-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
για να τα λεμε σωστα η επιλογη του ΜΗ καθαριστηρα πισω ειναι ελληνικη πατεντα... τσιπιες ή 'πουλ μουρ';;Πάντως έπειτα από ένα δύο χρόνια συμβίωσης με αντίστοιχο αυτοκίνητο, δε μου έλειψε ποτέ ο πίσω καθαριστήρας
-
Εγώ θα ήθελα να είχα... ειδικά τα βράδια με υγρασία...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Εγώ θα ήθελα να είχα... ειδικά τα βράδια με υγρασία...Αν βάλεις τις αντιστάσεις δεν στεγνωνει η υγρασία;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγώ θα ήθελα να είχα... ειδικά τα βράδια με υγρασία...
Αν βάλεις τις αντιστάσεις δεν στεγνωνει η υγρασία;
Στεγνώνει αλλά για να βγω απο το γκαράζ πρέπει να περιμένω κανένα 10λεπτο.
Μην μιλήσω για την λασποβροχή που εκεί δεν βλέπεις τον Χριστό σου... -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Εγώ θα ήθελα να είχα... ειδικά τα βράδια με υγρασία...
Αν βάλεις τις αντιστάσεις δεν στεγνωνει η υγρασία;
Στεγνώνει αλλά για να βγω απο το γκαράζ πρέπει να περιμένω κανένα 10λεπτο.
Μην μιλήσω για την λασποβροχή που εκεί δεν βλέπεις τον Χριστό σου...Να παρκάρεις ανάποδα!Με την μούρη μπροστά!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγώ θα ήθελα να είχα... ειδικά τα βράδια με υγρασία...
Αν βάλεις τις αντιστάσεις δεν στεγνωνει η υγρασία;
Στεγνώνει αλλά για να βγω απο το γκαράζ πρέπει να περιμένω κανένα 10λεπτο.
Μην μιλήσω για την λασποβροχή που εκεί δεν βλέπεις τον Χριστό σου...Να παρκάρεις ανάποδα!Με την μούρη μπροστά!
Ε τότε θα πρέπει να περιμένω κανένα 10λεπτο για να παρκάρω
(πόντιος mode on) -
γεια σας,μπορω να βαλω σε octavia 1600 cc, 2004 [4] xenon φωτισμο και τι ακριβως χρειαζετε?ευχαριστω
-
Υπομονή από όσους συναντάς.
Sent from my SM-N9005
-
Δε λες και ψεματα παντως.Απο κάτι ταξί που έχω δει τα φαναρια του συγκεκριμενου παίζει με ψευτοζίνον να φωτίζουν και στο διάστημα.
-
Μετα απο 2.000 χλμ επιστρεφω με περισσοτερες εντυπωσεις για το Rapid. Οπως ειχα γραψει και πιο πριν το θεωρω ενα πολυ καλο οικογενειακο αυτοκινητο και σχεδον ασυναγωνιστο στην τιμη που προσφερεται. Το μονο αρνητικο που ειχα βρει ηταν η ξερη αντιδραση της αναρτησης σε σαμαρακια, λακουβες κτλ. Ε μετα απο 2.000 χλμ νομιζω πως εχει πλεον μαλακωσει. Οχι οτι ειναι μαγικο χαλι αλλα σιγουρα αποσβαινει πολυ καλυτερα. Κατα τα αλλα να πω αλλη μια φορα ποσο ικανοποιημενος ειμαι απο τον συνδυασμο TSI & DSG. Αν και ποτε δεν ημουν φαν του VAG Group (το αντιθετο θα ελεγα) πλεον σε ολες μου τις μελλοντικες επιλογες αυτος ο συνδυασμος θα ειναι προαπαιτουμενος.
-
http://www.autoblog.gr/2013/10/28/skoda-rapid-1-2-tsi-laps-the-nurburgring-at-917-w-video/
Τον προηγούμενο 1.2 τον 8βάλβιδο δε φοράει αυτό?
Πώς ακούγεται έτσι?
-
Ναι τον οκταβάλβιδο φοράει
-
Χαίρετε,
εγώ πήγα στη Skoda για να δω κάποιο diesel.
- Είδα το Fabia Reflex, το οποίο βγαίνει σε 1,2 75ps και ροπή 180 Νμ @ 2000 rpm και το 1,6 105ps με ροπή 250Nm @ 1500 rpm.
Στην τιμή έχουν αξιοσέβαστη διαφορά και μιλάμε για ένα όχι μεγάλο αυτοκίνητο παρότι οι χώροι είναι εκπληκτικοί. Η απλή η έκδοση δεν είναι καθόλου απλή και δεν έχει να ζηλέψει κάτι ουσιώδες από κινητήρα/ ασφάλεια από την 2η.
-
Είδα το Rapid, το οποίο βγαίνει μόνο στο 16αρι κι εμεινα με το στόμα ανοικτό τόσο για τους χώρους όσο και από εξωτερική εμφάνιση. Ίσως είναι από τα λίγα τέτοια μεγάλα αυτοκίνητα που τα πάει και το άσπρο χρώμα (το ίδιο και στο Reflex) λόγω των γραμμών που έχουν στο αμάξωμα που δίνει μία άποψη διαφορετικού χρώματος σε κάθε τμήμα του.
-
Περιμένω να δω το Rapid Spaceback, πάλι δεκαεξάρι, με λιγότερο χώρο από το Rapid, αλλά πολύ όμορφο εξωτερικά ια φθηνότερο.
Τι λέτε καταρχήν για τον 1,2 κινητήρα;
Ο 1,6 θα έχει μεγάλη κατανάλωση στην πραγματικότητα; Γιατί αλλιώς τα σπάει...
Γενικά παρατηρήσεις για Skoda κινητήρες και γενικότερα συντήρηση; -
O 1.2 είναι από τους πιο μέτριους κινητήρες αυτήν την στιγμή. Να προτιμήσεις τον 1.6. Σαφώς καλύτερος και θα δεις και καλύτερες καταναλώσεις κυρίως εκτός πόλης.
-
Ο χρήστης fotismt έγραψε:
O 1.2 είναι από τους πιο μέτριους κινητήρες αυτήν την στιγμή. Να προτιμήσεις τον 1.6. Σαφώς καλύτερος και θα δεις και καλύτερες καταναλώσεις κυρίως εκτός πόλης.+1
η περισσοτερη επαρκια του 16αρη, ειναι πολυ σημαντικοτερη, με τον πιο ολοκληρωμενο χαρακτηρα που προσδιδει αυτη μεσω των επιδοσεων, οι οποιες φυσικα δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ των κινητηρων που αναφερθηκαν σαν συγκριση.
και μιλαμε για αμαξια τα οποια θα κληθουν να σηκωσουν 'βαρη' (και χωρις εισαγωγικα) ουκ ολιγες φορες.@teod1980 μονο και μονο που κοιτας και το rapid σε οποια εκδοση -δεν εχει σημασια- δειχνει οτι 'μπορεις' την οποια υπερβαση απο το fabia reflex.
-
Εννοείς για την επιλογή του 1,6 από τον 1,2 ή την επιλογή του Rapid από το Reflex;
-
να δεις κ το ίμπιζα στεισον. νομίζω με τον 1.6 90 άλογα είναι πιο φθηνό (κ πιο όμορφο) από το σκοντα
-
Πήγα και σε αυτό αλλά δυσυτχώς η αντιπροσωπεία είχε κάκιστη εξυπηρέτηση.
Θα πάω και σε άλλη για να το δω.
-
Ο χρήστης teod1980 έγραψε:
Εννοείς για την επιλογή του 1,6 από τον 1,2 ή την επιλογή του Rapid από το Reflex;εννοω για το rapid εξαρχης.
παιρνεις κατευθειαν μεγαλυτερο αμαξι με αναλογο κινητηρα.
αληθεια ποση ειναι η διαφορα μεταξυ τους (fabia reflex 1.2 vs rapid 1.6 90 ή και 105)
ρωτω και ολιγον εγκυκλοπαιδικα. -
To Reflex 1.6 είναι στα 15.600.
Μειον 2000 χιλιάρικα είναι το 1,2
Το Ραπιντ είναι στα 17300
Μειον 500 ειναι το spaceeback
SKODA FORUM