-
Κάτι με έπιασε και θέλω να βάλω μπελά στο κεφάλι μου
Ψάχνω ένα φτηνό αυτοκίνητο που να μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση,και κατέληξα στις δύο αυτές κυρίες.Πολύ διαφορετικά σαν αυτοκίνητα,αλλά το δίλημμα είναι υπαρκτό.Το αυτοκίνητο ΔΕΝ θα είναι για βόλτες τις Κυριακές,προορίζεται για καθημερινή χρήση.
Στα χρήματα ας πούμε πως κάπου στα 3000-4000 ευρώ είναι το όριο.Κυβικά 1600 άντε 1800 το πολύ.Το έψαξα λίγο,ας κάνω λοιπόν τις ερωτήσεις που προέκυψαν:
1)Στην 75,τα διαθέσιμα μοτέρ στα κυβικά αυτά είναι 1.6,1.8 και 1.8 turbo.Το turbo μόνο θεωρητικά,σε αυτά τα χρήματα δεν παίζει οπότε το ξεχνάμε. Μεταξύ 1.6 και 1.8,να διαλέξω το 1.8; Τα παραπάνω κυβικά φαίνονται ή οι διαφορές με το 1.6 δεν είναι τόσο μεγάλες;
2)Απο κατανάλωση ξέρω οτι παίζουμε σε κάπως υψηλές τιμές.Το μοντέλα με ψεκασμό έχουν αισθητή διαφορά στην κατανάλωση,ή να τσιμπήσω με την πρώτη ευκαιρία ένα με καρμπυρατέρ,που είναι και πιο ζωντανό;
3)Απο βλάβες,πόσο χάλια είναι; Μιλάμε για επίπεδα που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο ή δίαφορες χαζοβλάβες που με ψάξιμο και προσωπική εργασία τις φτιάχνεις μόνος σου;
4)Γενικά,Alfa 75 και 1.6 ή 1.8 μοτέρ πάνε μαζί,ή δεν δείχνει ποτέ το στήσιμό του το αυτοκίνητο;Η Sprint παίζει σε χαμηλότερους κυβισμόυς,εδώ θα κοίταγα 1.5 και 1.7 (αν βρώ,γιατί δε βρίσκεις εύκολα)
1)Οδηγικά,είναι καλό; Με την 75 δεν αμφιβάλλω (και λόγω πίσω κίνησης),εδω τι γίνεται; Ή πχ ένα ZX κάνει τα ίδια και χωρίς τα προβλήματα της παλαιότητας;
2)Βασίζεται στην Alfasud,που σημαίνει απο προβλήματα να φάνε και οι κότες ε; Χαζοβλάβες και εδώ ή σοβαρά πράγματα;Μήπως να τα αφήσω να πεθάνουν με την ησυχία τους και να ψάξω για κανα VTi-CRX;
Για βοηθήστε λίγο!
-
Κάτι με έπιασε και θέλω να βάλω μπελά στο κεφάλι μου
Ψάχνω ένα φτηνό αυτοκίνητο που να μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση,και κατέληξα στις δύο αυτές κυρίες.Πολύ διαφορετικά σαν αυτοκίνητα,αλλά το δίλημμα είναι υπαρκτό.Το αυτοκίνητο ΔΕΝ θα είναι για βόλτες τις Κυριακές,προορίζεται για καθημερινή χρήση.
Στα χρήματα ας πούμε πως κάπου στα 3000-4000 ευρώ είναι το όριο.Κυβικά 1600 άντε 1800 το πολύ.Το έψαξα λίγο,ας κάνω λοιπόν τις ερωτήσεις που προέκυψαν:
1)Στην 75,τα διαθέσιμα μοτέρ στα κυβικά αυτά είναι 1.6,1.8 και 1.8 turbo.Το turbo μόνο θεωρητικά,σε αυτά τα χρήματα δεν παίζει οπότε το ξεχνάμε. Μεταξύ 1.6 και 1.8,να διαλέξω το 1.8; Τα παραπάνω κυβικά φαίνονται ή οι διαφορές με το 1.6 δεν είναι τόσο μεγάλες;
2)Απο κατανάλωση ξέρω οτι παίζουμε σε κάπως υψηλές τιμές.Το μοντέλα με ψεκασμό έχουν αισθητή διαφορά στην κατανάλωση,ή να τσιμπήσω με την πρώτη ευκαιρία ένα με καρμπυρατέρ,που είναι και πιο ζωντανό;
3)Απο βλάβες,πόσο χάλια είναι; Μιλάμε για επίπεδα που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο ή δίαφορες χαζοβλάβες που με ψάξιμο και προσωπική εργασία τις φτιάχνεις μόνος σου;
4)Γενικά,Alfa 75 και 1.6 ή 1.8 μοτέρ πάνε μαζί,ή δεν δείχνει ποτέ το στήσιμό του το αυτοκίνητο;Η Sprint παίζει σε χαμηλότερους κυβισμόυς,εδώ θα κοίταγα 1.5 και 1.7 (αν βρώ,γιατί δε βρίσκεις εύκολα)
1)Οδηγικά,είναι καλό; Με την 75 δεν αμφιβάλλω (και λόγω πίσω κίνησης),εδω τι γίνεται; Ή πχ ένα ZX κάνει τα ίδια και χωρίς τα προβλήματα της παλαιότητας;
2)Βασίζεται στην Alfasud,που σημαίνει απο προβλήματα να φάνε και οι κότες ε; Χαζοβλάβες και εδώ ή σοβαρά πράγματα;Μήπως να τα αφήσω να πεθάνουν με την ησυχία τους και να ψάξω για κανα VTi-CRX;
Για βοηθήστε λίγο!
-
Κάτι με έπιασε και θέλω να βάλω μπελά στο κεφάλι μου
Ψάχνω ένα φτηνό αυτοκίνητο που να μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση,και κατέληξα στις δύο αυτές κυρίες.Πολύ διαφορετικά σαν αυτοκίνητα,αλλά το δίλημμα είναι υπαρκτό.Το αυτοκίνητο ΔΕΝ θα είναι για βόλτες τις Κυριακές,προορίζεται για καθημερινή χρήση.
Στα χρήματα ας πούμε πως κάπου στα 3000-4000 ευρώ είναι το όριο.Κυβικά 1600 άντε 1800 το πολύ.Το έψαξα λίγο,ας κάνω λοιπόν τις ερωτήσεις που προέκυψαν:
1)Στην 75,τα διαθέσιμα μοτέρ στα κυβικά αυτά είναι 1.6,1.8 και 1.8 turbo.Το turbo μόνο θεωρητικά,σε αυτά τα χρήματα δεν παίζει οπότε το ξεχνάμε. Μεταξύ 1.6 και 1.8,να διαλέξω το 1.8; Τα παραπάνω κυβικά φαίνονται ή οι διαφορές με το 1.6 δεν είναι τόσο μεγάλες;
2)Απο κατανάλωση ξέρω οτι παίζουμε σε κάπως υψηλές τιμές.Το μοντέλα με ψεκασμό έχουν αισθητή διαφορά στην κατανάλωση,ή να τσιμπήσω με την πρώτη ευκαιρία ένα με καρμπυρατέρ,που είναι και πιο ζωντανό;
3)Απο βλάβες,πόσο χάλια είναι; Μιλάμε για επίπεδα που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο ή δίαφορες χαζοβλάβες που με ψάξιμο και προσωπική εργασία τις φτιάχνεις μόνος σου;
4)Γενικά,Alfa 75 και 1.6 ή 1.8 μοτέρ πάνε μαζί,ή δεν δείχνει ποτέ το στήσιμό του το αυτοκίνητο;Η Sprint παίζει σε χαμηλότερους κυβισμόυς,εδώ θα κοίταγα 1.5 και 1.7 (αν βρώ,γιατί δε βρίσκεις εύκολα)
1)Οδηγικά,είναι καλό; Με την 75 δεν αμφιβάλλω (και λόγω πίσω κίνησης),εδω τι γίνεται; Ή πχ ένα ZX κάνει τα ίδια και χωρίς τα προβλήματα της παλαιότητας;
2)Βασίζεται στην Alfasud,που σημαίνει απο προβλήματα να φάνε και οι κότες ε; Χαζοβλάβες και εδώ ή σοβαρά πράγματα;Μήπως να τα αφήσω να πεθάνουν με την ησυχία τους και να ψάξω για κανα VTi-CRX;
Για βοηθήστε λίγο!
-
Ο χρήστης RFVC έγραψε:
Κάτι με έπιασε και θέλω να βάλω μπελά στο κεφάλι μουΨάχνω ένα φτηνό αυτοκίνητο που να μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση,και κατέληξα στις δύο αυτές κυρίες.Πολύ διαφορετικά σαν αυτοκίνητα,αλλά το δίλημμα είναι υπαρκτό.Το αυτοκίνητο ΔΕΝ θα είναι για βόλτες τις Κυριακές,προορίζεται για καθημερινή χρήση.
Στα χρήματα ας πούμε πως κάπου στα 3000-4000 ευρώ είναι το όριο.Κυβικά 1600 άντε 1800 το πολύ.Το έψαξα λίγο,ας κάνω λοιπόν τις ερωτήσεις που προέκυψαν:
1)Στην 75,τα διαθέσιμα μοτέρ στα κυβικά αυτά είναι 1.6,1.8 και 1.8 turbo.Το turbo μόνο θεωρητικά,σε αυτά τα χρήματα δεν παίζει οπότε το ξεχνάμε. Μεταξύ 1.6 και 1.8,να διαλέξω το 1.8; Τα παραπάνω κυβικά φαίνονται ή οι διαφορές με το 1.6 δεν είναι τόσο μεγάλες;
2)Απο κατανάλωση ξέρω οτι παίζουμε σε κάπως υψηλές τιμές.Το μοντέλα με ψεκασμό έχουν αισθητή διαφορά στην κατανάλωση,ή να τσιμπήσω με την πρώτη ευκαιρία ένα με καρμπυρατέρ,που είναι και πιο ζωντανό;
3)Απο βλάβες,πόσο χάλια είναι; Μιλάμε για επίπεδα που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο ή δίαφορες χαζοβλάβες που με ψάξιμο και προσωπική εργασία τις φτιάχνεις μόνος σου;
4)Γενικά,Alfa 75 και 1.6 ή 1.8 μοτέρ πάνε μαζί,ή δεν δείχνει ποτέ το στήσιμό του το αυτοκίνητο;Η Sprint παίζει σε χαμηλότερους κυβισμόυς,εδώ θα κοίταγα 1.5 και 1.7 (αν βρώ,γιατί δε βρίσκεις εύκολα)
1)Οδηγικά,είναι καλό; Με την 75 δεν αμφιβάλλω (και λόγω πίσω κίνησης),εδω τι γίνεται; Ή πχ ένα ZX κάνει τα ίδια και χωρίς τα προβλήματα της παλαιότητας;
2)Βασίζεται στην Alfasud,που σημαίνει απο προβλήματα να φάνε και οι κότες ε; Χαζοβλάβες και εδώ ή σοβαρά πράγματα;Μήπως να τα αφήσω να πεθάνουν με την ησυχία τους και να ψάξω για κανα VTi-CRX;
Για βοηθήστε λίγο!
-
Τι να πώ,στα μικρομεσαία τότε ήταν σημείο αναφοράς στο δρόμο.Μάλλον δεν έχει την ίδια αίσθηση όμως,ε;
-
Στα προβλήματα παλαιότητας που δεν θα έχει το υπερσύγχρονο ΖΧ αναφέρθηκε ο red... 25 ετών λυκόπουλο.
-
Κάνα MX5 δεν σου περνάει απ το μυαλό?
-
Εγώ σε διαθεσιμότητα ανταλλακτικών αναφερόμουν κυρίως,σε αξιοπιστία σίγουρα θα βγάλει και αυτό τις βλάβες του.Εμένα αυτά που ακούω για τα Alfasud με φοβίζουν πάντως,είναι τόσο χάλια όσο λένε;
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Κάνα MX5 δεν σου περνάει απ το μυαλό?Δεν μου αρέσει
-
Μιας και σκεφτεσαι zx και εχω πληρη εικονα και οχι μονο απο το δικο μου αυτοκινητο...
Εχω μια τη τελευταια 5ετια και ειχαμε και αλλη μια για εναμιση χρονο.. Το αμαξι το θεωρω αρκετα πανω απο το μεσο ορο της κατηγοριας στα παντα και μαζι την αξιοπιστια. Προσωπικα της εχω κανει τα πανδεινα σε θεμα χρησης, την εμπιστευομαι απολυτα ακομα και σημερα στο τυπικο για εμενα Αθηνα-Πατρα-Αθηνα και δε με αφησε ποτε..πηγε μια φορα οταν κολλησε το ρελε της αντλιας βενζινης και μεχρι να το καταλαβω καθυστερησα ενα 2ωρο Ο προηγουμενος ιδιοκτητης ,καθοτι εχω το ιστορικο απο τη πρωτη μερα, αλλαξε μεσα σε 14 χρονια και 120.000km μονο ενα ψυγειο και το ηλεκτρικο παραθυρο του οδηγου.. τωρα εχει 170.000km και εχω επιπλεον αλλαξει ως 'ζημιες' αυτα τα 5+ χρονια πανω κολλαρο ψυγειου,αισθητηρα ταχυμετρου και μια φουσκα ημιαξονιου.Δλδ ενα 100ρικο σε 5+ χρονια.τριχες...Φοραει ακομα μαμα συμπλεκτη (στα τελευταια του) και φλατζα (απιθανη περιπτωση καθοτι το TU3 θα ζητησει στανταρ μια φορα) Απο τη πληρη εικονα για τη φιρμα αν με ρωταγες πιο ηταν το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο της γκαμας τα τελευταια 30 χρονια θα σου ελεγα η zx με το ax.Περι οδικης συμπεριφορας ειναι απο τις περιπτωσεις που οτι διαβαζες στον τυπο ισχυει 100%, εχει παρει ο φουρναρης της γειτονιας ενα απο τα πρωτα για χαμαλη και εχει καταληξει ν αφησει το cordoba '05 και να κανει τα ταξιδια του με αυτο...Μεταξυ των τριων για καθημερινο ασυζητητι zx λογω ευκολιας συντηρησης (ακομα και μονος σου μπορεις να κανεις το συνολο των εργασιων), ευρεσης σχεδον ολων των ανταλλακτικων ακομα και σιγουρα καταναλωσης που ειναι ικανοποιητικοτατη.. μεταξυ των alfa ευκολα 75 .. η αλλη ειναι πιο πολυ για ΣΚ, φιλπα εκδηλωσεις κτλπ καθως πολυ πιο σπανια σε ανταλλακτικα και ακομα παλιοτερη.. Αν βεβαια εισαι διατεθειμενος για κατι λιγο πιο ειδικο να την παρεις την 75, εξαιρετικο αυτοκινητο ,ζυγισμενο κτλπ..
Αν πας για ζηταχι μεχρι 1000ρικο πιστευω και κατα προτιμηση monte carlo με aircondition και πολλαπλο ψεκασμο βενζινης, δλδ '96-'97. Εχω και 2 μαστορες zxοβιους να σε στειλω για ελεγχο και συντηρηση μετα.
Παντως ειναι σωστα 25ετιας οπως ειπωθηκε ,και οι alfa ακομα παλιοτερες, οποτε συνηθως κατι χοντρο θα προκυψει απο μια χαζομαρα.. καποτε π.χ. παρατηρησα μια κυλιδα παραφλου μπροστα αριστερα και αποδειχθηκε οτι ειχε ξεραθει το στεγανωτικο o-ring στην ενωση ψυγειου-κολλαρου.. γνωριζοντας το μαλιστα το χρησιμοποιουσα και ξαφνικα εχασε τοσο που δε μπορουσε να δουλεψει ο θερμοστατης οποτε ανεβασε θερμοκρασια και θα εκαιγε φλατζα.. Θελει δηλαδη μια παρατηρητικοτητα και ενασχοληση που αν δεν εισαι διατεθιμενος να τη κανεις ,για οποιο απο αυτα, μαλλον θα ηταν καλυτερα να βαλεις κατι ακομα για ενα γιαπωνεζικο κουβαδακι που δε θα εχει το χαρακτηρα αλλα θα εισαι περισσοτερο καλυμενος απο τετοιες περιπτωσεις.
Υ.Γ.
Παρε χθες...ΑΥΤΟ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4808557/ -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Υ.Γ.
Παρε χθες...ΑΥΤΟ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4808557/Μάλλον το πήραν...χθες.
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σχετικά με το ZX.Aν πήγαινα τελικά σε κάτι τέτοιο,πιθανότατα θα ανέβαινα για το 1.6 ή 1.8. Είναι στο πίσω μέρος του μυαλού μου,μαζί με το CRX και κάπου σε μια γωνια...είναι και το VTI,λόγω κινητήρα!
-
Άντε να κάνω και αλλη μια πρόταση....E30,E36??
-
Ενδεχομένως ναι,χωρίς να τρελαίνομαι κιολας.
-
Ο χρήστης RFVC έγραψε:
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σχετικά με το ZX.Aν πήγαινα τελικά σε κάτι τέτοιο,πιθανότατα θα ανέβαινα για το 1.6 ή 1.8. Είναι στο πίσω μέρος του μυαλού μου,μαζί με το CRX και κάπου σε μια γωνια...είναι και το VTI,λόγω κινητήρα!Δυσκολα θα βρεις 1.6 σε ποικιλια και ειναι σχεδον αδυνατον να βρεις 1.8 furio.. Οι 2λιτρες δε...ηρθαν 17 σ ολη την Ελλαδα..
Απο e30 και απλα crx την προτιμω ευκολα...Πανο ,μεσα στη νυχτα ανεβηκε και πουληθηκε γιατι για 300e ηταν πραγματικα τελειο.
-
Έχουμε λοιπόν: 75 και Sprint,με προτίμηση στην 75,μετά CRX και ZX,και προσθέτω και την Delta 1.6 HF.
Ο,τι ξέρετε,το γράφετε.
-
Aφου τα θέλεις για καθημερινη χρήση καλό θα είναι να σκεφτείς λίγο και το θέμα ασφάλεια πάντως.Ούτε αερόσακο δεν έχουν αυτά που γράφεις.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Aφου τα θέλεις για καθημερινη χρήση καλό θα είναι να σκεφτείς λίγο και το θέμα ασφάλεια πάντως.Ούτε αερόσακο δεν έχουν αυτά που γράφεις.+κατανάλωση.
-
Στο χρηματικό όριο που έχεις βρίσκεις και ωραιότατες 156
-
Είμαι δύσκολος το ξέρω.Ούτε αυτή μου κάνει κλικ
Κατα τ'άλλα για την κατανάλωση το ξέρω οτι θα είναι υψηλή,είναι και ένας απ'τους παράγοντες που με βάζουν σε σκέψεις για το αν θα πρέπει να επιδιώξω την αγορά τέτοιου αυτοκινήτου για καθημερινό.
Alfa 75 vs Alfa Sprint