-
Η Τζουλια με JTDM 105hp (diesel) το μεν Αudi με τον 90αρι diesel της vw. H Τζουλια στα 19000 στην distinctive εκδοση, το Αudi στα 20000στην εκδοση admired. Ξερω οτι συγκρινω δυο αμαξια εντελως διαφορετικης κατηγοριας. Βασικο μου ζητημα ειναι αν αξιζει η Τζουλια το αλμα απο τα supermini σε μικρομεσαιο. Επιβεβαιωνεται ο σπορ χαρακτηρας που ισχυριζεται πως εχει οδηγικα? Δεν την εχω οδηγησει ακομη, απο βδομαδα. Το βασικο μου μελημα ειναι αυτα τα εξτρα 40 εκατοστα του μηκους της(4.35), που ισως δυσκολεψει αρκετα την ευρεση παρκινγκ σε σχεση με τα 3.95 του αudi. Επισης στο εσωτερικο της απο υλικα και συναρμογη πως ειναι? Ανταλλακτικα? Σερβις? Αξιοπιστια? Τιμονι βαρυ?ελαφρυ? ακριβες? τα πεταλια σκληρα? μαλακα?(θα τα δω και απο κοντα αυτα βεβαια) Απο κρατηματα? Κανει δουλεια το DNA και που ακριβως παρεμβαινει? Αυτα
-
Η Τζουλια με JTDM 105hp (diesel) το μεν Αudi με τον 90αρι diesel της vw. H Τζουλια στα 19000 στην distinctive εκδοση, το Αudi στα 20000στην εκδοση admired. Ξερω οτι συγκρινω δυο αμαξια εντελως διαφορετικης κατηγοριας. Βασικο μου ζητημα ειναι αν αξιζει η Τζουλια το αλμα απο τα supermini σε μικρομεσαιο. Επιβεβαιωνεται ο σπορ χαρακτηρας που ισχυριζεται πως εχει οδηγικα? Δεν την εχω οδηγησει ακομη, απο βδομαδα. Το βασικο μου μελημα ειναι αυτα τα εξτρα 40 εκατοστα του μηκους της(4.35), που ισως δυσκολεψει αρκετα την ευρεση παρκινγκ σε σχεση με τα 3.95 του αudi. Επισης στο εσωτερικο της απο υλικα και συναρμογη πως ειναι? Ανταλλακτικα? Σερβις? Αξιοπιστια? Τιμονι βαρυ?ελαφρυ? ακριβες? τα πεταλια σκληρα? μαλακα?(θα τα δω και απο κοντα αυτα βεβαια) Απο κρατηματα? Κανει δουλεια το DNA και που ακριβως παρεμβαινει? Αυτα
-
Το Α1 δέν θα το έπαιρνα μ τίποτα σε τετοια τιμή και κινητήρα αλλα αφού είσαι νέο παιδί χωρίς μωρά, σκυλιά, πεθερικά γιατι δε κοιτάς τη μίτο fl? 4,06μ. Κινητήρες πετρέλαιο και βενζίνη και τιμή στα λεφτά που διαθέτεις. Χτυπά την 140tct που θα βγει σε λίγες μέρες.
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Το Α1 δέν θα το έπαιρνα μ τίποτα σε τετοια τιμή και κινητήρα αλλα αφού είσαι νέο παιδί χωρίς μωρά, σκυλιά, πεθερικά γιατι δε κοιτάς τη μίτο fl? 4,06μ. Κινητήρες πετρέλαιο και βενζίνη και τιμή στα λεφτά που διαθέτεις. Χτυπά την 140tct που θα βγει σε λίγες μέρες.Ακριβως επειδη ειμαι νεο παιδι χωρις τιποτα απ ολα αυτα, και το μπατζετ δεν προερχεται απο μενα, αυτοι που πληρωνουν το θελουν πενταπορτο(ενα αμαξι στην οικογενεια και δεν οδηγαει κανεις αλλος) οποτε η μιτο παει περιπατο, εκτος αν περιμενω που βγαινει σε 5πορτη μεσα στο 14...οπως και το μινι, που ομως 5πορτο ειναι απαισιο..
-
Ειναι πολλα τα λεφτα για polo.....και καλα τα λεφτα για turboduesel ιταλικο premium! Απλα η γνωμη μου!
-
Αν δεν σε ενδιαφέρουν καθόλου οι χώροι χτύπα το Α1...δεν αξίζει από πρίμιουμ να ξεπέσεις σε γενικό κατασκευαστή, εκτός και οι χώροι είναι κάτι πολύ απαραίτητο.
Στη θέση σου θα κοίταζα το Α1 με τον 1.4 τσι 140 άλογα, με τίποτα με τον κινητήρα που αναφέρεις. -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Αν δεν σε ενδιαφέρουν καθόλου οι χώροι χτύπα το Α1...δεν αξίζει από πρίμιουμ να ξεπέσεις σε γενικό κατασκευαστή, εκτός και οι χώροι είναι κάτι πολύ απαραίτητο.
Στη θέση σου θα κοίταζα το Α1 με τον 1.4 τσι 140 άλογα, με τίποτα με τον κινητήρα που αναφέρεις.Αν δε με ενδιεφεραν καθολου οι χωροι θα χτυπαγα το μινι( ) αλλα οι χωροι του Α1 καλυπτουν μια χαρα τις αναγκες μου...Ο λογος που δεν κοιταω μεγαλυτερο μοτερ ειναι καθαρα οικονομιας στο καυσιμο, αλλη φαση το πετρελαιο, και αλλη φαση η βενζινη και με τοσα αλογα κιολας... και με μια αναβαθμισουλα στο πετρελαιακι αργοτερα ειμαι κομπλε...
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Αν δεν σε ενδιαφέρουν καθόλου οι χώροι χτύπα το Α1...δεν αξίζει από πρίμιουμ να ξεπέσεις σε γενικό κατασκευαστή, εκτός και οι χώροι είναι κάτι πολύ απαραίτητο.
Στη θέση σου θα κοίταζα το Α1 με τον 1.4 τσι 140 άλογα, με τίποτα με τον κινητήρα που αναφέρεις.Ο ξεπεσμός είναι η Alfa?
-
Έλα ντε... και τι πρίμιουμ έχουν τα Ντεκαβέ;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αν δεν σε ενδιαφέρουν καθόλου οι χώροι χτύπα το Α1...δεν αξίζει από πρίμιουμ να ξεπέσεις σε γενικό κατασκευαστή, εκτός και οι χώροι είναι κάτι πολύ απαραίτητο.
Στη θέση σου θα κοίταζα το Α1 με τον 1.4 τσι 140 άλογα, με τίποτα με τον κινητήρα που αναφέρεις.Ο ξεπεσμός είναι η Alfa?
Είναι αν δεν μιλάμε για QV ή την αμέσως μικρότερη.
Για 100 αλογάκια βολικά πχ και του Ceed με φτηνοτερο aftersales.Το Α1 είναι ένα μικρό που ξεκάθαρα πουλάει lifestyle καλύτερο από την μικρομεσαία Ιταλίδα με την 'ψυχή' που κροταλιζει ...
Θα το συζηταγα για την Mito.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Γιατι το φτιασιδωμενο Πολο δε κροταλιζει; Η μηπως παει και στριβει σαν την ιταλιδα;
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ενώ η Ιταλίδα 'γαμαει' στον δρόμο και στις στροφές με τα 100 άλογα.
Πότε θα βγει Cayman 1,2 Tsi είπαμε να πάω να πάρω? Γιατί θα την πάρω ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ναι το κανει αυτο αν δεν εισαι κουλος...
Ποτε...
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατι το φτιασιδωμενο Πολο δε κροταλιζει; Η μηπως παει και στριβει σαν την ιταλιδα;Sent from my MT27i using Tapatalk 2
Αρα να συμπερανω οτη η αλφα εχει καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα απ το Α1 σωστα?
Ενώ η Ιταλίδα 'γαμαει' στον δρόμο και στις στροφές με τα 100 άλογα.
Πότε θα βγει Cayman 1,2 Tsi είπαμε να πάω να πάρω? Γιατί θα την πάρω ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
Δηλαδη το προβλημα για να μην πηγαινει στις στροφες ειναι κινητηριακο?
-
Γιατί ως γνωστόν οι περισσότεροι παίρνουν αμάξι για τα στροφιλίκια.
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Γιατί ως γνωστόν οι περισσότεροι παίρνουν αμάξι για τα στροφιλίκια.Εμενα παντως με ενδιαφερει να στριβει το αμαξι, γι αυτο και το ψαχνω τοσο..
-
Καμία επαφή τα 2...
Κλάσεις ανώτερη η Ιταλίδα ...
-
Γενικα, ασχετα απ την αλφα αυτη που ειναι μια κατηγορια πανω, ποιο supermini(5θυρο) θα τοποθετουσατε πιο κοντα στο μινι απο αποψη οδηγικης συμπεριφορας?
-
Fiesta st.
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Fiesta st.βγαινει σε 5θυρο?
Alfa Romeo Giulietta vs Audi A1 Sportback