-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πολύ ωραίο! και δείχνει ότι παίζει ρόλο το πότε μετράμε τα λάδια για τη στάθμη τους.
Η μεγάλη διαφορά στη στάθμη οφείλεται στη στένωση του στομίου. Αυτό δεν συμβαίνει όταν μετράς τα λάδια. Ή διαφορά στο δείκτη είναι αμελητέα
+1
στην πραγματικη ζωη(στο καρτερ δλδ,και οχι σε σωληνα δοκιμαστικο) δεν θα βρεθει διαφορα στη σταθμη απο κρυο σε ζεστο.Οταν λεμε ζεστο,μιλαμε ακομα και για 110 βαθμους κελσιου,σε συγκριση με τους 20-30 περιπου των κρυων λαδιων.εχει διαφορα κρυο με ζεστο που φαινεται στην βεργα.
Ζεστό δείχνει περισσότερο ή λιγότερο;
οταν κατσει το λαδι περισσοτερο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ζεστό δείχνει περισσότερο ή λιγότερο;
Λιγάκι περισσότερο αν το δεις μετά από 5-10 λεπτά.
Ίσως λιγότερο αν το δεις αμέσως και δεν έχει προλάβει να στραγγίσει στο κάρτερ. -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Καταρχάς ο κατασκευαστής συνιστά 5-30 ασχέτως αν τη τελευταία φορά μου έβαλαν 5-40 (είπαν ότι υπάρχει νέα οδηγία και επιτρέπεται). Μετέπειτα δε θέλω να κάνω αλλαγή λαδιών αλλά να συμπληρώσω και τέλος καίει λάδια κατά πάσα πιθανότητα από κολλημένα ελατήρια, μη του βάλω και 0 και προσθέτω συνέχεια
Καλησπέρα! Όση κατανάλωση λαδιού έχεις με 5-30 θα έχεις και με το 0-30. Έχουν την ίδια συμπεριφορά σε κανονικές θερμοκρασίες λειτουργίας με μόνη υπεροχή του 0-30 στις πολύ πολύ χαμηλές.
Δες λίγο τον πίνακα http://www.redlineoil.com/content/files/tech/Motor Oil PDS 5-13.pdf
και παρατήρησε τις ομοιότητες των 5-30/0-30 και 5-40/0-40 στους 40C και στους 100C.
Τέλος δες και σημεία ροής (Pour point) όπου και βρίσκεται η μεγάλη διαφορά.Φυσικά όλα αυτά είναι άνευ σημασίας όταν έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Αλήθεια για τι ποσό μιλάμε;;
Μετριέται σε ml ή σε lt;περίπου μισή βέργα στα 500χλμ, ~300+ ml δλδ
Αλήθεια είναι ότι έχεις ένα επιπλέον έξοδο... Κοίτα αν θες στο ίδιο μαγαζί που είδες το Μαγκνατεκ. Είδα Τοταλ 5-40 25 ευρώ/4λτ. Με ένα 50αρικο θα περάσεις καιρό πιστεύω.
Εδιτ: Θα μπορούσες να μου πεις τη χρήση κάνεις; Πάνω από 4000 στροφές ή ήρεμα; Εθνική ή μέσα στην πόλη; Ιστορικό συντήρησης; Εγκυκλοπαιδικά ενδιαφέρομαι. Στείλε και πμ.
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Αλήθεια είναι ότι έχεις ένα επιπλέον έξοδο... Κοίτα αν θες στο ίδιο μαγαζί που είδες το Μαγκνατεκ. Είδα Τοταλ 5-40 25 ευρώ/4λτ. Με ένα 50αρικο θα περάσεις καιρό πιστεύω.
Εδιτ: Θα μπορούσες να μου πεις τη χρήση κάνεις; Πάνω από 4000 στροφές ή ήρεμα; Εθνική ή μέσα στην πόλη; Ιστορικό συντήρησης; Εγκυκλοπαιδικά ενδιαφέρομαι. Στείλε και πμ.
Κυρίως πόλη, νορμάλ οδήγηση, σπάνια >4K, άντε καμιά φορά στο τόσο να το ανοίγω να ξεκαπνίσει λίγο. Ταξίδια έχουν ελαττωθεί πλέον, αλλά κάνω όταν υπάρχει η ευκαιρία. Από τότε που ξεκίνησε το πρόβλημα η 'εγκυκλοπαιδική' συντήρηση έχει πάει στράφι. Αρχές Σεπτέμβρη είχα αλλάξει λάδια που μου έβαλαν τα 5-40, φ. λαδιού και φ. αέρα. Για μπουζί, βαλβολίνες κλπ έχω ακόμα. Οπότε λέω να βάλω άλλο ένα 4λτ ακόμα μέχρι τα xmas και μετά να δω τι θα κάνω.
-
παιδια ενδιαφερομαι για αγορα λαδιου ELF solaris 05-30 EF που κανει για πετρελαιο. Επειδη στην αντιπροσωπια ακουσα τιμη 16.70 το λιτρο ειπα να ρωτησω και εδω αν ξερετε κανενα μαγαζι που να το πουλαει φθηνοτερα, η ακομη καλυτερα αν υπαρχει καποιος που μπορει να τα φερει απο εξω και σε καλυτερη τιμη. Μπορω να παρω και μεχρι 4 (5λιτρα) στην περιπτωση της εισαγωγης
-
http://www.ebay.de/itm/5-Liter-Elf-SOLA ... 2a2f4b1547
-
Πάντα οι αντιπροσωπείες τα πουλάνε φαρμάκι διότι πρέπει να πληρωθούν ένα σωρό έξοδα που έχουν εκεί μέσα. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούμε όλοι να κάνουμε συντήρηση εκεί. Προσωπικά 2 αυτοκίνητα που έχω δεν έχω πάει ποτέ και ούτε πρόκειται.
http://www.trade-wind.gr/car/lubricants ... -5w30.html -
Κωστα αυτο που ανεβασες δεν κανει για τα euro5 πετρελαιοκινητα της ρενο!
Στάλθηκε απο Galaxy Tab II
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Πάντα οι αντιπροσωπείες τα πουλάνε φαρμάκι διότι πρέπει να πληρωθούν ένα σωρό έξοδα που έχουν εκεί μέσα. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούμε όλοι να κάνουμε συντήρηση εκεί. Προσωπικά 2 αυτοκίνητα που έχω δεν έχω πάει ποτέ και ούτε πρόκειται.
http://www.trade-wind.gr/car/lubricants ... -5w30.htmlτον ξερω τον Λαμπριανιδη γιατι ειμαι πελατης του εδω και μια 3ετια και τον επισκευτηκα αλλα δυστυχως δεν εχει αυτο που ψαχνω (Solaris 05-30 EF) και δεν ηξερε και ποτε θα το φερει, η τιμη του μου ειπε ειναι στα 11 ευρο.
(το βρηκα αλλου με 12.20 ευρο και το πηρα απο εκει) .Παντως και σε σκουτερ αλλα και σε ΤΟΥΟΤΑ RAV καποτε που μαζευτηκαμε μας ειχε φερει αυτα που θελαμε και σε τιμη 4.5 ευρο κατω της κανονικης.Το ζητημα ειναι αν μαζευτουμε να παρουμε καμμια προσφορα απο αυτον για να δουμε τι παιζει -
Αφού από ebay τα αγοράζετε με 5 ευρώ το λίτρο (πες 6 άντε 7 με τα μεταφορικά) και τα έχετε στην πόρτα σας σε λίγες μέρες τί ασχολείστε με το αν θα το φέρει ο Λαμπριανίδης και μάλιστα σε διπλάσια τιμή?
-
Είναι προφανές οτι ο άνθρωπος δεν είναι εξοικειωμένος με translators , κάρτες και υπολογιστές.
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Κωστα αυτο που ανεβασες δεν κανει για τα euro5 πετρελαιοκινητα της ρενο!Στάλθηκε απο Galaxy Tab II
Και που να το ξέρω ρε συ Αλέξη ότι έχει euro5 αφού δεν το έγραψε, άσε που έχει λάθος το 05-30 EF είναι 05-30 FΕ μετά το πήρα χαμπάρι.
-
Εγω στην τελευταια αλλαγη λαδιων επελεξα τα nissan motor oil 5-30 dpf που ειναι το solaris fe αλλα σε συσκευασια νισσαν. Κοστος 50.00€ τα 5λιτ
Στάλθηκε από το GT-S7562 μου
-
Να σας πω και εγώ την εμπειρία μου
έχω ένα PEUGEOT 307 1400 με τα 75 άλογα με 148000 χλμ
Αφού άλλαζα ημισυνθετικό 10 40 (διάφορα κυρίως PENNASOL) μέχρι τα 120000 κάθε 5000 χλμ μετά άρχισα να δοκιμάζω 5-40 (ELF) 2 φορές)για 10000 και μετά 5-30 (GM DEXOS 2) την τελευταία φορά που τα έχω για 8000 και δεν έχει κάψει σταγόνα
Η επιλογή έγινε για το κόστος αλλαγής λαδίου και κατανάλωσης καυσίμου, μαζί με την πιθανά καλύτερη προστασία.
Η οδήγηση απλή, καθημερινή, οικονομική, με αρκετά χαλαρά χλμ σε εθνική
Με το 5 30 η λειτουργία είναι πιο γλυκιά όταν είναι κρύο αλλά ζεστό είναι λίγο πιο τραχύ από τα 40αρια και νοιώθω σαν να είναι στεγνό.
Με τα 5 30 έχω την αίσθηση ότι έχω χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 0.5 λίτρα /100 λμ
Στην πρώτη απόπειρα με 5-30 έβαλα κατά λάθος προδιαγραφή Α1Α5 και όταν ζεστάθηκε άναψε λαμπάκι. Αλλάχθηκαν με 5-40 σε 100 χλμ
Τι λέτε να κάνω στην αλλαγή στα 150000
Να γυρίσω σε 5-40 ή να μείνω στο 5-30;
Το ότι δεν τα καίει κια δεν ανάβει λαμπάκι είναι καλό σημάδι ή δεν αρκεί μόνο αυτό; -
Το να ανάψει η λυχνία του λαδιού δεν είναι και ότι καλύτερο.
Σημαίνει ότι η πίεσή του εκείνη τη στιγμή για κάποιο λόγο ήταν σε χαμηλό επίπεδο. Η διαφορά του 5-40 με το 5-30 που αναφέρεις είναι ότι το δεύτερο σε σκληρές συνθήκες -αν και λες ότι δεν το πιέζεις- θα τα βρει λίγο σκούρα. Εγώ στη θέση σου θα έμενα στο 5-40.
Δες και το βιβλιαράκι τι σου συστήνει ο κατασκευαστής, μπορείς άνετα να επεκταθείς εκτός και όχι εντός –μιλάω αριθμητικά πάντα-των ορίων που λέει. Π.χ αν λέει 10-40 μπορείς άνετα να πας 5-50 αλλά όχι 15-40 ή 10-30. -
Το ότι δεν πέφτει η στάθμη δε σημαίνει ότι δεν τα καίει.... μπορεί να καίς λάδια αλλά να μπαίνει καύσιμο στα λάδια σου (που είναι κακό πράμα). Αν κάνεις μεγάλες διαδρομές θα πρέπει να φεύγει αυτό.
Γενικά αφού δεν το ζορίζεις παρατεταμένα ή με φορτίο και δεν το καις μια χαρά είσαι με τα 30άρια και δεν βλέπω το λόγο να ξαναπάς πίσω. Απλά προσπάθησε να βάζεις καλά λάδια και πάνω από όλα κατάλληλα.... άκου Α1.... -
Προς Κώστα (συνονόματος και σύντεκνος)
Το βιβλιαράκι αφήνει τα 5-30 και το λαμπάκι άναψε στιγμιαία στο ρελαντί, μπορεί και να πήγαινε να σβήσει...
Προς onyx
Έχω κάνει μεγάλες διαδρομές 500 χλμ μαζεμένα και επειδή είχα υπόψιν το καύσιμο στα λάδια το είδα, η στάθμη κανονική
Να πω ότι με τα 5-40, μετά τα 7500 έχανα λίγο (περίπου στα 200 ml ένα νταμάκι στο όργανο)στα 10.000 xlm
Το Α1α5 μπήκε από του συνεργείου αφού δεν έγραφε πάνω το μπουκάλι (δικιά μου ) και του είχα επιστήσει την προσοχή για Α3 αλλά μου έλεγε αυτό βάζω παντού
Το κατάλαβα ότι ήταν Α1Α5 από το site της εταιρείας
(PENNASOL super special νομίζω) -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Προς Κώστα (συνονόματος και σύντεκνος)
Το βιβλιαράκι αφήνει τα 5-30 και το λαμπάκι άναψε στιγμιαία στο ρελαντί, μπορεί και να πήγαινε να σβήσει...
Προς onyx
Έχω κάνει μεγάλες διαδρομές 500 χλμ μαζεμένα και επειδή είχα υπόψιν το καύσιμο στα λάδια το είδα, η στάθμη κανονική
Να πω ότι με τα 5-40, μετά τα 7500 έχανα λίγο (περίπου στα 200 ml ένα νταμάκι στο όργανο)στα 10.000 xlm
Το Α1α5 μπήκε από του συνεργείου αφού δεν έγραφε πάνω το μπουκάλι (δικιά μου ) και του είχα επιστήσει την προσοχή για Α3 αλλά μου έλεγε αυτό βάζω παντού
Το κατάλαβα ότι ήταν Α1Α5 από το site της εταιρείας
(PENNASOL super special νομίζω)Αυτό είναι το πρόβλημα με τα ελληνικά συνεργεία. Αδιαφορούν ή δε θέλουν να επωμιστούν το κόστος του να έχουν αποθήκη με 5 αντί για 1 λιπαντικό και καταλήγουν στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων να βάζουν λάθος λιπαντικά.
Θα διαφωνήσω όμως με τον Kώστας-Χανιά. Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τις προδιαγραφές έχει ρίσκο. Αν σου λέει 30άρι και εσύ βάλεις 40άρι ή 50άρι, σχεδόν σίγουρα αυξάνεις τις φθορές του μοτέρ σου (που δεν φτιάχτηκε για τέτοιο λάδι) και την κατανάλωσή σου. Τουλάχιστον αν πηγαίνεις σε πιο λεπτό λάδι, κερδίζεις κατανάλωση καυσίμου. Το μόνο που μάλλον δεν πειράζει είναι να πας σε χαμηλότερο W νούμερο. Δηλαδή αν λέει 5W-30 να βάλεις 0W-30. -
@kospapad
Έχω λίγο μπερδευτεί με την σειρά. Έβαλες 5w30 με A5, μετά 5w40 σε 100χλμ και μετά ξανά 5w30 αλλά GM DEXOS 2;Αν οι διαδρομές σου έχουν διάρκεια θα πρότεινα να σκεφτείς και 10w30, ως ποιο σταθερό (λιγότερα VI)
-
Καλά το κατάλαβες
Φοβήθηκα από την συμπεριφορά (πιθανό λαμπάκι) και επανήλθα με άτακτη υποχώρηση στα 5 40. Mετά που ασχολήθηκα και κατάλαβα την του συνεργείου είπα να τα ξαναδοκιμάσω και πήρα τα GM
Στην ίδια φάση είμαι και τώρα όπου δεν μπορώ να αποχωριστώ το πρωινό ξεκίνημα (άρα το 5 μπροστά σταθερά ή μήπως 0! ) και ψάχνομαι για την συμπεριφορά στο ζεστό (το 30 ή 40)
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]