Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μικρό diesel με το ζόρι ή τελικά συμφέρει?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. μικρό diesel με το ζόρι ή τελικά συμφέρει?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    33
    372
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k_garofalo last edited by

      Kαλησπέρα σε όλους.
      Ακούγοντας απο παντού φίλους-γνωστούς 'πάρε diesel' κι ας κάνω 6000χλμ/χρόνο παρακαλώ τη γνώμη σας.
      Η θέση τους είναι οτι δεν συμφέρει μόνο απο πλευράς οικονομίας του Diesel καυσίμου αλλά και οτι:

      1. έχει πιο αραιά service
        2)καλύτερη αίσθηση του οχήματος στον οδηγό(επειδή πάω για μικρό,δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου)
        3)δυνατές επιταχύνσεις
        4)τα περισσότερα Diesel δεν πληρωνουν τέλη.

      Ενδιαφέρομαι για τα Kia Rio 1.2 - Rio 1.1 diesel ή και** Yaris 1.33 - Yaris 1.4 Diesel**.
      Δεδομένου οτι έχουν διαφορά στην τιμή κάπου 1700Ευρώ, μόνο για τα xlm που κάνω, θα αποσβέσω το κόστος του diesel κινητήρα σε 6-7 χρόνια για το Rio και 8-9 χρόνια για το Yaris αφού το Yiaris diesel πληρώνει τέλη!!
      Eδώ να ρωτήσω λοιπόν τα 'περίφημα' service ενός μικρού Diesel τι διαφορά σε τιμή έχουν απο το αντίστοιχο βενζίνης?
      Ξέρω μόνο για το Rio diesel οπου ρώτησα και μου είπαν πως σύμφωνα με τα χλμ που κάνω, 150Ε/χρόνο η αλλαγή λαδιών και 250Ε τον επόμενο(εναλλάξ) μαζί με το φίλτρο πετρελαίου.
      Μιλάμε βέβαια για την αντιπροσωπεία για να έχω τα 7 χρόνια εγγύηση της ΚΙΑ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        k_garofalo last edited by

        Kαλησπέρα σε όλους.
        Ακούγοντας απο παντού φίλους-γνωστούς 'πάρε diesel' κι ας κάνω 6000χλμ/χρόνο παρακαλώ τη γνώμη σας.
        Η θέση τους είναι οτι δεν συμφέρει μόνο απο πλευράς οικονομίας του Diesel καυσίμου αλλά και οτι:

        1. έχει πιο αραιά service
          2)καλύτερη αίσθηση του οχήματος στον οδηγό(επειδή πάω για μικρό,δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου)
          3)δυνατές επιταχύνσεις
          4)τα περισσότερα Diesel δεν πληρωνουν τέλη.

        Ενδιαφέρομαι για τα Kia Rio 1.2 - Rio 1.1 diesel ή και** Yaris 1.33 - Yaris 1.4 Diesel**.
        Δεδομένου οτι έχουν διαφορά στην τιμή κάπου 1700Ευρώ, μόνο για τα xlm που κάνω, θα αποσβέσω το κόστος του diesel κινητήρα σε 6-7 χρόνια για το Rio και 8-9 χρόνια για το Yaris αφού το Yiaris diesel πληρώνει τέλη!!
        Eδώ να ρωτήσω λοιπόν τα 'περίφημα' service ενός μικρού Diesel τι διαφορά σε τιμή έχουν απο το αντίστοιχο βενζίνης?
        Ξέρω μόνο για το Rio diesel οπου ρώτησα και μου είπαν πως σύμφωνα με τα χλμ που κάνω, 150Ε/χρόνο η αλλαγή λαδιών και 250Ε τον επόμενο(εναλλάξ) μαζί με το φίλτρο πετρελαίου.
        Μιλάμε βέβαια για την αντιπροσωπεία για να έχω τα 7 χρόνια εγγύηση της ΚΙΑ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          k_garofalo last edited by

          Kαλησπέρα σε όλους.
          Ακούγοντας απο παντού φίλους-γνωστούς 'πάρε diesel' κι ας κάνω 6000χλμ/χρόνο παρακαλώ τη γνώμη σας.
          Η θέση τους είναι οτι δεν συμφέρει μόνο απο πλευράς οικονομίας του Diesel καυσίμου αλλά και οτι:

          1. έχει πιο αραιά service
            2)καλύτερη αίσθηση του οχήματος στον οδηγό(επειδή πάω για μικρό,δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου)
            3)δυνατές επιταχύνσεις
            4)τα περισσότερα Diesel δεν πληρωνουν τέλη.

          Ενδιαφέρομαι για τα Kia Rio 1.2 - Rio 1.1 diesel ή και** Yaris 1.33 - Yaris 1.4 Diesel**.
          Δεδομένου οτι έχουν διαφορά στην τιμή κάπου 1700Ευρώ, μόνο για τα xlm που κάνω, θα αποσβέσω το κόστος του diesel κινητήρα σε 6-7 χρόνια για το Rio και 8-9 χρόνια για το Yaris αφού το Yiaris diesel πληρώνει τέλη!!
          Eδώ να ρωτήσω λοιπόν τα 'περίφημα' service ενός μικρού Diesel τι διαφορά σε τιμή έχουν απο το αντίστοιχο βενζίνης?
          Ξέρω μόνο για το Rio diesel οπου ρώτησα και μου είπαν πως σύμφωνα με τα χλμ που κάνω, 150Ε/χρόνο η αλλαγή λαδιών και 250Ε τον επόμενο(εναλλάξ) μαζί με το φίλτρο πετρελαίου.
          Μιλάμε βέβαια για την αντιπροσωπεία για να έχω τα 7 χρόνια εγγύηση της ΚΙΑ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            efthymis last edited by

            Τα χιλιομετρα πού θα γινονται, σε πολη ή ανοικτο δρομο?? Για περισσοτερο πολη προτεινω βενζινη, αν κινεισαι εκτος καλυτερα πετρελαιο για πιο ανετο- οικονομικο ταξιδι, λογω ροπης, μακρυτερων σχεσεων κλπ. Οσον αφορα τις επιλογες σου θα προτιμουσα το rio σε βενζινη και το yaris με diesel κινητηρα. Οσο για τα σερβις, καποιες εταιριες δινουν αλλαγη λαδιων σε 2 χρονια ή 30,000 χλμ αλλα με τα χλμ που κανεις δε σε ενδιαφερει, μια φορα το χρονο θα κανεις σερβις ουτως η αλλως. Αλλη διαφορα που δεν εχει σχεση βεβαια με το καυσιμο, ειναι αν εχει ιμαντα ή καδενα ο κινητηρας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gakost last edited by

              Με τόσα χιλιόμετρα και αν δεν σκοπεύεις να το πουλήσεις σύντομα πάρε βενζίνη γιατί αν σκέφτεσαι να το πουλήσεις το πετρέλαιο και θα φύγει πιο γρήγορα και θα πάρει και πιο πολλά λεφτά με τα σημερινά δεδομένα. Όπως σωστά είπες αν κερδίζεις ΜΟ 4€ στα 100κμ για να πάρεις πίσω τα 1700 θα κάνεις πάνω από 42000Km ή 7 χρόνια για να αρχίσεις να βλέπεις κέρδος τα τέλη μην τα υπολογίζεις γιατί θα αλλάξουν τα όρια σίγουρα. Επίσης κανένας δεν θα σου εγγυηθεί για την τιμή του πετρελαίου στο τόσο κακρύ μέλλον. Αν δελεάζεσαι από το πετρέλαιο δες και Citroen είχε κάτι χώμα τιμές δεν ξέρω αν ηταν προσφορές η οι κανονικές τιμές όπως και τα Φιατ που έχουν ίσως τον κορυφαίο κινητήρα πετρελαίου 1.3 85 ίππους και τον δίνει και στην Opel και μοσχοπουλάει στο Corsa. Τέλος θα σου έλεγα να δεις και αυτοκίνητα με φυσικό αέριο (όχι υγραέριο) αν τα χιλιόμετρα είναι μέσα στην πόλη και μένεις κοντά σε σταθμό ανεφοδιασμού. Προς το παρών έχει Ανθούσα, Ίλιον και στην Κηφησίας αλλά θα ανοίξουν σύντομα και άλλα και αν σκοπεύεις να το κρατήσεις το αυτοκίνητο αξίζει τουλάχιστον να το δεις. Θα έχεις ένα κόστος κίνησης πολύ χαμηλότερο του πετρελαίου και φυσικά ένα μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης για να κινήσε σε περιοχές που δεν έχει σταθμό ανεφοδιασμού.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickolas last edited by

                Πάρε diesel. Κάποια στιγμή θα βγάλει τα χρήματά του. + ότι είναι πολύ ωραίο να μην σκέφτεσαι το κόστος για το που θα πας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                  Ούτε το ένα ,ούτε το άλλο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    k_garofalo last edited by

                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                    Πάρε diesel. Κάποια στιγμή θα βγάλει τα χρήματά του. + ότι είναι πολύ ωραίο να μην σκέφτεσαι το κόστος για το που θα πας.

                    για το δεύτερο που λες με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο -είναι ψυχολογικό advandage αλλά και πάλι δεν ξέρω αν αξίζει μόνο γι αυτό το έξτρα κόστος του diesel κινητήρα.
                    για το πρώτο, το 'κάποια στιγμή' μας έφαγε σ αυτή τη χώρα... Το 'κάποια στιγμή' δυστυχώς για την περίπτωση μου έχει συγκεκριμένο αριθμό: μετά απο 8 χρόνια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nek last edited by

                      Καλιο πεντε και στο χερι παρα δεκα και καρτερι, λεει μια σοφη παροιμια
                      Εφοσον δεν συντρεχει καποιος σοβαρος λογος για αγορα ντιζελοκινητου και το χρημα δεν ρεει αφθονο απο τη τσεπη τη παρουσα στιγμη, πηγαινε σε βενζινοκινητο.
                      ΕΚΤΟΣ και αν το πετρελαιοκινητο που θες, εχει ιδια τιμη με τη βενζινοκινητη εναλλακτικη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kyr80 last edited by

                        Για 6000χλμ το χρόνο δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να πάρεις πετρέλαιο. Τα κυβικά είναι λίγα και η διαφορά στην κατανάλωση μικρή

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tasos96 last edited by

                          Χτύπα το Rio 1.2 Cosmic (να προλάβεις την καλή έκδοση επειδή τελειώνει και το στοκ) και είσαι άρχοντας... 11.940 τιμή καταλόγου και 360 για το μεταλλικό (σε κόκκινο μαμεί). Με τα χιλιόμετρα που κάνεις πραγματικά δεν το έχεις ανάγκη το Diesel!!

                          Σύμφωνα με το Drive, οι ρεπρίζ είναι σχεδόν ίδιες και για τα δύο, ενώ οι μέσες καταναλώσεις και των δύο σε πραγματικές συνθήκες είναι: 6,2 το 1.1D και 6,8 το 1.2. Το μόνο που έχουν εκφράσει ως παράπονο είναι η σχετική έλλειψη ροπής στο 1.2 (κατέβασμα ταχύτητας για προσπέρασμα). Αλλά οι ρεπρίζ είναι σχεδόν ίδιες, άρα η διαφορά μάλλον αποτυπώνεται κυρίως στην αίσθηση. Και είναι σίγουρα προτιμότερο το 12,7 για το 0-100 απ' το 16αρι του Diesel...

                          Και μη νομίζεις ότι τα αυτοκίνητα που δεν πληρώνουν τέλη θα την βγάλουν καθαρή για πολύ ακόμα.... Είναι τόσα τέτοια που πωλούνται που σίγουρα στο άμεσο μέλλον θα μπει κάποιος περίεργος/ανήκουστος παπαροφόρος και για τέτοια ντιζελάκια. Και γενικά να ξέρεις πως πάντα κάτι θα σκαρφίζονται για να πλασάρουν μια κατηγορία αυτοκινήτων ως ιδανική, να τα παίρνει με τη σέσουλα ο κόσμος και στο καπάκι να ακολουθούν φορομπηχτική λογική (βλ. μειωμένα τέλη ταξινόμησης-2009 και μετά από κανα χρόνο τεκμήρια και αυξημένα τέλη στους μεγάλους κυβισμούς που είχαν πλασάρει ως ιδανικούς, με αποκορύφωμα τους νέους φόρους πολυτελείας). Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα αυτοκίνητα...

                          Follow the safe way και χτύπα 1.2 βενζίνη... Οικονομικό σε όλα του και αξιοπρεπές παντού...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Κανείς δεν ξέρει ποια αυτοκίνητα θα πληρώνουν και τι..... οπότε μην το δένεις και φιόγκο.
                            Η διαφορά στην κατανάλωση πραγματικά σε κάνει να μη φοβάσαι να κυκλοφορήσεις. Τουλάχιστον στην αρχή, μετά συνηθίζεις τα μειωμένα έξοδα καυσίμου οπότε αν είσαι οριακός δεν έχει διαφορά.
                            Το πιο σπουδαίο για μένα είναι να τα οδηγήσεις. Όχι μόνο ένα αλλά όλα όσα ενδιαφέρεσαι, θα δεις ότι δεν είναι όλα ίδια.
                            Γενικά η αίσθηση που σου δίνουν είναι όντως σαν να έχουν πιο δυνατό κινητήρα (όχι σαν πιο μεγάλα αυτοκίνητα λόγω κινητήρα) γιατί όντως έχουν πιο δυνατό κινητήρα.... στις χαμηλές μέχρι μεσαίες στροφές, βασικά δίνουν την περισσότερη δύναμή τους από πολύ νωρίς. Αν έτσι κι αλλιώς οδηγάς σχετικά ήρεμα θα σε βολέψει πολύ αν όμως θέλεις να ανεβάζεις στροφές και να αυξάνονται τα γκάζια θα στεναχωρηθείς... ή θα συμβιβαστείς και θα προσαρμοστείς.
                            Οπότε θα οδηγάς αναγκαστικά πιο ήρεμα οπότε θα καις ακόμα λιγότερο. Πόσο λιγότερο μπορείς να υπολογίσεις αλλά μόνο στο περίπου. Επίσης δεν ξέρεις τι διαφορά θα έχει η τιμή του λίτρου στο μέλλον. Τι σόι υπολογισμό θα κάνεις; Τα χλμ πάντως που κάνεις είναι σχετικά λίγα οπότε τη διαφορά δεν θα τη βγάλεις εύκολα και το θέμα θα είναι αν σου αρέσει το πως τραβάει το ντίζελ και το πόσο πιο σπάνια θα πηγαίνεις στα βενζινάδικα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                              Για 6000χλμ το χρόνο δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να πάρεις πετρέλαιο. Τα κυβικά είναι λίγα και η διαφορά στην κατανάλωση μικρή

                              +1

                              Επίσης, επειδή κάνεις λίγα χιλιόμετρα και μόνο μέσα στην πόλη, κάθε τόσο θα αναγκάζεσαι να κάνεις ΑΧΡΗΣΤΑ ταξιδάκια για να ξεμπουκώσει το φίλτρο της εξάτμισης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nintza last edited by

                                εγω θα παιρνα το diesel, το οποιο θα εχει αρκετα μεγαλυτερη μεταπωλητικη αξια
                                αλλωστε αν ειναι να παρεις βενζινη,βρισκεις απειρα μεταχειρισμενα σε καλες τιμες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kyr80 last edited by

                                  Δεν αγοράζεις σήμερα αυτοκίνητο για τη μεταπωλητική αξία που ΘΑ έχει κάποτε. Σε αυτό το κράτος που η φορολογία στα αυτοκίνητα αλλάζει με τον κάθε υπουργό, είναι κουτό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    travelman last edited by

                                    Δεν θα μου φαινόταν περίεργο εάν σε κάποια φάση το ντίζελ φορολογείται περισσότερο από ότι η βενζίνη εξαιτίας της ποιότητας των εκπομπών του. Οπότε μην ψωνίζεις σκεφτόμενος το αβέβαιο αύριο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kyr80 last edited by

                                      Επίσης μόνο στην Ελλάδα το diesel έχει τόσο χαμηλότερη τιμή από την βενζίνη. Κάτι περισσότερο από 80% της τιμής της βενζίνης κοστίζει το πετρέλαιο. Ως πότε άγνωστο.
                                      Και όταν πλησιάσουν, τότε θα κλάψουμε όλοι μας με μαύρο δάκρυ. Εκτός από όσους έχουμε πετρελαιοκίνητα, μην ξαχνάμε ότι το 100% των μεταφορών γίνεται με diesel...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        k_garofalo last edited by

                                        Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
                                        Χτύπα το Rio 1.2 Cosmic (να προλάβεις την καλή έκδοση επειδή τελειώνει και το στοκ) και είσαι άρχοντας... 11.940 τιμή καταλόγου και 360 για το μεταλλικό (σε κόκκινο μαμεί). Με τα χιλιόμετρα που κάνεις πραγματικά δεν το έχεις ανάγκη το Diesel!!

                                        Σύμφωνα με το Drive, οι ρεπρίζ είναι σχεδόν ίδιες και για τα δύο, ενώ οι μέσες καταναλώσεις και των δύο σε πραγματικές συνθήκες είναι: 6,2 το 1.1D και 6,8 το 1.2. Το μόνο που έχουν εκφράσει ως παράπονο είναι η σχετική έλλειψη ροπής στο 1.2 (κατέβασμα ταχύτητας για προσπέρασμα). Αλλά οι ρεπρίζ είναι σχεδόν ίδιες, άρα η διαφορά μάλλον αποτυπώνεται κυρίως στην αίσθηση. Και είναι σίγουρα προτιμότερο το 12,7 για το 0-100 απ' το 16αρι του Diesel...

                                        Σύμφωνοι αλλά Cosmic έκδοση δεν βλέπω, προφανώς εννοείς πχ το Premium αλλά γιατί να το πληρώσω?
                                        Για τις ζάντες αλλουμινίου ή το δερμάτινο τιμόνι & επιλογέα ταχυτήτων? Να μένει..
                                        Απο την άλλη, δεν εφοδιάζουν τα βενζίνη 1.2 με το ISG. Αυτό είναι μεγάλο μείον για την οικονομία..
                                        Για την κατανάλωση που γράφεις προβληματίζομαι... Μα 6,8 σε μεικτό κύκλο?
                                        Κι αν το λέει περιοδικό, σε...πραγματικές 'πραγματικές' συνθήκες θα ναι ακόμη μεγαλύτερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Σε όσα αυτοκίνητα έχουμε πάντως οι καταναλώσεις των περιοδικών είναι πάντα μεγαλύτερες από τις πραγματικές μας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                            Σε όσα αυτοκίνητα έχουμε πάντως οι καταναλώσεις των περιοδικών είναι πάντα μεγαλύτερες από τις πραγματικές μας.

                                            Δίκιο έχεις και έχει να κάνει με το σκίσιμο που τρώνε τα αυτοκίνητα των δοκιμών. 8.8 έδινε το Drive για το Focus Mk1 1600 και σε νορμάλ οδήγηση έδινε 6.8 το αυτοκινητάκι. 12 έδιναν για την 330 αλλά στο 10αράκι είναι στα χέρια μας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr