-
Kαλησπέρα σε όλους.
Ακούγοντας απο παντού φίλους-γνωστούς 'πάρε diesel' κι ας κάνω 6000χλμ/χρόνο παρακαλώ τη γνώμη σας.
Η θέση τους είναι οτι δεν συμφέρει μόνο απο πλευράς οικονομίας του Diesel καυσίμου αλλά και οτι:- έχει πιο αραιά service
2)καλύτερη αίσθηση του οχήματος στον οδηγό(επειδή πάω για μικρό,δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου)
3)δυνατές επιταχύνσεις
4)τα περισσότερα Diesel δεν πληρωνουν τέλη.
Ενδιαφέρομαι για τα Kia Rio 1.2 - Rio 1.1 diesel ή και** Yaris 1.33 - Yaris 1.4 Diesel**.
Δεδομένου οτι έχουν διαφορά στην τιμή κάπου 1700Ευρώ, μόνο για τα xlm που κάνω, θα αποσβέσω το κόστος του diesel κινητήρα σε 6-7 χρόνια για το Rio και 8-9 χρόνια για το Yaris αφού το Yiaris diesel πληρώνει τέλη!!
Eδώ να ρωτήσω λοιπόν τα 'περίφημα' service ενός μικρού Diesel τι διαφορά σε τιμή έχουν απο το αντίστοιχο βενζίνης?
Ξέρω μόνο για το Rio diesel οπου ρώτησα και μου είπαν πως σύμφωνα με τα χλμ που κάνω, 150Ε/χρόνο η αλλαγή λαδιών και 250Ε τον επόμενο(εναλλάξ) μαζί με το φίλτρο πετρελαίου.
Μιλάμε βέβαια για την αντιπροσωπεία για να έχω τα 7 χρόνια εγγύηση της ΚΙΑ! - έχει πιο αραιά service
-
Kαλησπέρα σε όλους.
Ακούγοντας απο παντού φίλους-γνωστούς 'πάρε diesel' κι ας κάνω 6000χλμ/χρόνο παρακαλώ τη γνώμη σας.
Η θέση τους είναι οτι δεν συμφέρει μόνο απο πλευράς οικονομίας του Diesel καυσίμου αλλά και οτι:- έχει πιο αραιά service
2)καλύτερη αίσθηση του οχήματος στον οδηγό(επειδή πάω για μικρό,δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου)
3)δυνατές επιταχύνσεις
4)τα περισσότερα Diesel δεν πληρωνουν τέλη.
Ενδιαφέρομαι για τα Kia Rio 1.2 - Rio 1.1 diesel ή και** Yaris 1.33 - Yaris 1.4 Diesel**.
Δεδομένου οτι έχουν διαφορά στην τιμή κάπου 1700Ευρώ, μόνο για τα xlm που κάνω, θα αποσβέσω το κόστος του diesel κινητήρα σε 6-7 χρόνια για το Rio και 8-9 χρόνια για το Yaris αφού το Yiaris diesel πληρώνει τέλη!!
Eδώ να ρωτήσω λοιπόν τα 'περίφημα' service ενός μικρού Diesel τι διαφορά σε τιμή έχουν απο το αντίστοιχο βενζίνης?
Ξέρω μόνο για το Rio diesel οπου ρώτησα και μου είπαν πως σύμφωνα με τα χλμ που κάνω, 150Ε/χρόνο η αλλαγή λαδιών και 250Ε τον επόμενο(εναλλάξ) μαζί με το φίλτρο πετρελαίου.
Μιλάμε βέβαια για την αντιπροσωπεία για να έχω τα 7 χρόνια εγγύηση της ΚΙΑ! - έχει πιο αραιά service
-
Kαλησπέρα σε όλους.
Ακούγοντας απο παντού φίλους-γνωστούς 'πάρε diesel' κι ας κάνω 6000χλμ/χρόνο παρακαλώ τη γνώμη σας.
Η θέση τους είναι οτι δεν συμφέρει μόνο απο πλευράς οικονομίας του Diesel καυσίμου αλλά και οτι:- έχει πιο αραιά service
2)καλύτερη αίσθηση του οχήματος στον οδηγό(επειδή πάω για μικρό,δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου)
3)δυνατές επιταχύνσεις
4)τα περισσότερα Diesel δεν πληρωνουν τέλη.
Ενδιαφέρομαι για τα Kia Rio 1.2 - Rio 1.1 diesel ή και** Yaris 1.33 - Yaris 1.4 Diesel**.
Δεδομένου οτι έχουν διαφορά στην τιμή κάπου 1700Ευρώ, μόνο για τα xlm που κάνω, θα αποσβέσω το κόστος του diesel κινητήρα σε 6-7 χρόνια για το Rio και 8-9 χρόνια για το Yaris αφού το Yiaris diesel πληρώνει τέλη!!
Eδώ να ρωτήσω λοιπόν τα 'περίφημα' service ενός μικρού Diesel τι διαφορά σε τιμή έχουν απο το αντίστοιχο βενζίνης?
Ξέρω μόνο για το Rio diesel οπου ρώτησα και μου είπαν πως σύμφωνα με τα χλμ που κάνω, 150Ε/χρόνο η αλλαγή λαδιών και 250Ε τον επόμενο(εναλλάξ) μαζί με το φίλτρο πετρελαίου.
Μιλάμε βέβαια για την αντιπροσωπεία για να έχω τα 7 χρόνια εγγύηση της ΚΙΑ! - έχει πιο αραιά service
-
Τα χιλιομετρα πού θα γινονται, σε πολη ή ανοικτο δρομο?? Για περισσοτερο πολη προτεινω βενζινη, αν κινεισαι εκτος καλυτερα πετρελαιο για πιο ανετο- οικονομικο ταξιδι, λογω ροπης, μακρυτερων σχεσεων κλπ. Οσον αφορα τις επιλογες σου θα προτιμουσα το rio σε βενζινη και το yaris με diesel κινητηρα. Οσο για τα σερβις, καποιες εταιριες δινουν αλλαγη λαδιων σε 2 χρονια ή 30,000 χλμ αλλα με τα χλμ που κανεις δε σε ενδιαφερει, μια φορα το χρονο θα κανεις σερβις ουτως η αλλως. Αλλη διαφορα που δεν εχει σχεση βεβαια με το καυσιμο, ειναι αν εχει ιμαντα ή καδενα ο κινητηρας.
-
Με τόσα χιλιόμετρα και αν δεν σκοπεύεις να το πουλήσεις σύντομα πάρε βενζίνη γιατί αν σκέφτεσαι να το πουλήσεις το πετρέλαιο και θα φύγει πιο γρήγορα και θα πάρει και πιο πολλά λεφτά με τα σημερινά δεδομένα. Όπως σωστά είπες αν κερδίζεις ΜΟ 4€ στα 100κμ για να πάρεις πίσω τα 1700 θα κάνεις πάνω από 42000Km ή 7 χρόνια για να αρχίσεις να βλέπεις κέρδος τα τέλη μην τα υπολογίζεις γιατί θα αλλάξουν τα όρια σίγουρα. Επίσης κανένας δεν θα σου εγγυηθεί για την τιμή του πετρελαίου στο τόσο κακρύ μέλλον. Αν δελεάζεσαι από το πετρέλαιο δες και Citroen είχε κάτι χώμα τιμές δεν ξέρω αν ηταν προσφορές η οι κανονικές τιμές όπως και τα Φιατ που έχουν ίσως τον κορυφαίο κινητήρα πετρελαίου 1.3 85 ίππους και τον δίνει και στην Opel και μοσχοπουλάει στο Corsa. Τέλος θα σου έλεγα να δεις και αυτοκίνητα με φυσικό αέριο (όχι υγραέριο) αν τα χιλιόμετρα είναι μέσα στην πόλη και μένεις κοντά σε σταθμό ανεφοδιασμού. Προς το παρών έχει Ανθούσα, Ίλιον και στην Κηφησίας αλλά θα ανοίξουν σύντομα και άλλα και αν σκοπεύεις να το κρατήσεις το αυτοκίνητο αξίζει τουλάχιστον να το δεις. Θα έχεις ένα κόστος κίνησης πολύ χαμηλότερο του πετρελαίου και φυσικά ένα μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης για να κινήσε σε περιοχές που δεν έχει σταθμό ανεφοδιασμού.
-
Πάρε diesel. Κάποια στιγμή θα βγάλει τα χρήματά του. + ότι είναι πολύ ωραίο να μην σκέφτεσαι το κόστος για το που θα πας.
-
Ούτε το ένα ,ούτε το άλλο...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πάρε diesel. Κάποια στιγμή θα βγάλει τα χρήματά του. + ότι είναι πολύ ωραίο να μην σκέφτεσαι το κόστος για το που θα πας.για το δεύτερο που λες με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο -είναι ψυχολογικό advandage αλλά και πάλι δεν ξέρω αν αξίζει μόνο γι αυτό το έξτρα κόστος του diesel κινητήρα.
για το πρώτο, το 'κάποια στιγμή' μας έφαγε σ αυτή τη χώρα... Το 'κάποια στιγμή' δυστυχώς για την περίπτωση μου έχει συγκεκριμένο αριθμό: μετά απο 8 χρόνια... -
Καλιο πεντε και στο χερι παρα δεκα και καρτερι, λεει μια σοφη παροιμια
Εφοσον δεν συντρεχει καποιος σοβαρος λογος για αγορα ντιζελοκινητου και το χρημα δεν ρεει αφθονο απο τη τσεπη τη παρουσα στιγμη, πηγαινε σε βενζινοκινητο.
ΕΚΤΟΣ και αν το πετρελαιοκινητο που θες, εχει ιδια τιμη με τη βενζινοκινητη εναλλακτικη. -
Για 6000χλμ το χρόνο δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να πάρεις πετρέλαιο. Τα κυβικά είναι λίγα και η διαφορά στην κατανάλωση μικρή
-
Χτύπα το Rio 1.2 Cosmic (να προλάβεις την καλή έκδοση επειδή τελειώνει και το στοκ) και είσαι άρχοντας... 11.940 τιμή καταλόγου και 360 για το μεταλλικό (σε κόκκινο μαμεί). Με τα χιλιόμετρα που κάνεις πραγματικά δεν το έχεις ανάγκη το Diesel!!
Σύμφωνα με το Drive, οι ρεπρίζ είναι σχεδόν ίδιες και για τα δύο, ενώ οι μέσες καταναλώσεις και των δύο σε πραγματικές συνθήκες είναι: 6,2 το 1.1D και 6,8 το 1.2. Το μόνο που έχουν εκφράσει ως παράπονο είναι η σχετική έλλειψη ροπής στο 1.2 (κατέβασμα ταχύτητας για προσπέρασμα). Αλλά οι ρεπρίζ είναι σχεδόν ίδιες, άρα η διαφορά μάλλον αποτυπώνεται κυρίως στην αίσθηση. Και είναι σίγουρα προτιμότερο το 12,7 για το 0-100 απ' το 16αρι του Diesel...
Και μη νομίζεις ότι τα αυτοκίνητα που δεν πληρώνουν τέλη θα την βγάλουν καθαρή για πολύ ακόμα.... Είναι τόσα τέτοια που πωλούνται που σίγουρα στο άμεσο μέλλον θα μπει κάποιος περίεργος/ανήκουστος παπαροφόρος και για τέτοια ντιζελάκια. Και γενικά να ξέρεις πως πάντα κάτι θα σκαρφίζονται για να πλασάρουν μια κατηγορία αυτοκινήτων ως ιδανική, να τα παίρνει με τη σέσουλα ο κόσμος και στο καπάκι να ακολουθούν φορομπηχτική λογική (βλ. μειωμένα τέλη ταξινόμησης-2009 και μετά από κανα χρόνο τεκμήρια και αυξημένα τέλη στους μεγάλους κυβισμούς που είχαν πλασάρει ως ιδανικούς, με αποκορύφωμα τους νέους φόρους πολυτελείας). Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα αυτοκίνητα...
Follow the safe way και χτύπα 1.2 βενζίνη... Οικονομικό σε όλα του και αξιοπρεπές παντού...
-
Κανείς δεν ξέρει ποια αυτοκίνητα θα πληρώνουν και τι..... οπότε μην το δένεις και φιόγκο.
Η διαφορά στην κατανάλωση πραγματικά σε κάνει να μη φοβάσαι να κυκλοφορήσεις. Τουλάχιστον στην αρχή, μετά συνηθίζεις τα μειωμένα έξοδα καυσίμου οπότε αν είσαι οριακός δεν έχει διαφορά.
Το πιο σπουδαίο για μένα είναι να τα οδηγήσεις. Όχι μόνο ένα αλλά όλα όσα ενδιαφέρεσαι, θα δεις ότι δεν είναι όλα ίδια.
Γενικά η αίσθηση που σου δίνουν είναι όντως σαν να έχουν πιο δυνατό κινητήρα (όχι σαν πιο μεγάλα αυτοκίνητα λόγω κινητήρα) γιατί όντως έχουν πιο δυνατό κινητήρα.... στις χαμηλές μέχρι μεσαίες στροφές, βασικά δίνουν την περισσότερη δύναμή τους από πολύ νωρίς. Αν έτσι κι αλλιώς οδηγάς σχετικά ήρεμα θα σε βολέψει πολύ αν όμως θέλεις να ανεβάζεις στροφές και να αυξάνονται τα γκάζια θα στεναχωρηθείς... ή θα συμβιβαστείς και θα προσαρμοστείς.
Οπότε θα οδηγάς αναγκαστικά πιο ήρεμα οπότε θα καις ακόμα λιγότερο. Πόσο λιγότερο μπορείς να υπολογίσεις αλλά μόνο στο περίπου. Επίσης δεν ξέρεις τι διαφορά θα έχει η τιμή του λίτρου στο μέλλον. Τι σόι υπολογισμό θα κάνεις; Τα χλμ πάντως που κάνεις είναι σχετικά λίγα οπότε τη διαφορά δεν θα τη βγάλεις εύκολα και το θέμα θα είναι αν σου αρέσει το πως τραβάει το ντίζελ και το πόσο πιο σπάνια θα πηγαίνεις στα βενζινάδικα. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Για 6000χλμ το χρόνο δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να πάρεις πετρέλαιο. Τα κυβικά είναι λίγα και η διαφορά στην κατανάλωση μικρή+1
Επίσης, επειδή κάνεις λίγα χιλιόμετρα και μόνο μέσα στην πόλη, κάθε τόσο θα αναγκάζεσαι να κάνεις ΑΧΡΗΣΤΑ ταξιδάκια για να ξεμπουκώσει το φίλτρο της εξάτμισης.
-
εγω θα παιρνα το diesel, το οποιο θα εχει αρκετα μεγαλυτερη μεταπωλητικη αξια
αλλωστε αν ειναι να παρεις βενζινη,βρισκεις απειρα μεταχειρισμενα σε καλες τιμες. -
Δεν αγοράζεις σήμερα αυτοκίνητο για τη μεταπωλητική αξία που ΘΑ έχει κάποτε. Σε αυτό το κράτος που η φορολογία στα αυτοκίνητα αλλάζει με τον κάθε υπουργό, είναι κουτό.
-
Δεν θα μου φαινόταν περίεργο εάν σε κάποια φάση το ντίζελ φορολογείται περισσότερο από ότι η βενζίνη εξαιτίας της ποιότητας των εκπομπών του. Οπότε μην ψωνίζεις σκεφτόμενος το αβέβαιο αύριο...
-
Επίσης μόνο στην Ελλάδα το diesel έχει τόσο χαμηλότερη τιμή από την βενζίνη. Κάτι περισσότερο από 80% της τιμής της βενζίνης κοστίζει το πετρέλαιο. Ως πότε άγνωστο.
Και όταν πλησιάσουν, τότε θα κλάψουμε όλοι μας με μαύρο δάκρυ. Εκτός από όσους έχουμε πετρελαιοκίνητα, μην ξαχνάμε ότι το 100% των μεταφορών γίνεται με diesel... -
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Χτύπα το Rio 1.2 Cosmic (να προλάβεις την καλή έκδοση επειδή τελειώνει και το στοκ) και είσαι άρχοντας... 11.940 τιμή καταλόγου και 360 για το μεταλλικό (σε κόκκινο μαμεί). Με τα χιλιόμετρα που κάνεις πραγματικά δεν το έχεις ανάγκη το Diesel!!Σύμφωνα με το Drive, οι ρεπρίζ είναι σχεδόν ίδιες και για τα δύο, ενώ οι μέσες καταναλώσεις και των δύο σε πραγματικές συνθήκες είναι: 6,2 το 1.1D και 6,8 το 1.2. Το μόνο που έχουν εκφράσει ως παράπονο είναι η σχετική έλλειψη ροπής στο 1.2 (κατέβασμα ταχύτητας για προσπέρασμα). Αλλά οι ρεπρίζ είναι σχεδόν ίδιες, άρα η διαφορά μάλλον αποτυπώνεται κυρίως στην αίσθηση. Και είναι σίγουρα προτιμότερο το 12,7 για το 0-100 απ' το 16αρι του Diesel...
Σύμφωνοι αλλά Cosmic έκδοση δεν βλέπω, προφανώς εννοείς πχ το Premium αλλά γιατί να το πληρώσω?
Για τις ζάντες αλλουμινίου ή το δερμάτινο τιμόνι & επιλογέα ταχυτήτων? Να μένει..
Απο την άλλη, δεν εφοδιάζουν τα βενζίνη 1.2 με το ISG. Αυτό είναι μεγάλο μείον για την οικονομία..
Για την κατανάλωση που γράφεις προβληματίζομαι... Μα 6,8 σε μεικτό κύκλο?
Κι αν το λέει περιοδικό, σε...πραγματικές 'πραγματικές' συνθήκες θα ναι ακόμη μεγαλύτερο. -
Σε όσα αυτοκίνητα έχουμε πάντως οι καταναλώσεις των περιοδικών είναι πάντα μεγαλύτερες από τις πραγματικές μας.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Σε όσα αυτοκίνητα έχουμε πάντως οι καταναλώσεις των περιοδικών είναι πάντα μεγαλύτερες από τις πραγματικές μας.Δίκιο έχεις και έχει να κάνει με το σκίσιμο που τρώνε τα αυτοκίνητα των δοκιμών. 8.8 έδινε το Drive για το Focus Mk1 1600 και σε νορμάλ οδήγηση έδινε 6.8 το αυτοκινητάκι. 12 έδιναν για την 330 αλλά στο 10αράκι είναι στα χέρια μας.
μικρό diesel με το ζόρι ή τελικά συμφέρει?