-
Το παρόν είναι διάσπαση από το Capitalism vs. Communism, mother of all topics [Mod]
Για πες μας ρε Έντι τι παρήγαγε ο Ζουκεμπεργκ. Έβγαλε κανένα αγαθό; Γίνεται γύρω από την επιχείρηση του ένας τζίρος πολλών δισεκατομμυρίων πουλώντας ΑΕΡΑ!!! Πως αυτό προάγει κάτι;
-
Το παρόν είναι διάσπαση από το Capitalism vs. Communism, mother of all topics [Mod]
Για πες μας ρε Έντι τι παρήγαγε ο Ζουκεμπεργκ. Έβγαλε κανένα αγαθό; Γίνεται γύρω από την επιχείρηση του ένας τζίρος πολλών δισεκατομμυρίων πουλώντας ΑΕΡΑ!!! Πως αυτό προάγει κάτι;
-
Το παρόν είναι διάσπαση από το Capitalism vs. Communism, mother of all topics [Mod]
Για πες μας ρε Έντι τι παρήγαγε ο Ζουκεμπεργκ. Έβγαλε κανένα αγαθό; Γίνεται γύρω από την επιχείρηση του ένας τζίρος πολλών δισεκατομμυρίων πουλώντας ΑΕΡΑ!!! Πως αυτό προάγει κάτι;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για πες μας ρε Έντι τι παρήγαγε ο Ζουκεμπεργκ. Έβγαλε κανένα αγαθό; Γίνεται γύρω από την επιχείρηση του ένας τζίρος πολλών δεσεκατομμυρίων πουλώντας ΑΕΡΑ!!! Πως αυτό προάγει κάτι;Κανονικα δε θα πρεπε να σου ξαναπαντησει ανθρωπος μετα απ'αυτο το bold
-
LOYKETO STO FORUM
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Για πες μας ρε Έντι τι παρήγαγε ο Ζουκεμπεργκ. Έβγαλε κανένα αγαθό; Γίνεται γύρω από την επιχείρηση του ένας τζίρος πολλών δεσεκατομμυρίων πουλώντας ΑΕΡΑ!!! Πως αυτό προάγει κάτι;
Κανονικα δε θα πρεπε να σου ξαναπαντησει ανθρωπος μετα απ'αυτο το bold
Θα μπορούσες να πεις την άποψή σου αν ήθελες.
-
Μα δεν απαντάει κανείς, απλά σπάμε πλάκα με τις βλακείες του
ΔΙΑ για το GOOGLE τι γνώμη έχεις? Αέρας κοπανιστός και αυτό
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για πες μας ρε Έντι τι παρήγαγε ο Ζουκεμπεργκ. Έβγαλε κανένα αγαθό; Γίνεται γύρω από την επιχείρηση του ένας τζίρος πολλών δεσεκατομμυρίων πουλώντας ΑΕΡΑ!!! Πως αυτό προάγει κάτι;
Κανονικα δε θα πρεπε να σου ξαναπαντησει ανθρωπος μετα απ'αυτο το bold
Θα μπορούσες να πεις την άποψή σου αν ήθελες.
Συγγνωμη αν σου ακουστει ασεβες,αλλα θεωρω αστειο το 2013 να εκφρασω αποψη για το αν το Facebook θα πρεπε να κανει τους τζιρους που κανει επειδη δεν παραγει κατι.Απο τη στιγμη που αποτελει ενα μεσο στο οποιο τρωνε ωρες καθημερινα δισεκατομυρια κοσμου,μπορει να μη παραγει αγαθο αλλα παραγει αξια.Και η αξια προφανως πρεπει να πληρωνεται.
Την επομενη φορα που θα σε ψαξουν στο γκουγκλ για να βρουν την επιχειρηση σου,ελα και πες μας τι παραγει το γκουγκλ.
εδιτ με προλαβε ο ικε
-
Ακούστε παίδες ποια είναι η λύση, ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, έτσι facebooks, googles, apples, θα δουν τα ραδίκια ανάποδα
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Για πες μας ρε Έντι τι παρήγαγε ο Ζουκεμπεργκ. Έβγαλε κανένα αγαθό; Γίνεται γύρω από την επιχείρηση του ένας τζίρος πολλών δεσεκατομμυρίων πουλώντας ΑΕΡΑ!!! Πως αυτό προάγει κάτι;
Κανονικα δε θα πρεπε να σου ξαναπαντησει ανθρωπος μετα απ'αυτο το bold
Θα μπορούσες να πεις την άποψή σου αν ήθελες.
Συγγνωμη αν σου ακουστει ασεβες,αλλα θεωρω αστειο το 2013 να εκφρασω αποψη για το αν το Facebook θα πρεπε να κανει τους τζιρους που κανει επειδη δεν παραγει κατι.Απο τη στιγμη που αποτελει ενα μεσο στο οποιο τρωνε ωρες καθημερινα δισεκατομυρια κοσμου,μπορει να μη παραγει αγαθο αλλα παραγει αξια.Και η αξια προφανως πρεπει να πληρωνεται.
Την επομενη φορα που θα σε ψαξουν στο γκουγκλ για να βρουν την επιχειρηση σου,ελα και πες μας τι παραγει το γκουγκλ.
εδιτ με προλαβε ο ικε
Ασεβές δεν μου φαίνεται αυτό που μόλις είπες. Ασεβές ήταν το προηγούμενό σου σχόλιο αλλά ας πάμε παρακάτω.
Για μένα δεν παράγει τίποτα το facebook, για άλλους προφανώς και παράγει. Αν περίμενα πάντως να με βρούνε από το facebook ή από το google, θα είχα κλείσει χρόνια τώρα. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ασεβές δεν μου φαίνεται αυτό που μόλις είπες. Ασεβές ήταν το προηγούμενό σου σχόλιο αλλά ας πάμε παρακάτω.
Για μένα δεν παράγει τίποτα το facebook, για άλλους προφανώς και παράγει. Αν περίμενα πάντως να με βρούνε από το facebook ή από το google, θα είχα κλείσει χρόνια τώρα.Δεν απαντας ομως,γιατι το facebook δε θα πρεπε να εχει τα εσοδα που εχει.
Επειδη δε παραγει καποιο αγαθο?Δηλαδη με τη λογικη του αγαθου καποιος που παραγει σκουποξυλα κανει μεγαλυτερο καλο στο κοινωνικο συνολο απ'οτι ο zuckerberg
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν περίμενα πάντως να με βρούνε από το facebook ή από το google, θα είχα κλείσει χρόνια τώρα.ΕΛΛΗΝ επιχειρηματίας-ΑΡΜΑΤΙΣΤΗΣ, 2013
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Δεν απαντας ομως,γιατι το facebook δε θα πρεπε να εχει τα εσοδα που εχει.Για μένα είναι απλά ένα παιχνίδι να περνάει η ώρα. Βλέπω όμως αρκετές επιχειρήσεις που το χρησιμοποιούν με διαγωνισμούς κλπ. Η αγορά του δίνει την κεφαλαιοποίηση που έχει. Η αγορά συχνά λανθάνει σε τέτοιες φούσκες.
-
TEBAATUSASULA !!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν απαντας ομως,γιατι το facebook δε θα πρεπε να εχει τα εσοδα που εχει.
Για μένα είναι απλά ένα παιχνίδι να περνάει η ώρα. Βλέπω όμως αρκετές επιχειρήσεις που το χρησιμοποιούν με διαγωνισμούς κλπ. Η αγορά του δίνει την κεφαλαιοποίηση που έχει. Η αγορά συχνά λανθάνει σε τέτοιες φούσκες.
Αν θες να επεκταθεις στο εξωτερικό, έχεις 200κ budget σαν εταιρεία για να διαφημισεις τα προϊόντα σου τι θα ήταν προτιμότερο
α. Διαφήμιση στην Τηλεόραση
β. Αφισοκολλήσεις
γ. Στοχευμένα στο internet (πχ facebook, yahoo κλπ) -
Ρωτας αν θα διαλεγα above or below the line marketing?
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
Δεν απαντας ομως,γιατι το facebook δε θα πρεπε να εχει τα εσοδα που εχει.
Για μένα είναι απλά ένα παιχνίδι να περνάει η ώρα. Βλέπω όμως αρκετές επιχειρήσεις που το χρησιμοποιούν με διαγωνισμούς κλπ. Η αγορά του δίνει την κεφαλαιοποίηση που έχει. Η αγορά συχνά λανθάνει σε τέτοιες φούσκες.
Αν θες να επεκταθεις στο εξωτερικό, έχεις 200κ budget σαν εταιρεία για να διαφημισεις τα προϊόντα σου τι θα ήταν προτιμότερο
α. Διαφήμιση στην Τηλεόραση
β. Αφισοκολλήσεις
γ. Στοχευμένα στο internet (πχ facebook, yahoo κλπ)Το FB , πραγματι, εχει τη δυνατοτητα να αποτελεσει ενα πολυ αποτελεσματικο τροπο διαφημισης (αριθμος αυτων που θα δουν μια διαφημιση / κοστος διαφημισης). Επισης προσφερει τη δυνατοτητα προσεγγισης ομαδων-στοχων (target group) πολυ πιο αποτελεσματικα απο τη κλασικη διαφημιση.
Απο την αλλη , εγω ως αποδεκτης της διαφημισης προτιμαω τον τροπο διαφημισης καλλιγραμμο-γκομενακι-μοιραζει-φυλλαδια-χαμογελωντας (χαμογελωντας απ’ εξω γιατι απο μεσα της δεν ξερω τι σκεφτεται).
Επισης απο τη αλλη, οπως διαβαζω (και οντας ασχετος με το FB) :
α. το FB ειναι επικεντρωμενο στην επικοινωνια και στα παιχνιδια και οι εταιρειες το ξερουν
β. οταν θελουμε να ψαξουμε για προιοντα και υπηρεσιες , ψαχουμε (τουλαχιστον η μεγαλη πλειοψηφια) μεσα απο το Google (αυτο δεν το διαβαζω απλως , το διαπιστωνω ιδιοις ομμασι)
γ. τα τελευταια χρονια η αυξηση των χρηστων του FB συνεχως φθινει και αρκετοι το εγκαταλειπουν για το Google + .Πως λοιπον ΕΙΝΑΙ (οχι τι μπορει να γινει) σημαντικο εργαλειο για τις εταιρειες ? Περιμενω απαντηση απο τον Εντι που ειναι γνωστης του θεματος .
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μερικοί το χρησιμοποιούν και για προώθηση των προϊόντων τους αλλά σαν καταναλωτής δεν θα πεισθώ παραπάνω για να αγοράσω επειδή το είδα στο fb από ότι αν το άκουγα στο ραδιόφωνο για παράδειγμα. Βλέποντάς το σαν έμπορος, είναι ένα φθηνό (δωρεάν βασικά) μέσο προβολής αλλά έχω τεράστιες αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα και την στόχευση που προσφέρει.μερικοί; δλδ όλοι.
Το τι κάνεις εσύ προσωπικά, μικρή σημασία έχει. Fact is, ότι ο κόσμος πείθεται πολύ περισσότερο αν δει ένα φίλο του να 'του αρέσει' κάτι, να το σχολιάζει, να αλληλεπιδρά κλπ παρά οποιαδήποτε τυχαία διαφήμιση. Και αυτό είναι ποσοτικώς μετρημένο.
Δωρεάν, δεν είναι τίποτα. Όλα θέλουν χρόνο και ενασχόληση, και πέραν τούτου υπάρχουν και επί πληρωμή υπηρεσίες.
-
Ε όχι βρε Αντρέα δεν το χρησιμοποιούν όλοι. Ειδικά στο B2B είναι εντελώς ανώφελο. Θα πλησιάσω π.χ. την Μπισκοτοποιία Παπαδοπούλου (παράδειγμα πελάτη μου) μέσω του fb?
-
Ο χρήστης αεροζολ έγραψε:
Το FB , πραγματι, εχει τη δυνατοτητα να αποτελεσει ενα πολυ αποτελεσματικο τροπο διαφημισης (αριθμος αυτων που θα δουν μια διαφημιση / κοστος διαφημισης). Επισης προσφερει τη δυνατοτητα προσεγγισης ομαδων-στοχων (target group) πολυ πιο αποτελεσματικα απο τη κλασικη διαφημιση.αποτελεσματικότητα διαφήμισης -> κόστος διαφήμισης / acquired customers. Στη γενικότητα customers γιατί υπάρχουν και τα δωρεάν προϊόντα.
[εντάξει, μπορούμε να αρχίζουμε να κατηγοριοποιούμε και τι είδους customers αλλά ας μη το κουράσουμε]Εκεί λοιπόν δεν 'έχει τη δυνατότητα' αλλά 'είναι'.
Απο την αλλη , εγω ως αποδεκτης της διαφημισης προτιμαω τον τροπο διαφημισης καλλιγραμμο-γκομενακι-μοιραζει-φυλλαδια-χαμογελωντας (χαμογελωντας απ’ εξω γιατι απο μεσα της δεν ξερω τι σκεφτεται).
τυχαίο.
Επισης απο τη αλλη, οπως διαβαζω (και οντας ασχετος με το FB) :
α. το FB ειναι επικεντρωμενο στην επικοινωνια και στα παιχνιδια και οι εταιρειες το ξερουν
β. οταν θελουμε να ψαξουμε για προιοντα και υπηρεσιες , ψαχουμε (τουλαχιστον η μεγαλη πλειοψηφια) μεσα απο το Google (αυτο δεν το διαβαζω απλως , το διαπιστωνω ιδιοις ομμασι)
γ. τα τελευταια χρονια η αυξηση των χρηστων του FB συνεχως φθινει και αρκετοι το εγκαταλειπουν για το Google + . .α)
Οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι στο facebook είναι samsung, P&G, microsoft, at&t, amazon, verizon, nestle, unilever, american express, coca cola, walmart, starbuck, visa κλπ κλπ κλπ
Κοινώς : ΟΛΟΙ.Προφανώς βέβαια για ό,τι έχει να κάνει με social πράγματα, εκεί απλώς δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
β. Ούτε την τηλεόραση θα ανοίξεις όταν θέλεις να ψάξεις για προϊόντα (περιμένοντας πότε θα βάλει διαφημίσεις). Γιατί δεν είναι αυτό το νόημα της διαφήμισης, ιδίως στο FB. Το νόημα είναι να μάθεις (ή να σου πούν) ενώ ΔΕΝ ψάχνεις για κάτι.
γ.
Το τι μπορεί να γίνει στο μέλλον και αν κάποιος θα ξεπεράσει το FB, μικρή σημασία έχει για το τι συμβαίνει τώρα.Πως λοιπον ΕΙΝΑΙ (οχι τι μπορει να γινει) σημαντικο εργαλειο για τις εταιρειες ? Περιμενω απαντηση απο τον Εντι που ειναι γνωστης του θεματος .
Η διαφήμιση είναι το ένα πράγμα. Που είναι απλώς αδιαμφισβήτητο. Και το τι κάνει υποτιθέμενα κάποιος στην ελλάδα, μηδενική σημασία έχει για το τι συμβαίνει στις πραγματικές αγορές του κόσμου.
Δλδ μερικές φορές η σύγκριση είναι τύπου 'η γιαγιά μου στον ελαφότοπο, δεν έχει TV άρα οι τηλεοπτικές διαφημίσεις είναι μια υπερτιμημένη φούσκα'.
Τώρα, απλώς η διαφήμιση αγγίζει τα όρια του last year. Υπάρχουν πολύ περισσότερα πράγματα που έχουν να κάνουν με 'μετατροπή καταναλωτή σε πελάτη που πληρώνει' 'lifetime value πελάτη' και αρκετά ακόμα, που βασίζονται ακριβώς στα πράγματα που μπορεί να κάνεις με το facebook (όχι αποκλειστικά με αυτό βέβαια, αλλά σε καμία περίπτωση δεν παίζει με tv/ραδιόφωνο).
Και κάπου μαζί με όλα αυτά, βάλε και αμέτρητες χιλιάδες εταιρειών που έχουν φτιαχτεί μόνο και μόνο επειδή υπήρχε το facebook και μπορούσαν να χτίσουν εκατοντάδες επιχειρηματικά μοντέλα πάνω σε αυτό. Εκεί πλέον δεν μιλάμε για 'σημαντικό εργαλείο' αλλά για sine qua non.
Όλα αυτά δεν είναι 'δυνατότητες για το μέλλον' αλλά μια ώριμη πραγματικότητα, που ίσως είναι στα πρόθυρα του να ξεπεραστεί από το next thing.
Περί μοντέρνου marketing σε social media κτλ. [Διάσπαση]