώματα φλάντζας;Τι έκανες βρε άνθρωπε;Μπορούσες να πάθεις εγκαύματα!!!! :
-
Ο χρήστης Asep έγραψε:
Με τόση κατανάλωση θα πρέπει να βλέπεις ατμούς στην εξάτμιση.
Ανοίγοντας το καπάκι που βάζεις λάδι μπορεί να δεις σαν μαγιονέζα.
Όταν γκαζώνεις θα ανεβαίνει η πίεση στο σύστημα ψύξης, αυτό εύκολα μετριέται χωρίς να ανοίξεις κινητήρα.
Εκτός αν το χάνει από κάπου που δεν είδαν, πχ μέσα στο αυτοκίνητο από το καλοριφέρ....Επανήλθα ... το άφησα στην αρχή το άνοιγα μιά φορά την ημέρα όταν επέστρεφα σπίτι τις πρώτες μέρες φαινόταν εντάξει και το νερό πάνω απο την μέση. Σήμερα όταν επέστρεψα σπίτι το απόγευμα ενώ είχα κάνει περίπου 20 χιλιόμετρα άνοιξα το καπάκι απο το αντιψυκτικό υγρό και χύθηκε ολόκληρο καυτό πάνω μου σαν συντριβάνι με μεγάλη ταχύτητα σε θερμοκρασία βρασμού, άνοιξα και το καπάκι απο το δοχείο λαδιού αλλά εκεί τα πράγματα ήταν ήρεμα ξαναγέμισα το αντιψυκτικό με νερό.
Είναι αυτά συμπτώματα φλάντζας;Εκανες μεγαλη γκαφα !!1 Εαν προκειται να το ξανακανεις, να κρατας στο χερι σου ενα σακουλακι πρασινο τσάι να το πιεις μετα για παρηγορια. Παλι καλα που δεν επαθες (?) τιποτα εγκαυματα.
Ποτε δεν ανοιγεις την ταπα οταν ειναι ζεστο, ΕΙΔΙΚΑ οταν λειτουργει ο κινητηρας.
Περα απο τη θερμοκρασια του, το κυκλωμα ειναι υπο πιεση επομενως ακομα και σε περιπτωση που ξεπερασει τους 100 βαθμους δε βραζει. Οταν η πιεση εκτονωθει (ανοιγεις καπακι) τοτε ξαφνικα κοχλαζει και γινεται της πορνης. Να προσεχεις και οπως ειπαμε, πηγαινε σε ενα συνεργειο της προκοπης.
Εαν τοσο πολυ θες να το ερευνησεις. Ανοιξε την ταπα του ψυγειου, με κρυο κινητηρα, βαλε μπρος και αφου ζεσταθει μερικα δευτερολεπτα, ριξε ανεβασε 2 - 2500rpm. Εαν δεις οτι σχηματιζονται φυσσαλιδες, πας για φλατζα καυσης.
-
viewtopic.php?f=15&t=21480&start=7560
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Εκανες μεγαλη γκαφα !!1 Εαν προκειται να το ξανακανεις, να κρατας στο χερι σου ενα σακουλακι πρασινο τσάι να το πιεις μετα για παρηγορια. Παλι καλα που δεν επαθες (?) τιποτα εγκαυματα.Το είχα ξανακάνει για 3 μέρες αλλά δεν έγινε τίποτα τέτοιο γι'αυτό μου φάνηκε παράξενο σήμερα.
-
RTFM, ποτέ δεν ανοίγουμε ζεστό κύκλωμα ψύξης.
-
Ο χρήστης Asep έγραψε:
Εκανες μεγαλη γκαφα !!1 Εαν προκειται να το ξανακανεις, να κρατας στο χερι σου ενα σακουλακι πρασινο τσάι να το πιεις μετα για παρηγορια. Παλι καλα που δεν επαθες (?) τιποτα εγκαυματα.
Το είχα ξανακάνει για 3 μέρες αλλά δεν έγινε τίποτα τέτοιο γι'αυτό μου φάνηκε παράξενο σήμερα.
Λογικα το γραφει και πανω στην ταπα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
RTFM, ποτέ δεν ανοίγουμε ζεστό κύκλωμα ψύξης.Το ανοιγουμε αλλα με προσοχη. Πιανουμε την ταπα με ενα πανι για να μην καουμε και την ανοιγουμε σιγα σιγα μεχρι να ελευθερωθει η πιεση.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........