-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μιας που δεν υπάρχει γενικό φόρουμ για Τζαγκ.Υπάρχει http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=53000&start=0&hilit=jaguar
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μιας που δεν υπάρχει γενικό φόρουμ για Τζαγκ.Jaguar ousts Lexus from atop J.D. Power 2013 Sales Satisfaction Index
Οι 'ξυπόλητοι' Ινδοί τρέχουν καλύτερα τη φίρμα από τους υπερόπτες Άγγλους και ξερόλες Αμερικανούς, ή αλλιώς η εκδίκηση της γυφτιάς.
http://www.autoblog.com/2013/11/18/jaguar-ousts-lexus-atop-j-d-power-2013-sales-satisfaction-index/
Δεν ειναι ετσι. Οι Ινδοι απλα δεν ανακατευονται κι αφηνουν τους Αγγλους να κανουν παιχνιδι, σε αντιθεση με τους Γιανκηδες που νομιζαν πως εχουν δικιο και τα εκαναν ροιδο.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Οι Ταταίοι στους οποίους ανήκει η Τζαγκ εδώ και 5-6 χρόνια δεν ανακατεύονται και κάνουν κουμάντο οι άγγλοι?
Γιατί εγώ έχω την εντύπωση ότι τα Ινδά βαράνε τη βεργούλα και οι όποιοι Άγγλοι κάνουν ότι νούμερο τους ζητηθεί? -
Προφανώς, στο κάτω-κάτω οι Άγγλοι που 'ξέρανε' φτάσαν την Jag εκεί που την έφτασαν.
Δύσκολο την σήμερον ημέραν να ρίξεις ένα σκασμό λεφτά και να παρακολουθείς
αμέτοχος .
(κάνει και λογοπαίγνιο, θα το στείλω στο Μάρκο...)Για την SSI της JD power, με κούφανε πάντως αυτό :
Ο χρήστης JD Power έγραψε:
Sales satisfaction among new-vehicle buyers is 52 points higher **when their salesperson uses a tablet device **than when their salesperson does not use a tablet during the sales process (844 vs. 792, respectively, on a 1,000-point scale), according to the J.D. Power 2013 U.S. Sales Satisfaction Index (SSI) StudySM released today.Κατά τα άλλα, καλό είναι να βλέπεις την Jaguar να ανεβαίνει με ορθή πολιτική και
αυτό να έχει αντίκρυσμα στην αγορά. -
H αγγλική ιστορία της φίρμας, και σε κάποιο βαθμό και η υπό αμερικανική διοίκηση, είναι γεμάτη από ζημίες, χαμένες ευκαιρίες, συνεχείς αλλαγές ιδιοκτησιακού, μυθικής αναξιοπιστίας και διαρκούς αναμασήματος ιδεών και προιόντων δίκην μηρυκαστικού.
Δηλαδή καμμία σχέση με σήμερα. -
Ο χρήστης 007 έγραψε:
...εχω παθει πλακα ΛΕΜΕ!
Ενα τετοιο με τον V6 S και manual κιβωτιο...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Οι Ταταίοι στους οποίους ανήκει η Τζαγκ εδώ και 5-6 χρόνια δεν ανακατεύονται και κάνουν κουμάντο οι άγγλοι?
Γιατί εγώ έχω την εντύπωση ότι τα Ινδά βαράνε τη βεργούλα και οι όποιοι Άγγλοι κάνουν ότι νούμερο τους ζητηθεί?Ψαξε να δεις την διαρθρωση διοκησης της JLR...
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...εχω παθει πλακα ΛΕΜΕ!
Ενα τετοιο με τον V6 S και manual κιβωτιο...
+1! αλλα με το 8ταχυτο Αυτο και κανένα αλλο.&-
Ψήνεται κανεις για group buy;
-
Εντάξει δε παιζεται το αμαξι...ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.
Αμα κερδίσω το τζοκερ θα πάρω αυτο και οχι την 911...
Απλα δε ξέρω ποιο να διαλέξω ,ανοιχτο ή κλειστό? -
Αν την ανοιχτή την αγάπησα, την κλειστή την ερωτεύτηκα!
-
-
Εφυγε και ο Metcalfe απο το EVO και παει στη JLR... Μαλλον θα συμμετασχει σε ενα πιο εξειδικευμένο division.
Θετικά μηνύματα. -
Μα τι κουκλα ειναι αυτη;
Παντα οι κλειστες εκδοσεις μου αρεσουν περισσοτερο αλλα αυτη εδω ειναι απλα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ.
Τολμω να οτι ειδικα η 'πλωρη' της ειναι ομορφοτερη απο την F12 αν και η τελευταια μονο και μονο λογω του λυσσασμενου (σε ολους τους τομεις) V12 ειναι πιο ποθητη.
Οπως και να 'χει απιθανο αυτοκινητο.
Α και καλες οι πολλες εκδοσεις απο τη μια πλευρα αλλα θεωρω οτι τετοια κουπε πρεπει να ξεκινουν απο 400 ιππους και πανω, ετσι για το ψυχολογικο...
-
Αρρωστημενο αυτοκινητο...
http://www.netcarshow.com/jaguar/2015-f ... per_06.htm
-
...την κλειστη εκδοση, με τον 'γαργαλημενο' V6, για εμενα...
Εδω στην roadster το συγκεκριμενο μοτορι 'κελαηδαει':
-
-
...την οδήγησα πριν κάτι μήνες, την V6 S, σε κόκκινο. Μου άρεσε πολύ μπορώ να πω!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...την οδήγησα πριν κάτι μήνες, την V6 S, σε κόκκινο. Μου άρεσε πολύ μπορώ να πω!Coupe ή cabrio?
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
...την οδήγησα πριν κάτι μήνες, την V6 S, σε κόκκινο. Μου άρεσε πολύ μπορώ να πω!
Coupe ή cabrio?
Ανοιχτή, μάλιστα όταν την έβαλαν μπροστά ακούστηκε τρελός βρυχηθμός για εξακύλινδρο αλλά μετά που ασχολήθηκα λίγο παραπάνω η S έχει standard την sport εξάτμιση...
Jaguar F-Type