-
Kαλά άτυχη δε τη λες.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Kαλά άτυχη δε τη λες....ούτε και τυχερή με τον που έμπλεξε !
Ωραία η πινακίδα του όμως !
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Kαλά άτυχη δε τη λες.
...ούτε και τυχερή με τον που έμπλεξε !
Ωραία η πινακίδα του όμως !
Την βάζει σε όλα τα αμάξια που έχει στο κανάλι του .
Δείτε το http://www.youtube.com/user/TaxTheRich100?feature=watch -
Γιατί καλέ άτυχη και γιατί είναι ο άνθρωπας;
-
Ε γιατί θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει όλες αυτές τις κάμερες για να κάνει κάτι πιο ενδιαφέρον απο Fast & Furious (βλ. πχ Petrolicious)...
H GTO του 1 εκατ.+ θα πήγε για κανά 10ωρο detailing μετά βέβαια -
Πάρα πολύ ενδιαφέρον είναι αυτό που κάνει. Γ Α Μ Α Τ Ο Σ
Και μόνο το butthurt που προκαλεί, αρκεί, που είχε πει και ο drdinoς
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Ε γιατί θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει όλες αυτές τις κάμερες για να κάνει κάτι πιο ενδιαφέρον απο Fast & Furious (βλ. πχ Petrolicious)...
H GTO του 1 εκατ.+ θα πήγε για κανά 10ωρο detailing μετά βέβαιαΑυτό που κάνει είναι εμπνευσμένο από αυτό
Και ομολογώ πως το κάνει αρκετά έξυπνα και πετυχημένα.
Και +1 στον κύριο απο επάνω.
To petrolicious ΒΤW είναι επίσης γαμάτο αλλά άλλο πράγμα -
Το άτυχη το είπα γιατί φτιάχτηκε για το group B άλλαξαν οι κανονισμοί ( καταργήθηκε ) και δεν έλαβε ποτέ μέρος να μας δείξει τι μπορούσε να κάνει.
-
Μα ποσο ωραιο αυτοκινητο.....
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3743274/
και Ελληνικες πινακιδες!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το άτυχη το είπα γιατί φτιάχτηκε για το group B άλλαξαν οι κανονισμοί ( καταργήθηκε ) και δεν έλαβε ποτέ μέρος να μας δείξει τι μπορούσε να κάνει.Βέβαια πρέπει να σημειώσουμε εδώ Παναγιώτη πως η 288 φτιάχθηκε ως Group B racing car και όχι ως rally car, δηλαδή για αγώνες πίστας. Είναι κάτι που συχνά μπερδεύεται και ο κόσμος νομίζει πως η Ferrari ήθελε να τρέξει στα rallies.
Μα ποσο ωραιο αυτοκινητο.....
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3743274/
και Ελληνικες πινακιδες!
Ε δεν το λες και ιστορικό ακόμα. Σχετικά σύγχρονη είναι, μόλις 3 γενιές πίσω. Και γιατί να μην έχει ελληνικές; Εδώ έχουν πολύ πιο σύγχρονες και ακριβές...
-
Αμα δεις οι Φερραρι προς πωληση για τα μοντελα εως το 1999-2000 ειναι μολις 3, εαν δεν κανω λαθος.... και δυο απο αυτα ειναι ιστορικα. ενω για μοντελα μετα το 2000.... 40 περιπου... με Πιναδικες υποργειου.
Γιαυτο και μου εκανε εντυπωση.
-
East African safari classic 2013
-
Ξέρουμε ανεξάρτητο συνεργείο στην Αττική κατά προτίμηση που να ξέρει καλά από Dino GTB/4? και να μην σφάζει σε τιμές ?
-
Όταν λές 'να ξέρει καλά' ? Να έχουν περάσει καμιά τριανταριά Dino απο τα χέρια του?
-
Ανεξαρτητο συνεργειο ???
Ανεξάρτητοι Ελληνες ....
Ανεξάρτητες FERRARI ??Υπαρχει ένα για FERRARI , αλλα είναι 'Γενικο Συνεργειο '.Φτιαχνει και FIAT....
-
Υπαρχει ενα τετοιο οικονομικο συνεργειο για Ferrari που ειναι διπλα σε εκεινον τον τρομερο φαναρτζη, που ειναι πολυ φτηνος , γρηγορος, δεν μιλαει πολυ, εχει μερακι, δεν χρησημοποιει στοκο αλλα μολυβι, εχει English Wheel, ηλεκτοποντα, του αρεσει να ξεσκουριαζει, εχει τρελη αποθηκη με λαμαρινες NOS, κανει soda blasting και ξερει απο ολες τις μαρκες.
Κοιτα να δεις που ξεχασα τον δρομο.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Υπαρχει ενα τετοιο οικονομικο συνεργειο για Ferrari που ειναι διπλα σε εκεινον τον τρομερο φαναρτζη, που ειναι πολυ φτηνος , γρηγορος, δεν μιλαει πολυ, εχει μερακι, δεν χρησημοποιει στοκο αλλα μολυβι, εχει English Wheel, ηλεκτοποντα, του αρεσει να ξεσκουριαζει, εχει τρελη αποθηκη με λαμαρινες NOS, κανει soda blasting και ξερει απο ολες τις μαρκες.Κοιτα να δεις που ξεχασα τον δρομο.
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ?
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Ξέρουμε ανεξάρτητο συνεργείο στην Αττική κατά προτίμηση που να ξέρει καλά από Dino GTB/4? και να μην σφάζει σε τιμές ?Καλύτερα να χτυπήσεις στους απέναντι viewtopic.php?f=15&t=20636&start=13605
-
Γιατί τόση ειρωνία ? Εγώ ξέρω λχ καλό μηχανικό που δούλευε παλιότερα στη Genesis τώρα έχει δικό του συνεργείο και φτιάχνει και Φερραρικά χωρίς να χρεώνει τα εργατικά μια περιουσία ενώ έχει πιστοποίηση από 355 ως 430 και για μερικά από τα 12κύλινδρα. Σε 360 έκανε σέρβις με περίπου το 60-65% των χρημάτων της Genesis με γνήσια ανταλακτικά. Απλώς δεν ξέρει τα παλαιότερα ο συγκεκριμένος γιατί είναι και μικρός σε ηλικία. Αν δεν βρω κάποιον ίσως να πάω σε αυτόν με factory manuals και να το ψάξουμε παρέα. Όχι τίποτα άλλο αλλά μια φορά που πήγα στη Τζένεσις έφυγα με τις χειρότερες των εντυπώσεων. Ρώταγες κάτι για το αυτοκίνητο και σε αντιμετώπιζαν σαν σκουπίδι. Λες και ο ιδιοκτήτης φερράρι πρέπει να είναι ο μαλάκας που πληρώνει αγόγκιστα χιλιάδες ευρώ χωρίς να ρωτά τίποτα.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Γιατί τόση ειρωνία ? Εγώ ξέρω λχ καλό μηχανικό που δούλευε παλιότερα στη Genesis τώρα έχει δικό του συνεργείο και φτιάχνει και Φερραρικά χωρίς να χρεώνει τα εργατικά μια περιουσία ενώ έχει πιστοποίηση από 355 ως 430 και για μερικά από τα 12κύλινδρα. Σε 360 έκανε σέρβις με περίπου το 60-65% των χρημάτων της Genesis με γνήσια ανταλακτικά. Απλώς δεν ξέρει τα παλαιότερα ο συγκεκριμένος γιατί είναι και μικρός σε ηλικία. Αν δεν βρω κάποιον ίσως να πάω σε αυτόν με factory manuals και να το ψάξουμε παρέα.Δεν είναι ειρωνία, πιστεύω, αλλά καλοπροαίρετος χαβαλές (ΑΝ ΔΕΝ την έχεις πάρει ακόμα... γιατί αλλιώς είναι μαχαίρι στην καρδιά, σε καταλαβαίνω, αλλά... live with it ).
Αν τη σήμερον ημέρα βλέπεις αραιά και που να κυκλοφορούν κανα φερραρικό και σίγουρα πολλά περισσότερα πορσικά, αυτό οπωσδήποτε δεν ήταν η κοινή πρακτική πριν 40 χρόνια. Εξ ορισμού, συνεπώς, μάστορας στην Ελλάδα με πραγματική εμπειρία σε τέτοια μηχανήματα είναι ανέκδοτο 5 λέξεων. Το γεγονός ότι
α) έχει πιάσει κανα δυο σύγχρονα και τα έχει δουλέψει (με σύγχρονα μηχανήματα, μάνιουαλς κλπ)
β) παλιά έφτιαχνε και κάποιο άλλο Ιταλικό
γ) θα κάτσετε να το ψάξετε παρέα (!)
Σίγουρα δεν τον κάνει ούτε 'ειδικό' αλλά ούτε καν κατάλληλο μάστορα για ανάλογες απαιτήσεις.Όχι τίποτα άλλο αλλά μια φορά που πήγα στη Τζένεσις έφυγα με τις χειρότερες των εντυπώσεων. Ρώταγες κάτι για το αυτοκίνητο και σε αντιμετώπιζαν σαν σκουπίδι.
Είσπραξες ό,τι και εγώ όταν ρώτησα κάτι τεχνικό στην Εθνικής Αντιστάσεως για το 914.
Φυσικά πειστική απάντηση δεν πήρα (πέρα από χολή μπόλικη).Λες και ο ιδιοκτήτης φερράρι πρέπει να είναι ο μ@λ@κ@ς που πληρώνει αγόγκιστα χιλιάδες ευρώ χωρίς να ρωτά τίποτα.
(Μην το παίρνεις προσωπικά αλλά πρέπει να έχεις τη δόση σου για να πας να τα ακουμπήσεις για κάτι ανάλογο - Φυσικά θέλω να σχολιάσω εδώ πολλά αλλά είμαι εξίσου μ@λ@κ@ς και δε με παίρνει ).
FERRARI classic