-
αυτα τα καθαριστικα που πουλανε κανουν δουλεια?
-
Εγώ πάντως, τελικά, έδωσα 30€ στον μάστορα, έβγαλε το ρεζερβουάρ και την αντλία, το καθάρισε και το ξανάβαλε. +40€ καινούρια βενζίνη. Θεώρησα ότι καλύτερα είναι έτσι παρά να τα ξαναφτύσει η αντλία.
-
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Εγώ πάντως, τελικά, έδωσα 30€ στον μάστορα, έβγαλε το ρεζερβουάρ και την αντλία, το καθάρισε και το ξανάβαλε. +40€ καινούρια βενζίνη. Θεώρησα ότι καλύτερα είναι έτσι παρά να τα ξαναφτύσει η αντλία.την καλυτερη κινηση εκανες.
-
φιλε Gth σε ποιον μαστορα το κανες; μπορει να χρειαστω κ γω οπως με βλεπω!
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Καποια καθαριστικα θα του βαζουν μεσα για να καθαριστει το τεποζιτο. Επισης μην αφηνεις το αμαξι να ξεμενει πριν του βαζεις βενζινη επειδη τραβαει οτι εχει μεινει κατω κατω στο συστημα στα μπεκ στην αντλια κλπ!
τα σκουπιδια, το νερο και η λασπη ειναι πιο βαρια απο την βενζινα και καθονται κατω, η αντλια βενζινας τραβαει απο το χαμηλοτερο σημειο του ρεζερβουαρ, αρα αυτα τα τραβαει πρωτα.
Παλιά στα παπάκια, το ρεζερβουάρ τους, είχε δύο τρύπες. Μία όπως αυτή που αναφέρεις Ηλία, στον πάτο σχεδόν του ρεζερβουάρ και μία που με ένα σωληνάκι με μία μικρή κατασκευή ήταν λίγο ψηλότερα από τον πάτο του ρεζερβουάρ. Τότε τα παπάκια τα Honda με το στρόγγυλο φανάρι που είχα (νομίζω και το yamaha), στο καντράν δεν είχαν δείκτη βενζίνης. Κοιτούσες ανοίγοντας το ρεζερβουάρ από πάνω την στάθμη της βενζίνης και έβαζες.
Αν έμενες από βενζίνη, είχε λίγο χαμηλά αριστερά, ένα βρυσάκι, που το γυρνούσες στην ένδειξη rev. Όταν 'τελείωνε' η βενζίνη, απλώς η στάθμη της κατέβαινε ποιο κάτω από το σωληνάκι του ρεζερβουάρ και γυρνώντας το βρυσάκι, 'άνοιγες' την παροχή που έφερνε βενζίνη από την τρύπα στον πάτο του ρεζερβουάρ για να καταναλώσεις την ποσότητα που είχε μείνει. Αν δεν το πήγαινες το παπάκι ποιο κάτω από την νοητή στάθμη τους ύψους που βρισκόταν το σωληνάκι, γλίτωνες της ρεζέρβας τα σκουπιδάκια που μπορεί να υπήρχαν στον πάτο.
Όταν μια μέρα το στέγνωσα και από ρεζέρβα την είδα την τρύπα στο ρεζερβουάρ και κατάλαβα τι περνάει από εκεί.... -
Η αντλία καυσίμου τραβάει απο χαμηλά αλλά όχι απο τον πάτο του ρεζερβουαρ.
-
καί σε φίλο πού ΠΟΤΕ δέν αφηνε να πέσει ο δείκτης βενζίνης κάτω από την μέση σε nissan almera τού χάλασε στα 180.000 χλμ ,φυσιολογική φθορά τού ειπαν στο συνεργείο ,ενώ οταν εβγαλαν τήν παλιά αντλία ηταν πεντακάθαρη από λάσπες - σκουριές - βρωμιές κλπ
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Η αντλία καυσίμου τραβάει απο χαμηλά αλλά όχι απο τον πάτο του ρεζερβουαρ.Συμφωνώ απόλυτα. Δεν ήταν στον πάτο, δηλαδή ένα μέ τον πάτο. Ήταν λίγο ποιο πάνω από τον πάτο. Δεν το διατύπωσα σωστά....
-
Για αυτό αν κάτι αξίζει ίσως να καθαρίζει κανείς στο αυτοκίνητό του είναι το ρεζερβουάρ.
Επίσης να θυμάται να αλλάζει το φίλτρο καυσίμου στα προβλεπόμενα διαστήματα όπου αυτό υπάρχει και προβλέπεται.
αλλά ο Έλλην το μόνο που βλέπει είναι η μαυρίλα στην πολλαπλή εξαγωγής...
Λάσπη στην αντλία βενζίνης