Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λάσπη στην αντλία βενζίνης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λάσπη στην αντλία βενζίνης
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    28
    1299
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nintza last edited by

      αυτα τα καθαριστικα που πουλανε κανουν δουλεια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gth last edited by

        Εγώ πάντως, τελικά, έδωσα 30€ στον μάστορα, έβγαλε το ρεζερβουάρ και την αντλία, το καθάρισε και το ξανάβαλε. +40€ καινούρια βενζίνη. Θεώρησα ότι καλύτερα είναι έτσι παρά να τα ξαναφτύσει η αντλία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          ilias-a last edited by

          Ο χρήστης Gth έγραψε:
          Εγώ πάντως, τελικά, έδωσα 30€ στον μάστορα, έβγαλε το ρεζερβουάρ και την αντλία, το καθάρισε και το ξανάβαλε. +40€ καινούρια βενζίνη. Θεώρησα ότι καλύτερα είναι έτσι παρά να τα ξαναφτύσει η αντλία.

          την καλυτερη κινηση εκανες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            leyt last edited by

            φιλε Gth σε ποιον μαστορα το κανες; μπορει να χρειαστω κ γω οπως με βλεπω!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • sarantism
              sarantism last edited by

              Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

              Καποια καθαριστικα θα του βαζουν μεσα για να καθαριστει το τεποζιτο. Επισης μην αφηνεις το αμαξι να ξεμενει πριν του βαζεις βενζινη επειδη τραβαει οτι εχει μεινει κατω κατω στο συστημα στα μπεκ στην αντλια κλπ!

              τα σκουπιδια, το νερο και η λασπη ειναι πιο βαρια απο την βενζινα και καθονται κατω, η αντλια βενζινας τραβαει απο το χαμηλοτερο σημειο του ρεζερβουαρ, αρα αυτα τα τραβαει πρωτα.

              Παλιά στα παπάκια, το ρεζερβουάρ τους, είχε δύο τρύπες. Μία όπως αυτή που αναφέρεις Ηλία, στον πάτο σχεδόν του ρεζερβουάρ και μία που με ένα σωληνάκι με μία μικρή κατασκευή ήταν λίγο ψηλότερα από τον πάτο του ρεζερβουάρ. Τότε τα παπάκια τα Honda με το στρόγγυλο φανάρι που είχα (νομίζω και το yamaha), στο καντράν δεν είχαν δείκτη βενζίνης. Κοιτούσες ανοίγοντας το ρεζερβουάρ από πάνω την στάθμη της βενζίνης και έβαζες.
              Αν έμενες από βενζίνη, είχε λίγο χαμηλά αριστερά, ένα βρυσάκι, που το γυρνούσες στην ένδειξη rev. Όταν 'τελείωνε' η βενζίνη, απλώς η στάθμη της κατέβαινε ποιο κάτω από το σωληνάκι του ρεζερβουάρ και γυρνώντας το βρυσάκι, 'άνοιγες' την παροχή που έφερνε βενζίνη από την τρύπα στον πάτο του ρεζερβουάρ για να καταναλώσεις την ποσότητα που είχε μείνει. Αν δεν το πήγαινες το παπάκι ποιο κάτω από την νοητή στάθμη τους ύψους που βρισκόταν το σωληνάκι, γλίτωνες της ρεζέρβας τα σκουπιδάκια που μπορεί να υπήρχαν στον πάτο.
              Όταν μια μέρα το στέγνωσα και από ρεζέρβα την είδα την τρύπα στο ρεζερβουάρ και κατάλαβα τι περνάει από εκεί....

              Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                adensa last edited by

                Η αντλία καυσίμου τραβάει απο χαμηλά αλλά όχι απο τον πάτο του ρεζερβουαρ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  manolis67 last edited by

                  καί σε φίλο πού ΠΟΤΕ δέν αφηνε να πέσει ο δείκτης βενζίνης κάτω από την μέση σε nissan almera τού χάλασε στα 180.000 χλμ ,φυσιολογική φθορά τού ειπαν στο συνεργείο ,ενώ οταν εβγαλαν τήν παλιά αντλία ηταν πεντακάθαρη από λάσπες - σκουριές - βρωμιές κλπ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • sarantism
                    sarantism last edited by

                    Ο χρήστης adensa έγραψε:
                    Η αντλία καυσίμου τραβάει απο χαμηλά αλλά όχι απο τον πάτο του ρεζερβουαρ.

                    Συμφωνώ απόλυτα. Δεν ήταν στον πάτο, δηλαδή ένα μέ τον πάτο. Ήταν λίγο ποιο πάνω από τον πάτο. Δεν το διατύπωσα σωστά....

                    Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Για αυτό αν κάτι αξίζει ίσως να καθαρίζει κανείς στο αυτοκίνητό του είναι το ρεζερβουάρ.
                      Επίσης να θυμάται να αλλάζει το φίλτρο καυσίμου στα προβλεπόμενα διαστήματα όπου αυτό υπάρχει και προβλέπεται.
                      αλλά ο Έλλην το μόνο που βλέπει είναι η μαυρίλα στην πολλαπλή εξαγωγής...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr